Oud 09-02-2011, 23:28
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Ik vind dat er hier in het saaitopic juist ruimte is voor iedereen en alle soorten gesprekken. Jammer dat men het ziet als hoogdrempelig.
Je hebt natuurlijk altijd wel kliekjes en mensen die wat meer met elkaar omgaan, maar er worden hier niet mensen opzettelijk genegeerd ofzo, en zeker niet als ze nieuw zijn want dat roept bij veel mensen meestal wel vragen op
Ik kan helemaal niet spreken voor de gemiddelde bezoeker natuurlijk, misschien klopt mijn theorie ook wel helemaal niet.
Advertentie
Batave
Batave is offline
Mwah, drie jaar. Is nog te doen.
Verwijderd
Citaat:
Weten jullie wat echt geniaal is? Ik zit altijd te whinen dat ik ritme moet kweken omdat ik om half 6 opmoet enzo, maar nu moet ik vrijdag een nacht doorhalen, dus nu kan ik de aankomende twee nachten genant laat naar bed, want dat past nu in m'n ritme
Verwijderd
tweehonderdvijftig euro bitchezzzzz
Oud 09-02-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik kan helemaal niet spreken voor de gemiddelde bezoeker natuurlijk, misschien klopt mijn theorie ook wel helemaal niet.
Maar heb jij het gevoel dat dit topic hoogdrempelig is dan?
Batave
Batave is offline
Citaat:
tweehonderdvijftig euro bitchezzzzz
Voor één avondje? Wat doe je dan voor werk .
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ach op DK mag inmiddels bijna meer dan op Onzin
idd. Tijd voor een XTC-meet topic!
Oud 09-02-2011, 23:30
Verwijderd

Vooral de fragmenten van het WK, ik kan wel janken!

NEDERLAND NAAR DE FINALE!
Oud 09-02-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ach op DK mag inmiddels bijna meer dan op Onzin
*xtc meet topic op- dk opent*
Verwijderd
mensen die emotioneel worden van voetbal

sorry stefanie maar dat vind ik zo aanstellerig
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Maar heb jij het gevoel dat dit topic hoogdrempelig is dan?
Ja dat denk ik eigenlijk wel, zonder wat voorkennis kun je hier echt niets zinnigs zeggen.
Maar roepen dat je aardbeien lekker vind kan altijd
Oud 09-02-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
mensen die emotioneel worden van voetbal

sorry stefanie maar dat vind ik zo aanstellerig
/care wat jij vindt
Oud 09-02-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Voor één avondje? Wat doe je dan voor werk .
1 nacht Niemand kan, dus als noodmaatregel krijg ik 200 procent uitbetaald (dus ong. 22 euro per uur) en de nachtportiers die eigenlijk zouden moeten werken leggen allemaal wat cash in als bedankje dat ik ze red

Citaat:
idd. Tijd voor een XTC-meet topic!
En dan gaan we ook lekker de xxx.rar bekijken
Citaat:
[filmpje]

ik vind het ook leuk hoor stef. Zal ik een biertje opentrekken?
Oud 09-02-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
/care wat jij vindt
oh ga je weer zo beginnen, post dan lekker niks als je geen reacties wil :')
Carn
Carn is offline
Voor Stefenootje

En janken

Laatst gewijzigd op 09-02-2011 om 23:34. Reden: ow, geen hd.
Verwijderd
Citaat:
*xtc meet topic op- dk opent*
ik denk alleen niet dat er veel animo voor is op dk

Citaat:
Ja dat denk ik eigenlijk wel, zonder wat voorkennis kun je hier echt niets zinnigs zeggen.
Maar roepen dat je aardbeien lekker vind kan altijd
Dat is dan ook precies waar het topic voor bedoeld is random onzinnige dingen roepen en daar een gesprek van maken
Oud 09-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
: ik vind het ook leuk hoor stef. Zal ik een biertje opentrekken?
Dan neem ik nog een glaasje wijn!

Mooi ook, dat stukje dat ze alle winnaars van dat jaar laten zien. Van Op Zoek Naar Mary Poppins, Wie is de Mol, de Televizierring.... met dit soort filmpjes haat ik de wereld even niet, prachtig vind ik dat.

Dat doelpunt van Giovanni
Oud 09-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
oh ga je weer zo beginnen, post dan lekker niks als je geen reacties wil :')
:')
Oud 09-02-2011, 23:35
Verwijderd
Goed, bierrrrr time dan maar.
Verwijderd
Gaan we dan wel over seks praten stef?
Verwijderd
Die uitroep NEDERLAND NAAR DE FINALE, ik kan dan wel JANKEN gewoon
Oud 09-02-2011, 23:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
1 nacht Niemand kan, dus als noodmaatregel krijg ik 200 procent uitbetaald (dus ong. 22 euro per uur) en de nachtportiers die eigenlijk zouden moeten werken leggen allemaal wat cash in als bedankje dat ik ze red
Hier wordt mijn beeld van je baan niet beter op hoor .
Oud 09-02-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Hier wordt mijn beeld van je baan niet beter op hoor .
Oh ja wacht, je vroeg wat ik deed Ik ben receptioniste bij een hotel. Maar er is me dus gevraagd een nachtshift over te nemen
Oud 09-02-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Gaan we dan wel over seks praten stef?
Nee

Ik wil dat jullie allemaal naar mijn filmpje kijken!

Het raakt me! Als het je niet raakt heb je geen hart!! ;x
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh ja wacht, je vroeg wat ik deed Ik ben receptioniste bij een hotel. Maar er is me dus gevraagd een nachtshift over te nemen
Ah, oke .
Verwijderd
Oh ja maar ik heb geen zin in youtube filmpjes
Verwijderd
Citaat:
Oh ja maar ik heb geen zin in youtube filmpjes
geen zin schmin! Deze is awesome!
Oud 09-02-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ah, oke .
In een uur verdien ik dan gewoon meer dan 4 pakjes peuken, haha win
Oud 09-02-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
geen zin schmin! Deze is awesome!
Ja maar nee. Geen zin
Oud 09-02-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mooi ook, dat stukje dat ze alle winnaars van dat jaar laten zien. Van Op Zoek Naar Mary Poppins, Wie is de Mol, de Televizierring.... met dit soort filmpjes haat ik de wereld even niet, prachtig vind ik dat.
Mensen die triviale zaken winnen?
Verwijderd
zwaar emotioneel raken over oranje is wel een beetje crap als je voor de rest 0,0 hebt met voetbal
Verwijderd
Citaat:
wat zijn de andere factoren
Op DK zijn er in de topics, mede door het saaitopic, teveel moderatie en regels gekomen in de overige topics.
In de topics waarin vragen werden gesteld aan forummers, foto's worden gepost, interessante theorieen worden gesteld en getoets of de andere topics daarin werd vroeger een ruimere regel gesteld voor ontopic posten.
Hoe bedoel ik dit: in een topic waar, ik noem wat een vraag wordt gesteld aan een forummer, en die geeft een verassend antwoord mag je daarop niet reageren. Want dan zeggen ze, conform de nieuwe regels, --> saaitopic. Dat betekent dat alle topics buiten het saaitopic (en wwspel) om langzaam doodbloeden. Als je dit niet doet en je bv een kleine discussie of vraaggesprek in zo'n topic toestaat krijg je interessantere topics.
Dit geldt ook voor de fototopics, waarderingstopics etc..
Zo geef je nieuwelingen ook de ruimte om door kleine posts in die topics kennis te laten maken met DK. Want om je meteen in het saaitopic te storten is door de behoorlijke kliekjesvorming van de oude actieve leden moeilijker. Je moet wel met iets heel speciaals komen om opgemerkt te worden.

Wanneer werd het wel afgekapt? Als het topic teveel op een dwaalspoor raakte en de forumbazen toendertijd postte dan gewoon ontopic en de leden reguleerde zichzelf daar toen aan.

Daarnaast moet het saaitopic natuurlijk blijven bestaan voor de alledaagse dingen maar moet je de andere topics ook de ruimte geven.

Nu is het voor nieuwelingen of andere forummers moeilijk in het saaitopic te komen door de 2/3 kliekjes die er zijn bestaan.
Er is dus, waar DK vroeger als opstap was naar N&A, geen ruimte voor discussie in elk topic dan ook. Behalve het saaitopic maar daar komen mensen meer voor om hun contacten te onderhouden.

Wat krijg je dan doordat er die 2/3 kliekjes, die natuurlijk door het afnemend DK-ledenaantal terecht ontstaat, enkel onderwerpen in het saaitopic en andere topics die hun leuk vinden.

Het slechte beleid omtrent DK, en ik zeg niet meteen forumbazen (want ook al viel ik je een beetje aan Trimm in het fototopic, ik vind je nu de beste forumbaas @ DK), is de oorzaak dat DK langzaam doodbloed.
Oud 09-02-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ja maar nee. Geen zin
Verwijderd
Citaat:
Mensen die triviale zaken winnen?
Het lijkt me zo naar als je geen hart hebt
Verwijderd
Oh en oefenwedstrijden zijn grote onzin natuurlijk
Verwijderd
en met ruud hadden we de kwalificatie niet eens gehaald!
Oud 09-02-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Op DK zijn er in de topics, mede door het saaitopic, teveel moderatie en regels gekomen in de overige topics.
In de topics waarin vragen werden gesteld aan forummers, foto's worden gepost, interessante theorieen worden gesteld en getoets of de andere topics daarin werd vroeger een ruimere regel gesteld voor ontopic posten.
Hoe bedoel ik dit: in een topic waar, ik noem wat een vraag wordt gesteld aan een forummer, en die geeft een verassend antwoord mag je daarop niet reageren. Want dan zeggen ze, conform de nieuwe regels, --> saaitopic. Dat betekent dat alle topics buiten het saaitopic (en wwspel) om langzaam doodbloeden. Als je dit niet doet en je bv een kleine discussie of vraaggesprek in zo'n topic toestaat krijg je interessantere topics.
Dit geldt ook voor de fototopics, waarderingstopics etc..
Zo geef je nieuwelingen ook de ruimte om door kleine posts in die topics kennis te laten maken met DK. Want om je meteen in het saaitopic te storten is door de behoorlijke kliekjesvorming van de oude actieve leden moeilijker. Je moet wel met iets heel speciaals komen om opgemerkt te worden.

Wanneer werd het wel afgekapt? Als het topic teveel op een dwaalspoor raakte en de forumbazen toendertijd postte dan gewoon ontopic en de leden reguleerde zichzelf daar toen aan.

Daarnaast moet het saaitopic natuurlijk blijven bestaan voor de alledaagse dingen maar moet je de andere topics ook de ruimte geven.

Nu is het voor nieuwelingen of andere forummers moeilijk in het saaitopic te komen door de 2/3 kliekjes die er zijn bestaan. (en persoonlijk vind ik het allemaal veels te ''liev&sagt'' door die kliekjes
Er is dus, waar DK vroeger als opstap was naar N&A, geen ruimte voor discussie in elk topic dan ook. Behalve het saaitopic maar daar komen mensen meer voor om hun contacten te onderhouden.

Wat krijg je dan doordat er die 2/3 kliekjes, die natuurlijk door het afnemend DK-ledenaantal terecht ontstaat, enkel onderwerpen in het saaitopic en andere topics die hun leuk vinden.

Het slechte beleid omtrent DK, en ik zeg niet meteen forumbazen (want ook al viel ik je een beetje aan Trimm in het fototopic, ik vind je nu de beste forumbaas @ DK), is de oorzaak dat DK langzaam doodbloed.
wat, heb je dat net allemaal getypt?
Oud 09-02-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
wat, heb je dat net allemaal getypt?
Ja, je stelde toch een vraag
Verwijderd
@Michelangelo ik snap jouw gehuil over dat liev & sagt echt niet. Alsof het op onzin niet precies hetzelfde is.
Verwijderd
zo langste post ever van archont
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-02-2011, 23:43
Batave
Batave is offline
Mwah, ik zie die kliekjesvorming niet zo, er is wel een cultuur van ons kent ons, maar als er iemand nieuw iets post in het topic wordt het meestal juist opgemerkt.
Oud 09-02-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
@Michelangelo ik snap jouw gehuil over dat liev & sagt echt niet. Alsof het op onzin niet precies hetzelfde is.
Dat vind ik af en toe ook niks aan

Maargoed, dat is niet echt het punt van mijn post

Ik zla het eruit halen voordat mensne alleen dit punt gaan benoemen!
Oud 09-02-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Je moet eens in het wwspel kijken
Carn
Carn is offline
Citaat:
[filmpje]

wat een walgelijke montage. Die derp van een Nieuwkerk plaatsen tussen mensen die zowaar wèl iets doen. Way to feed the troll
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik af en toe ook niks aan

Maargoed, dat is niet echt het punt van mijn post

Ik zla het eruit halen voordat mensne alleen dit punt gaan benoemen!
Hehe, ok, maar je huilt er al over zolang ik je 'ken'. En toch kom je steeds weer terug naar het forum. Dus zo erg is het kennelijk allemaal niet?
Carn
Carn is offline
Citaat:
zwaar emotioneel raken over oranje is wel een beetje crap als je voor de rest 0,0 hebt met voetbal
"het is een begin!"
Oud 09-02-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik zie die kliekjesvorming niet zo, er is wel een cultuur van ons kent ons, maar als er iemand nieuw iets post in het topic wordt het meestal juist opgemerkt.
Het is minder toegangelijk geworden.

Waar zou een nieuw lid op moeten reageren in het saaitopic? Dat moet langzaam groeien en dat kan via de andere topics. (dat ging vroegáh ook zo)

Daarnaast zeg ik niet dat het door de kliekjes komt, maar dat is een gevolg van het slechte beleid.

Dus daar val ik écht niet jullie persoonlijk mee aan maar gewoon een logisch gevolg
Oud 09-02-2011, 23:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
en met ruud hadden we de kwalificatie niet eens gehaald!
Oud 09-02-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
"het is een begin!"
"hiv ook"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten