Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mooi ook, dat stukje dat ze alle winnaars van dat jaar laten zien. Van Op Zoek Naar Mary Poppins, Wie is de Mol, de Televizierring.... met dit soort filmpjes haat ik de wereld even niet, prachtig vind ik dat. Dat doelpunt van Giovanni ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de topics waarin vragen werden gesteld aan forummers, foto's worden gepost, interessante theorieen worden gesteld en getoets of de andere topics daarin werd vroeger een ruimere regel gesteld voor ontopic posten. Hoe bedoel ik dit: in een topic waar, ik noem wat een vraag wordt gesteld aan een forummer, en die geeft een verassend antwoord mag je daarop niet reageren. Want dan zeggen ze, conform de nieuwe regels, --> saaitopic. Dat betekent dat alle topics buiten het saaitopic (en wwspel) om langzaam doodbloeden. Als je dit niet doet en je bv een kleine discussie of vraaggesprek in zo'n topic toestaat krijg je interessantere topics. Dit geldt ook voor de fototopics, waarderingstopics etc.. Zo geef je nieuwelingen ook de ruimte om door kleine posts in die topics kennis te laten maken met DK. Want om je meteen in het saaitopic te storten is door de behoorlijke kliekjesvorming van de oude actieve leden moeilijker. Je moet wel met iets heel speciaals komen om opgemerkt te worden. ![]() Wanneer werd het wel afgekapt? Als het topic teveel op een dwaalspoor raakte en de forumbazen toendertijd postte dan gewoon ontopic en de leden reguleerde zichzelf daar toen aan. Daarnaast moet het saaitopic natuurlijk blijven bestaan voor de alledaagse dingen maar moet je de andere topics ook de ruimte geven. Nu is het voor nieuwelingen of andere forummers moeilijk in het saaitopic te komen door de 2/3 kliekjes die er zijn bestaan. Er is dus, waar DK vroeger als opstap was naar N&A, geen ruimte voor discussie in elk topic dan ook. Behalve het saaitopic maar daar komen mensen meer voor om hun contacten te onderhouden. Wat krijg je dan doordat er die 2/3 kliekjes, die natuurlijk door het afnemend DK-ledenaantal terecht ontstaat, enkel onderwerpen in het saaitopic en andere topics die hun leuk vinden. Het slechte beleid omtrent DK, en ik zeg niet meteen forumbazen (want ook al viel ik je een beetje aan Trimm in het fototopic, ik vind je nu de beste forumbaas @ DK), is de oorzaak dat DK langzaam doodbloed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, dat is niet echt het punt van mijn post ![]() Ik zla het eruit halen voordat mensne alleen dit punt gaan benoemen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar zou een nieuw lid op moeten reageren in het saaitopic? Dat moet langzaam groeien en dat kan via de andere topics. (dat ging vroegáh ook zo) Daarnaast zeg ik niet dat het door de kliekjes komt, maar dat is een gevolg van het slechte beleid. Dus daar val ik écht niet jullie persoonlijk mee aan maar gewoon een logisch gevolg ![]() |
![]() |
|
|