Oud 12-12-2002, 19:47
fanatickje
fanatickje is offline
Hoe heb je huidig/vorig vriend(innetje) leren kennen??
En als het uit was hoe heeft hij/zij da gedaan en waarom??

just curious!!
Oud 12-12-2002, 19:52
Verwijderd
mijn ex: in utrecht ontmoet, uitgegaan omdat ie zijn klote poten(rijmt) niet thuis kon houden

mijn vriend: ook in utrecht op dezelfde dag, en t is nog steeds aan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:
Mijn huidige vriend heb ik leren kennen via het forum. We hebben elkaar op een mini-meeting (4 personen ) voor het eerst ontmoet en daarna een jaar lang elke week minstens 1 keer met elkaar afgesproken. Na ongeveer een jaar bleek dat we allebei verliefd op elkaar waren (toch wel ).

Misschien heeft hij/zij dat wel niet gedaan, misschien heb ik dat zelf wel gedaan...het waarom ga ik hier niet vertellen, dat is iets tussen mijn ex-vrienden en mij (en eventueel een vriend(in) ofzo).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:46
Herrie
Herrie is offline
2 van m'n ex-en via Internet leren kennen... 1-tje liet 10 dagen helemaal niets horen... Als ik ergens niet tegen kan is om compleet genegeerd te worden.....

De andere kon het niet aan om een lange afstandsrelatie te hebben

M'n huidige g/f woont het verste weg van allemaal en het gaat nog steeds goed (ook via internet leren kennen trouwens). Ze heeft vandaag d'r visum gekregen en komt de 19e Ik kan niet wachten

Hmmz het lijkt zo wel of ik al m'n g/f's via internet heb leren kennen Is niet zo... Heb er ook nog 4 gehad die ik gewoon in het normale leven ben tegengekomen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Huidige liefje leren kennen op wavy feestjes waar we elkaar toevallig altijd tegenkwamen. Hij lachte altijd heel lief naar mij en is op een avond meegestapt naar mijn huis, omdat ik een platte fietsband had.Enzovoort Enzoverder...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 05:23
Kali
Kali is offline
wel tes officieel nog nix, ma maybe today ...
ma gewoon stomweg van school eigenlijk lere kenne, alleja, kende zen naam niet en al, maar dan nu dees jaar zagek hem aan trein en al en met zen allen es weggeweest en TOEN kreeg hij internet en zei ij da hij gevoelens voor me had lief é h
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 08:41
Verwijderd
Nou kom ik weer met m'n verhaal
Ik zal het wel over de laatste hebben.
Leren kennen: tijdens uitgaan, ik kende een vroegere vriend van hem en zo raakten we in contact.
Alleen bleek dat hij z'n vrienden gewoon liet stikken wanneer ie er geen zin meer in had en zo deed ie dat dus ook bij mij. Van de ene op de andere dag werd hij heel raar en liet nix meer van zich horen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 08:55
oneMen
oneMen is offline
Leren kennen: Ik verhuisde naar Noorwegen bij haar in de buurt, en van het een kwam eigenlijk het ander. Iets concreets: de jeugdclub.

Uitgemaakt: Gister, ik ga\moet (lang verhaal) terug naar Nederland
Oud 13-12-2002, 09:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
ex: via een andere ex leren kennen. lang verhaal... uitgemaakt via sms/telefoon.

huidige vriend: leren kennen bij de basketbal, via zn broertje waar ik verliefd op was...
en dat is al weer sinds 19 april 2001 aan. *zucht*
Oud 13-12-2002, 11:19
Studentje
Studentje is offline
Ik heb mijn vriendin leren kennen op een of ander feestje. En uit is het nog steeds niet.
Oud 13-12-2002, 12:16
Verwijderd
Huidige vriend leren kennen via i-net Een of andere rare chatroom, zaten we met z'n tweetjes en tja.. Na ong. twee jaar chatten via icq wilden we elkaar wel eens ontmoeten... Nu 2,5 jaar samen

Mijn ex-vriendje heb ik op vakantie in Denemarken ontmoet, 't was echt een mooie jongen en heel lief.. We hebben gemaild en gebeld en ik ben weer eens naar hem geweest, heel cool allemaal.. Maar toen heb ik ineens niets meer van hem gehoord Maand lang niet, en tja, ach, toen was ik eigenlijk ook al wel weer over hem heen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 12:22
Verwijderd
Vorige vriendinnetje: leren kennen met uitgegaan. Ik kende 'r niet echt goed en het is uitgegaan omdat we elkaar echt HELEMAAL NIKS te melden bleken te hebben.

Huidige vriendinnetje: op n feest leren kennen, 't is nu aan sinds 8 februari 2002
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 13:15
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
fanatickje schreef:

just curious!!
Huidig: kheb ben wel een beetje met een meisje maar daar heb ik het (nog) niet voor vast mee. Heb haar leren kennen in mijn vaste kroeg waar ik altijd op zondag heengaa.

Vorig: Ook leren kennen in mijn vaste kroeg (want ik kom bijna nooit ergens anders met uitgaan). Het ging uit omdat zij het uitmaakte en de reden is me nog niet helemaal duidelijk, maar ze zij dat ze niet meer verliefd was....
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 13:17
Verwijderd
ex:

we hebben elkaar nooit echt officieel leren kennen... we wisten elkaars naam (zijn broer zat bij ons op school en bij mij op de harmonie, vandaar misschien dat hij mijn naam kende. ik wist eigenlijk alleen dat hij sam heette en de broer was van onze trompetter) en ineens begonnen we met elkaar te praten... gewoon, alsof we elkaar al een tijdje kenden, praten over vanalles, hoe het ermee gaat, over probleempjes, over toffe dingen die we meemaakten... we groeiden zo naar elkaar toe en binnen de kortste keren (op een paar weken tijd) was hij een vriend geworden. en toen ging het uit met m'n vriend en bekende sam aan mij dat hij al twee jaar gek op me was
ik vond hem (voor we elkaar 'leerden kennen') altijd al een lekker ding, en ik was in de tijd tussen de breuk met m'n ex en die bewuste avond ook lichtjes verliefd geworden, en toen kwam het ervan hé...

twee maanden later ging het uit... ik leerde namelijk mijn huidige vriend kennen. de beste vriend van de broer van een andere ex. jan had mijn emailadres gekregen om toe te voegen op msn omdat ik een potentiële zangeres was voor het groepje dat ze wilden starten. twee weken gechat, was héél gezellig. één keer met z'n tweeën op café was genoeg om mijn hart in vuur en vlam te zetten, en bij hem was het ook liefde op het eerste gezicht...

ondertussen bijna 20 maanden samen

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 13:20
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik heb mijn vriend via internet leren kennen. Wij zijn eerst een hele lange tijd vrienden geweest, en nu hebben we verkering..
Oud 13-12-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:

just curious!!
Hmz.. mn laatste ex heb ik leren kennen bij de clipopnames van de 2e clip van Green Lizard. Ik heb het uitgemaakt omdat het me te benauwend werd en er geen spanning meer in de relatie was. Ik had het nodig op mijn eigen benen te staan en vrijheid te hebben, hij kon me dit niet geven op de manier die ik nodig had.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mijn laatste ex heb ik leren kennen tijdens het uitgaan. hij woont 12 kilometer verderop. het is na 4 maanden uitgegaan omdat we elkaar te weinig zagen. hij nam simpelweg gewoon niet de moeite om me te kunnen zien.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:39
Muizzz
Muizzz is offline
ex: ontmoet op de skatebaan
na 6 maanden is het uitgegaan omdat het saai werd en we waren allebei niet meer verliefd enzo

huidig vriendje: op school ontmoet, 3 jaar geleden. ik heb nu 1,5 maand met hem.
hijs lief
Oud 14-12-2002, 00:29
Verwijderd
leren kennen: via school, zij zat in een paralel klas. ze was ook goed bevriend met vrienden van mij. dit jaar kwamen we samen in de klas te zitten
uitgegaan: omdat ze niet zekers wist of ze me wel echt leuk vond en me niet aan het lijntje wou houden heeft ze het na 3 dagen uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 00:44
3rd Rock
3rd Rock is offline
mijn ex leren kennen via een internetforum en ze dumpte me 356 dagen later in ons appartementje voor een ander (maar dat zei ze er niet bij, de bitch)
Oud 14-12-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
3rd Rock schreef:
mijn ex leren kennen via een internetforum en ze dumpte me 356 dagen later in ons appartementje voor een ander (maar dat zei ze er niet bij, de bitch)

(even off topic, heet je zo vanwege 3rd rock from the sun? Klasse serie!)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 12:48
Saartje*
Saartje* is offline
Leren kennen op skate-baan...

dumpt me de dag dat we 2j en 1maand samen waren voor een meisje van muh msn dat ik niet kan uitstaan
Oud 14-12-2002, 13:15
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

(even off topic, heet je zo vanwege 3rd rock from the sun? Klasse serie!)

off topic: jep, briljante serie
Oud 15-12-2002, 16:23
romytjuh
romytjuh is offline
hij was de ex van een vriendin van me..

ik heb hem gedumpt zo'n 7 maanden na die ontmoeting.. en hij heeft me zeer veel pijn gedaan ook al kon ik niet anders dan uitmaken.. had ik het maar eerder gedaan kon ik zien wat voor zak het is/was en hij beschuldigde me van vreemdgaan terwijl dat helemaal niet was.. had ik dat maar gedaan!!
Oud 15-12-2002, 16:29
Verwijderd
Ehm, ik weet niet of we iets hebben, ben vergeten verkering te vragen Maar ik vind zelf van wel

En hoe...tijdens het uitgaan (gemeenschappelijke vriendin), klikte heel goed vanwege gedeelde interesses en nog veel meer, nu twee maanden geleden denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 20:12
Buffy
Buffy is offline
ik hebbem leren kennen in de 3e klas van de mavo. ik kwam net van een andere school; waardoor ik em nog nooit eerder had gezien (terwijl hij zijn hele leven al bij mij in het dorp woont).
ik werd in november 1999 vlieft op hem en in februari 2000 ging het aan na een middagje schaatsen in thialf met school.
we waren een glukkig stelletje, kenden elkaar door en door; maar in december 2001 ging het uit. hij heeft die fout al vrij snel toegegeven *liev* we zijn een jaar uit elkaar geweest; maar hebben in de tussentijd nog veel afgesproken
toen hij 2 weken geleden hoorde dat het uit was tussen mij en een andere jongen (dat is een goede vriend van een goede vriend van mij, samen hebben zij mij een jaar geleden lopen troosten en daar ken ik em dus van) heeft hij zijn kans gegrepen en heeft hij me gevraagd of ik weer zijn vriendinnetje wilde zijn. het is nou weer een week aan, in totaal is et nou 22 maanden aan

Sj, ik hou van je met heel mijn ziel en heel mijn hart.

dikke zoen van Buffy
Oud 15-12-2002, 20:14
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik was eenzaam, en zij vondt mij leuk, en ik d8 vooruit, maar dat liep natuurlijk niet, dus heb ik het uitgemaakt met als reden:
Ik hou niet echt van je, ik wilde alleen wat gezelschap om me heen, ik wil je niet kwetsen maar dit is het beste voor ons beide.

OK, schiet me maar af!!!
Oud 15-12-2002, 21:54
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
fanatickje schreef:

just curious!!
Mijn exjuh heb ik leren kennen met uitgaan, en het is uit gegaan omdat ie un playertje is..
Oud 16-12-2002, 19:10
$tarlight
$tarlight is offline
uhhm mn vriendje leren kennen bij een vriendin thuis.. en t is nog steeds niet uit
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:16
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Ik was eenzaam, en zij vondt mij leuk, en ik d8 vooruit, maar dat liep natuurlijk niet, dus heb ik het uitgemaakt met als reden:
Ik hou niet echt van je, ik wilde alleen wat gezelschap om me heen, ik wil je niet kwetsen maar dit is het beste voor ons beide.

OK, schiet me maar af!!!
ze was zeker 12 ?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:18
Six4Eight
Six4Eight is offline
Heb mn ex vriendin leren kennen via internet, spraken elkaar af en toe is en kwamen op het idee om wat af te spreken. Nou ja pakte goed uit

Dat is uitgegaan omdat we na meer dan een jaar elkaar weinig meer te melden hadden, werd een beetje gewoontjes en saai en we bleken op bepaalde vlakken toch er verschillend te zijn en dan spelen de ergernissen op.

Momenteel geen vriendin btw, niet echt actief zoekende.
Oud 16-12-2002, 19:18
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
ze was zeker 12 ?
hahahaha, das een goeie, nee, ze was ook 17. Ik zei toch al dat ik niet op kleuters viel(niet pers. aantrekken dames)
Oud 21-12-2002, 14:55
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:

OK, schiet me maar af!!!
En die uitleg pas verdomt goed bij m'n ex (of hoe je zo iemand ook noemt die je al laat zitten na twee dagen terwijl jij er al twee maanden verliefd op was, maar hij niet op jou )
Oud 21-12-2002, 14:59
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
En die uitleg pas verdomt goed bij m'n ex (of hoe je zo iemand ook noemt die je al laat zitten na twee dagen terwijl jij er al twee maanden verliefd op was, maar hij niet op jou )
Sorry to hear that.
Oud 21-12-2002, 15:08
Verwijderd
Hm, we houden het ook maar bij de laatste echte verkering Lekker lang verhaal.

Hem ontmoet via m'n beste vriendin, kreeg zijn emailadres en die van een paar vrienden van hem, we chatten af en toe wel eens, maar die beste vriendin en hij vaker... toen heb ik hem voor het eerst gezien in de discobar waar we meestal heengaan, vond hem toen wel leuk (iig van uiterlijk) maar m'n beste vriendin vond hem veel leuker en hij haar ook dus zei ik maar dat het de alcohol was dat me dat had laten zeggen tegen haar
Njah, zij kreeg verkering met hem en dat duurde een maand of vijf. Toen ging het uit omdat hij niet meer verliefd was, zei hij. Zij nog wel op hem, dus drama. Wij hadden ondertussen nog wel gechat, ik mocht hem niet echt omdat hij nogal wreed uit de hoek kon komen tegen mij. Later werd het chatten wel leuker, een maand of zo nadat het uit was tussen de beste vriendin en hem... op een gegeven moment zei ik dat ik een weekendje naar Londen wou maar dat niemand mee wou, en hij zei dat hij wel wou... toen begon ik te vermoeden dat hij mij misschien leuk vond Moest voor mezelf toegeven dat ik hem eigenlijk ook wel erg leuk vond.
De week daarna ofzo gingen we uit en kwam ik hem tegen in diezelfde discotheek. Mijn beste vriendin bezwoer me hem niet aan te raken maar ik luisterde niet en heb met hem gezoend De week daarna spraken we wat af en na die avond hadden we verkering. Bleek dat hij toen hij verkering had met m'n vriendin al verliefd op mij was geworden en dat het daarom uit was gegaan...

En waarom ging het uit..? Hm, die is moeilijker. Ik liet mezelf niet echt verliefd worden op hem, vanaf het begin al niet, begon het beklemmend te vinden en heb dus maar tegen hem gezegd dat ik niet meer verliefd was... Gaf wel veel om hem, vind hem nog steeds leuk, maar blijkbaar werkte het gewoon niet... nog niet aan zo'n heftige relatie toe.

(moest vriendin beloven nooit weer zoiets te flikken met een ex van haar (dit is de tweede ), mjah, blijkbaar val ik op haar exen en andersom. Njah, nu heeft ze tenminste vaste verkering die niet meer uitgaat als het aan hun en mij ligt....)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 15:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Via iemand anders. Het ging uit omdat ik was vreemdgegaan.. :/
Maar de keer daarvoor dat we hadden was hij vreemdgegaan.. en nu wil tie mij weer terug ofzow..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 15:50
whizzer
whizzer is offline
leren kennen: op vakantie, de avond voordat ik wegging vroeg ze me (lekkere timing) en ik vond haar eigenlijk ook al leuk maar dacht niet dat ze mij leuk vond.

uitgegaan; lange-afstandsrelaties werken gewoon niet (bij mij dan)
Oud 21-12-2002, 16:15
Gup
Gup is offline
Euhm, mijn ex én ook huidige vriend leren kennen van school. Khad verkering met vriend van hem, maar hij zat ook bij ons vriendengroepje (ook al was hij me nog nooit écht goed opgevallen, anders had ik t wel geweten )Toen ging t uit met mijn vriend, lol, begon hij me opeens wel op te vallen ... Nahja, halluf jaar verkering gehad, dumpte ie me op feest..hmmz, hij was nie gek meer op me ofzow...

jaar uit geweest, nog wel gezoend, ikke verliefd, hij niet..

ikke verkering met andere jongen, werd mn ex weer verliefd op me mhhz, nahja, deep inside wilde ik hem ook nog terug, dus uit met toenmalige vriend (die ook verliefd was op iemand anders...lol, maar t was gewoon leuk met zn tweeen geweest)

En nu issie dus weer bij me terug!!!
En gaat ie ook nie meer weg als t aan mij ligt!!

Kusje Gup
Oud 21-12-2002, 19:41
Verwijderd
huidig vriendje: paar jaar terug voor het eerst met carnaval gezien.. ik had eigelijk geen flauw benul.. maar hij houd me al 3 jaar in de gaten
en afgelope kermis ging het mis met een vorige ex van my (was bijna weer iets geworden, lang verhaal) toen ben ik 'veel' met hem opgetrokken.. eerst vonde we elkaar eigenlijk allebei nix.. maar hij begon me toen leuk te vinde.. en later ik hem ook
iz nou alweer un tijdje aan.. maar het gaat af en toe echt heel erg slecht..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:15
lieve
lieve is offline
ex-vriend: door vrienden leren kennen, en raar maar waar aan de visputten! En we werden aan elkaar gekoppeld door vrienden! Er was wel een leeftijdsverschil van 8 jaar, maar toch konden we het heel goed met elkaar vinden! En toen ik terugkwam van vakantie, zijn we met de hele bende uitgeweest en heeft hij me naar huis gedaan... en dan kan je het al raden zeker?!
uitgemaakt: doordat hij geen tijd voor me kon/wou vrijmaken, en hij steeds liever bij zijn vrienden zat, dan even bij mij te kunnen zijn!

Huidige vriend: (is nog maar een dagske)Hebben elkaar leren kennen ook via onze vrienden, en sinds gisterenmorgend op een verjaardagsfeestje van een goede vriendin van ons, was het dan zover hé!(we hadden al een hele nacht gebabbeld,gezeverd,gedanst,... ) Maar ben er niet echt op verliefd!
uitgemaakt: ok, vanmorgen heb ik dit getypt! En had ik gezegd... liefst nog lang niet! Nu is het al zover! (wie er meer over wil weten moet maar eens lezen bij -->voel me ff slecht,maar heb raad nodig!)

Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:31
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ex vriend:
Leren kennen: Leren kennen door toen mijn vriendje, O. Want J, mijn ex vriend dus, was toen de beste vriend van O. Toen ik anderhalfjaar later goed bevriend was met O, kwam ik J weer tegen en werd verliefd. Na een tijdje werd hij eindelijk ook verliefd op mij en hadden we verkering.
Uitgemaakt: Na 2 jaar verkering, waarin hij nogal in de knoop zat met zichzelf, heb ik het uitgemaakt. Ik vond het wel goed geweest.

Huidige vriend:
Leren kennen: Via internet. Hij is een jaar mijn beste vriend geweest, en toen ik vrijgezel was na 2 jaar zijn we verliefd op elkaar geworden..
Uitgemaakt: Niet dus..
Oud 27-12-2002, 14:38
Esmée
Esmée is offline
ontmoet in de kroeg waar ik kom en hij werkt... en nog niet uit.
klaar
Oud 07-02-2003, 17:27
R.S.87
R.S.87 is offline
uhhm via internet eigenlijk....

Hij had een vriendin en zou hier op een vriendschappelijke basis komen....
dat werd het dus niet....

hoe het uitging? logisch toch? Hij ging weer terug naar zijn vriendin (die hier geen zak van afweet, maarjah ze woont toch in het buitenland, dus zolang hij haar niks vertelt, zou ze nooit van iets weten)

Toch zijn we nog vrienden, goede vrienden trouwens, maar als het zo gaat als het nu loopt loopt het geheid mis!

Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:48
David
David is offline
ik heb mijn vriendin leren kennen als de zus van een vriend van me

ik "ken" dr dus al jaren

ik vond en vind het nog steeds een ontzettend leuke meid.
een type apart maar het is een schatje.
ik heb dr lekker ouderwets mee uit eten genomen
maar heb sinds jan al meer dan een jaar met dr
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 22:08
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
R.S.87 schreef:

Toch zijn we nog vrienden, goede vrienden trouwens, maar als het zo gaat als het nu loopt loopt het geheid mis!

Mis, maar, in een goede zin voor jou?

Offtopic: wat hebben we hier van geleerd? Juist! Laat je vriendin/vriend noooit, maar dan ook nooit, iemand (van het andere geslacht) meeten!
Oud 07-02-2003, 22:23
R.S.87
R.S.87 is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Mis, maar, in een goede zin voor jou?

Offtopic: wat hebben we hier van geleerd? Juist! Laat je vriendin/vriend noooit, maar dan ook nooit, iemand (van het andere geslacht) meeten!
Hmmz neej, in een slechte zin voor mij, als het zo gaat zoals het nu gaat raken we elkaar in ieder geval als vrienden kwijt..

Het is toch eigenlijk al de slechte zin voor mij, ik ben de gene die me altijd na de tijd een stuk slechter voelt...

Maar is dit wel een vriendschap? Ik vraag het me af en toe wel eens af? doe ik dit niet om hem tevreden te stellen, en mezelf het gevoel te geven dat ik er goed aan doe?
I Dunno, maybe ben ik gewoon heel erg stom bezig...maybe ik weet het eigenlijk wel zeker!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 22:24
Thomas
Thomas is offline
Ik heb mijn ex leren kennen via gemeenschappelijke vrienden. het ging uiteindelijk uit omdat het niet meer ging en ze vreemd gegaan was.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 12:14
Soezen
Soezen is offline
Mijn ex heb ik leren kennen in de meivakantie op een camping, het ging uit omdat de afstand me Te dwars zat.
Mijn huidige vriend stond al jaren recht voor mn neus ( zat bij me in de klas)
En nu al meer dan half jaar samen!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 13:21
Gothic
Gothic is offline
huidige vriend via forum

nog niet uit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten