Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
2 van m'n ex-en via Internet leren kennen... 1-tje liet 10 dagen helemaal niets horen... Als ik ergens niet tegen kan is om compleet genegeerd te worden.....
De andere kon het niet aan om een lange afstandsrelatie te hebben ![]() M'n huidige g/f woont het verste weg van allemaal en het gaat nog steeds goed (ook via internet leren kennen trouwens). Ze heeft vandaag d'r visum gekregen en komt de 19e ![]() ![]() Hmmz het lijkt zo wel of ik al m'n g/f's via internet heb leren kennen ![]() ![]() |
![]() |
|
wel tes officieel nog nix, ma maybe today ...
ma gewoon stomweg van school eigenlijk lere kenne, alleja, kende zen naam niet en al, maar dan nu dees jaar zagek hem aan trein en al en met zen allen es weggeweest en TOEN kreeg hij internet en zei ij da hij gevoelens voor me had ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou kom ik weer met m'n verhaal
![]() Ik zal het wel over de laatste hebben. Leren kennen: tijdens uitgaan, ik kende een vroegere vriend van hem en zo raakten we in contact. Alleen bleek dat hij z'n vrienden gewoon liet stikken wanneer ie er geen zin meer in had en zo deed ie dat dus ook bij mij. Van de ene op de andere dag werd hij heel raar en liet nix meer van zich horen. ![]() |
![]() |
|
ex: via een andere ex leren kennen. lang verhaal... uitgemaakt via sms/telefoon.
![]() huidige vriend: leren kennen bij de basketbal, via zn broertje waar ik verliefd op was... ![]() ![]() en dat is al weer sinds 19 april 2001 aan. *zucht* ![]()
|
Verwijderd
|
Huidige vriend leren kennen via i-net
![]() ![]() ![]() Mijn ex-vriendje heb ik op vakantie in Denemarken ontmoet, 't was echt een mooie jongen en heel lief.. We hebben gemaild en gebeld en ik ben weer eens naar hem geweest, heel cool allemaal.. Maar toen heb ik ineens niets meer van hem gehoord ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vorig: Ook leren kennen in mijn vaste kroeg (want ik kom bijna nooit ergens anders met uitgaan). Het ging uit omdat zij het uitmaakte en de reden is me nog niet helemaal duidelijk, maar ze zij dat ze niet meer verliefd was.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ex:
we hebben elkaar nooit echt officieel leren kennen... ![]() ![]() ik vond hem (voor we elkaar 'leerden kennen') altijd al een lekker ding, en ik was in de tijd tussen de breuk met m'n ex en die bewuste avond ook lichtjes verliefd geworden, en toen kwam het ervan hé... ![]() twee maanden later ging het uit... ik leerde namelijk mijn huidige vriend kennen. de beste vriend van de broer van een andere ex. jan had mijn emailadres gekregen om toe te voegen op msn omdat ik een potentiële zangeres was voor het groepje dat ze wilden starten. twee weken gechat, was héél gezellig. één keer met z'n tweeën op café was genoeg om mijn hart in vuur en vlam te zetten, en bij hem was het ook liefde op het eerste gezicht... ondertussen bijna 20 maanden samen xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
leren kennen: via school, zij zat in een paralel klas. ze was ook goed bevriend met vrienden van mij. dit jaar kwamen we samen in de klas te zitten
uitgegaan: omdat ze niet zekers wist of ze me wel echt leuk vond en me niet aan het lijntje wou houden heeft ze het na 3 dagen uitgemaakt |
![]() |
|
![]() |
hij was de ex van een vriendin van me..
ik heb hem gedumpt zo'n 7 maanden na die ontmoeting.. en hij heeft me zeer veel pijn gedaan ook al kon ik niet anders dan uitmaken.. had ik het maar eerder gedaan kon ik zien wat voor zak het is/was ![]() ![]()
|
![]() |
ik hebbem leren kennen in de 3e klas van de mavo. ik kwam net van een andere school; waardoor ik em nog nooit eerder had gezien (terwijl hij zijn hele leven al bij mij in het dorp woont).
ik werd in november 1999 vlieft op hem en in februari 2000 ging het aan na een middagje schaatsen in thialf met school. we waren een glukkig stelletje, kenden elkaar door en door; maar in december 2001 ging het uit. hij heeft die fout al vrij snel toegegeven *liev* we zijn een jaar uit elkaar geweest; maar hebben in de tussentijd nog veel afgesproken toen hij 2 weken geleden hoorde dat het uit was tussen mij en een andere jongen (dat is een goede vriend van een goede vriend van mij, samen hebben zij mij een jaar geleden lopen troosten en daar ken ik em dus van) heeft hij zijn kans gegrepen en heeft hij me gevraagd of ik weer zijn vriendinnetje wilde zijn. het is nou weer een week aan, in totaal is et nou 22 maanden aan ![]() Sj, ik hou van je met heel mijn ziel en heel mijn hart. dikke zoen van Buffy
|
Ik was eenzaam, en zij vondt mij leuk, en ik d8 vooruit, maar dat liep natuurlijk niet, dus heb ik het uitgemaakt met als reden:
Ik hou niet echt van je, ik wilde alleen wat gezelschap om me heen, ik wil je niet kwetsen maar dit is het beste voor ons beide. OK, schiet me maar af!!!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb mn ex vriendin leren kennen via internet, spraken elkaar af en toe is en kwamen op het idee om wat af te spreken. Nou ja pakte goed uit
![]() Dat is uitgegaan omdat we na meer dan een jaar elkaar weinig meer te melden hadden, werd een beetje gewoontjes en saai en we bleken op bepaalde vlakken toch er verschillend te zijn en dan spelen de ergernissen op. Momenteel geen vriendin btw, niet echt actief zoekende.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hm, we houden het ook maar bij de laatste echte verkering
![]() Hem ontmoet via m'n beste vriendin, kreeg zijn emailadres en die van een paar vrienden van hem, we chatten af en toe wel eens, maar die beste vriendin en hij vaker... toen heb ik hem voor het eerst gezien in de discobar waar we meestal heengaan, vond hem toen wel leuk (iig van uiterlijk) maar m'n beste vriendin vond hem veel leuker en hij haar ook dus zei ik maar dat het de alcohol was dat me dat had laten zeggen tegen haar ![]() Njah, zij kreeg verkering met hem en dat duurde een maand of vijf. Toen ging het uit omdat hij niet meer verliefd was, zei hij. Zij nog wel op hem, dus drama. Wij hadden ondertussen nog wel gechat, ik mocht hem niet echt omdat hij nogal wreed uit de hoek kon komen tegen mij. Later werd het chatten wel leuker, een maand of zo nadat het uit was tussen de beste vriendin en hem... op een gegeven moment zei ik dat ik een weekendje naar Londen wou maar dat niemand mee wou, en hij zei dat hij wel wou... toen begon ik te vermoeden dat hij mij misschien leuk vond ![]() De week daarna ofzo gingen we uit en kwam ik hem tegen in diezelfde discotheek. Mijn beste vriendin bezwoer me hem niet aan te raken maar ik luisterde niet en heb met hem gezoend ![]() En waarom ging het uit..? Hm, die is moeilijker. Ik liet mezelf niet echt verliefd worden op hem, vanaf het begin al niet, begon het beklemmend te vinden en heb dus maar tegen hem gezegd dat ik niet meer verliefd was... Gaf wel veel om hem, vind hem nog steeds leuk, maar blijkbaar werkte het gewoon niet... nog niet aan zo'n heftige relatie toe. (moest vriendin beloven nooit weer zoiets te flikken met een ex van haar (dit is de tweede ![]() |
![]() |
|
![]() |
leren kennen: op vakantie, de avond voordat ik wegging vroeg ze me (lekkere timing) en ik vond haar eigenlijk ook al leuk maar dacht niet dat ze mij leuk vond.
uitgegaan; lange-afstandsrelaties werken gewoon niet (bij mij dan)
|
![]() |
Euhm, mijn ex én ook huidige vriend leren kennen van school. Khad verkering met vriend van hem, maar hij zat ook bij ons vriendengroepje (ook al was hij me nog nooit écht goed opgevallen, anders had ik t wel geweten
![]() ![]() jaar uit geweest, nog wel gezoend, ikke verliefd, hij niet.. ![]() ikke verkering met andere jongen, werd mn ex weer verliefd op me ![]() En nu issie dus weer bij me terug!!! ![]() En gaat ie ook nie meer weg als t aan mij ligt!! Kusje Gup
|
Verwijderd
|
huidig vriendje: paar jaar terug voor het eerst met carnaval gezien.. ik had eigelijk geen flauw benul.. maar hij houd me al 3 jaar in de gaten
![]() en afgelope kermis ging het mis met een vorige ex van my (was bijna weer iets geworden, lang verhaal) toen ben ik 'veel' met hem opgetrokken.. eerst vonde we elkaar eigenlijk allebei nix.. maar hij begon me toen leuk te vinde.. en later ik hem ook ![]() iz nou alweer un tijdje aan.. maar het gaat af en toe echt heel erg slecht.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ex-vriend: door vrienden leren kennen, en raar maar waar aan de visputten!
![]() ![]() ![]() uitgemaakt: doordat hij geen tijd voor me kon/wou vrijmaken, en hij steeds liever bij zijn vrienden zat, dan even bij mij te kunnen zijn! ![]() Huidige vriend: (is nog maar een dagske)Hebben elkaar leren kennen ook via onze vrienden, en sinds gisterenmorgend op een verjaardagsfeestje van een goede vriendin van ons, was het dan zover hé!(we hadden al een hele nacht gebabbeld,gezeverd,gedanst,... ) ![]() uitgemaakt: ok, vanmorgen heb ik dit getypt! En had ik gezegd... liefst nog lang niet! Nu is het al zover! ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 19:51. |
![]() |
|
Ex vriend:
Leren kennen: Leren kennen door toen mijn vriendje, O. Want J, mijn ex vriend dus, was toen de beste vriend van O. Toen ik anderhalfjaar later goed bevriend was met O, kwam ik J weer tegen en werd verliefd. Na een tijdje werd hij eindelijk ook verliefd op mij en hadden we verkering. ![]() Uitgemaakt: Na 2 jaar verkering, waarin hij nogal in de knoop zat met zichzelf, heb ik het uitgemaakt. Ik vond het wel goed geweest. ![]() Huidige vriend: Leren kennen: Via internet. Hij is een jaar mijn beste vriend geweest, en toen ik vrijgezel was na 2 jaar zijn we verliefd op elkaar geworden.. ![]() Uitgemaakt: Niet dus.. ![]()
|
![]() |
uhhm via internet eigenlijk....
Hij had een vriendin en zou hier op een vriendschappelijke basis komen.... dat werd het dus niet.... hoe het uitging? logisch toch? Hij ging weer terug naar zijn vriendin (die hier geen zak van afweet, maarjah ze woont toch in het buitenland, dus zolang hij haar niks vertelt, zou ze nooit van iets weten) Toch zijn we nog vrienden, goede vrienden trouwens, maar als het zo gaat als het nu loopt loopt het geheid mis! ![]() |
![]() |
|
ik heb mijn vriendin leren kennen als de zus van een vriend van me
ik "ken" dr dus al jaren ik vond en vind het nog steeds een ontzettend leuke meid. een type apart maar het is een schatje. ik heb dr lekker ouderwets mee uit eten genomen ![]() maar heb sinds jan al meer dan een jaar met dr |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: wat hebben we hier van geleerd? Juist! Laat je vriendin/vriend noooit, maar dan ook nooit, iemand (van het andere geslacht) meeten!
||
![]() |
Citaat:
Het is toch eigenlijk al de slechte zin voor mij, ik ben de gene die me altijd na de tijd een stuk slechter voelt... Maar is dit wel een vriendschap? Ik vraag het me af en toe wel eens af? doe ik dit niet om hem tevreden te stellen, en mezelf het gevoel te geven dat ik er goed aan doe? I Dunno, maybe ben ik gewoon heel erg stom bezig...maybe ik weet het eigenlijk wel zeker! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Kevin1985 | 2 | 05-02-2017 23:00 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet, zware beslissing Anoniem1988 | 25 | 11-07-2010 12:26 | |
Liefde & Relatie |
gaat ze het nou uitmaken ofzo??? kaasklontje | 85 | 21-01-2005 09:59 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
uitgemaakt Verwijderd | 34 | 22-06-2002 16:19 | |
Liefde & Relatie |
zie het ni meer zitte sweet girl | 11 | 14-02-2002 17:38 |