Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, genoeg over mijn stemgedrag. Als Röps het verdacht vindt, dan zij het zo. Ik ga even kijken naar Dott, kom er zo op terug. Edit: even gekeken en: Mja wel opvallend. Maar misschien vond ze Snoopy niet verdacht of wilde de stemlijstjes wat gelijk trekken? Ik ben benieuwd naar haar uitleg ervoor iig! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn verdachten tot nu toe zijn dus:
1. Batave 2. Dott 3. Twinkebel Twinkebel zakt 1 plaats omdat tijdens 3-2 stand tussen snoopy en sann hij naar snoopy gaat. En je als verrader of wolf eerder geneigt bent naar iemand anders te gaan of zelfs sann. Maar dat kan natuurlijk ook reverse zijn en hij blijft verdacht, ook in zijn spel en ''aanval'' richting schrodinger. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dottverhaal: ik geloof niet zo in ''grapjes'' in het weerwolfspel. Dus dott naar sann sann = 3 stemmen snoopy = 4 stemmen Dott = 2 stemmen. Als je dit ziet was het vantevoren 2-3-2. Want twinkebel had nog niet op snoopy gestemd en dott nog niet op sann. DAn sta je dus wel in de gevarenzone en is je wijziging van je stem dus heel raar aangezien je dan beter op Snoopy kan stemmen. Als haar stem niks uitmaakt (wolf?) dan doe je dat natuurlijk niet om te proberen medewolf Snoopy een langer lijstje te geven waar meer mensen dan toch onder gaan schapen. Ik vind het een onlogische keuze en ze stijgt met stip op 2 op mijn verdachtenlijstje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn verdachtenlijstje is voorlopig:
1) Batave 2) Geel (zoals eerder gezegd: vorige keer dat ie wolf was ging ie bewust doen alsof ie druk was, het lijkt erop dat ie dat weer doet) 3) Twinkebel/Dott Verder heb ik een onderbuikgevoel bij Dobermann, maar nieuwe spelers zijn altijd lastig te pijlen. Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 22:29. Reden: Dott erbij gezet op 3 n.a.v. Michelangelo's laatste post |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed alsnog ene logische keuze van je maar nog steeds niet ben je verdachte-af voor mij ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus nog steeds: 1. Batave 2. Dott 3. Twinkebel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou wel kunnen zeggen dat haar stem een beetje vreemd was (want snoopy had meer stemmen dan .sann, dus snoopy stemmen zou logischer zijn). |
![]() |
||
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp sta ik nu bij een aantal mensen op verdachte nr. 1 omdat ik in plaats van random te stemmen gewacht heb om een beteroverwogen keuze te maken?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: dit neemt natuurlijk niet weg dat ik andere mensen wellicht verdachter ga vinden. Maar we zijn pas net begonnen, en dan zijn het de 'kleine' dingen waar je over moet struikelen wil je uberhaupt basis hebben voor verdenkingen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Yeah een wolf
![]() De mensen die aangegeven hebben op Snoopy te gaan stemmen zouden normaal gesproken minder verdacht zijn nu in mijn ogen, maar dat was precies de fout die ik vorig spel maakte. (en dan bedoel ik niet afgelopen spel, waar ik spelleider was, maar het spel daarvoor.) Bright Blue, toen wolf, 'stemde' toen op Repelsteel, een andere wolf. Geheel in lijn met mijn nieuwe filosofie van wantrouwen ga ik de volgende ronde dus op iemand uit het Snoopy-rijtje stemmen. Ik kijk overmorgen wel wie, eerst de wolven maar eens afwachten.
|
Verwijderd
|
Ha, goed nieuws!
Ik heb nu geen tijd om er verder veel op in te gaan, behalve dat het wel lastig is dat snoopy nu de geliefden kiest,,, met de kennis van de andere wolven. Of zeur ik? ![]() Verder is het fijn om er nu vanuit te kunnen gaan (voorlopig) dat Michelangelo te vertrouwen is. Dat is altijd fijn om snel te weten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei wat een consternatie opeens na zo'n hangronde, wat grappig dat snoopy toch een wolf bleek te zijn
![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
HA.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar goed, dan nog zou het een soort van verraderhint kunnen zijn of zo? Maar dat lijkt me tamelijk vergezocht. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En met je edit ben ik het wel eens, en Geel staat dan ook hoger op mijn verdachtenlijstje dan *noemt random speler* Eye of Sauron of zo. Maar om hem steeds zo duidelijk als verdachte te noemen, hm, nee. En nu is het eetronde. Maar dit viel me op/wou ik nog even zeggen, en nu ga ik verder nadenken over andere dingen die ik misschien nog wil zeggen. |
![]() |
|||
Een wolf in de eerste ronde! Zijn we in ieder geval van die (net iets te) scheve verhouding af van 4/18.
Ik reageer even op Etmakas post, omdat die aardig samenvat wat er is besproken. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Etmakas' verdediging naar Geel toe vind ik wat overdreven. Natuurlijk zijn jullie in het echie vriendjes, maar ik vind het best raar dat je hem zo verdedigen gaat. Sann heeft best wel een punt over die posts vóór en na het spel.
|
ik heb het hele topic nog niet doorgespit (heb ff probleempje me te concentreren) maar op het moment dat ik 'uit lijfsbehoud' op Sann stemde, stond het 2 stemmen op mij, en 2 op haar, dus zo vreemd vind ik dat niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe dan ook. Dat moest ik even kwijt. ![]() |
![]() |
|
rationeel:
zo, een druk weekend achter de rug, maar nu gaan we er weer vol in. ik ben inmiddels grotendeels bijgelezen, alleen de laatste verdachtmakingen richting dott moet ik nog even doornemen (en de stemlijstsituatie eens goed uitpluizen (er is niet genummerd! ![]() ![]() tot zover props voor michelangelo! ik vind het ook leuk voor je dat je het nu eens langer dan 1 ronde volhoudt ![]() zonder dat er nog échte verdachte dingen zijn staat batave bij mij op dit moment ook op nummer 1. dat van dott ga ik dus nog uitpluizen (iemand anders mag het ook doen trouwens, pleurigwerk...). twinkebel vind ik niet zozeer verdacht, maar ik zal hem in de smiezen houden. nu eerst de eetronde maar afwachten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een zwakke verdediging zeg. Ik vind je steeds verdachter worden en raak er bijna van overtuigt dat je wolf of verrader bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze stemt uit lijfsbehoud bij een stand van Dott: 2 Sann: 2 Snoopy: 3 Op sann. Dat is heel raar omdat je dan normaal op Snoopy stemt. Wil ze de wolf beschermen om het lijstje niet langer te maken en zo bang te zijn voor meeschapers? En dan die zwakke verdediging hierboven. Dott wordt in mijn ogen steeds verdachter. Het wordt voor mij, als ik nog mag stemmen in hangronde 2, Dott of Batave. Maar ik neig steeds meer naar Dott. |
![]() |
|
Ik had beloofd actiever mee te spelen na het vorige spel.
Lees het vorige spel maar terug. ![]() Dus vandaar dat ik nu zo speel. Zo speelde ik vroeger eigenlijk ook. Ik snap trouwens niet waarom ik verdacht ben. Ik zat eerst op een random stem. Zag dat snoopy veel werd genoemd. Om gelijkspel te voorkomen omdat er nogal eens weerwolven onder diegene willen gaan staan die de meeste stemmen heeft. Ging ik mee.
|
Verwijderd
|
Het begint me een beetje te duizelen wie nou wanneer waarop waarom geswitcht is, eigenlijk.
![]() Ik ben het met Michelangelo eens dat Dott heel verdacht is. Ik begrijp haar switch niet en hoop dat ze die uit gaat leggen. Maar ik denk niet dat ze wolf is. Ik kan niet precies aanwijzen wat het is. Onderbuikgevoel. Ik heb een hekel aan onderbuikgevoelargumenten. Maar ze is voor een wolf gewoon té stil, en de twee posts die ze heeft sinds het spel begonnen zijn, zijn gewoon té vreemd. Ik zie haar als mogelijke verrader - misschien wilde ze een signaal afgeven aan de wolven door raar te doen of zo? Maar dan nog. Dat zou best wel dom zijn. En ik vind het moeilijk om te peilen hoe goed Dott over het algemeen in dit spelletje is, maar ze doet al zo lang mee. Dat zou gewoon zo raar zijn. Niet echt een overtuigende theorie, vind ik zelf ook, en ik begrijp Dotts gedrag voor geen meter. Maar als ze wolf of verrader zou zijn, zou ik het ook niet begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
In eerste instantie vond ik Dott's stem op Sann niet echt merkwaardig, omdat Sann ook op haar gestemd had en dat één van de redenen voor Dott was om niet op Snoopy maar op Sann te stemmen. Althans, zo begreep ik. Dat ze dit in haar verdediging niet benadrukt vind ik wel opmerkelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Even voor de duidelijkheid nog: Dott heeft haar stem niet gewijzigd.
Ze heeft alleen haar stem op .sann gezet 'omdat .sann ook op haar stemde'. Overigens moet ik eerlijk zeggen dat het volgens mij wel een beetje uit het verband wordt getrokken hoor, want hier is haar post: Citaat:
Ik weet helemaal niet zo zeker of dit wel 'verdacht' te noemen is. Ik bedoel, ja, het is vreemd. Als ze echt uit lijfsbehoud zou stemmen zou haar stem op snoopy veel logischer zijn geweest, maar ik heb een onderbuikgevoel dat Dott misschien helemaal niet slecht is. |
![]() |
||
Citaat:
Maar op dat moment had snoopy nog geen 3 stemmen, of ik ben echt heel erg scheel bezig geweest, maar dat lijkt me stug, zo ongeconcentreerd ben ik nou ook nog weer niet.
||
Citaat:
dott 3. schrodinger sann 2. dat 5. eos 9. dott snoopy 4. michelangelo 6. absinthe 7. syori 8. twinkebel 10. sann de stem van dott is opmerkelijk. ze maakt van 2 - 2 - 4(!, twinkebel stemde voor haar) 2 - 3 - 4. ik zou er in dit geval 2 - 2 - 5 van maken. de switch van sann maakt er vervolgens 1 - 3 - 5 van. een m.i. zeer logische keuze.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oke, prima dan ben ik gewoon ontzettend scheel geweest, het enige wat ik gister in die laatste stemlijst heb gezien was 2 op mij en 2 op sann, ik heb toen op sann gestemd omdat ik zoiets had van nou zij stemt op mij dus als ze dan een stem extra heeft kan dat goed uitpakken voor mij.. ik heb die hele snoopy gewoon niet zien staan.
Mensen die dit als lame excuus willen zien doen dat toch wel, en ik geef toe dat het een onwijs idiote fout van mij is geweest, maar om me nou meteen als wolf te bestempelen.. bedoel ik heb in dit hele topic 3 keer gepost, iedereen weet dat ik normaal actiever ben, ben er gewoon met mn hoofd niet bij geweest dit weekend, heb een domme fout gemaakt, mijn excuus hiervoor. Als ik een wolf was geweest had ik echt wel beter nagedacht dan dit ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dat zou kunnen hoor. Ik weet 't gewoon niet, maar je weet nooit wanneer je er uit ligt in het weerwolfspel, dus ik post maar alles wat me opvalt/wat ik denk. Citaat:
En ik hoop dat Etmakas slimmer is dan haar eigen vrienden buiten verdenking te zetten, want dat zou wel heel dom zijn. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |