Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hem duidelijk maken dat als ie het nooit probeert, het nooit zal kunnen ook. eens moet de 1e x zijn.
en jij zal er echt niks om geven als het "niet goed gaat", voor zover het niet goed gaat. het gaat goed als je er positieve kriebels van krijgt, en dat zullen jullie zeker wel krijgen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k heb wel een ideetje wat je kunt doen.. je gaat gewoon samen op jou of zijn bed liggen. dan zorg je dat hij op zijn rug ligt en ga jij beetje boven hem hange.. en dan vraag je hem gewoon of je hem een gewone kus mag geve.. als dat nou mag dan doe je dat. en dan geef je nog een kusje
en dan geef je paar kusjes achterelkaar, wat langer.. en dan doet hij vast wel hetzelfde.. en dan zoene jullie.. nou perfect toch... tongzoene is toch nie zo heel lekker.. tenzij hij over je lippen likt.. maja das mijn mening |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ging bij mijn vriend en mij ook nogal vaag
![]() We gingen 's avonds uit en tijdens het uitgaan zei hij al telkens van tja ik heb nog nooit gezoend dus moet jij het me maar leren.. ik had ook pas 1 keer daarvoor gezoend.. Maar hem vond ik ECHT leuk dus ik durfde ook niet. Toen thuis aangekomen lagen we eenmaal in mijn bedje in het donker en toen ben ik maar begonnen, alleen het liep echt op nix uit ![]() Ik lag er niet goed voor en hij ook niet, dus het werd helemaal nix en viel echt tegen, maar later hebben we het 's ochtends toen het licht was nog maar eens over gedaan ![]() toen kwam alles toch nog goed ![]() |
![]() |
|
Dit soort dingen kon je al weten voordat je de relatie begon.
Advies: uitmaken, jullie lijken mij, zover ik dat kan zien, geen goed stel. Jullie verkozen een relatie voordat jullie elkaar echt leerde kennen. Waar is jullie relatie op gebaseerd als ik vragen mag?
|
![]() |
Ok, dit is heel eng..
![]() Ging bij mij precies hetzelfde, ik ben met'r naar de film geweest, k'had nog nooit gezoend, dus van meer dan een klein afscheidskusje kwam het niet... Later na een tijdje relaxt zitten iets gedacht van 'what the hell' en es geprobeert... Beviel goed ![]() Ik denk eigelijk dat het vanzelf wel komt... T'is een drempel waar je overheen moet, die heel hoog lijkt als je ervoor staat maar eigelijk niks is ![]()
Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 20:31. |
![]() |
|
![]() |
erger dan mijn eerste zoen kan ut niet zijn, die jongen moet niet zo lopen de schijterd uit te hangen, als jullie mekaar echt leuk vinden en vertrouwen moet hij ook 'durven' met je te zoenen zegmaar........
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Pesterijen Verwijderd | 23 | 21-06-2011 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Oke.. Sjit! Liefs_Lau | 49 | 02-03-2005 08:44 | |
Seksualiteit |
help, ik durf ineens nie meer... konijntje18 | 8 | 13-01-2004 21:17 | |
Psychologie |
wat moet ik doen?? weet t ff nie .. shy girl | 5 | 30-11-2003 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :( Verwijderd | 11 | 29-07-2002 08:31 | |
Liefde & Relatie |
hoe over iemand geraken? rozijntje | 6 | 23-06-2002 17:58 |