Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het over reuzen- en dwerggroei, de lengtes die je noemt vallen nog onder normale lengtes. En ook al komt het weinig voor, de gevallen zijn er wel en het gaat om het idee of je iets zou afwijzen, niet hoe vaak je dat in de praktijk moet doen. Iemand van langer dan 2.10 krijgt last dat zijn ruggengraat het wellicht begeeft end at hij dubbelklapt. Een liliputter zal niet elke week romantisch met jou een boswandeling van 5 km maken over moeilijke stukken. Kun je je vriendje telkens optillen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 1.90 wel een mooie lengte voor een man. Niet dat lengte nou zo super belangrijk is, maar ik vind het een stuk aantrekkelijker dan wanneer een man bijv. 1.70 is ofzo. Ik ben zelf niet zo heel groot, ongeveer 1.63 en ik vind het juist wel mooi als er dan een lengteverschil is.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil graag een man die groter is dan ik ben. Maar ik ben maar 1.60, dus dat is niet zo moeilijk. Een maximumlengte maakt me niet zoveel uit, maar boven de twee meter vind ik wel erg veel. Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'. Maar dat lukt bij 1.75 ook al aardig, hoor!
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Mja.. lengte, kleiner is wel fijner.
|
SweetSmile zei: Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'.
@Freya: Ja, was meer een reactie op wat SweetSmile dus zei. Kan best begrijpen dat vrouwen geen watje willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind grote mannen vaak sexy. Niet altijd. Mijn vriendje is ongeveer 1.85. Zelf ben ik ergens tussen 165 en 170, maar geen idee hoe groot precies.
En edit: Mijn vriendjes waren altijd groter dan ik en dat viel me eiegenlijk niet zo op, tot ik een vriendje kreeg dat even groot was als ik. Ik vond dat maar stom, eigenlijk. Als ik eerlijk ben. Ik heb liever een groot vriendje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Vraagstukken van 2 onbekenden Ardor9 | 2 | 06-10-2009 20:20 | |
Liefde & Relatie |
hoe belangrijk is lengte?! Angmar | 109 | 11-11-2005 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat is de ideale lengte van je partner? Grooveline | 99 | 11-12-2003 16:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |