Oud 20-02-2011, 09:53
anne-maria
anne-maria is offline
Jongens en meisjes, hoe groot/ klein moet jouw vriend(in) zijn? Qua lengte?

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 10:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2011, 10:40
Verwijderd
Tussen de 1.76 en de 1.60
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 11:09
Verwijderd
Dat maakt me nou dus écht niks uit.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 11:40
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Tussen de 1.76 en de 1.60
Ongeveer wat hij zegt (zelf ben ik 1.86)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 11:43
Em.
Em. is offline
Niets 'moet'. Am liebsten heb ik iemand die ongeveer vijf tot twintig centimeter groter is. Maar dan moet ik dus wel ophouden met verliefd worden op mensen van ongeveer mijn lengte.
En misschien vind ik wel de allertofste lilliputter ter wereld!
Oud 20-02-2011, 11:53
synbitz
synbitz is offline
maakt ni echt uit... alleen onder meter 50 is toch wa te veel verschil
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 14:36
Verwijderd
[QUOTE=Duckdoggy.;31381184]Niets 'moet'. Am liebsten heb ik iemand die ongeveer vijf tot twintig centimeter groter is. QUOTE]

Haha voor de quote sorry Em, maar dat was precies wat ik ook wilde zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Niets 'moet'. Am liebsten heb ik iemand die ongeveer vijf tot twintig centimeter groter is.
Same, haha.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 16:30
Volk
Volk is offline
Maakt me helemaal niks uit.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 16:36
Vluggertje
Vluggertje is offline
Mijn vriend is een kop groter dan ik ben en ik ben 1.79, ik vind het fijner als jongens groter zijn, daar voel ik me veilig bij XD!!

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 16:37. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 23:01
Akhlys
Akhlys is offline
Ben zelf 1.76, dus tussen de 1.55 en 1.75. Aangezien ik ook niet zo breed ben voel ik me al snel geïntimideerd als meiden langer zijn dan ik.
Oud 21-02-2011, 20:51
Guinie
Guinie is offline
Even groot/iets langer dan ik. Toevallig heeft mn vriend precies die lengte
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 21:34
Daantjer
Daantjer is offline
iets kleiner dan me, in ieder geval niet dat ik op mijn knieën moet om haar te kunnen zoenen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 09:48
Verwijderd
Iets groter dan mij.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 10:33
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 17:59
anne-maria
anne-maria is offline
meer?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:23
Verwijderd
Even groot of groter dan ik. Hoewel ik betwijfel of ik een superleuke jongen zou afwijzen alleen omdat hij kleiner is dan ik, maar het is nog nooit voorgekomen. Zou het ook wel vervelend vinden als hij kleiner is, denk ik - het is sexy als een jongen meer lichaamsmassa heeft dan ik, dus wat langer danwel breder is wel min of meer vereist. Maar goed, ik ben niet zo heel lang en breed, dus dat haal je ook wel makkelijk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:38
Rysair
Rysair is offline
Ben zelf 1.95 dus ik denk niet kleiner dan 1.70? Hangt er een beetje vanaf (hakken etc.)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:39
Verwijderd
1.90m

En waarom? Omdat de man waar ik mee getrouwd ben zo lang is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik best wel makkelijk gezegd, maar is vaak gewoon niet waar. Want naast wat 'mooi staat' of wat leuk is voor het idee, zijn er ook hele andere problemen bij lengte. Wat als iemand zo groot of klein is dat het gezondheidsgevolgen heeft? Dat iemand minder goed kan lopen (kan bij beide uitersten) of dat het grote gevolgen heeft voor je seksleven of gewoon allerlei kleine dingen.. Je ziet iemand dan al snel niet meer als kandidaat, en dan beredeneer je vast iets waarom je hem los van zijn lengte niet leuk vindt, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je niet tot hem bent aangetrokken, door zijn lengte.

Denk ik

Oh en ik kan me een topic van een week of twee geleden herinneren waarin het over precies hetzelfde ging.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 06:24
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit vind ik best wel makkelijk gezegd, maar is vaak gewoon niet waar. Want naast wat 'mooi staat' of wat leuk is voor het idee, zijn er ook hele andere problemen bij lengte. Wat als iemand zo groot of klein is dat het gezondheidsgevolgen heeft? Dat iemand minder goed kan lopen (kan bij beide uitersten) of dat het grote gevolgen heeft voor je seksleven of gewoon allerlei kleine dingen.. Je ziet iemand dan al snel niet meer als kandidaat, en dan beredeneer je vast iets waarom je hem los van zijn lengte niet leuk vindt, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je niet tot hem bent aangetrokken, door zijn lengte.

Denk ik

Oh en ik kan me een topic van een week of twee geleden herinneren waarin het over precies hetzelfde ging.
Ik ben met een jongen geweest die 10 cm kleiner was dan ik (dus hij haalde de 1.45 niet eens) en nu ben ik met een jongen die 41 cm langer is dan ik. Veel kleiner en groter zul je ze niet tegen komen, dus ik kan echt wel stellen dat het niet uit maakt. Het gaat om het karakter. Lengte heeft geen invloed op je seksleven en als iemand niet kan lopen hoop ik dat ik ook een keertje in zijn rolstoel mag. Gezondheidsproblemen zijn niet van belang als je van iemand houdt. Zolang de persoon bij bewustzijn is gaat het om het karakter.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 07:03
Verwijderd
Ik had het over reuzen- en dwerggroei, de lengtes die je noemt vallen nog onder normale lengtes. En ook al komt het weinig voor, de gevallen zijn er wel en het gaat om het idee of je iets zou afwijzen, niet hoe vaak je dat in de praktijk moet doen. Iemand van langer dan 2.10 krijgt last dat zijn ruggengraat het wellicht begeeft end at hij dubbelklapt. Een liliputter zal niet elke week romantisch met jou een boswandeling van 5 km maken over moeilijke stukken. Kun je je vriendje telkens optillen . Again, heel makkelijk gezegd van je en je waarschijnlijk geloof je het zelf oprecht, maar mijn punt blijft staan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 15:06
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Even groot als ik of net iets kleiner. Ik heb aardig wat (spier)massa, voel me daarom ook niet snel geïntimideerd door vrouwen van dezelfde lengte of iets langer dan dat ik ben.
Oud 24-02-2011, 16:18
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik ben zelf 1,61 m, mijn vriendje is 1,78 m ofzo.
Vind ik wel goed bij elkaar passen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 20:50
LiselotteA
LiselotteA is offline
liever groter dan mezelf, maar dat is best moeilijk te vinden aangezien ik 1,85 m ben ;p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2011, 21:31
NM26
NM26 is offline
't liefst ongeveer 10 cm kleiner dan ik ben, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Er zijn andere, meer belangrijke dingen dan lichaamslengten in een relatie.

Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 21:34. Reden: Onvolledig
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:32
Diamera
Diamera is offline
Het liefst wel groter dan ik, ook als ik op hakken sta. Ik ben 1,70m dus dat is in de regel niet zo lastig te vinden. Maar het is niet echt een must, als ik echt gek op iemand ben dan kan ik daar denk ik wel doorheen kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 20:04
Prospect
Prospect is offline
Het maakt me echt helemaal niks uit!

Haha bij dit topic moet ik weer denken aan donderdag, ik heb toen met een meisje gezoend dat 20 centimer kleiner is ofzo en dat schijnt er heel komisch uitgezien te hebbn
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 03:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Even groot of groter dan ik.
Dus alles boven de 1,72 zou ik wel ok vinden, al heb ik stiekem wel een zwak voor lange mannen. Boven de 1,90 vind ik behoorlijk prima.
Oud 15-03-2011, 13:57
havinken
havinken is offline
mijn vriendin is 1,74 ik 1,86 goed zo
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 14:41
crawloftime
crawloftime is offline
Het liefst tussen de 1,60 m en 1,70 m.
Oud 21-03-2011, 10:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vreemd dat veel vrouwen hier zeggen dat het ze niet uitmaakt, terwijl dat natuurlijk een overduidelijke leugen is.

Ik wil een vrouw die kleiner is, en dan ook wel een stuk kleiner. Maar goed, ik ben 1m90 lang dus dat is niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 16:56
Verwijderd
Ik vind 1.90 wel een mooie lengte voor een man. Niet dat lengte nou zo super belangrijk is, maar ik vind het een stuk aantrekkelijker dan wanneer een man bijv. 1.70 is ofzo. Ik ben zelf niet zo heel groot, ongeveer 1.63 en ik vind het juist wel mooi als er dan een lengteverschil is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 17:58
Verwijderd
Ik wil graag een man die groter is dan ik ben. Maar ik ben maar 1.60, dus dat is niet zo moeilijk. Een maximumlengte maakt me niet zoveel uit, maar boven de twee meter vind ik wel erg veel. Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'. Maar dat lukt bij 1.75 ook al aardig, hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:40
Akhlys
Akhlys is offline
Ik ken zat jongens die boven de 1,85 uitkomen en gigantische watjes zijn, dus het stukje bescherming snap ik niet helemaal?
Oud 21-03-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ken zat jongens die boven de 1,85 uitkomen en gigantische watjes zijn, dus het stukje bescherming snap ik niet helemaal?
We willen natuurlijk ook geen wátje van 1,85
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:23
Batave
Batave is offline
Citaat:
Vreemd dat veel vrouwen hier zeggen dat het ze niet uitmaakt, terwijl dat natuurlijk een overduidelijke leugen is.

Ik wil een vrouw die kleiner is, en dan ook wel een stuk kleiner. Maar goed, ik ben 1m90 lang dus dat is niet zo moeilijk.
Citaat:
Ik vind 1.90 wel een mooie lengte voor een man. Niet dat lengte nou zo super belangrijk is, maar ik vind het een stuk aantrekkelijker dan wanneer een man bijv. 1.70 is ofzo. Ik ben zelf niet zo heel groot, ongeveer 1.63 en ik vind het juist wel mooi als er dan een lengteverschil is.

Mja.. lengte, kleiner is wel fijner.
Oud 21-03-2011, 22:24
Akhlys
Akhlys is offline
SweetSmile zei: Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'.

@Freya: Ja, was meer een reactie op wat SweetSmile dus zei. Kan best begrijpen dat vrouwen geen watje willen.
Oud 22-03-2011, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat je er dan zo in weg kunt kruipen. En dat is inderdaad niet echt bescherming, maar wel fijn. En ik heb liever ook geen watjes
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 14:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat je er dan zo in weg kunt kruipen. En dat is inderdaad niet echt bescherming, maar wel fijn. En ik heb liever ook geen watjes
De reden dat je "bescherming" zegt is natuurlijk ook dat dat de instinctieve gedachte is, hoewel het voor bescherming in de moderne maatschappij weinig tot niets uitmaakt of je nu 1m65 of 1m90 bent.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 14:11
Verwijderd
1.76m is precies goed; als ik schoenen met hak aan heb is hij nog nét iets groter dan ik
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:20
Anoukie66
Anoukie66 is offline
iig groter als dat ik ben
En een jongen moet ouder zijn geen dag jonger!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
iig groter als dat ik ben
En een jongen moet ouder zijn geen dag jonger!
Dus als iemand per ongeluk een paar maanden jonger is, is dat een deal breaker?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 18:51
Verwijderd
Ik denk dat in theorie alles tusen de 1.60 en 2.00 geen dealbreaker zou zijn, maar ik merk dat ik me het vaakst aangetrokken voel tot mannen van ongeveer 1.80. Ik ben zelf 1.62. Mijn vriend is 1.88.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 20:50
Verwijderd
Ik vind grote mannen vaak sexy. Niet altijd. Mijn vriendje is ongeveer 1.85. Zelf ben ik ergens tussen 165 en 170, maar geen idee hoe groot precies.

En edit: Mijn vriendjes waren altijd groter dan ik en dat viel me eiegenlijk niet zo op, tot ik een vriendje kreeg dat even groot was als ik. Ik vond dat maar stom, eigenlijk. Als ik eerlijk ben. Ik heb liever een groot vriendje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten