Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat er dan nog een aantal mensen zijn die aan mij denken, maar ik wil niet dat ze er last van hebben. Ze moeten wel gewoon door met hun leven. |
![]() |
||
Citaat:
En ik hoop dan dat oude vrienden nog eens aan me denken, beetje wat deadlock zegt met dat proosten, dat vind ik mooi.
|
Ik denk dat als ik echt zou denken: dit is het einde, dat ik daar dan heel kalm van zou worden. Op dat moment. Omdat het zo definitief is. Pas als je er echt langer over na kan denken komt er angst.
|
Verwijderd
|
Ik hoef niet zo nodig gemist te worden na mijn dood, want daar worden mensen alleen maar ellendig van. Ik zou het dan weer wel fijn vinden als ze een feestje houden in mijn naam en allemaal lekker van de wereld raken met allerhande drugs en alcohol. En alsjeblieft geen bloemen. Geef me die bloemen dan nu maar, dan heb ik er tenminste iets aan.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hm ja, ik wil wel een beetje gemist worden ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ehhh, gaat het wel goed met je? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Door anderen wil ik wel gemist worden op zich denk ik. Maar weer het verschil met jong of oud sterven eigenlijk. Stel ik sterf morgen, ja, dan hoop ik wel dat een hoop mensen me missen, stel ik sterf oud, tja, dan hoeven mensen daar van mij echt niet mee te zitten hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat 'mijn begrafenis moet een feestje worden' vind ik altijd juist zo'n naar concept. Dan zit je daar zo van 'tja, het was haar laatste wens... dus nouja, nu moeten we feesten..." terwijl je daar totaal geen zin in hebt. Niet dat begrafenissen alleen maar somber moeten zijn, natuurlijk is het prima als mensen gaan lachen (bv omdat ze herinneringen ophalen) en als ze willen eindigen met dronken uitgaan moeten ze dat vooral doen, maar om nou te zeggen dat het een feestje moet worden vind ik gemeen tegen je nabestaanden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Okeuj. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Het lijkt me trouwens veul enger om te weten dat je nog een paar maanden te leven hebt. Misschien twee maanden, of vijf, of negen, je weet het niet. Ik zou dan niet meer van 'elke dag een feest' kunnen zijn, omdat ik té bang zou zijn dat de Dood die dag toe zou slaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|