Oud 29-06-2011, 10:10
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Gelukkig geen schade aan meubilair (behalve dat ik het komende half jaar bij iedere druppel regen niet kan slapen van de spanning waarschijnlijk), hoogstens aan het laminaat/plinten, maar dat is van de huisbaas zelf en daar care ik weinig om.
Ah, gelukkig maar. Zou toch zuur zijn als jouw eigendommen erdoor beschadigd raken.
Oud 29-06-2011, 10:15
Verwijderd
Morning. Ik vind de pijn aan m'n rug echt niet leuk meer
Oud 29-06-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, het was wel een beetje naar. Eigenlijk een beetje absurd dat je via facebook nog de meeste hulp kunt krijgen op dat moment. Gelukkig was de videotheek naast me nog open, daar mocht ik de vaste lijn gebruiken om de huisbaas te bellen, want het liep ook binnen bij de bewoners die niet thuis waren. Wilt die lul niet komen, vraagt hij wat ik van hem verwacht. Jeetje, het is zijn schuld dat die afvoer niet goed is schoongemaakt en dus overstroomt. Pas toen ik vertelde dat het ook de meterkast in liep begon hij aanstalten te
Oooh, dat is kut zeg

Citaat:
ai, da's zuur

schrale troost, ik heb filet americain 'martino' gekocht, dus ik smeer je vanavond even lekker uit! ;d;o

Sjonge

Citaat:
Dus jullie deden het in een avond op z'n Italiaans én z'n Grieks? ;ddD
Djiezus
Oud 29-06-2011, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Morning. Ik vind de pijn aan m'n rug echt niet leuk meer
*anti-boks*
Oud 29-06-2011, 10:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, gelukkig maar. Zou toch zuur zijn als jouw eigendommen erdoor beschadigd raken.
Dan was ik daar ook wel achteraan gegaan hoor, hoewel het in zo'n geval wel lastig is, het komt namelijk ook deels omdat het riool overbelast is en dan moet je ook weer bij de gemeente zijn.

Citaat:
Djiezus
Sorry Ik besef me eigenlijk dat ik niet weet hoe het op z'n 'Italiaans' zou moeten.
Oud 29-06-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
*anti-boks*
Heb je ook last van je rug? Of heb je gewoon last van andere dingen? Stress enzo?

Citaat:
Sorry Ik besef me eigenlijk dat ik niet weet hoe het op z'n 'Italiaans' zou moeten.
Ik ook niet
Oud 29-06-2011, 10:27
Martiño
Martiño is offline
Overigens zat ik gisteravond met twee vrienden die te hulp waren geschoten een glaasje rose te drinken nadat de bulk was weggedweild, en toen was het eigenlijk best gezellig
Oud 29-06-2011, 10:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het een beetje jammer dat ik geen aandacht krijg voor het feit dat ik mijn superhete huisgenootje heb gehosseld.
Oud 29-06-2011, 10:29
Verwijderd
je hebt toch een vriendje?
Oud 29-06-2011, 10:31
Rationeel
Rationeel is offline
foto van de schaar or it didn't happen!
Oud 29-06-2011, 10:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb met haar gezoend hoor, niet geschaard. Het hele verhaal staat op de eerste pagina van dit topic!
Oud 29-06-2011, 10:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hier, een repost voor de luie donders
Citaat:
Man, gisteravond om 2 uur pas in bed en nu moet ik over 20 minuten weg om te werken. *gaap*.

Maar er is een huisgenootje getrouwd! En het was dus een prima feest. En ik heb de hele avond met mijn hete huisgenote staan zoenen (nee dat is niet een van de pasgetrouwden )
Citaat:
Ze heeft me ook nog uitgenodigd in haar bed, 'omdat het onweerde', maar vandaag ga ik naar mijn vriendje dus ik kan wel even zonder dus ander keertje
Oud 29-06-2011, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook last van je rug? Of heb je gewoon last van andere dingen? Stress enzo?
IK heb ook last van mijn rug! Van mijn schouders vooral, verrot geslapen en heel hard een nieuw matras nodig. Qua stress zit ik nu (tot twaalf uur ) nog in de ontkenningsfase, maar leuk is anders, deze dagen.

Citaat:
Ik vind het een beetje jammer dat ik geen aandacht krijg voor het feit dat ik mijn superhete huisgenootje heb gehosseld.
Vertel.
Oud 29-06-2011, 10:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
je hebt toch een vriendje?
Ja, maar er was al een hele tijd geleden overlegd dat dit oké is. Met mijn vriendje en zij met het hare.
Oud 29-06-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb met haar gezoend hoor, niet geschaard. Het hele verhaal staat op de eerste pagina van dit topic!
1) Je denkt werkelijk dat iedereen alles maar bijleest als ze in wsz komen posten?
2) Je bent dus vreemd gegaan, gefeliciteerd.
Oud 29-06-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
IK heb ook last van mijn rug! Van mijn schouders vooral, verrot geslapen en heel hard een nieuw matras nodig. Qua stress zit ik nu (tot twaalf uur ) nog in de ontkenningsfase, maar leuk is anders, deze dagen.

Vertel.
Ik begreep zoiets van Sanne ja, dat je een beetje opgesloten zit in de bibliotheek enzo. Maar je slaat je er wel doorheen en je weet natuurlijk waar je het voor doet
Ik heb gewoon een verbrande rug, en het is niet gezond hoeveel pijn het doet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Vertel.
zie boven je post

Citaat:
1) Je denkt werkelijk dat iedereen alles maar bijleest als ze in wsz komen posten?
Ik heb het opnieuw gepost.
Vreemdgaan lijkt me alleen als je iets doet zonder het weten van je partner, wetende dat deze het niet oké zal vinden of niet wetende of deze het oké zal vinden. Ik heb vrij spel met dit meisje. Dus dan is het geen vreemdgaan, lijkt me.
Verwijderd
Citaat:
<3
In feite ook de twee reacties die ik in mijn hoofd had
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik imagegooglede op "ik wil aandacht" en dan krijg ik dit:

Oud 29-06-2011, 10:36
Verwijderd
Martin <3
Verwijderd
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg chantal2.jpg (17.9 KB, 1x gelezen)
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg wel erg negatieve aandacht meteen zeg. Wat onaardig van jullie.
Verwijderd
oh, ik wil trouwens nog even zeggen, als reactie op vorig saai-topic: Onait Sirch, spuit elf
Oud 29-06-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa, Chantal
Rationeel
Rationeel is offline
martin <3
Rationeel
Rationeel is offline
o. all aboard the late-train!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oh, ik wil trouwens nog even zeggen, als reactie op vorig saai-topic: Onait Sirch, spuit elf
ghghgh en dan ook 'spuit elf' een topic later posten Irony
Oud 29-06-2011, 10:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Morge!!
Rationeel
Rationeel is offline
morgen, schatje!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee echt, waarom doen jullie zo onaardig?
Oud 29-06-2011, 10:39
Verwijderd
Citaat:
ghghgh en dan ook 'spuit elf' een topic later posten Irony
Ja, ik zag net dat er nog een topic tussen zat. Maar goed, het weegt niet op tegen de spuit elf-heid van Soija. Ik was gewoon niet meer online gisteren en naamzoekte even
Oud 29-06-2011, 10:39
Rationeel
Rationeel is offline
niemand doet onaardig. toch?

maar als iemand de behoefte heeft te reageren op jouw avonturen, dan doet ie dat wel. dan hoef jij het niet te reposten hoor
Oud 29-06-2011, 10:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik zag net dat er nog een topic tussen zat. Maar goed, het weegt niet op tegen de spuit elf-heid van Soija.
Verwijderd
Citaat:
Nee echt, waarom doen jullie zo onaardig?
Omdat je je een beetje als een attentionwhore gedraagt, omdat je trots bent op iets waar ik niet per se trots op zou zijn en omdat je vindt dat wij het allemaal fantastisch voor je moeten vinden. En ik vind de onaardigheid inderdaad wel meevallen.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
morgen, schatje!
hee schat !
Oud 29-06-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik begreep zoiets van Sanne ja, dat je een beetje opgesloten zit in de bibliotheek enzo. Maar je slaat je er wel doorheen en je weet natuurlijk waar je het voor doet
Ik heb gewoon een verbrande rug, en het is niet gezond hoeveel pijn het doet.
Hmmm ja, ik weet dus niet of ik zo maar eens naar de bieb ga, of het hier ga uitzingen. Bieb is beter voor concentratie, maar ook warmer waarschijnlijk en al die andere gestresste mensen.
En juh, komt wel goed hoor. Het einde is in zicht en dan ga ik onverantwoord doen op Melt en zo.

Citaat:
zie boven je post
Ja, je zeurde al dat niemand erop reageerde voordat je het opnieuw poste.

Citaat:
Ik heb het opnieuw gepost.
Vreemdgaan lijkt me alleen als je iets doet zonder het weten van je partner, wetende dat deze het niet oké zal vinden of niet wetende of deze het oké zal vinden. Ik heb vrij spel met dit meisje. Dus dan is het geen vreemdgaan, lijkt me.
Ok.

Citaat:
Ik imagegooglede op "ik wil aandacht" en dan krijg ik dit:

[afbeelding]

Citaat:
Ik krijg wel erg negatieve aandacht meteen zeg. Wat onaardig van jullie.
Omdat je zeurt.
Oud 29-06-2011, 10:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
niemand doet onaardig. toch?

maar als iemand de behoefte heeft te reageren op jouw avonturen, dan doet ie dat wel. dan hoef jij het niet te reposten hoor
Nouja, een beetje oordelend meteen.

Nou, jullie wilden niet teruglezen, dus ik dacht, ik maak het makkelijk. Maargoed.
Oud 29-06-2011, 10:42
Rationeel
Rationeel is offline
ach, negatieve aandacht is ook aandacht!
Oud 29-06-2011, 10:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omdat je je een beetje als een attentionwhore gedraagt, omdat je trots bent op iets waar ik niet per se trots op zou zijn en omdat je vindt dat wij het allemaal fantastisch voor je moeten vinden. En ik vind de onaardigheid inderdaad wel meevallen.
Nou, ik heb het al weken over haar en dat ik haar wil zoenen. Dus dan mogen mensen best blij voor me zijn als ik dat dan doe, toch?
En de enige reacties zijn 'je bent vreemdgegaan' en plaatjes van geert wilders. Dat vind ik niet aardig
Oud 29-06-2011, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja, ik weet dus niet of ik zo maar eens naar de bieb ga, of het hier ga uitzingen. Bieb is beter voor concentratie, maar ook warmer waarschijnlijk en al die andere gestresste mensen.
En juh, komt wel goed hoor. Het einde is in zicht en dan ga ik onverantwoord doen op Melt en zo.
En een week voor je begint op het grote IBB-feest, toch?
En ik zou het gewoon eerst thuis proberen. dat klinkt een stuk relaxter in elk geval.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik hoorde (las) dat .sann geband is?
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Jaaaaa, Chantal
Nee, niet die! Ik was haar eindelijk vergeten, brengen jullie het monster weer naar boven
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En ja, mijn vriend weet het, vond het vantevoren goed, vindt het achteraf goed, vindt het leuk en ik vind mijn vriend nog steeds leuker dan mijn huisgenote en ik zoen ook nog steeds liever met mijn vriend. Er is verder echt geen man overboord/.
Oud 29-06-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb het al weken over haar en dat ik haar wil zoenen. Dus dan mogen mensen best blij voor me zijn als ik dat dan doe, toch?
En de enige reacties zijn 'je bent vreemdgegaan' en plaatjes van geert wilders. Dat vind ik niet aardig
Oh, nou ja, dat had ik ook gemist. Maar goed, verder heb ik ook niet bijster veel met het hele verhaal, ofzo Maar goed dat je vriend het prima vindt en dat jij er blij van wordt, toch?
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Tsja, piemelverslaving, dan krijg je dat hè
Sherlock
Sherlock is offline
Lol tot overmorgen
Verwijderd
Citaat:
Jep. Ze heeft piemelplaatjes gepost en toen kreeg ze een waarschuwing en toen stopte ze en kreeg ze ook nog een ban erachteraan. En ze mag de piemelhamburgerplaatjes ook niet meer posten
Oud 29-06-2011, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline

Verwijderd
Citaat:
Je hebt het er inderdaad al weken over, en bovendien wek je nogal de indruk (bij mij althans) dat je niet met haar wilde zoenen omdat je daar behoefte aan had, maar als egoboost/omdat je denkt dat men girl-on-girl-action heet vindt. Dus.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
En ja, mijn vriend weet het, vond het vantevoren goed, vindt het achteraf goed, vindt het leuk en ik vind mijn vriend nog steeds leuker dan mijn huisgenote en ik zoen ook nog steeds liever met mijn vriend. Er is verder echt geen man overboord/.
Als je liever met je vriend zoent, vanwaar dan de behoefte? Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet helemaal. Ik zoen zelf ook het liefste met mijn vriendin en heb daar gewoon voldoende aan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten