Oud 14-12-2002, 15:33
slimmieslak
slimmieslak is offline
zucht!
misschien heb ik wel de jongen gevonden die voor altijd bij mij hoort, maar misschien oook niet!
hoe kom ik daar nou weer achter
het is best een tijd heel goed gegaan tussen ons, maar nu gaat het niet meer, ik vind hem niet leuk meer, maar eigenlijk denkik dat ik nog wel van hem hou.
wij zijn zo verschillend dat ik denk dat we wel heel veel van elkaar kunnen houden, maar het lijjkt niet genoeg! het gaat gewoon niet meer.
en nu wil ik het dus uitmaken, maar je hebt geen idee van hoe moeilijk het is om het uit te maken met iemand waar je hel veel van houdt.
of zou ik nie van hem houden maar gewoon bang zijn hem pijn te doen en allen aachter te blijven!
hmmmzzz het leven is soms zo onduidelijk, zo wazig!
ik weet niet wat ik van jullie verwacht! maar ja het opschrijven lucht iig op!
en misschien komen er nog nuttige discussies uit voort!
x
Oud 14-12-2002, 15:41
Verwijderd
Wanneer je het gevoel hebt dat het niet meer zo lekker gaat, maar je nog wel van hem houdt.. Praat er dan met hem over, dat je niet meer weet wat je moet..
Mijn vriend en ik hebben zoiets ook gehad, ik was gigantisch aan het twijfelen etc.. heb het hem verteld, ook dat ik echt gigantisch veel van hem houd, maar dat het allemaal zo... raar was. Alsof we niet echt een stel waren.
Mja, de verliefdheid is er nog, maar niet meer zoals in het begin.. soms voelt het alsof hij gewoon een super goede broer van me is, andere momenten ben ik gigantisch verliefd...
Maar goed, wij hebben er dus vrij serieus en lang over gepraat, stonden min of meer op het punt uit elkaar te gaan.. Maar dat is nooit gebeurd...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:57
Optima
Optima is offline
DUMPEN

er komt altijd wel iemand die je wel leuk vind, waar je wel van houd en waar je eeuwig verliefd op blijft

en waarschijnlijk hou je helemaal niet van hem maar voel je je verplicht tot iets...
Oud 15-12-2002, 17:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Optima schreef:
er komt altijd wel iemand die je wel leuk vind, waar je wel van houd en waar je eeuwig verliefd op blijft
Dat jij in de illusie kan geloven....

[on-topic] Als je van m houdt, waarom zou je het dan in vredesnaam uitmaken...of denk je dat je eeuwig verliefd moet blijven om een relatie te kunnen hebben
Het is nu de overgang naar het 'maatjes' zijn, de vraag is alleen of jij die stap durft te maken....
Oud 15-12-2002, 18:43
Verwijderd
je bent gek als je 't uitmaakt als je van 'm houdt

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 18:56
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
je bent gek als je 't uitmaakt als je van 'm houdt

xxx
Hoezo? Soms is het juist beter om uitelkaar te gaan ondanks dat je nog veel van elkaar houdt. Ligt gewoon aan de situatie.

En hoezo zou zij het niet uitmaken? Je leest duidelijk dat ze niet lekker in haar vel zit.
Oud 15-12-2002, 21:56
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik weenie wat je moet doen.. ik heb het een tijdje geleden ook uitgemaakt met iemand waar ik van hield en nu houden we nogsteeds van elkaar maar het ging gewoon niet.. maar daardoor zijn we wel hele goede vrienden en dat is heel leuk!!
Oud 15-12-2002, 22:56
*** is offline
Citaat:
Optima schreef:

waar je eeuwig verliefd op blijft

scheikundig onmogelijk...
Je lichaam gaat steeds meer van bepaalde stoffen vragen en kan op een gegeven moment gewoonweg niet meer aan die vraag voldoen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 23:18
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ligt eraan wat er aan de hand is hè.
Als jullie sinds kort een beetje ruzie hebben, of dat het gewoon even niet zo lekker loopt. Sja, dat kan gewoon gebeuren. Dat gebeurd bij iedereen. Maar dat kan je toch even blijven afwachten. Het leven gaat niet alleen over rozen hoor.

Ik zou hem zeker nog niet dumpen. Volgens mij hou je nog veels te veel van hem.

Maar als je er zeker van bent, dat je hem gewoon niet meer leuk vind, dan moet je het zeker niet laten om het uit te maken. Er zijn genoeg andere leuke jongens, en daar zit vast wel iemand bij waar je ook voor altijd bij wil blijven.
Oud 16-12-2002, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Gonzo schreef:
Hoezo? Soms is het juist beter om uitelkaar te gaan ondanks dat je nog veel van elkaar houdt. Ligt gewoon aan de situatie.

En hoezo zou zij het niet uitmaken? Je leest duidelijk dat ze niet lekker in haar vel zit.
het zomaar opgeven? ik nooit. zij moet het weten, maar als ik iemand graag zie maak ik het niet uit, tenzij er echt iets is. vreemdgegaan ofzo. en voor zover ik kon lezen is daar in dit topic nog geen sprake van geweest, ik kan me vergissen

xxx
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:35
Verwijderd
Wanneer je het bij een beetje twijfel meteen uitmaakt, krijg je nooit een vaste relatie. Mijn vriend en ik hebben en een paar keer echt ruzie gehad (tja, noem het 'twijfel'), daardoor zijn we juist steeds closer geworden...

Verliefdheid duurt niet oneindig, het wordt vervangen door 'houden van', voor veel mensen heel verwarrend en twijfelachtig.. Mijn zus en haar vriend zijn er voor uit elkaar gegaan, omdat ze allebei niet meer het gevoel hadden verliefd op elkaar te zijn.. Maar waar ze na acht maanden 'uit elkaar' achter kwamen, was dat ze nog steeds ontzettend veel van elkaar hielden... Dat is écht zoveel mooier en oneindiger dan verliefdheid...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:51
luckyleo
luckyleo is offline
Gezien je vorige posts over je vriend (http://forum.scholieren.com/showthre...61#post2323261
http://forum.scholieren.com/showthre...90#post2622290
http://forum.scholieren.com/showthre...10#post2900310)
merk ik dat je erg twijfelt over je vriend. Zeker op de langere termijn (samenwonen, trouwen, kinderen krijgen e.d.) lijkt het me niet verstandig om met hem door te gaan.
Of je die stap van het uitmaken nu neemt of later neemt ligt aan jou en waar jij je het beste bij voelt, maar ik denk wel dat je die stap in ieder geval moet nemen.
Sterkte er in ieder geval mee!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:55
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
slimmieslak schreef:
zucht!
misschien heb ik wel de jongen gevonden die voor altijd bij mij hoort, maar misschien oook niet!
hoe kom ik daar nou weer achter
het is best een tijd heel goed gegaan tussen ons, maar nu gaat het niet meer, ik vind hem niet leuk meer, maar eigenlijk denkik dat ik nog wel van hem hou.
wij zijn zo verschillend dat ik denk dat we wel heel veel van elkaar kunnen houden, maar het lijjkt niet genoeg! het gaat gewoon niet meer.
en nu wil ik het dus uitmaken, maar je hebt geen idee van hoe moeilijk het is om het uit te maken met iemand waar je hel veel van houdt.
of zou ik nie van hem houden maar gewoon bang zijn hem pijn te doen en allen aachter te blijven!
hmmmzzz het leven is soms zo onduidelijk, zo wazig!
ik weet niet wat ik van jullie verwacht! maar ja het opschrijven lucht iig op!
en misschien komen er nog nuttige discussies uit voort!
x
Als je zelf al twijfelt dan kan het nooit goed zitten, dus dan moet je het uitmaken.
Oud 16-12-2002, 13:57
Verwijderd
Goed.. hier kan ik dus helemaal inkomen..

Ik heb in precies die situatie gezeten.. Mja, er waren verscheidene redenen waarom ik het heb uitgemaakt.. Ik was nog niet klaar voor een relatie, dit maakte ik op uit het feit dat het me niet lukte om mn eigen leven erop na te houden, maar ik me heel erg aan hem aanpaste.. Hij werkte dit ook wel de hand, gewoon door zijn karakter. Ik heb iemand nodig die me uitdaagt, niet die me belemmerd en dat deed hij wel.. Niet expres hoor, maar gewoon door hoe hij was.

Ik hield wel van hem.. maar niet op die manier.. mijn verliefdheid was wel overgegaan in houden van, maar niet in relationeel houden van. Het klinkt misschien vreemd maar het was echt zo.. Ik vond seks met hem ook niet meer prettig, het voelde gewoon niet goed meer. Ik wou op eigen benen staan en mn eigen dingen doen.. dat had ik nodig..

Maar ja, het uitmaken was echt vreselijk.. Het is een soort proces van een maand geweest ofzo, en ik heb me echt zoooo ontzettend kut gevoeld!! Ik heb me echt echt echt heeeel erg naar gevoeld.. dagen niet gegeten heel veel gehuild enz. Volledig ingestort. maar nu, ik weet zeker de juiste beslissing te hebben gemaakt.. ik voel me namelijk heerlijk, beter dan ooit. Maar voor mij was de reden meer dat ik geen relatie wou, en minder specifiek hem. Alhoewel mn gevoelens naar hem wel veranderd waren.. Ja, ik hield van hem, maar hij is niet de juiste jongen voor mij.. Hij haalt niet het beste in me boven zeg maar, maar eerder het slechtste.. klinkt ms heel lullig, maar het is wel zo. Tuurlijk had ik hier zelf de hand in, en ms als ik hem jaren later had ontmoet was het wel goed gegaan.. maar nu niet..

En we zullen ook niet terug bij elkaar komen. Het is nu 5 maanden uit, en ik voel me heerlijk, ik mis hem niet.. Bovendien is het tegen mn principes.. Ten eerste omdat het om een reden uit is gegaan.. en ten tweede omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover hem, stel ik wil het dan weer uitmaken.. dan is ie eerst weer helemaal blij dat het weer aan is, en dan krijgt ie de klap nog een keer te verwerken.. Nee, ik heb goed nagedacht over deze beslissing, en heb er ook altijd eerlijk over gepraat met hem.. en ben ook tot de beste oplossing gekomen..

maaarr... dit hoeft niet te betekenen dat dit voor jou ook geld.. ik weet jouw precieze motieven niet.. Ik voel jouw gevoelens niet. Elke relatie maakt een moeilijke periode door na een bepaalde tijd.. maar dit betekent niet dat het ook echt over is. Wie weet is dit slechts een relatiedip, maar ms ook het teken dat het toch niet is wat jij wil.. Dat zul je voor jezelf moeten uitzoeken..

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:37
Tox
Tox is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

ja vind ik ook, niet doen wat je niet aanstaat, dus ff lekker voor jezelf kiezen mag af en toe ook.
Oud 16-12-2002, 18:02
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
als je hem niet zo leuk meer vind.. maak het dan uit.. het is voor jou een opluchting! weet ik zeker.. ik heb t ook ooit zo uit moeten maken, je houd dan wel van um maar je vind em niet leuk meer.. Het is dan heel moeilijk om het uit te maken,.. maar het was gelukt. en ik ben nu nog steeds blij dat ik dat gedaan heb!
haha Nou volg je hart zou ik zeggen!
Oud 16-12-2002, 20:13
igfy
igfy is offline
ik zit zelf momenteel ook in deze situatie...

ik heb al bijna twee jaar een vriend waar ik heel erg veel van hou, maar ik heb het idee dat we uit elkaar gegroeid zijn, eerst hadden we veel dezelfde interesses en smaak, maar nu niet meer zo erg. Ik ben namelijk heel erg veranderd.
maar het probleem is dus dat ik wel heel veel van hem hou en dat ik het gevoel heb dat het heel moeilijk wordt zonder hem. Maar dit soort dingen kunnen ook liggen aan het feit dat je misschien eraan gewend bent om bij iemnad te zijn, niet jezelf de hele tijd te moeten vermaken, samen uitgaan en dat soort dingen. Dus dat je dat meer zou missen dan hemzelf.

Dat moet je dus uit proberen te zoeken hoe dat zit bij jezelf, dat probeer ik nu ook. En je moet natuurlijk ook denken: in de tijd dat je al twijfelt had je ook heel wat mee kunnen maken als je alleen was geweest. daarvoor heb je dan niet de kans gehad. je moet dus niet te lang wachten met een beslissing nemen..
Oud 19-12-2002, 16:49
slimmieslak
slimmieslak is offline
owkee....
allemaal heel erg bedankt voor je reactie's!
ik heb een besluit genomen. het is nu uit.
ik weet nog niet of ik er blijer van wordt, maar de tijd zal het leren!
bedankt iig voor de reactie's
x
Oud 19-12-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
slimmieslak schreef:
owkee....
x
Ik heb me zelf wel even heel kut gevoeld toen het net uit was, vooral omdat ik hem zo'n pijn deed enzo. maar met de tijd kreeg ik een enorm gevoel van vrijheid!

Iig heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Twijfelen maakt je alleen maar gek..

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:40
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
slimmieslak schreef:
owkee....
x
tering Judie, das wel erg snel gedaan, maar hopelijk is het wel het beste! Wat zei ie ervan toen je het uitmaakte?
T zal wel ff moeilijk zijn de komende tijd, maar hopelijk kom je er goed doorheen!
veel sterkte ermee he!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten