|
|
|
Verwijderd
|
Ola!
Ik ben natuurlijk direct naar dit topic gesprongen om mij voor te stellen (*lichtelijke forumfanaat*). Om het voor jullie wat makkelijker te maken, zal ik een 'korte' omschrijving van mezelf geven. - Zoals de naam suggereert: Melissa, - Zeeuws (Geloof me, het is niet zo erg als het lijkt), - TwinTIG jaar oud, de tijd vliegt! - Kan zo af en toe (met name door de instelling van de cam. :3) duister overkomen, maar is toch wel casual. - 'Prettig gestoord met een vleugje sarcasme', - Interactieve Mediavormgeefster, - Je kan me vinden waar mijn camera is (typical. isn't it?), - Also: Fanatiek DeviantArtster. Dus mochten er nog mensen zijn die zich daar ook bevinden: Let me know! - Houdt er niet zo van om 24/7 achter de PC te hangen. En daar houd ik vreemde passies aan over. (het maken van lavendelzakjes, het opknappen van tuinkabouters, etc.) - A-politiek ingesteld. Als er nog meer dingen zijn die jullie willen weten, geef maar een gil. ^^ En speciaal voor jullie! Mijn 'Ohmygod-het-is-een-lavendelzakje-foto' ![]() http://fc09.deviantart.net/fs71/f/20...07-d3s6ese.jpg Jawel, er zit verf aan mijn vingers. Maar een echte creatieveling heeft dat! Greets! |
| Advertentie | |
|
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Natuurlijk doe ik aan filosofie!
En ik hou van tosti's. En ik lees heel graag. (Geen sci-fi-achtige boeken.) Op dit moment lees ik The Freedom Writers Diaries. Ik heb de film gezien, en ik was enorm benieuwd naar het boek, dus gelijk gekocht. Tevens heb ik een boek over Religies naast mijn bed liggen. ^^ En de biografie van Che Guevara.. Én "het meisje met het rode haar". Mijn nachtkastje is eigenlijk een zooitje met al die (puzzel)boeken. :-# |
|
|
||
|
Citaat:
straffe kost maar zeker de moeite x
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Michel: SOULMATE! Haha. *Kijkt naar haar views* Ik voel me bekeken. :-# |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
meisje in mannenkleding wordt uitgescholden (was: hello daar!!) justine1997 | 24 | 20-08-2011 13:46 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofdpijnvragen! Verwijderd | 46 | 14-08-2011 15:42 | |
| ARTistiek |
Fotofrutsels van MelisVis Verwijderd | 26 | 23-07-2011 18:20 | |
| Algemene schoolzaken |
populair op school Sam_the_man | 40 | 20-07-2011 23:22 | |
| ARTistiek |
MelisVis' Lavendelzakjes Verwijderd | 0 | 15-07-2011 21:36 | |