![]() |
|
Verwijderd
|
Ola!
Ik ben natuurlijk direct naar dit topic gesprongen om mij voor te stellen (*lichtelijke forumfanaat*). Om het voor jullie wat makkelijker te maken, zal ik een 'korte' omschrijving van mezelf geven. ![]() - Zoals de naam suggereert: Melissa, - Zeeuws (Geloof me, het is niet zo erg als het lijkt), - TwinTIG jaar oud, de tijd vliegt! - Kan zo af en toe (met name door de instelling van de cam. :3) duister overkomen, maar is toch wel casual. - 'Prettig gestoord met een vleugje sarcasme', - Interactieve Mediavormgeefster, - Je kan me vinden waar mijn camera is (typical. isn't it?), - Also: Fanatiek DeviantArtster. Dus mochten er nog mensen zijn die zich daar ook bevinden: Let me know! - Houdt er niet zo van om 24/7 achter de PC te hangen. En daar houd ik vreemde passies aan over. (het maken van lavendelzakjes, het opknappen van tuinkabouters, etc.) - A-politiek ingesteld. Als er nog meer dingen zijn die jullie willen weten, geef maar een gil. ^^ En speciaal voor jullie! Mijn 'Ohmygod-het-is-een-lavendelzakje-foto' ![]() http://fc09.deviantart.net/fs71/f/20...07-d3s6ese.jpg Jawel, er zit verf aan mijn vingers. Maar een echte creatieveling heeft dat! Greets! |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk doe ik aan filosofie!
En ik hou van tosti's. En ik lees heel graag. ![]() Ik heb de film gezien, en ik was enorm benieuwd naar het boek, dus gelijk gekocht. Tevens heb ik een boek over Religies naast mijn bed liggen. ^^ En de biografie van Che Guevara.. Én "het meisje met het rode haar". Mijn nachtkastje is eigenlijk een zooitje met al die (puzzel)boeken. :-# |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Michel: SOULMATE! ![]() ![]() *Kijkt naar haar views* Ik voel me bekeken. :-# |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in mannenkleding wordt uitgescholden (was: hello daar!!) justine1997 | 24 | 20-08-2011 12:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofdpijnvragen! Verwijderd | 46 | 14-08-2011 14:42 | |
ARTistiek |
Fotofrutsels van MelisVis Verwijderd | 26 | 23-07-2011 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
populair op school Sam_the_man | 40 | 20-07-2011 22:22 | |
ARTistiek |
MelisVis' Lavendelzakjes Verwijderd | 0 | 15-07-2011 20:36 |