Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En, nee, ik zit je niet te forum-stalken oid ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fel reageren is iets anders dan lange tenen hebben, hoor. ![]() En ik vraag me nu ook af of mensen net zo hadden lopen zeuren als ik had gezegd: "dan mag hij van mij doodvallen." in plaats van "dan kan 'ie mij aan het gas." Want dat laatste is heel erg, want Joden en holocaust en QQmoar!!!111!!1! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2011 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkig kon het anders
![]() ![]() Maar goed ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat het onzin is als je zegt dat je niet tegen mensen met lange tenen kunt, aangezien jij ook nogal geëmotioneerd kunt raken (nu je zegt dat fel reageren =/= lange tenen hebben) van, zoals ik al zei, mensen die dingen doen of zeggen waar jij het niet direct mee eens bent. En, ja, iets in de trant van 'dat vind ik totale onzin!' is in mijn ogen (enigszins) geëmotioneerd raken).
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik een stuk minder emotioneel wanneer ik in een discussie zit dan ik doe voorkomen, hoor. Cynisch en bitter zijn is niet echt een kunst op een forum. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed. Note to self: op je woorden letten in Saai. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet aan jou om te beslissen of mensen te snel gekwetst zijn, zeker niet hier, want dit is inderdaad vrij intelligent gezelschap. Als je je daar zelf ook toe rekent lijkt het me raadzaam iets sociaal intelligenter te doen, want deze houding siert je niet en maakt wsz er niet leuker op. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Poetic license, that's what I say. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Joh, ik ben zelden politiek correct, ik maak aan de lopende band grappen over vrouwen, ik wilde zeggen en joden en negers, maar eigenlijk vooral over vrouwen
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|