Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch al bekend van toen met Pippeloen en Anja.

Citaat:
Stelletje aidsnegers ik ben boodschappen doen! superkusjeknuffelmegadoei!
Kusje joris!
Citaat:
Nou. Het is hier erg gezellig merk ik al
Citaat:
De sfeer zit er lekker in, zie ik!
Het is beregezellig!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Je beseft dat jij dan ook 'lange tenen' hebt? Omdat je niet tegen mensen kunt die 'lange tenen hebben'?
Flikker toch op. Als er iemand is zonder tenen dan ben ik het wel.
Verwijderd
Oei 3 forumbazen in saai, vroegah was alles betah
Verwijderd
Te laat!

Maar mensen . Ik gooi gewoon vrolijk nieuws overal doorheen.
Het is eigenlijk geen nieuws, maar ik zorg er wel gewoon voor dat het vrolijk is . Door heel veel smileys te gebruiken .

Ik zit lekker in mijn kamer , en ik heb net superlekker gegeten . Met huisgenoten .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat was toch al bekend van toen met Pippeloen en Anja.
Anja, geil sletje is dat.
Oud 19-07-2011, 19:02
Verwijderd
Anja

kon je geen geloofwaardiger naam verzinnen?
Oud 19-07-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou. Ik ben gewoon een beetje allergisch voor mensen met lange tenen. Het is maar een woord, damn. Ik ga toch ook niet huilen als iemand "kanker" zegt, omdat er toevallig familieleden zijn die het hebben gehad?

Smaakvol, politiek correct, pfft wat een onzin.

Maar goed, ik ga hier mijn mond wel houden.
Nou, je gebruikte het niet als grap want je vind vreemgangers naar eigen zeggen wel degelijk naar volk en hebt blijkbaar de neiging ze e.e.a toe te wensen. Dat je niet letterlijk mensen wil vergassen doet daar niet veel aan af.

En er is een verschil tussen altijd politiek correct zijn en zo nu en dan weten wat je kunt zeggen in welke sociale omgeving. Dat eerste wordt niet van je gevraagd, dat tweede wel.

Zo zal martino niet gaan huilen als je homograppen maakt, maar ga je op L&R ook niet naar doen in een topic van een onzekere-net-uit-de-kast-homo. Tegen laatstgenoemde zou je ook niet zeggen dat ie lange tenen heeft. :')

Dat jij niet gaat huilen zegt bovendien niks over anderen en lijkt me in dezen een slechte vergelijking. Het gaat om het aanvoelen van wat de grens is tussen grove humor en smaakloze ''uitdrukkingen.''

Tot zover.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, het is veel waarschijnlijker dat ik het met een Sjerity gedaan zou hebben.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nou, ik heb je in de afgelopen twee weken op meerdere plekken op dit forum ontzettend fel zien reageren op mensen die dingen zeiden of deden waar jij het niet direct mee eens was.

En, nee, ik zit je niet te forum-stalken oid
Verwijderd
Wie is Anja ?
Verwijderd
Citaat:
Wie heet er nou Anja, anno nu. Van onder de 50.
Oud 19-07-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ik moest lachen. Om de eerste zin, in combinatie met de tweede zin
Oud 19-07-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Wie heet er nou Anja, anno nu. Van onder de 50.
Het is wel Kazet he
Oud 19-07-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Te laat!

Maar mensen . Ik gooi gewoon vrolijk nieuws overal doorheen.
Het is eigenlijk geen nieuws, maar ik zorg er wel gewoon voor dat het vrolijk is . Door heel veel smileys te gebruiken .

Ik zit lekker in mijn kamer , en ik heb net superlekker gegeten . Met huisgenoten .
Gaaf! Wanneer begint de introductie? Zijn je huisgenoten tof?

Citaat:

Citaat:
Wie is Anja ?
Geel
Geel is offline
Mijn benedenbuurvrouw in de flat heet Anke! Maar die is ook al tegen de vijftig, minstens.
Verwijderd
hmm...
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Anja
ok ok
Oud 19-07-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb je in de afgelopen twee weken op meerdere plekken op dit forum ontzettend fel zien reageren op mensen die dingen zeiden of deden waar jij het niet direct mee eens was.

En, nee, ik zit je niet te forum-stalken oid
Ik jank niet om woorden. Jij kunt geen enkel woord verzinnen waarmee je mij kunt kwetsen, omdat het totale onzin is om zoveel emotionele waarde aan een woord te hangen.

Fel reageren is iets anders dan lange tenen hebben, hoor.

En ik vraag me nu ook af of mensen net zo hadden lopen zeuren als ik had gezegd: "dan mag hij van mij doodvallen." in plaats van "dan kan 'ie mij aan het gas."

Want dat laatste is heel erg, want Joden en holocaust en QQmoar!!!111!!1!
Verwijderd
Uiteraard zijn mijn huisgenoten tof . Anders ging ik hier niet wonen natuurlijk!
Verwijderd
proves my point
Oud 19-07-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik jank niet om woorden. Jij kunt geen enkel woord verzinnen waarmee je mij kunt kwetsen, omdat het totale onzin is om zoveel emotionele waarde aan een woord te hangen.
Het gaat natuurlijk om een combinatie van woorden.
Verwijderd
Citaat:
Je beseft dat jij dan ook 'lange tenen' hebt? Omdat je niet tegen mensen kunt die 'lange tenen hebben'?
Of omdat ze er blijkbaar niet tegen kan als mensen iets zeggen over haar taalgebruik.

Citaat:
Jeetje laat je niet zo kennen!

Laatst gewijzigd op 19-07-2011 om 19:12.
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard zijn mijn huisgenoten tof . Anders ging ik hier niet wonen natuurlijk!
Nou ja, eerstejaars zijn over het algemeen zo desperate voor een kamer dat het ze een worst zal zijn bij wie ze komen te wonen Jij was ook heus wel bij heel stomme mensen gaan wonen als het niet anders kon
Verwijderd
Citaat:
En ik vraag me nu ook af of mensen net zo hadden lopen zeuren als ik had gezegd: "dan mag hij van mij doodvallen." in plaats van "dan kan 'ie mij aan het gas."

Ikzelf bracht het niet in verband met Joden hoor, maar gewoon, met mensen doodwillen, en dan is doodvallen, of je het nou letterlijk bedoelt of niet, net zo erg wat mij betreft.
Oud 19-07-2011, 19:08
Verwijderd
Gelukkig kon het anders . Een vriendin van me gaat ergens wonen in een superklein kamertje zonder huisgenoten. Er woont alleen een ouder echtpaar, en die verhuren dan een kamer. Zonder slot .

Maar goed , het gaat hier wel allemaal lukken. Mijn huisgenoten zijn echt aardig!

Niet eens nep
Geel
Geel is offline
Citaat:

Fel reageren is iets anders dan lange tenen hebben, hoor.

O, maar, ik ben het helemaal met je eens dat dat enkel een uitdrukking is. Dat heb ik ook gezegd eerder in dit topic.

Ik zeg alleen dat het onzin is als je zegt dat je niet tegen mensen met lange tenen kunt, aangezien jij ook nogal geëmotioneerd kunt raken (nu je zegt dat fel reageren =/= lange tenen hebben) van, zoals ik al zei, mensen die dingen doen of zeggen waar jij het niet direct mee eens bent. En, ja, iets in de trant van 'dat vind ik totale onzin!' is in mijn ogen (enigszins) geëmotioneerd raken).
Verwijderd
Citaat:
Contradictio in terminis
Oud 19-07-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
O, maar, ik ben het helemaal met je eens dat dat enkel een uitdrukking is. Dat heb ik ook gezegd eerder in dit topic.

Ik zeg alleen dat het onzin is als je zegt dat je niet tegen mensen met lange tenen kunt, aangezien jij ook nogal geëmotioneerd kunt raken (nu je zegt dat fel reageren =/= lange tenen hebben) van, zoals ik al zei, mensen die dingen doen of zeggen waar jij het niet direct mee eens bent. En, ja, iets in de trant van 'dat vind ik totale onzin!' is in mijn ogen (enigszins) geëmotioneerd raken).
Ach dan hebben we er allebei een andere definitie van. Ik zou in ieder geval nooit op mensen zeiken om hun woordgebruik.

Overigens ben ik een stuk minder emotioneel wanneer ik in een discussie zit dan ik doe voorkomen, hoor. Cynisch en bitter zijn is niet echt een kunst op een forum.

Citaat:
Nou, je gebruikte het niet als grap want je vind vreemgangers naar eigen zeggen wel degelijk naar volk en hebt blijkbaar de neiging ze e.e.a toe te wensen. Dat je niet letterlijk mensen wil vergassen doet daar niet veel aan af.
Ik vind vreemdgaan zielig, zwak en debiel, true. Maar ik wens ze niets toe. Ik wil er gewoon niets mee te maken hebben (op relationeel gebied). Wat is daar nou zo vreemd aan?

Citaat:
En er is een verschil tussen altijd politiek correct zijn en zo nu en dan weten wat je kunt zeggen in welke sociale omgeving. Dat eerste wordt niet van je gevraagd, dat tweede wel.
Ja, nou, het spijt me zeer. Ik had toch in saai niet verwacht dat ik op m'n woorden moest letten, aangezien we hier in vrij intelligent gezelschap verkeren en ik geen lange tenen had zien aankomen. Excusez moi.

Citaat:
Zo zal martino niet gaan huilen als je homograppen maakt, maar ga je op L&R ook niet naar doen in een topic van een onzekere-net-uit-de-kast-homo. Tegen laatstgenoemde zou je ook niet zeggen dat ie lange tenen heeft. :')
Ligt eraan wat die persoon "naar" vindt. Sommige mensen zijn veel te snel gekwetst en dan vind ik inderdaad dat iemand lange tenen heeft. Zoals met die uitdrukking die ik gebruikte. Jeetje, lighten up.

Citaat:
Dat jij niet gaat huilen zegt bovendien niks over anderen en lijkt me in dezen een slechte vergelijking. Het gaat om het aanvoelen van wat de grens is tussen grove humor en smaakloze ''uitdrukkingen.''

Tot zover.
Het was niet bedoeld als humor. Het was een uitdrukking om aan te tonen hoe serieus ik erover ben. En smaakvol, ach ja, daar zijn de meningen over verdeeld, obviously.
Oud 19-07-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Contradictio in terminis
Whatever pleases you.
Oud 19-07-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen is zo afgestompt als jij, jeetje.
Citaat:
Nog maar een keer, dan.

Citaat:
Oud 19-07-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:

Ik kan het vast niet spelen op mac. Maar ik heb pandemic nog steeds niet 'uitgespeeld' dus ik vermaak me nog wel even
Jawel, hij kan overal op Zelfs op Linux. Al weet ik niet of dat ook voor de demo geldt. Maar het is geen spel dat jij leuk vindt denk ik, want het is een sandbox game, dus er is verder niet echt iets. Je krijgt gewoon een heel grote, diverse wereld waarin heel veel kan, maar er is geen plot/doel/eindbaas/wat dan ook. Het spreekt vooral mensen aan die niet zozeer 'haaa knulletjes doodschieten' denken maar halverwege een quest gaan kijken of ze een huis kunnen bouwen van broeken. Er is genoeg om jezelf mee te vermaken, maar je bent wel zelf degene die bedenkt wat je speelt.
Oud 19-07-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Whatever pleases you.
Oud 19-07-2011, 19:16
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ach dan hebben we er allebei een andere definitie van.
Hmm

Citaat:
Ik zou in ieder geval nooit op mensen zeiken om hun woordgebruik.
Ja, dat had ik al begrepen, en ik zei dan ook niets over wel/niet reageren op woordgebruik.
Oud 19-07-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen is zo afgestompt als jij, jeetje.
Nog maar een keer, dan.
Ik ben helemaal niet afgestompt. Als iemand iets tegen mij persoonlijk zegt dan kan mij dat absoluut kwetsen (ligt er natuurlijk aan wie het zegt en waarom/met welk doel), maar als iemand randomly een woord gebruikt dan ga ik me dat toch niet persoonlijk aantrekken?

Maar goed. Note to self: op je woorden letten in Saai.
Oud 19-07-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ach dan hebben we er allebei een andere definitie van. Ik zou in ieder geval nooit op mensen zeiken om hun woordgebruik.

Overigens ben ik een stuk minder emotioneel wanneer ik in een discussie zit dan ik doe voorkomen, hoor. Cynisch en bitter zijn is niet echt een kunst op een forum.

Ik vind vreemdgaan zielig, zwak en debiel, true. Maar ik wens ze niets toe. Ik wil er gewoon niets mee te maken hebben (op relationeel gebied). Wat is daar nou zo vreemd aan?

Ja, nou, het spijt me zeer. Ik had toch in saai niet verwacht dat ik op m'n woorden moest letten, aangezien we hier in vrij intelligent gezelschap verkeren en ik geen lange tenen had zien aankomen. Excusez moi.

Ligt eraan wat die persoon "naar" vindt. Sommige mensen zijn veel te snel gekwetst en dan vind ik inderdaad dat iemand lange tenen heeft. Zoals met die uitdrukking die ik gebruikte. Jeetje, lighten up.

Het was niet bedoeld als humor. Het was een uitdrukking om aan te tonen hoe serieus ik erover ben. En smaakvol, ach ja, daar zijn de meningen over verdeeld, obviously.
Ik vind het behoorlijk neerbuigend van je dat je niet meteen van ons wil aannemen dat zoiets zeggen hier ongepast is, dat vervolgens bij ons afdoet als lange tenen hebben en aan mij gaat vragen het niet zo zwaar te nemen. Misschien neem ik vreemdgaan wel helemaal niet zwaar op(en jij wel, no Lighten Up dan!) en taalgebruik als bovenstaande wel, dan kan toch? (en in dit geval voelde ik me totaal niet persoonlijk gekwetst trouwens, maar het gaat me om het principe)
Het is niet aan jou om te beslissen of mensen te snel gekwetst zijn, zeker niet hier, want dit is inderdaad vrij intelligent gezelschap. Als je je daar zelf ook toe rekent lijkt het me raadzaam iets sociaal intelligenter te doen, want deze houding siert je niet en maakt wsz er niet leuker op.
Oud 19-07-2011, 19:22
Verwijderd
En nu moet ik wassen. Ik durf nauwelijks mijn backpack te openen.
Oud 19-07-2011, 19:24
Verwijderd
Hotels ftw
Oud 19-07-2011, 19:27
Verwijderd
Ik ben het trouwens eens met Syori, al heb ik niet alles teruggelezen dus misschien heb ik het deel gemist waarin zij zegt spijt te hebben van dat ze niet in Nazi-Duitsland is geboren ofzo.

Niet dat ik me er verder in ga mengen want het is Minecraft-taim. Maar toch.
Oud 19-07-2011, 19:29
Verwijderd
Altijd fijn als je ook je ongedragen kleren kunt wassen.
Oud 19-07-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Jawel, hij kan overal op Zelfs op Linux. Al weet ik niet of dat ook voor de demo geldt. Maar het is geen spel dat jij leuk vindt denk ik, want het is een sandbox game, dus er is verder niet echt iets. Je krijgt gewoon een heel grote, diverse wereld waarin heel veel kan, maar er is geen plot/doel/eindbaas/wat dan ook. Het spreekt vooral mensen aan die niet zozeer 'haaa knulletjes doodschieten' denken maar halverwege een quest gaan kijken of ze een huis kunnen bouwen van broeken. Er is genoeg om jezelf mee te vermaken, maar je bent wel zelf degene die bedenkt wat je speelt.
Oh ja, dat klinkt niet als een spel voor mij. Ik vind dingen bouwen awesome, maar dan wel dat ik binnen een x aantal tijd een x aantal omzet moet hebben of een x aantal dingen moet hebben gebouwd ofzo.

Citaat:
Ik ben het trouwens eens met Syori, al heb ik niet alles teruggelezen dus misschien heb ik het deel gemist waarin zij zegt spijt te hebben van dat ze niet in Nazi-Duitsland is geboren ofzo.

Niet dat ik me er verder in ga mengen want het is Minecraft-taim. Maar toch.
Het punt is imo niet de opmerking, die had ik d'r allang vergeven toen bleek dat het een uitdrukking was. Hoe vervolgens over en weer gereageerd werd was daarentegen wat minder ehm sportief. Ofzo.
Oud 19-07-2011, 19:34
Verwijderd
Sann sorry ik ben langzaam.
Oud 19-07-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Sann sorry ik ben langzaam.
Geen probleem, ik wilde een avondje thuis en dat heb ik nu. Ik hoef er niet vroeg uit, dus wat mij betreft mag je ook laat komen!
Oud 19-07-2011, 19:36
Verwijderd
Mijn huis doet een Lord of the Rings extended version marathon .
Oud 19-07-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn huis doet een Lord of the Rings extended version marathon .
Ik heb laatst deel 1 gezien en die vond ik echt awesome. 2 heb ik halverwege op pauze gezet en ik ben nog niet verder gaan kijken, maar dat moet ik zaterdag maar doen ofzo
Oud 19-07-2011, 19:37
Verwijderd
Ik kijk Uit De Kast, en ik kan nog steeds niet geloven hoe sommige ouders/mensen reageren
Oud 19-07-2011, 19:39
Miekje*
Miekje* is offline
Over twee weken ben ik nu aan het kamperennnn! Rampampam!
Verwijderd
Citaat:
Over twee weken ben ik nu aan het kamperennnn! Rampampam in Londen!
Verwijderd
Citaat:
Het punt is imo niet de opmerking, die had ik d'r allang vergeven toen bleek dat het een uitdrukking was. Hoe vervolgens over en weer gereageerd werd was daarentegen wat minder ehm sportief. Ofzo.
Ach, ik gebruikte een uitdrukking (die hier trouwens heel normaal is en ik wist dus echt niet dat mensen het niet zouden kennen..), ik heb nogal sterke meningen en ben niet al te subtiel wanneer ik die meningen uit (eigenschappen die ik overigens al had voordat ik meneer Schrödinger leerde kennen, voor de mensen die denken dat dit zijn invloed is ) en heel saai viel erover.. Dat had ik gewoon niet verwacht, maar dat is mijn schuld.

Poetic license, that's what I say.
Oud 19-07-2011, 19:41
Verwijderd
Is ''poetic license'' wat in het Nederlands ''dichterlijke vrijheid'' is?
Oud 19-07-2011, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
knipkwoot
Oh, dat is ook nice ja, Londen . Wil ik ook ooit nog eens heen. Wij zitten maar 30 km verderop . Maar het gaat om de lol.
Oud 19-07-2011, 19:42
Verwijderd
Joh, ik ben zelden politiek correct, ik maak aan de lopende band grappen over vrouwen, ik wilde zeggen en joden en negers, maar eigenlijk vooral over vrouwen Maar een beetje open staan voor elkander en een beeeetje rekening met elkaar houden (tot in bepaalde mate natuurlijk) maakt wsz juist een gezellig topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten