Oud 15-12-2002, 12:17
Jules
Jules is offline
Citaat:
Effeks schreef:
een meeting komt minder voor..
biosje komt wel vaker.. maar gelijk hep je,
naaistreek eigenlijk, konden ze geen rekening nemen met jou ofsow?

bleh.. niet huilen .. die offline dudes missen alle fun wat jij hept op de meeting.

anyway, probeer te regelen dat die biosdag op een andere datum kan ofsow... jullie hebben tenslotte vakantie

but still... :-/
Ja maar het is Milou en die zat er nog over te denken om mee te gaan zelfs Magoed die groep is zo groot, en dan heb je altijd wel mensen die op de afgesproken datum niet kunnen. En dit keer ben ik dat! En nu mis ik LOTR2 in de bios

Maja COC is toch leuker en Cesar, nu heb je hier gepost en ik vind dat je ook naar de meeting moet komen. Ja.
Oud 15-12-2002, 12:59
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Bleh nu gaat mn offline vriendengroep ineens leuk een vette bioscoopavond regelen voor 20 december! En ik wil graag met hun mee maar ik wil liever naar de meeting!! Beetje kutactie

moet bijna huilen en moest dit even kwijt
Troost zusje

niet huilen . . . het wordt LEUK
Oud 15-12-2002, 15:56
Jules
Jules is offline
En nu heeft mn moeder weer een ik-ben-in-de-overgang-aanval, en mag ik niet naar het optreden van Pannekoek "Het ijzelt, het is niet veilig buiten, het wordt je dood, je blijft thuis!"

Als er geen meeting was de 20ste had mijn leven geen zin meer gehad.
Oud 15-12-2002, 16:38
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Sooz schreef:
En nu heeft mn moeder weer een ik-ben-in-de-overgang-aanval, en mag ik niet naar het optreden van Pannekoek "Het ijzelt, het is niet veilig buiten, het wordt je dood, je blijft thuis!"

*huilt*

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:56
Jules
Jules is offline
Citaat:
Firefly schreef:
*huilt*
*ook*
Oud 15-12-2002, 17:19
Firefly
Firefly is offline
ik mag ook niet meer
Oud 16-12-2002, 08:52
Pharmacon
Pharmacon is offline
ik ben nog steeds aan het nasnikken *snif*
Oud 16-12-2002, 10:22
Hukkie
Hukkie is offline
Moet definately werken en heb het geld hard nodig, stom geld....

*schopt geld en is voor communistische republiek*

HAR-HAR!
Oud 16-12-2002, 12:56
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Moet definately werken en heb het geld hard nodig, stom geld....

*schopt geld en is voor communistische republiek*

HAR-HAR!
zaterdag is de trein gratis, maja das zaterdag...
(http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=310262)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:45
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik kan niet meer komen
Sorrie, maar moet werken Vrijdag. Heb het geld hard nodig anders denk ik niet dat ik dit jaar oud en nieuw kan vieren.
Oud 16-12-2002, 19:26
Jules
Jules is offline
Sorry Pannekoek, we wilden echt supergraag enzo

Maargoed. Ik heb vandaag mijn foto's weggebracht en opgehaald, en ik wilde ze ff delen met iedereen (sorry voor de strepen, kweet ook niet hoe die erin komen )

Martin en Roelof gaan anaal

Ehm..ja..huppel?

Manon en Marijke (-moe)

Masj doet stout

Storthoop-kunst bij de Mc

Hier zijn die strepen wel heel erg .. ik scan ze nog wel een keer opnieuw, als mensen ze willen hebben tenminste

woord omhoog enzo

Nougoed, ik had ook nog een helehelehele lieve foto van Bram en Marge, maar, die zit helemaal onder die vage strepen. En omdat ik alle foto's toch dubbel heb laten afdrukken neem ik ze vrijdag nog wel ff mee. Ja! Dus. *heefterzinin*
Oud 16-12-2002, 20:22
ssjpan
ssjpan is offline
a eindelijk, na zo lang wachten *zucht* nee leuk, kan ook wel foto's gaan maken, jammer dan dat ik geen scanner heb
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 22:00
Firefly
Firefly is offline
*heeft nog medelijden met Pannekoek, Marijke en zichzelf over de mislukte mini-meeting *

en de foto's:
aaahh geweldige foto's Marijke *heefternogmeerzinin*
zie mij dan een rare bek trekken op die 3e foto
en de énige goede uitdeboomlikfoto

en ik kan waarschijnlijk niet op tijd komen voor de winkels, Marijke
Oud 16-12-2002, 22:29
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Sorry Pannekoek, we wilden echt supergraag enzo

Maargoed. Ik heb vandaag mijn foto's weggebracht en opgehaald, en ik wilde ze ff delen met iedereen (sorry voor de strepen, kweet ook niet hoe die erin komen )

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34238
Martin en Roelof gaan anaal

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34240
Ehm..ja..huppel?

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34241
Manon en Marijke (-moe)

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34242
Masj doet stout

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34244
Storthoop-kunst bij de Mc

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34245
Hier zijn die strepen wel heel erg .. ik scan ze nog wel een keer opnieuw, als mensen ze willen hebben tenminste

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=34247
woord omhoog enzo

Nougoed, ik had ook nog een helehelehele lieve foto van Bram en Marge, maar, die zit helemaal onder die vage strepen. En omdat ik alle foto's toch dubbel heb laten afdrukken neem ik ze vrijdag nog wel ff mee. Ja! Dus. *heefterzinin*
oeoeoeoe, zou je die pliezzzzz dan ff willen mailen???? met of zonder strepen, maakt nie uit

koele foto's btw
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 23:30
Stevill
Stevill is offline
ik hoop dak iemand vinden kan die met me van diest ruilen wil.
Oud 17-12-2002, 12:26
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Sooz schreef:

Allemaal foto's

Waarom zie ik alleen maar, "This picture does not exist!"
*vind zichzelf heel erg zielig* ik wil niet tot vrijdag wachten, daar ga ik psychisch aan onder door . . .

MWEEEEEEEEEEEEEEEEEELP MWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Eigenlijk bedoel ik; wil je ze asjeblieft mailen zusje *kijkt lief*
Oud 17-12-2002, 14:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Bwaaarf!, kep al 2 keer gedroomt dat ik te laat was voor de meet, en dan snachts in de regen jullie ging zoeken, maar verdwaalde met mn gestolen auto ! (Ik steel heel veel auto's in mn dromen, maar kan voor geen meter rijden maargoed) dus als ik niet kom, is dat het lot!
Kan je dan niet even dromen dat het 25 graden wordt, en dat alles leuk wordt enzo. dan is dat iig ook zeker
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:48
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
a eindelijk, na zo lang wachten *zucht* nee leuk, kan ook wel foto's gaan maken, jammer dan dat ik geen scanner heb
*heeft scanner* geef maar aan mij mee dan
ik moet het rolletje sparen voor zaterdag
Oud 17-12-2002, 16:59
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ennu kan ik de foto's wel zien *sgopt internet op t werk*

Nog 2 uur 6 uur en 2 minuten ( en die 13 uur doen er dan niet toe ) *kan niet meer wachten*
Oud 17-12-2002, 17:15
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
jammer dat ik niet kon komen ik denk dat ik de volgende keer wel mee ga!
Oud 17-12-2002, 17:33
Pharmacon
Pharmacon is offline
kben bang dat ik niet heeeeeeeeel veel verder kom dan het staion...maar...ik kom nog wel...beloofd is beloofd...

kbaal der nu al van, en anders is da alleen nog maar erger ben ik bang....dus om me eigen schuldgevoel af te kopen kom ik nog wel

(oja, en omda'k het leuk vind natuurlijk)
Oud 17-12-2002, 18:06
Verwijderd
Ieeeeh, het is een complot! Iedereen probeert de meest lelijke foto van mij te maken

Mooi niet dat er iemand met een fototoestel bij mij in de buurt komt hoor, vrijdag.

De rest van de foto's is wel-met-accent-op-de-e lieverdelief Heb er zin in!

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:29
Jules
Jules is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik hoop dak iemand vinden kan die met me van diest ruilen wil.
Je moet!!

Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
jammer dat ik niet kon komen ik denk dat ik de volgende keer wel mee ga!
Je ging toch omdat je geldloos was? Zaterdag zijn de treinen gratis, dus blijf je ook op het station slapen, en hoef je alleen een enkeltje Zwolle te kopen, met OV-korting van Martin

Citaat:
paranoide schreef:
Ieeeeh, het is een complot! Iedereen probeert de meest lelijke foto van mij te maken
Je zeurt. En we gaan vrijdag supersexy op de foto met onze Vloeibare Latex

Verder wilde ik even kwijt dat ik OOK gedroomd heb over de meeting, alleen ik weet niet meer wat .. maar het was leuk iig
Oud 17-12-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Je moet!!
*knikt instemmend*

Citaat:
Sooz schreef:
Je ging toch omdat je geldloos was? Zaterdag zijn de treinen gratis, dus blijf je ook op het station slapen, en hoef je alleen een enkeltje Zwolle te kopen, met OV-korting van Martin
*knikt nogmaals instemmend*

Citaat:
Sooz schreef:
Je zeurt. En we gaan vrijdag supersexy op de foto met onze Vloeibare Latex

Verder wilde ik even kwijt dat ik OOK gedroomd heb over de meeting, alleen ik weet niet meer wat .. maar het was leuk iig
Hum, niet waar.. Maar wij gaan wel op de foto ja, want ik heb bedacht dat aangezien ik nu toch op het forum doorga als misvormd, ik net zo goed meer foto's kan maken.
En misschien staat Vloeibare Latex (C) me wel heel goed, dat weten we niet, he.. Dat het misschien toch nog goed komt.
Bovendien, die ene sexshop is mooi wel 24 uur per dag geopend, dus in principe kunnen we de hele nacht daar blijven en doen alsof we iets willen kopen. *grijnst*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:46
Jules
Jules is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Bovendien, die ene sexshop is mooi wel 24 uur per dag geopend, dus in principe kunnen we de hele nacht daar blijven en doen alsof we iets willen kopen. *grijnst*
Ja. Dan gaan we één voor één naar die rare kamer .. totdat iedereen er zit. Knus. Warm. Gezellig. Ja.
Oud 17-12-2002, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Ja. Dan gaan we één voor één naar die rare kamer .. totdat iedereen er zit. Knus. Warm. Gezellig. Ja.
Knus ende gezellig

Maar dan moeten we ons wel heel onopvallend gedragen, want anders valt het op en worden we op straat gezet.. *gaat oefenen in onopvallend-kijken*

Of we zetten een iemand aan het werk om de verkoopsters af te leiden. "En waar dienen die paarse ribbeltjes dan voor? Aha, aha. En die groene dan? Aha, ja, ik snap het.. En hebt u ze ook in het oranje? Nee? Mm, dat maakt het lastig.. Geel dan?"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
MASJA EN SOOZ, nu als de DROMMEL ophouden, VUIG GESTEENTTE!, Er is HELEMAAL NIETS mis met jullie uiterlijk! nog even zeuren, en ik INJECTEER JULLIE MET LEPRA!.. DAN ben je pas lelijk! Dit geld voor iedereen hier *rrrRRRrRrRrRRR!*
*zeur zeur*

Ga mij liever maar mailen, jij.. Dat is veel leuker en legaler dan injecteren zonder dokter-diploma. En dan doe ik wel alsof ik het heel erg vind, telt het dan mee?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Oew!, ik ga kijken hoeveel dildo's ik in mn mond kan proppen!
Dacht het niet, ze hebben er vast zo'n "If you suck it, you buy it"-regel.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Maar dan moeten we ons wel heel onopvallend gedragen, want anders valt het op en worden we op straat gezet.. *gaat oefenen in onopvallend-kijken*
Ja anders krijgen we weer dat "we doen hier niet aan groepen"
Oud 17-12-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Ja anders krijgen we weer dat "we doen hier niet aan groepen"

Ja, en dat moeten we niet hebben, he.. Maar waar halen ze het lef eigenlijk vandaan? Zo'n stel geile mensjes als WIJ weigeren? Tsk, waar gaat het toch heen met de wereld..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:26
DaKonium
DaKonium is offline
gaan ze van die gave bordjes ophangen, 'wij laten slechts 1 forummer per keer binnen'

maar 1 uur was de deal toch?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:26
Ieme
Ieme is offline
Ahhhhhh. Met z'n allen naar de sexshop is wel een beetje zieleg hoor. Maar goed, dat is de persoonlijke mening van meetingpapa Ieme. Dus ik wacht wel buiten
Oud 17-12-2002, 19:27
DaKonium
DaKonium is offline
of je gaat naar de nacht-speelgoedwinkel met jezelf spelen.

flauw...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
DaKonium schreef:
gaan ze van die gave bordjes ophangen, 'wij laten slechts 1 forummer per keer binnen'

maar 1 uur was de deal toch?
Ja, en dan zetten ze ook van die hekjes neer zoals je in musea hebt, waar je dan achter moet blijven

En 1 uur is de afspraak idd, maar om zes uur zijn we als het goed is bij de hoofdingang van de IJsselhallen, dus als je ons mist aan het begin van de middag kun je het daarna nog inhalen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef:
Ahhhhhh. Met z'n allen naar de sexshop is wel een beetje zieleg hoor. Maar goed, dat is de persoonlijke mening van meetingpapa Ieme. Dus ik wacht wel buiten
Eigen schuld hoor, hadden jullie hier maar eerder moeten verschijnen.. Ik vraag al het hele topic lang of jullie ook de hele nacht blijven of dat ze weer naar u toe vluchten, en als er dan geen antwoord komt gaan we uit van het ergste en gaan we alternatieve oplossingen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:33
DaKonium
DaKonium is offline
nou niet bepaald, ik hoop om kwart over of voor 1 bij jullie te zijn, school ehh...ja, doen we niet aan zeg maar.

en met wie ik naar manowar ga zie ik wel, als jullie ou heel gezellig zijn ga ik niet heel moeilijk bij de ingang op iemand anders staan wachten ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
DaKonium schreef:
nou niet bepaald, ik hoop om kwart over of voor 1 bij jullie te zijn, school ehh...ja, doen we niet aan zeg maar.

en met wie ik naar manowar ga zie ik wel, als jullie ou heel gezellig zijn ga ik niet heel moeilijk bij de ingang op iemand anders staan wachten ofzo
*steekt duim op*

En wij zijn ubergezellig, dus je gaat gewoon met ons mee.

Stiekem gaan er maar een paar mensen mee naar Manowar, de rest blijft buiten rondhuppelen, maar dat doet er even niet toe. Desnoods mag je mij gaan beschermen in de pit, omdat ik mijn andere persoonlijke beschermers kwijt ben, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:42
Jules
Jules is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Desnoods mag je mij gaan beschermen in de pit, omdat ik mijn andere persoonlijke beschermers kwijt ben, geloof ik.
Kleffie en Beffie!!?
layouts verneuken is mijn hobby.

Oud 17-12-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Kleffie en Beffie!!?

Haha, nee, die heb ik aan het eind van de vorige meeting al van m'n lijst geschrapt.. Nee, ik zou iemand meeten bij Manowar, en die zou me gaan beschermen, maar hij gaat nu niet meer, dus 't gaat niet door. :/

De mijne ook. *kijkt lay-out-verneukend ende irritant*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Oeeew!, Masja, wijs alle vuigaarden en geboefte, en Vlegels en Vlerken maar aan na het Concert, dan zal Spankin' Men-Ho ze wel even een lesje leren, met een grote Paarse genotstaaf uit de sexshop. *Goedendag mevrouw, ik was op zoek naar een Turbodiesel Dildo!*.. raad eens wie Masja met latex mag besmeren?!. ik ga NIET te laat komen op de meet!, i'd kill myself!
*ligt serieus helemaal dubbel achter de computer* Mail eens sneller terug, jij!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 23:25
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Stiekem gaan er maar een paar mensen mee naar Manowar, de rest blijft buiten rondhuppelen, maar dat doet er even niet toe. Desnoods mag je mij gaan beschermen in de pit, omdat ik mijn andere persoonlijke beschermers kwijt ben, geloof ik.
Nee je bent me helemaal niet kwijt als persoonlijke beschermer, jij zeikt dat ik geen pijnstillers mag slikken, terwijl dat best wel goed gaat, ik word niet leiper dan normaal ofzo

Enne, ik neem een fototoestel mee, dus ik ga foto's maken, en in het speciaal van jou, en Sooz . . . gewoon daarom omdat jullie zo heerlijk zeiken . . . nou ja en eigenlijk ook omdat jullie volgens mij best wel euhmm hoe zeg ik dit netjes, erg opwindend zijn met vloeibare latex heb ik zo het idee
Oud 17-12-2002, 23:29
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Kleffie en Beffie!!?

Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:50
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Hidde, je bent een prima knul enzo, maar als je ook maar met een potje vloeibare latex in de buurt komt van Masja, dan krijg je een volle klodder in je gezicht, Masja is mijn Latexsmeerdroomvrouw, BEGREPEN!?!
Mmmmm ben ik het eigenlijk helemaal NIET mee eens . . . hmpfff ook geen één kloddertje ??
Maar als jij Masj dan claimt moet je het niet wagen om met een pot latex in de buurt van Sooz te komen, BEGREPEN . . . anders begrijp ik het ook niet wat je de net zei

Trouwes . . . volgens mij is het nog best wel geil om een klodder vloeibare latex in je gezicht te krijgen
Oud 18-12-2002, 13:05
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Laten we gewoon niet moeilijk doen, en allemaal elkaar insmeren, lekker latex-orgen, lijkt me wel geil eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:11
Hukkie
Hukkie is offline
Hmmzz Heb ik gewoon geen school vrijdag, moet om 6 uur werken dus eigenlijk heb ik wel tijd (tiet) maar niet genoeg geld omdat ik ervanuitging dat ik toch niet kon, maar nu kan ik wel een beetje. Wat nu..?! (ouders-bietserij is geen optie)
Oud 18-12-2002, 13:16
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Hmmzz Heb ik gewoon geen school vrijdag, moet om 6 uur werken dus eigenlijk heb ik wel tijd (tiet) maar niet genoeg geld omdat ik ervanuitging dat ik toch niet kon, maar nu kan ik wel een beetje. Wat nu..?! (ouders-bietserij is geen optie)
zwart rijden
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:17
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
zwart rijden
....

ook een financieel aantrekkelijker oplossing (ivm gepakt worden e.d.) ?

Oud 18-12-2002, 13:19
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
....

ook een financieel aantrekkelijker oplossing (ivm gepakt worden e.d.) ?

hmm

dan zou ik het ook zo niet weten

en nog iets wat betreft geld, de NS acties gaan dus niet door, dus zaterdag ook gewoon lekker dokken voor je kaartje.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:26
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Laten we gewoon niet moeilijk doen, en allemaal elkaar insmeren, lekker latex-orgen, lijkt me wel geil eigenlijk.
uhm....*steekt vinger op* kmoet die zooi er wel weer voor 's avonds afhebben

Oud 18-12-2002, 14:06
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Daarvoor heb je Ieme.....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten