Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet huilen . . . het wordt LEUK ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
(http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=310262) |
![]() |
|
Sorry Pannekoek, we wilden echt supergraag enzo
![]() Maargoed. Ik heb vandaag mijn foto's weggebracht en opgehaald, en ik wilde ze ff delen met iedereen ![]() ![]() Martin en Roelof gaan anaal Ehm..ja..huppel? ![]() Manon en Marijke (-moe) Masj doet stout ![]() Storthoop-kunst bij de Mc Hier zijn die strepen wel heel erg ![]() woord omhoog enzo ![]() Nougoed, ik had ook nog een helehelehele lieve foto van Bram en Marge, maar, die zit helemaal onder die vage strepen. En omdat ik alle foto's toch dubbel heb laten afdrukken neem ik ze vrijdag nog wel ff mee. Ja! Dus. *heefterzinin*
|
*heeft nog medelijden met Pannekoek, Marijke en zichzelf over de mislukte mini-meeting
![]() ![]() ![]() en de foto's: aaahh geweldige foto's Marijke ![]() zie mij dan een rare bek trekken op die 3e foto ![]() ![]() en de énige goede uitdeboomlikfoto ![]() en ik kan waarschijnlijk niet op tijd komen voor de winkels, Marijke ![]()
||
Citaat:
![]() koele foto's btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zie ik alleen maar, "This picture does not exist!" *vind zichzelf heel erg zielig* ik wil niet tot vrijdag wachten, daar ga ik psychisch aan onder door . . . MWEEEEEEEEEEEEEEEEEELP MWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Eigenlijk bedoel ik; wil je ze asjeblieft mailen zusje *kijkt lief*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet het rolletje sparen voor zaterdag ![]()
|
kben bang dat ik niet heeeeeeeeel veel verder kom dan het staion...maar...ik kom nog wel...beloofd is beloofd...
kbaal der nu al van, en anders is da alleen nog maar erger ben ik bang....dus om me eigen schuldgevoel af te kopen kom ik nog wel ![]() (oja, en omda'k het leuk vind natuurlijk)
|
Verwijderd
|
Ieeeeh, het is een complot! Iedereen probeert de meest lelijke foto van mij te maken
![]() Mooi niet dat er iemand met een fototoestel bij mij in de buurt komt hoor, vrijdag. ![]() De rest van de foto's is wel-met-accent-op-de-e lieverdelief ![]() Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 18:09. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Verder wilde ik even kwijt dat ik OOK gedroomd heb over de meeting, alleen ik weet niet meer wat ![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En misschien staat Vloeibare Latex (C) me wel heel goed, dat weten we niet, he.. Dat het misschien toch nog goed komt. ![]() Bovendien, die ene sexshop is mooi wel 24 uur per dag geopend, dus in principe kunnen we de hele nacht daar blijven en doen alsof we iets willen kopen. *grijnst* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan moeten we ons wel heel onopvallend gedragen, want anders valt het op en worden we op straat gezet.. *gaat oefenen in onopvallend-kijken* ![]() Of we zetten een iemand aan het werk om de verkoopsters af te leiden. "En waar dienen die paarse ribbeltjes dan voor? Aha, aha. En die groene dan? Aha, ja, ik snap het.. En hebt u ze ook in het oranje? Nee? Mm, dat maakt het lastig.. Geel dan?" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga mij liever maar mailen, jij.. Dat is veel leuker en legaler dan injecteren zonder dokter-diploma. En dan doe ik wel alsof ik het heel erg vind, telt het dan mee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En 1 uur is de afspraak idd, maar om zes uur zijn we als het goed is bij de hoofdingang van de IJsselhallen, dus als je ons mist aan het begin van de middag kun je het daarna nog inhalen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wij zijn ubergezellig, dus je gaat gewoon met ons mee. Stiekem gaan er maar een paar mensen mee naar Manowar, de rest blijft buiten rondhuppelen, maar dat doet er even niet toe. Desnoods mag je mij gaan beschermen in de pit, omdat ik mijn andere persoonlijke beschermers kwijt ben, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mijne ook. *kijkt lay-out-verneukend ende irritant* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enne, ik neem een fototoestel mee, dus ik ga foto's maken, en in het speciaal van jou, en Sooz . . . gewoon daarom omdat jullie zo heerlijk zeiken . . . nou ja en eigenlijk ook omdat jullie volgens mij best wel euhmm hoe zeg ik dit netjes, erg opwindend zijn met vloeibare latex heb ik zo het idee ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar als jij Masj dan claimt moet je het niet wagen om met een pot latex in de buurt van Sooz te komen, BEGREPEN . . . anders begrijp ik het ook niet wat je de net zei ![]() Trouwes . . . volgens mij is het nog best wel geil om een klodder vloeibare latex in je gezicht te krijgen ![]() ![]()
|
Hmmzz
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |