Oud 16-08-2011, 20:41
Uice
Uice is offline
Powers Boothe, dat is een goede naam. De man die erbij hoort ziet er dan ook zo uit:

Als je baby eruit komt en hij ziet er zo uit, kun je hem moeilijk anders noemen dan POWERS.

Wat ik ook goed vind is Stirling Mortlock:

Magnus Ver Magnusson:

En natuurlijk MAX FIGHTMASTER:

Die kon ook moeilijk iets anders worden dan militair.
Oud 16-08-2011, 20:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat zou Pilot Inspektor Lee later worden?
Oud 16-08-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Meestal grappig. Soms zielig.

Het 2e stuk van m'n voornaam rijmt op het eerste stuk van m'n achternaam, wat voor hele stomme bijnamen heeft gezorgd.

Spoiler
Hm. Dat is wel lelijk ja.

Ik twijfel een beetje over hoe ik mijn achternaam in het Russisch ga schrijven. Want hoe het was vind ik best wel lelijk en hoe het nu ineens officieel is is echt nog duizend keer lelijker. Dus nu mag ik kiezen. En bij een van de opties rijmt het op mijn voornaam. Min of meer - de klemtoon is anders. Maar het klinkt nog wel heel rijmend. En ik ben ook nog niet uit het J/Y-dilemma. Moeilijkkk.
Oud 16-08-2011, 20:44
Uice
Uice is offline
Bela Lugosi en Nikola Tesla vind ik ook goede namen.
Oud 16-08-2011, 20:45
Verwijderd
Cracked.com mannelijke-namen-artikel!

Ik zou mijn eventuele zoon ook best graag een extreem mannelijke naam geven, maar je mag in Nederland geen rare namen. Dat is stom en jammer.
Pierrot
Pierrot is offline
Er liep net een muis door de woonkamer. De eerste. Ik heb de wandelstok van mijn opa gepakt om dat beest een flink pak rommel te geven als ie nog eens komt kijken.
Verwijderd
Die Powers Boothe
Verwijderd
Citaat:
Hm. Dat is wel lelijk ja.

Ik twijfel een beetje over hoe ik mijn achternaam in het Russisch ga schrijven. Want hoe het was vind ik best wel lelijk en hoe het nu ineens officieel is is echt nog duizend keer lelijker. Dus nu mag ik kiezen. En bij een van de opties rijmt het op mijn voornaam. Min of meer - de klemtoon is anders. Maar het klinkt nog wel heel rijmend. En ik ben ook nog niet uit het J/Y-dilemma. Moeilijkkk.
Doe gewoon de achternaam die je ouders hadden voor ze naar Nederland kwamen.
Uice
Uice is offline
Je mag best rare namen. Maar niet te raar.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil mijn huisdieren later Jimothy en Billiam noemen.
Oud 16-08-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:

Ik zou mijn eventuele zoon ook best graag een extreem mannelijke naam geven, maar je mag in Nederland geen rare namen. Dat is stom en jammer.
Best een beetje raar. Alleen niet kwetsend of al te aanstootgevend.
Oud 16-08-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Powers Boothe, dat is een goede naam. De man die erbij hoort ziet er dan ook zo uit:

[afbeelding]

Als je baby eruit komt en hij ziet er zo uit, kun je hem moeilijk anders noemen dan POWERS.
Zo ziet half Den Bosch eruit.

Citaat:
Er liep net een muis door de woonkamer. De eerste. Ik heb de wandelstok van mijn opa gepakt om dat beest een flink pak rommel te geven als ie nog eens komt kijken.
Hoe kan je muizen slaan met een wandelstok? Heb je dat eerder gedaan? Wat gebeurt er dan?
Oud 16-08-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:

Je mag bizarre namen geven, als je ziet wat allemaal goedgekeurd is nadat het voor de rechter kwam omdat de ambtenaar van de burgerlijke stand het niet goed keurde.
Oud 16-08-2011, 20:49
Verwijderd
Suzej Sutsirhc is nog steeds wel een favoriet
Verwijderd
Citaat:
Doe gewoon de achternaam die je ouders hadden voor ze naar Nederland kwamen.
Dat is lelijk, en als ik toch mag kiezen, kan ik er net zo goed iets beters van maken. Zal ik je een pm sturen met de opties?

Citaat:
Hoe kan je een aanstootgevende naam hebben?

Ik ken (ken, haha, ik heb haar twee keer gezien maar onthouden om haar naam) een meisje dat Jihad heet. Maar dat vond ze zo stom dat ze zich Marijke noemt.
Verwijderd
Citaat:
Dat is lelijk, en als ik toch mag kiezen, kan ik er net zo goed iets beters van maken. Zal ik je een pm sturen met de opties?

Hoe kan je een aanstootgevende naam hebben?

Ik ken (ken, haha, ik heb haar twee keer gezien maar onthouden om haar naam) een meisje dat Jihad heet. Maar dat vond ze zo stom dat ze zich Marijke noemt.
Natte kut is bijv. redelijk aanstootgevend
Oud 16-08-2011, 20:51
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hoe kan je muizen slaan met een wandelstok? Heb je dat eerder gedaan? Wat gebeurt er dan?
Het is vooral bedoeld om angst aan te jagen, . Ik vind het ook een beetje flauw dat er één is, want zoveel geld voor eten heb ik niet.
Oud 16-08-2011, 20:52
Uice
Uice is offline
Ach, er zijn ook mensen die Hans en Frans heten, of Jolijn. Ook allemaal rare namen.
Oud 16-08-2011, 20:52
Verwijderd
Ik was net in de supermarkt en daar was een hele grote prei. Toen dacht ik 'hahahaha wat een grote prei' en kocht hem. Maar nu blijkt dat de prei niet in mijn koekast past. Ffffff Wat moet ik nu. Ik heb helemaal geen zin om vandaag al iets met prei te eten.
Oud 16-08-2011, 20:53
Verwijderd
Heel veel namen zijn niet raar voor oude mensen, maar wel als een hedendaagse baby zo genoemd zou worden. Baby Gerard.
Oud 16-08-2011, 20:54
Verwijderd
Prei doormidden snijden of gewoon alvast de niet-eetbare stukken afsnijden.
Oud 16-08-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ja? Ik dacht dat je geen (Engelse) woorden mocht, ofzo? Maar misschien komen die namen alleen niet door de eerste keuring, en kun je dan naar de rechter om ze alsnog te laten goedkeuren.

Citaat:
Okay, waarom niet Stuur maar.
Oud 16-08-2011, 20:55
Verwijderd
Hangt ook van de ambtenaar af. Maar volgens mij kun je het redelijk bont maken.
Oud 16-08-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Prei doormidden snijden of gewoon alvast de niet-eetbare stukken afsnijden.
O, door midden snijden Brb.
Oud 16-08-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ja? Ik dacht dat je geen (Engelse) woorden mocht, ofzo? Maar misschien komen die namen alleen niet door de eerste keuring, en kun je dan naar de rechter om ze alsnog te laten goedkeuren.

Okay, waarom niet Stuur maar.
Nee hoor, ja tenzij het Penis of Whore is ofzo. Er wordt echt veel goedgekeurd, ook door de burgerlijke stand.
Oud 16-08-2011, 20:56
Pierrot
Pierrot is offline
Snijden is ook zonde, als het zo'n bijzonder grote prei is.
Oud 16-08-2011, 20:58
Verwijderd
Trouwens! Bij de supermarkt liggen preien ook niet in de koeling. Dus als je hem zijn waardigheid wil laten behouden kun je hem ook gewoon op het aanrecht bewaren. Het is toch geen hartje zomer.. o wait.
Oud 16-08-2011, 20:58
Verwijderd
Uitstekend Dan wordt mijn zoons tweede naam iets als Bearfighter of Sharkwrestler. Lekker internationaal
Oud 16-08-2011, 20:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb in mijn 'omgeving' een Destany (met a), een Ziggy, een Jaylin en een Djilana. Allen blank.

Namen als Bickel en Storm en Krijger of iets anders dat stoerheid moet uitstralen vind ik maar lame.
Verwijderd
Citaat:
Uitstekend Dan wordt mijn zoons tweede naam iets als Bearfighter of Sharkwrestler. Lekker internationaal
Pierrot
Pierrot is offline
Ik moest de prei na sluitingstijd altijd in de koeling leggen.
Verwijderd
Hoppa ik kijk lekker 500 days of summer <3
Oud 16-08-2011, 21:01
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Niet dat dat mijn enige taak was. Ik deed wel meer dingen.
Oud 16-08-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Niet dat dat mijn enige taak was. Ik deed wel meer dingen.
Oud 16-08-2011, 21:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heel veel namen zijn niet raar voor oude mensen, maar wel als een hedendaagse baby zo genoemd zou worden. Baby Gerard.
Herman, Henk, Steef, Bert. Zo kan een kind niet heten.

Met namen als Wolf en Storm maak ik me er vooral zorgen over dat het kind niet zal voldoen aan de naam. Stel je bent een ontzettende nerd die Storm heet.
Oud 16-08-2011, 21:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Van wie?
Oud 16-08-2011, 21:03
Pierrot
Pierrot is offline
Nerdstorm.
Oud 16-08-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Van wie?
Oud 16-08-2011, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoppa ik kijk lekker 500 days of summer <3
Ik heb een gruwelijke grafhekel aan Zooey Deschanel. Ugh.

Wel leuk, een youtube comment bij een clipje uit de film:
Een gast in de tube was hoorbaar The Smiths aan het luisteren en een meisje, dat duidelijk de film had gezien, liep op hem af en zei "I love The Smiths", hopend op een vurige romance.
De gast keek haar geergerd aan en zei: "Ofcourse you do. Everyone loves the fucking Smiths. "
Verwijderd
Citaat:
Herman, Henk, Steef, Bert. Zo kan een kind niet heten.

Met namen als Wolf en Storm maak ik me er vooral zorgen over dat het kind niet zal voldoen aan de naam.
Ik las eens een artikel over een kind dat Rover heette, en hij vond zijn naam vreselijk. Had er echt nachtmerries van enzo, want rovers = evil. Dat was wel zielig. Toen gaven zijn ouders hem toch maar een wat normalere naam.

Het omgekeerde is ook sneu. Een kind dat Florian heet kan nooit een stoere sterke man worden. Zo'n zijige naam.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Van wie?
De manager van de supermarkt.
Verwijderd
Ik heb het overigens vredig opgelost door de prei goed te duwen. Nu zit hij gebogen in de koelkast, maar het past wel.
Verwijderd
Baby Hannie.
Oud 16-08-2011, 21:05
Verwijderd
Ik ga mijn zoon denk ik Elbrus noemen. Dat is de stoerste voornaam die ik ken. Alleen jammer dat het eruitziet als een tandpastamerk.
Oud 16-08-2011, 21:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik las eens een artikel over een kind dat Rover heette, en hij vond zijn naam vreselijk. Had er echt nachtmerries van enzo, want rovers = evil. Dat was wel zielig. Toen gaven zijn ouders hem toch maar een wat normalere naam.

Het omgekeerde is ook sneu. Een kind dat Florian heet kan nooit een stoere sterke man worden. Zo'n zijige naam.
Ja, blegh, Florian. Ik had een keer te maken met twee broers. Hun namen waren Filidoor en Filibèr.
Oud 16-08-2011, 21:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Flip en Flibber. bahbah. Van die jongens die al 'auw' roepen als je alleen maar naar ze wijst.

Mijn kinderen gaan BAMF en asjdhjjgklndd heten.
Oud 16-08-2011, 21:07
Carn
Carn is offline
Tukkies doen ftw.
Verwijderd
Citaat:
Ja, blegh, Florian. Ik had een keer te maken met twee broers. Hun namen waren Filidoor en Filibèr.
Niet
Verwijderd
Citaat:
Flip en Flibber. bahbah.

Mijn kinderen gaan BAMF en asjdhjjgklndd heten.
Flibber? Dat verzin je.
Pierrot
Pierrot is offline
Qwertyuiop, .

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten