Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 18:52
Verwijderd
Oh nou ja, dan verzin ik zelf wel een keer iets
Advertentie
Oud 16-08-2011, 18:52
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik raad aan: De surinaamse pindasoep van de lidl. goedkoop, vullend EN lekker.
Voor een volgende keer, . Ik vertrek morgen waarschijnlijk richting het ouderlijk huis en daar is eten zat.
Oud 16-08-2011, 18:54
Verwijderd
Zo, dat was vies
Oud 16-08-2011, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 16-08-2011, 19:07
Verwijderd
Toch maar vast het grootste deel van m'n lowlandsinkopen gedaan
Oud 16-08-2011, 19:08
Verwijderd
Ik twijfel trouwens of ik alles in 1 tas mee kan krijgen. Ik heb geen zin in een extra tas, maar bier en meuk neemt altijd zoveel plek in
Oud 16-08-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Toch maar vast het grootste deel van m'n lowlandsinkopen gedaan
Ja, ik bedacht ook zo een half uurtje voor sluiten van de winkels dat het best nog even kon, en het is ook zo gedaan en dat is dan fijn
Oud 16-08-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel trouwens of ik alles in 1 tas mee kan krijgen. Ik heb geen zin in een extra tas, maar bier en meuk neemt altijd zoveel plek in
Juh. Ik wil eigenlijk ook niet m'n kleine rugzak meenemen dit jaar...
Oud 16-08-2011, 19:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet morgen met al m'n shit naar de parentals, want zij hebben m'n gasstel en donderdag word ik dan met de waggie opgehaald door een vriend die daar in de buurt woont.
Pfff en ik moet ook nog de tent van m'n bff ophalen, want zij komt pas vrijdag. Extra veel sjouwen.
Oud 16-08-2011, 19:11
Verwijderd
Grrr mijn moeder dreigt mn gympen af te pakken en weg te gooien.
Oud 16-08-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik bedacht ook zo een half uurtje voor sluiten van de winkels dat het best nog even kon, en het is ook zo gedaan en dat is dan fijn
Ja ik moest toch naar de supermarkt. Morgen alleen nog even een voorraadje sigaretten inslaan en misschien nog wat extra bier en dan heb ik alles Morgen nog even de laatste kleren inpakken die nu aan de waslijn hangen en dan kan ik donderdag lekker uitslapen en dan op naar Lowlands <3

Citaat:
Juh. Ik wil eigenlijk ook niet m'n kleine rugzak meenemen dit jaar...
Als ik m'n slaapzak onder m'n backpack hang ipv erin moet het misschien lukken. We'll see.
Oud 16-08-2011, 19:13
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Doet facebook het bij jullie?
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen met al m'n shit naar de parentals, want zij hebben m'n gasstel en donderdag word ik dan met de waggie opgehaald door een vriend die daar in de buurt woont.
Pfff en ik moet ook nog de tent van m'n bff ophalen, want zij komt pas vrijdag. Extra veel sjouwen.
Meh

Tent sjouwen heb ik gedelegeerd
Verwijderd
Citaat:
Doet facebook het bij jullie?
Jep!
Oud 16-08-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ja ik moest toch naar de supermarkt. Morgen alleen nog even een voorraadje sigaretten inslaan en misschien nog wat extra bier en dan heb ik alles Morgen nog even de laatste kleren inpakken die nu aan de waslijn hangen en dan kan ik donderdag lekker uitslapen en dan op naar Lowlands <3

Als ik m'n slaapzak onder m'n backpack hang ipv erin moet het misschien lukken. We'll see.
Ik moet niet vergeten nog wat geld te pinnen vantevoren En iets van eten te regelen voor de eerste avond
Oud 16-08-2011, 19:16
Uice
Uice is offline
Ik zit Columbo te kijken (<3), komt er opeens een 'jonge' Leslie Nielsen voorbij.
Oud 16-08-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik moet niet vergeten nog wat geld te pinnen vantevoren En iets van eten te regelen voor de eerste avond
Oh ja, dat wilde ik op centraal doen. En ik heb al heel veel cash want ik heb even oldschool m'n rekening leeggetrokken voor de verzekering er 170 euro eigen risico af kon trekken
Oud 16-08-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer Lowlands-proof geloof ik:
bier, fles water, mueslirepen, hartige crackers, dextro energy, strepsils, poncho's, vuilniszakken om op te zitten, wegwerpwashandjes..
Sann naamzoek + cola + peuken + paracetamol.
Oud 16-08-2011, 19:19
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Account Unavailable
Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience.

Oud 16-08-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Account Unavailable
Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience.

Oh dat had ik laatst ook een keer, maar dat duurde echt maar heel even.
Oud 16-08-2011, 19:21
Pierrot
Pierrot is offline
Hier doet ie het ook prima.

-

Ah, vanavond weer voetbal, <3.
Oud 16-08-2011, 19:22
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Oh dat had ik laatst ook een keer, maar dat duurde echt maar heel even.
Ik wacht nu een uur.

Mijn boek ligt in een godvergeten dorp.

Tijd om eens flink te forummen!
Oud 16-08-2011, 19:35
snoopy
snoopy is offline
Omg, ik zit naar katten te zoeken op marktplaats. Heeft er iemand een kater 'Poes' genoemd
Zoiets wilde ik vroeger ook: ik wilde een witte kat en die dan Blackie noemen
Oud 16-08-2011, 19:38
snoopy
snoopy is offline
Friends blijft zó leuk <3

Citaat:
Hey, just so you know: it's nót that common, it doesn't happen to every guy and it ís a big deal
Oud 16-08-2011, 19:39
Verwijderd
deadlock naamzoek! die had vroegah een hond die Blackie heette. volgens mij was dat beest wit met een paar zwarte vlekken. Ik was toen nog een mini, en heb jaren gedacht dat hij Blikkie heette
ik wilde ook poezen Bello noemen, en vissen Snuffel en zo. hi-la-risch
Oud 16-08-2011, 20:01
Verwijderd
Ik vond de naam van de kat van de overburen vroeger zo tof: Muis. Zo wilde ik ook een kat noemen!
Ik heb wel goudvissen gehad die Jacques en Sophie heetten <3
Oud 16-08-2011, 20:03
Verwijderd
Onze vissen heeten allemaal naar bijbelfiguren. En Adelheid.
Oud 16-08-2011, 20:05
Verwijderd
Bij ons is er maar 1 kat geweest die z'n echte naam heeft behouden (Scooby, al is dat meestal Scoobs). Bij de rest kreeg de bijnaam de overhand. Snoetje werd dikzak werd dikkie. Garfield werd Secreet, ? werd Rooie en Felix werd speklap werd Spek.
Oud 16-08-2011, 20:06
Verwijderd
Oh ja en onze kittens hebben we gelijk allemaal bizarre namen gegeven als Oekeltje enzo. Geen idee of de nieuwe eigenaren die namen hebben gehouden.

De hond probeer ik om te dopen in Autistje, maar mijn stiefvader werkt niet mee
Oud 16-08-2011, 20:07
Verwijderd
Onze konijnen hadden wel stomme namen, want die heetten Swip, Flip, Flap en Hangoor. O, en mijn vader had zijn lievelingsvis (die ik allang Samuel had gedoopt!) Vasili genoemd. Vasili. Dat is toch geen naam voor een vis!
Oud 16-08-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is er maar 1 kat geweest die z'n echte naam heeft behouden (Scooby, al is dat meestal Scoobs). Bij de rest kreeg de bijnaam de overhand. Snoetje werd dikzak werd dikkie. Garfield werd Secreet, ? werd Rooie en Felix werd speklap werd Spek.
same here. Een van onze katten heet Muis, maar zo hebben we haar nog nooit genoemd. Eigenlijk altijd Stinkie. De scheten die dat beest laat
Oud 16-08-2011, 20:08
Verwijderd
Oekeltje vind ik wel leuk en Vasali voor een vis ook. Visali. Vis Ali.
Verwijderd
Citaat:
Onze konijnen hadden wel stomme namen, want die heetten Swip, Flip, Flap en Hangoor. O, en mijn vader had zijn lievelingsvis (die ik allang Samuel had gedoopt!) Vasili genoemd. Vasili. Dat is toch geen naam voor een vis!
Visili
Verwijderd
Citaat:
oh
Oud 16-08-2011, 20:09
Verwijderd
Eigenlijk noem ik mn kind ook vaker een van zn vele bijnamen dan zn echte naam [/pedagogisch onverantwoord]
Oud 16-08-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja en onze kittens hebben we gelijk allemaal bizarre namen gegeven als Oekeltje enzo. Geen idee of de nieuwe eigenaren die namen hebben gehouden.

De hond probeer ik om te dopen in Autistje, maar mijn stiefvader werkt niet mee
Oekeltje.

Citaat:
Ali hadden we ook, voor we met bijbelvernoemingen begonnen.
Oud 16-08-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Oekeltje was ook best gaaf. Zijn ogen waren zo bizar groot dat 't net een alien was <3

Citaat:
Eigenlijk noem ik mn kind ook vaker een van zn vele bijnamen dan zn echte naam [/pedagogisch onverantwoord]
Oud 16-08-2011, 20:13
Verwijderd
Wat vinden jullie ervan als je voornaam op je achternaam rijmt?
Oud 16-08-2011, 20:16
Verwijderd
Mara van der Hopjesvla

Zoiets vind ik niet heel raar of lelijk. Als het maar een beetje rijmt zeg maar.
Oud 16-08-2011, 20:17
Verwijderd
Tony Neef is een nicht
Oud 16-08-2011, 20:18
Verwijderd
Ik vind een rijmende naam gek.
Oud 16-08-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Mara van der Hopjesvla

Zoiets vind ik niet heel raar of lelijk. Als het maar een beetje rijmt zeg maar.
Hm.

Ik heb naamissues en zoek iemand om ze naartoe te pm'en!

Citaat:
Tony Neef is een nicht
Dat vind ik echt een SUPERlelijke naam, Tony Neef.
Oud 16-08-2011, 20:29
Verwijderd
Ik vind Tony Neef grappig. De naam dan, niet de man. Ik weet verder niet wie de man is. Als hij überhaupt bestaat.
Oud 16-08-2011, 20:34
Verwijderd
ik vind het ook een heel lelijke naam.

Gabriel Macht is een gave/interessante naam. De man die erbij hoort is ook nogal lekker:

Oud 16-08-2011, 20:35
Verwijderd
Ik kwam mijn bovenbuurvrouw (die operazangeres is en regelmatig in haar appartement 'het hoogste lied zingt' zoals ze dat zelf zegt) tegen op de trap, en ze was helemaal giechelig en uitgedost. Toen vroeg mijn moeder (die ik ook tegenkwam, ware het niet op de trap) waarom ze zo giechelig en uitgedost was, wat ik niet wist, maar nu hoor ik opeens een mannelijke operastem uit haar appartement komen. Duidelijk.
Oud 16-08-2011, 20:36
Verwijderd
https://www.facebook.com/media/set/?...72654559428093

Ik wil hier allemaal naar toe <3 Zo mooi <3
Oud 16-08-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:

Gabriel Macht is een gave/interessante naam. De man die erbij hoort is ook nogal lekker:

[afbeelding]
Met een achternaam als Macht heb je het sowieso wel gemaakt als man.

Al vind ik hem wel een beetje lelijk. Z'n ogen staan me te dicht bij elkaar, dat is een instant turn-off want het doet me denken aan geestelijk gehandicapten.
Oud 16-08-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Gabriel Macht.

Ik denk dat ik mijn kind Teofil ga noemen, dat klinkt mooi bij mijn achternaam. Als mijn kind mijn achternaam krijgt dan.
Oud 16-08-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Met een achternaam als Macht heb je het sowieso wel gemaakt als man.

Al vind ik hem wel een beetje lelijk. Z'n ogen staan me te dicht bij elkaar, dat is een instant turn-off want het doet me denken aan geestelijk gehandicapten.
ik vond zijn ogen juist <3 al komen ze niet zo goed uit op deze foto. hij kijkt zo intens.
Oud 16-08-2011, 20:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat vinden jullie ervan als je voornaam op je achternaam rijmt?
Meestal grappig. Soms zielig.

Het 2e stuk van m'n voornaam rijmt op het eerste stuk van m'n achternaam, wat voor hele stomme bijnamen heeft gezorgd.

Spoiler

Citaat:
Ik vond de naam van de kat van de overburen vroeger zo tof: Muis. Zo wilde ik ook een kat noemen!
Ik heb wel goudvissen gehad die Jacques en Sophie heetten <3
Oh, de kat van een vriendin van me heet ook Muis.
En een vriend heeft pas 2 nieuwe katten genaamd Rob en Nico.

Regels voor berichten