Oud 09-10-2011, 15:27
Batave
Batave is offline
Waarom heeft niemand Rinus genoemd?
Oud 09-10-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom heeft niemand Rinus genoemd?
Omdat dat niet grappig is.

Ik heb hier over proberen na te denken en ik denk nog steeds na, maar eigenlijk moet ik bekennen dat ik Kurt Cobain eigenlijk wel een van de betere stemmen vind. Daarnaast vind ik Robert Smith en Boy George wel wat hebben. En mijn lievelingszanger, naast Kurt Cobain dan, is Ronan Harris, de zanger van VNV Nation. Toen ik ze leerde kennen, raakte ik in vervoering van die stem en dat weet hij nog steeds te bereiken, live en niet live.

Zangeres. Pfoe. Agnes Obel heeft wel een heel mooie stem. Overigens moet ik bekennen dat ik Rihanna ook wel mooi vind zingen. En Lady Gaga vind ik vooral performance die ik eigenlijk wel heel erg waardeer. Skin waardeer ik ook heel erg, maar ik weet niet helemaal of dat door haar uiterlijk komt .

Iig vind ik dit een te moeilijke opgave om zomaar even antwoord op te geven.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
ik bekennen dat ik Kurt Cobain eigenlijk wel een van de betere stemmen vind.
Dat is anders ook niet zo heel grappig.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 17:59
Batave
Batave is offline
Citaat:
Words hurt man

OT: Ik vind beste zanger/zangeres en moeilijke classificatie. Het ligt heel erg aan welke muziek er omheen zit en wat je goed vindt. Als je Adele met Matt Bellamy vergelijkt heeft Adele een zachtere stem, maar Bellamy is versatieler.

Al vind ik Adele saai worden na een tijd. Voor vrouwen kies ik dan ook voor Anouk of Lady GaGa(met Tony Bennett).

Van mannen vind ik Sinatra geweldig, maar dat gaat ook weer niet alleen om z'n stem.
Oud 09-10-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is anders ook niet zo heel grappig.
Ik weet het. Maar persoonlijk vind ik van wel, wat van een heel ander kaliber is dan Rhinus.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 19:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh dude, ik vergeet Celine Dion en ik ben met een heleboel mensen hierboven (behalve Justin Bieber, want mijn god zeg).
Oud 09-10-2011, 22:36
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Welke vrouwe zanger vind je hier de beste
Lady Gaga
Katy Perry
Rihanna, alleen in liedjes zoals unfaithful
Beyonce

Mannen
Eminem
Usher
Justin Bieber
Bruno Mars`- enige die KAN zingen

Ik heb gekozen voor wie er op dit moment beroemd zijn
slecht dat taylor swift er niet bij staat
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 22:54
Frank
Frank is offline
jeff buckley
Oud 12-10-2011, 16:14
Joostje
Joostje is offline
Maria Callas
Oud 13-10-2011, 07:27
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:

Ik heb hier over proberen na te denken en ik denk nog steeds na, maar eigenlijk moet ik bekennen dat ik Kurt Cobain eigenlijk wel een van de betere stemmen vind. Daarnaast vind ik Robert Smith en Boy George wel wat hebben. En mijn lievelingszanger, naast Kurt Cobain dan, is Ronan Harris, de zanger van VNV Nation. Toen ik ze leerde kennen, raakte ik in vervoering van die stem en dat weet hij nog steeds te bereiken, live en niet live.

Zangeres. Pfoe. Agnes Obel heeft wel een heel mooie stem. Overigens moet ik bekennen dat ik Rihanna ook wel mooi vind zingen. En Lady Gaga vind ik vooral performance die ik eigenlijk wel heel erg waardeer. Skin waardeer ik ook heel erg, maar ik weet niet helemaal of dat door haar uiterlijk komt .

Iig vind ik dit een te moeilijke opgave om zomaar even antwoord op te geven.
Je maakt een grapje over Rihanna neem ik aan? Heb je die weleens live gehoord? Wat een drama.
Oud 13-10-2011, 08:02
Toneless
Toneless is offline
Serj Tankian
Matt Bellamy - Muse.
Oud 13-10-2011, 10:29
ratsja
ratsja is offline
Zangeres:
- sarah mclachlan
- laura branigan
- lara fabian
- sarah brightman

Zangers moet ik even over nadenken
Oud 13-10-2011, 15:44
Infaustus
Infaustus is offline
Bonnie 'prince' billy.

David eugene edwards.

oh en george 'corpsegrinder' fisher natuurlijk.

Wat zangeressen betreft zijn er weinig tot geen die mij kunnen bekoren. maarja, vrouwen zijn dan ook in alles inferieur..

Edit: Anneke van Giersbergen!
Oud 13-10-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Je maakt een grapje over Rihanna neem ik aan? Heb je die weleens live gehoord? Wat een drama.
Ik vind Whitney Houston een drama, maar dat is omdat ik haar muziek een drama vind. Overigens heb ik Rihanna niet live gehoord, maar ook geen behoefte aan, daarnaast kunnen heel wat zangers/zangeressen niet live presteren.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 18:38
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik vind Whitney Houston een drama, maar dat is omdat ik haar muziek een drama vind. Overigens heb ik Rihanna niet live gehoord, maar ook geen behoefte aan, daarnaast kunnen heel wat zangers/zangeressen niet live presteren.
Ok tja dan ligt het er natuurlijk aan hoe je er naar kijkt.
Naar mijn mening is een zanger/zangeres pas goed als deze live ook kan presteren. Dat is uiteindelijk waar zingen (naar mijn mening) om draait. Met goede marketing mensen en mensen die je genoeg truckjes uithalen om je stem aan te passen, kan iedereen een bekende zanger(es) worden...
Oud 13-10-2011, 19:59
Verwijderd
Dus jij gaat iedereen eerst live kijken vóór je oordeelt of je het mooi vindt of niet? Een nobel streven, maar redelijk onhaalbaar.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 20:42
Verwijderd
John Mayer
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 22:57
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Dus jij gaat iedereen eerst live kijken vóór je oordeelt of je het mooi vindt of niet? Een nobel streven, maar redelijk onhaalbaar.
Je houdt je van de domme

ik ben het iig met hem eens.
Oud 14-10-2011, 06:45
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Nee.
Ik luister eerst naar de opnames die er ooit gemaakt zijn, maar die zeggen opzich nog helemaal niks over de zang kwaliteiten van de zanger(es). Dat kan je live pas horen, dus als ik denk dat ik een goede zanger(es) tegengekomen ben ga ik daar live dingen van opzoeken. Blijken die niet aan mijn verwachting te voldoen, dan kan ik die zanger(es) toevoegen aan de grote lijst met zangers/zangerssen die wel aardig op de opname klinken, maar er live niks van bakken.
Oud 14-10-2011, 06:53
honkballertje
honkballertje is offline
Mutant zou jij hier: (2:45 voor begin van Rihanna)
voor je lol naar luisteren?
echt de enige reden dat ik daarnaar zou luisteren is omdat eminem live wel neer kan zetten wat hij op de opnames doet (maarja daar moet je maar van houden) of om te bewijzen dat Rihanna live echt helemaal 3x niks voorstelt.
Oud 14-10-2011, 16:11
Steelpan
Steelpan is offline
Freddie Mercury. Live en opname allebei geweldig.
Oud 16-10-2011, 13:58
me-nu
me-nu is offline
Ik ben het helemaal eens met honkballertje, de beste zangers moeten gewoon live geweldig kunnen presteren. Als je zo slecht presteert als Rihanna in dat MTV filmpje is er toch wel iets mis. En al helemaal als je op youtube een cover van het nummer opzoekt en de dames in het eerste filmpje wat je vindt het nummer beide al beter uitvoeren dan Rihanna zelf. Dan ben je zeker niet de beste zangeres maar eerder de beste audio editors.

Ik moet toegeven dat niet helemaal zuiver zingen niet direct verkeerd hoeft te zijn. Bij Roos Rebergen vind ik het bijvoorbeeld juist heel gaaf, maar dan moet je het niet zo editen achteraf zoal bij Rihanna.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 16:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sinds ik Beyoncé live heb gezien, vind ik haar geweldig (daarvoor vond ik haar niet zo). Het live kunnen zingen heeft zeker wel invloed op je. Michael Jackson verdacht ik van playbacken, omdat het zo identiek was aan het origineel.

Ik weet nog, toen het nieuwe album van TH uit was, was ik heel bang dat hij live de hele hoge noten niet zou halen. En toen hij het deed, ging de hele zaal ook helemaal los

Maar er zijn wel goede live optredens van Rihanna hoor. Als we het dan over studiozangeressen hebben, kunnen we Fergie wel even aanhalen, dát is pas een drama live.
Oud 17-10-2011, 10:17
Verwijderd
Fergie is overal een drama, net zoals de black eyed peas sinds ze het in hun hoofd hebben gehaald om die kut in hun groep te nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 15:49
DAH
DAH is offline
De Black Eyed Peas... Da's gewoon puur kut live. Zelfs ik kan het beter live, en dat zegt wat!
Oud 19-10-2011, 10:07
me-nu
me-nu is offline
Haha ja, ik heb zo ook een keer live gezien en ik was echt super blij dat ze playbackte. Was het tenminste aan te horen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 14:34
Livestyle
Livestyle is offline
Christina Aguilera en Adam Levine (Maroon 5)

Moves like Jagger
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Christina Aguilera en Adam Levine (Maroon 5)

Moves like Jagger
Gefeliciteerd, jij bent de trotse bezitter van een waardeloze smaak in muziek.

On topic:
Mannen:
Aaron Lewis.
Alejandro Manzano

Vrouwen:
Tracy Chapman
Simone Simons
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 19:44
Prospect
Prospect is offline
Alejandro Manzano, de zanger van Boyce Avenue. Zonder twijfel.
Die stem van die kerel is zo mooi en apart, ik vind niet dat je hem met een andere zanger kunt vergelijken!
Vind de covers van Boyce Avenue bij de meeste nummers overigens ook vele malen beter dan het origineel!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Mutant zou jij hier: [filmpje] (2:45 voor begin van Rihanna)
voor je lol naar luisteren?
echt de enige reden dat ik daarnaar zou luisteren is omdat eminem live wel neer kan zetten wat hij op de opnames doet (maarja daar moet je maar van houden) of om te bewijzen dat Rihanna live echt helemaal 3x niks voorstelt.
Ik heb het niet geluisterd, puur omdat het me niet boeit. Ik heb nooit gezegd dat ik het de beste zangeres vond, enkel dat ik haar wel mooi vind zingen. Sommige muziek van haar vind ik overigens ook een drama, Umbrella maakte dat ik mijn trommelvliezen wou doorsteken. Kan best zijn dat ze live slecht presteert, maar ze boeit me niet zoveel dat ik haar live zou willen zien. Als ze op Pukkelpop speelt en er is niets anders interessants, ga ik misschien wel kijken. Wat ze tegenwoordig maakt vind ik wel enigszins tof.

Ik weet ook niet wie ik de beste zangeres vind. Al zijn een Kate Bush en een Sinead O'Connor wel favoriet in dat geval.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 07:18
honkballertje
honkballertje is offline
Hoe kan je iemand nou mooi vinden zingen als je niet eens wilt luisteren naar wat ze zingt?
nou ja, het zal wel aan mij liggen...
Oud 24-10-2011, 07:39
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Zangeressen:

justin bieber
katy perry
esmee denters

zangers: michael jackson
eric clapton
Survivors
en heel veel soul en RB zangers
Oud 24-10-2011, 07:54
Issun
Issun is offline
Solomon Burke .
Oud 24-10-2011, 15:11
MariaMaria
MariaMaria is offline
Ben echt helemaal weg van Adele de laatste tijd. Los van ahar CD's vind ik haar covers ook echt heel goed. Check ff op YouTube. De albums zijn sowieso voor iedereen een aanrader
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 19:50
Daantjer
Daantjer is offline
Dave Matthews. (punt)
Oud 29-10-2011, 18:20
Livestyle
Livestyle is offline
Citaat:
Gefeliciteerd, jij bent de trotse bezitter van een waardeloze smaak in muziek.
Dank je
Oud 01-11-2011, 15:28
MariaMaria
MariaMaria is offline
Haha!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 23:46
art4live
art4live is offline
Myles Kennedy
James La Brie
Noel Gallagher

echt hele goeie zangers
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 13:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Corey Taylor is ook nog wel een kanshebber eigenlijk.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten