Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik vind beste zanger/zangeres en moeilijke classificatie. Het ligt heel erg aan welke muziek er omheen zit en wat je goed vindt. Als je Adele met Matt Bellamy vergelijkt heeft Adele een zachtere stem, maar Bellamy is versatieler. Al vind ik Adele saai worden na een tijd. Voor vrouwen kies ik dan ook voor Anouk of Lady GaGa(met Tony Bennett). Van mannen vind ik Sinatra geweldig, maar dat gaat ook weer niet alleen om z'n stem.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Bonnie 'prince' billy.
David eugene edwards. oh en george 'corpsegrinder' fisher natuurlijk. Wat zangeressen betreft zijn er weinig tot geen die mij kunnen bekoren. maarja, vrouwen zijn dan ook in alles inferieur.. Edit: Anneke van Giersbergen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn mening is een zanger/zangeres pas goed als deze live ook kan presteren. Dat is uiteindelijk waar zingen (naar mijn mening) om draait. Met goede marketing mensen en mensen die je genoeg truckjes uithalen om je stem aan te passen, kan iedereen een bekende zanger(es) worden...
||
Citaat:
Ik luister eerst naar de opnames die er ooit gemaakt zijn, maar die zeggen opzich nog helemaal niks over de zang kwaliteiten van de zanger(es). Dat kan je live pas horen, dus als ik denk dat ik een goede zanger(es) tegengekomen ben ga ik daar live dingen van opzoeken. Blijken die niet aan mijn verwachting te voldoen, dan kan ik die zanger(es) toevoegen aan de grote lijst met zangers/zangerssen die wel aardig op de opname klinken, maar er live niks van bakken.
|
Mutant zou jij hier: (2:45 voor begin van Rihanna)
voor je lol naar luisteren? echt de enige reden dat ik daarnaar zou luisteren is omdat eminem live wel neer kan zetten wat hij op de opnames doet (maarja daar moet je maar van houden) of om te bewijzen dat Rihanna live echt helemaal 3x niks voorstelt.
|
![]() |
Ik ben het helemaal eens met honkballertje, de beste zangers moeten gewoon live geweldig kunnen presteren. Als je zo slecht presteert als Rihanna in dat MTV filmpje is er toch wel iets mis. En al helemaal als je op youtube een cover van het nummer opzoekt en de dames in het eerste filmpje wat je vindt het nummer beide al beter uitvoeren dan Rihanna zelf. Dan ben je zeker niet de beste zangeres maar eerder de beste audio editors.
Ik moet toegeven dat niet helemaal zuiver zingen niet direct verkeerd hoeft te zijn. Bij Roos Rebergen vind ik het bijvoorbeeld juist heel gaaf, maar dan moet je het niet zo editen achteraf zoal bij Rihanna. |
![]() |
|
Sinds ik Beyoncé live heb gezien, vind ik haar geweldig (daarvoor vond ik haar niet zo). Het live kunnen zingen heeft zeker wel invloed op je. Michael Jackson verdacht ik van playbacken, omdat het zo identiek was aan het origineel.
Ik weet nog, toen het nieuwe album van TH uit was, was ik heel bang dat hij live de hele hoge noten niet zou halen. En toen hij het deed, ging de hele zaal ook helemaal los ![]() Maar er zijn wel goede live optredens van Rihanna hoor. Als we het dan over studiozangeressen hebben, kunnen we Fergie wel even aanhalen, dát is pas een drama live.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet ook niet wie ik de beste zangeres vind. Al zijn een Kate Bush en een Sinead O'Connor wel favoriet in dat geval. |
![]() |
|
Ben echt helemaal weg van Adele de laatste tijd. Los van ahar CD's vind ik haar covers ook echt heel goed. Check ff op YouTube. De albums zijn sowieso voor iedereen een aanrader
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 3 Uice | 334 | 04-07-2011 10:30 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |