Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij was hij sarcastisch. En verder boeit het me niet, tenzij ik toevallig verliefd ben op een jongen die homo blijkt te zijn. Dan zou ik me er denk ik wel druk om kunnen maken. En verder niet.
||
Citaat:
|
Ik zou het wel kunnen waarderen als een meisje mij leuk zou vinden! Nou ja, tenzij het a. ik goed met haar omga/ging en het ineens heel raar wordt b. het een heel stom meisje is (want zoiets streelt mijn ego niet) of c. ze me gaat stalken oid. En dwingt lesbisch te worden. Maar ik ken niet zoveel mensen (of ik weet het in ieder geval niet
![]() Ook al zou het niet wederzijds worden, dan. Maar bij jongens ook niet per se, want er zijn genoeg jongens waar ik niet zo snel verliefd op zal worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat insinueerde ik ook helemaal niet. Ik vind het niet erg als ik een vriend heb die homo is, alleen wanneer (dus als de kans er is) die vriend gevoelens voor mij ontwikkelt, dan vind ik het wat minder. Waar lees je dat ik zeg dat alle homo's op alle mannen vallen? Ik heb alleen gezegd in het geval dat dat gebeurd, maar ik heb niet gezegd dat dat sowieso gaat gebeuren... Laatst gewijzigd op 05-11-2011 om 08:04. |
![]() |
|
Dat las ik. Dat het een voorwaarde was, dus dat die persoon daar iets aan kon doen.
En sowieso zijn mensen daar bang voor, ik had vroeger ook """een vriendin""" die dat zei toen ik net uit de kast was, waar ik overigens via via achter moest komen. Dat zij zichzelf blijkbaar lekker genoeg vond, vond ik wel grappig, maar dat er gelijk gedacht werd dat ik op iedereen zou vallen, dat vond ik minder grappig.
||
Citaat:
Even wat anders, zelf leef ik gewoon met het idee dat ik een grote lijn moet zetten tussen vrienden en mijn liefdesleven, ik wil mijn heterovrienden niet ''belasten'' met het feit dat ik op jongens val. Op deze wijze heb ik mezelf ook ontwikkeld als hetero onder de homo's en val ik nog nauwelijks op, met wat moslims daar ben ik zelfs goed bevriend mee en ze accepteren me omdat ik me niet als een nicht gedraag en niet met ze praat over leuke/knappe jongens of over mijn vriendje.Ik heb ervoor gezorgd dat ze naar mijn persoonlijkheid kijken i.p.v. mijn seksuele geaardheid. Dat is namelijk iets wat ik voor mijzelf wil houden en daar hebben anderen niets mee te maken, ook al weten ze dat ik op jongens val. Maar meer niet. Ik vind het heel raar om te zeggen, maar ik zet me echt fors af van (andere) homo's en ik wil er ook vrij weinig mee te maken hebben. De echte nichten met een harem van vrouwen om hun heen, opgezet stemmetje, slap handje daar heb ik ook helemaal schoon genoeg van. Gedraag je toch eens normaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dit zou niks te maken moeten hebben met geaardheid, ik kan er ook heel eng van worden als mannen me aanstaren. Dat ligt natuurlijk ook aan de man zelf, maar je snapt mijn punt. Maar je zegt dat mensen zich onprettig voelen als je naar ze kijkt. Waarom zouden ze? Tenzij je, zoals ik net zo, iemand creepy aan zit te staren, maar kijken is toch verdorie niet verboden, daar heb je ogen voor gekregen. Maar die vriendin van mij was wel de laatste waar ik naar zou kijken en toch had ze dat alweer bedacht dat ik misschien wel verliefd op haar kon worden. Sorry hoor, maar don't flatter yourself, niet iedereen vindt je heet.
|
Een van mijn vrienden is homo en hij is hartstikke leuk en gezellig, dus geen enkel probleem mee.
![]() ![]() ![]() Oh en als een van m'n vriendinnen ineens lesbisch zou blijken te zijn vind ik dat ook primadeluxe. Overigens denk ik dat het net zo ongemakkelijk en vervelend zou zijn als een lesbisch meisje op mij verliefd is, als wanneer een hetero jongen dat zou zijn waar ik niet verliefd op ben/een relatie mee zou willen. ![]() Ik ben zelf hetero, trouwens. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
neujh gee problemen mee, en kheb ook al vaak genoeg een homo leuk gevonden,, de meeste homo's zijn nu enmaal knap
![]() |
![]() |
|
no, een van mijn beste vrienden is homo.
en ik ken nog een handjevol homo's maar ook lesbiennes en bi's. ik respecteer ze gewoon zoals ze zijn, het zijn alsnog mensen. en ik kan ook heerlijk discussiëren met homofoben, geweldig hoe dom ze kunnen zijn... en ik loop regelmatig een gaybar binnen ookal ben ik 100% hetero. ;9
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo's terugsturen naar Iran meisjeNmgn | 1 | 03-03-2006 17:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit. Hydrogen | 95 | 14-09-2005 19:22 | |
Seksualiteit |
Aan de homo's hier Phreeck | 42 | 23-09-2003 21:14 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Seksualiteit |
Houding tegenover homo's JurG | 54 | 14-02-2002 19:33 |