Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 05:53
voetbal190
voetbal190 is offline
zouden jullie het erg vinden als 1 van je vrienden/kennisen homo zouden zijn? zoja waarom en wat ben jij? homo, hetero of lesbisch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2011, 06:21
Verwijderd
Ik ben hetero en heb geen problemen met homo's in me omgeving. Zelfs al zijn het vrienden of kennissen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 07:49
The Larch
The Larch is offline
Ik ben, ehm, hetero en heb geen probleem met homo's of wat voor variaties op het thema dan ook in mijn omgeving. Alleen pedofielen zouden een beetje lastig zijn.
Oud 27-10-2011, 11:11
bierkoning
bierkoning is offline
Ik ben hetero, en heb een vriend die homo is, maar dat heeft als voordeel dat als je met hem mee uitgaat hij allerlei vriendinnetjes meeneemt die over het algemeen best leuk zijn!
Oud 27-10-2011, 12:20
Diamera
Diamera is offline
Nee hoor, ik vind het prima. Een van mijn beste vriendinnen heeft 3 jaar geleden verteld dat ze lesbisch is, en de andere een paar weken later dat ze bi was. Ik had het niet verwacht maar vond er niets ergs of awkwards aan. Ik ben zelf hetero. Al zou ik me wel kunnen voorstellen dat het lastig is als iemand van je eigen geslacht gevoelens voor jou heeft en het vanwege jouw geaardheid niet wederzijds kan zijn, maar ja het is eigenlijk altijd lastig als verliefdheid niet wederzijds is. Dus nee, ik heb er geen problemen mee en vind het ook niet ongemakkelijk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 12:24
Definite
Definite is offline
Nee joh, naar mijn ervaring gaan die homo/lesbi vrienden je dan toch niet zien als een mogelijke kans voor hen, in de zin van dat ze dingen gaan proberen of zo, ze blijven gewoon hetzelfde, alleen met een andere geaardheid.
Oud 27-10-2011, 15:43
Verwijderd
Zolang ze niet op mij vallen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 15:45
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
En wat is dat dan voor iets belachelijks? Mogen heteromeisjes waar jij niet op valt ook niet op jou vallen? En biseksuele meisjes?
Oud 27-10-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
En wat is dat dan voor iets belachelijks? Mogen heteromeisjes waar jij niet op valt ook niet op jou vallen? En biseksuele meisjes?
Dit ja

Ik ben hetero en heb er geen problemen mee. Het lijkt me allemaal al lastig genoeg om 'anders' te zijn of in ieder geval dat gevoel te hebben dus ik ga er niet moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 17:45
Yougie
Yougie is offline
Ben zelf homo, gedraag me er echter niet naar en dat maakt vaak het grote verschil
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
zouden jullie het erg vinden als 1 van je vrienden/kennisen homo zouden zijn?
Lijkt me nogal awkward een vriend te hebben die verliefd is op jou als je een hetero jongen bent.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 22:56
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik zou het echt niet erg vinden als één van mijn vriendinnen hetero bleek te zijn. Zo iemand blijft dan toch dezelfde, dus ja. Als ze dan maar niet verliefd op mij wordt. Ieuw.
Oud 27-10-2011, 22:59
Verwijderd
Bedoel je niet lesbisch?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 06:28
Em.
Em. is offline
Volgens mij was hij sarcastisch. En verder boeit het me niet, tenzij ik toevallig verliefd ben op een jongen die homo blijkt te zijn. Dan zou ik me er denk ik wel druk om kunnen maken. En verder niet.
Oud 30-10-2011, 09:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee. Mijn beste vriend is homo. En ik ben zelf bi. Ik ben wel de laatste die daar een probleem van zou maken.
Alleen hoeven we niks te weten van elkaars seksleven, maar dat was niet anders toen hij nog hetero was.
Oud 30-10-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
toen hij nog hetero was.
....
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 11:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog niet uit de kast was, er nog niet achter was dat hij homo was, toen hij nog met meisjes naar bed ging. Whatever.
Oud 30-10-2011, 11:44
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 23:01
Thomas.
Thomas. is offline
De meeste homo's die ik ken zijn hartstikke melig, dus ik heb er geen problemen mee :]

En zelf ben ik trouwens hetero
Oud 01-11-2011, 14:29
Silvano08
Silvano08 is offline
Ben zelf hetero.

Ik zou er op zich wel mee kunnen leven, als diegene dan maar niet gevoelens voor mij ontwikkeld en niet in mijn buurt zich overdreven nichterig gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben zelf hetero.

Ik zou er op zich wel mee kunnen leven, als diegene dan maar niet gevoelens voor mij ontwikkeld en niet in mijn buurt zich overdreven nichterig gedraagt.
Alsof alle homo's op alle mannen vallen. Net zoals dat alle heteromannen op ALLE vrouwen vallen. Expres.
Oud 01-11-2011, 15:17
Verwijderd
Zegt ie toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:21
Thomas.
Thomas. is offline
dat doet hij inderdaad niet,

En bovendien zou ik zelf het ook niet fijn vinden als een jongen met homoseksuele gevoelens mij leuk (als in 'potentieel vriendje-leuk') vindt.
Oud 01-11-2011, 16:27
Em.
Em. is offline
Ik zou het wel kunnen waarderen als een meisje mij leuk zou vinden! Nou ja, tenzij het a. ik goed met haar omga/ging en het ineens heel raar wordt b. het een heel stom meisje is (want zoiets streelt mijn ego niet) of c. ze me gaat stalken oid. En dwingt lesbisch te worden. Maar ik ken niet zoveel mensen (of ik weet het in ieder geval niet ) die ooit op mij verliefd waren, en als een leuk iemand dan op míj verliefd wordt, zou ik wel zoiets hebben van 'heuj, ik moet toch wat hebben'.

Ook al zou het niet wederzijds worden, dan. Maar bij jongens ook niet per se, want er zijn genoeg jongens waar ik niet zo snel verliefd op zal worden.
Oud 01-11-2011, 20:02
Verwijderd
Ik heb geen probleem met homo's, en ik zou me er ook niet aan storen als een van mijn vrienden homo blijkt te zijn. Ik ben zelf hetero.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was hij sarcastisch. En verder boeit het me niet, tenzij ik toevallig verliefd ben op een jongen die homo blijkt te zijn. Dan zou ik me er denk ik wel druk om kunnen maken. En verder niet.
Ja dit,en,ik heb echt geen problemen met homo's,maar ik ben toevallig 2 keer al op een homo verliefd geweest.En ik vind het zelfs prachtig,als iemand gelukkig kan zijn met iemans van zijn eigen geslacht.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 23:14
jjrekker
jjrekker is offline
Ik vind dat iedereen lekker zijn eigen geaardheid moet uitoefenen behalve pedoseksuelen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 06:08
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Alsof alle homo's op alle mannen vallen. Net zoals dat alle heteromannen op ALLE vrouwen vallen. Expres.

Dat insinueerde ik ook helemaal niet. Ik vind het niet erg als ik een vriend heb die homo is, alleen wanneer (dus als de kans er is) die vriend gevoelens voor mij ontwikkelt, dan vind ik het wat minder.

Waar lees je dat ik zeg dat alle homo's op alle mannen vallen? Ik heb alleen gezegd in het geval dat dat gebeurd, maar ik heb niet gezegd dat dat sowieso gaat gebeuren...

Laatst gewijzigd op 05-11-2011 om 08:04.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 12:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat las ik. Dat het een voorwaarde was, dus dat die persoon daar iets aan kon doen.
En sowieso zijn mensen daar bang voor, ik had vroeger ook """een vriendin""" die dat zei toen ik net uit de kast was, waar ik overigens via via achter moest komen. Dat zij zichzelf blijkbaar lekker genoeg vond, vond ik wel grappig, maar dat er gelijk gedacht werd dat ik op iedereen zou vallen, dat vond ik minder grappig.
Oud 02-11-2011, 13:35
RienoBieno
RienoBieno is offline
ik ben hetero
en ik zou het geen probleem vinden
want wat bewezen is dat homo's opener zijn en veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 14:08
Yougie
Yougie is offline
Citaat:
Dat las ik. Dat het een voorwaarde was, dus dat die persoon daar iets aan kon doen.
En sowieso zijn mensen daar bang voor, ik had vroeger ook """een vriendin""" die dat zei toen ik net uit de kast was, waar ik overigens via via achter moest komen. Dat zij zichzelf blijkbaar lekker genoeg vond, vond ik wel grappig, maar dat er gelijk gedacht werd dat ik op iedereen zou vallen, dat vond ik minder grappig.
Maar jij zal ongetwijfeld ook wel eens naar hetero meiden kijken, of niet dan? Dat is tevens ook iets waar veel hetero's zich ongemakkelijk bij schijnen te voelen. Ik moet heel eerlijk zeggen, natuurlijk kijk ik wel eens naar hetero jongens omdat ik ze vaak nou eenmaal veel knapper vind dat homo jongens. Maar het zal ook echt bij kijken blijven dan, meer ook niet. Ik kan me wel echt goed indenken dat dat soort mensen zich er onprettig bij voelen als ze zien dat ik kijk.

Even wat anders, zelf leef ik gewoon met het idee dat ik een grote lijn moet zetten tussen vrienden en mijn liefdesleven, ik wil mijn heterovrienden niet ''belasten'' met het feit dat ik op jongens val. Op deze wijze heb ik mezelf ook ontwikkeld als hetero onder de homo's en val ik nog nauwelijks op, met wat moslims daar ben ik zelfs goed bevriend mee en ze accepteren me omdat ik me niet als een nicht gedraag en niet met ze praat over leuke/knappe jongens of over mijn vriendje.Ik heb ervoor gezorgd dat ze naar mijn persoonlijkheid kijken i.p.v. mijn seksuele geaardheid. Dat is namelijk iets wat ik voor mijzelf wil houden en daar hebben anderen niets mee te maken, ook al weten ze dat ik op jongens val. Maar meer niet.

Ik vind het heel raar om te zeggen, maar ik zet me echt fors af van (andere) homo's en ik wil er ook vrij weinig mee te maken hebben. De echte nichten met een harem van vrouwen om hun heen, opgezet stemmetje, slap handje daar heb ik ook helemaal schoon genoeg van. Gedraag je toch eens normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 14:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar jij zal ongetwijfeld ook wel eens naar hetero meiden kijken, of niet dan? Dat is tevens ook iets waar veel hetero's zich ongemakkelijk bij schijnen te voelen. Ik moet heel eerlijk zeggen, natuurlijk kijk ik wel eens naar hetero jongens omdat ik ze vaak nou eenmaal veel knapper vind dat homo jongens. Maar het zal ook echt bij kijken blijven dan, meer ook niet. Ik kan me wel echt goed indenken dat dat soort mensen zich er onprettig bij voelen als ze zien dat ik kijk.
Ja natuurlijk, vrouwen zijn mooi, maar dat is ook omdat ik van een afstand niet kan ruiken of ze op mannen of vrouwen vallen (en soms als ik naar iemand kijk kan ik dat wel inschatten). En kijken is niet erg, als het niet creepy wordt.
Maar dit zou niks te maken moeten hebben met geaardheid, ik kan er ook heel eng van worden als mannen me aanstaren. Dat ligt natuurlijk ook aan de man zelf, maar je snapt mijn punt.

Maar je zegt dat mensen zich onprettig voelen als je naar ze kijkt. Waarom zouden ze? Tenzij je, zoals ik net zo, iemand creepy aan zit te staren, maar kijken is toch verdorie niet verboden, daar heb je ogen voor gekregen.

Maar die vriendin van mij was wel de laatste waar ik naar zou kijken en toch had ze dat alweer bedacht dat ik misschien wel verliefd op haar kon worden. Sorry hoor, maar don't flatter yourself, niet iedereen vindt je heet.
Oud 02-11-2011, 15:04
Isengrim
Isengrim is offline
Een van mijn vrienden is homo en hij is hartstikke leuk en gezellig, dus geen enkel probleem mee.
Oh en als een van m'n vriendinnen ineens lesbisch zou blijken te zijn vind ik dat ook primadeluxe.

Overigens denk ik dat het net zo ongemakkelijk en vervelend zou zijn als een lesbisch meisje op mij verliefd is, als wanneer een hetero jongen dat zou zijn waar ik niet verliefd op ben/een relatie mee zou willen.

Ik ben zelf hetero, trouwens.
Oud 05-11-2011, 08:05
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Dan zal ik de volgende keer wel wat duidelijker typpen...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 18:47
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Nee ik zou niet weten waarom ik dat erg moet vinden? En voor zover ik weet ben ik hetero, maar ik sluit niets uit
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 17:47
Hakuna
Hakuna is offline
Bespeur hier een behoorlijk anti homo sentiment.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zie eigenlijk bijna alleen maar positieve opmerkingen. Volgens mij hang je gewoon de idioot uit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 06:47
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 'anti-homo sentiment'? Volgens mij zijn er nog maar weinig reactie voorbijgekomen waarbij er 'anti-homo' gedaan wordt...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 11:08
Verwijderd
Bespeur hier een behoorlijk pro homo sentiment!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 14:48
Verwijderd
neujh gee problemen mee, en kheb ook al vaak genoeg een homo leuk gevonden,, de meeste homo's zijn nu enmaal knap maar zelf ben ik hetero, tlijkt me alleen vervelend als 1vanje goede vriendinnen vertelt mij leuk te vinden, want kvin eht zielig om dat te zeggen jaz sorry ik jou niet maarjaa kben nu eenmaal geen bi of lesbsich...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
ik ben hetero
en ik zou het geen probleem vinden
want wat bewezen is dat homo's opener zijn en veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 14:14
Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik heb niets tegen homo's in se maar ik ga er niet graag mee om omdat ze vaak zo verwijfd doen.

Sorry maar wil er liever niet mee gezien worden, is gewoon eigen mening.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 22:43
k@rlijn
k@rlijn is offline
uhhmmm wel nee, ik zelf ben bevriend met een bie en hij is echt hartstikke aardig!!
Oud 26-11-2011, 16:20
Bird.
Bird. is offline
Totaal geen problemen mee, ben zelf hetero.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:51
Daantjer
Daantjer is offline
Als mijn vrienden geen nichten of flikkers zijn maakt het me niets uit.
Professor Pim was per slot van rekening ook homoseksueel.
Oud 27-11-2011, 00:53
NoID87
NoID87 is offline
vrienden moet je accepteren in hun keuzes vind ik.. zolang ze geen gevoelens voor mij krijgen mogen ze zo gay zijn als wat

ikzelf ben hetero
Oud 27-11-2011, 01:00
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
no, een van mijn beste vrienden is homo.
en ik ken nog een handjevol homo's maar ook lesbiennes en bi's.
ik respecteer ze gewoon zoals ze zijn, het zijn alsnog mensen.
en ik kan ook heerlijk discussiëren met homofoben, geweldig hoe dom ze kunnen zijn...
en ik loop regelmatig een gaybar binnen ookal ben ik 100% hetero. ;9
Oud 27-11-2011, 02:12
xlovesong
xlovesong is offline
Nee, en ik vind het ook niet erg als iemand hetero is. Dat is hun keuze natuurlijk! Zo lang ze zich maar niet al te hetero-achtig gedragen waar ik bij ben...
Oud 27-11-2011, 02:13
xlovesong
xlovesong is offline
Citaat:
no, een van mijn beste vrienden is homo.
en ik ken nog een handjevol homo's maar ook lesbiennes en bi's.
ik respecteer ze gewoon zoals ze zijn, het zijn alsnog mensen.
en ik kan ook heerlijk discussiëren met homofoben, geweldig hoe dom ze kunnen zijn...
en ik loop regelmatig een gaybar binnen ookal ben ik 100% hetero. ;9
Homofoben en religieuze mensen zijn het leukst om mee te discussiëren.
Oud 27-11-2011, 02:14
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
Homofoben en religieuze mensen zijn het leukst om mee te discussiëren.
Klopt, hoe zij hun meningen beargumenteren is om van te janken van 't lachen. Slaat dikwijls gewoon compleet nergens op. Dom gewoon.
Reageren

Regels voor berichten