Oud 09-11-2011, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest vandaag onverwacht werken, ik ga straks bijlezen. Lappen tekst weer.
Oud 09-11-2011, 21:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zouden de wolven en de spelleider in slaap gevallen zijn?
Nee, Apate zou de uitslag posten. Momentje, ik doe het wel even.
Oud 09-11-2011, 21:57
Spelleider
Spelleider is offline
Darling...

Het was al laat, en de gangen van Hotel de Klaproos waren donker en verlaten. Little Phoebe Spectra was een beetje tipsy door alle champagne die ze de afgelopen dagen had gedronken, en liep terug naar haar kamer, maar merkte niet dat iemand haar volgde.
In haar kamer kleedde ze zich uit en trok haar nachthemd aan. Toen ze voor haar make-uptafel ging zitten om haar sieraden af te doen, zag ze in de spiegel iemand achter haar staan. Kalm draaide ze zich om. "Ah... I was wondering when you would finally come..."
Ze kreeg geen antwoord, er klonk alleen een schot, en Little Phoebe Spectra viel dood neer op de vloer van haar hotelkamer...

Eetronde 1

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme
4. Daboman - Cupido
5. Queasy
6. Thomas.
7. VeGs
8. Snoopy
9. Saints
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little
13. Little Phoebe - Dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De wolven hebben Little Phoebe opgegeten, een onschuldige dorpeling. De dorpelingen kunnen in beraad gaan, en mogen hun stemmen morgen vóór 20.30 uur naar de spelleider sturen.
Oud 09-11-2011, 22:14
Verwijderd
Hm. Jammer. Logische keuze wel, speler die goed kan spelen maar nog geen/amper inhoudelijke posts heeft gemaakt.
Oud 09-11-2011, 22:21
Röps
Röps is offline
Jammer LP...

Wat ik me nog steeds afvraag:
Citaat:
Er is een gigantische discussie bezig over niet op een losse persoon stemmen en jij denkt, dan stem ik gewoon op een losse persoon?
Waar heb je die gigantische discussie over het niet op een los persoon stemmen gezien op dag 1?
Oud 09-11-2011, 22:25
Verwijderd
Lees je wel Rops? Of vind je dat niet nodig?

Kijk eens: allemaal over random/losse stemmen.
Spoiler
Oud 09-11-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Jammer LP...

Wat ik me nog steeds afvraag:

Waar heb je die gigantische discussie over het niet op een los persoon stemmen gezien op dag 1?
Als je bedoelt waarom ik het over een losse persoon heb, daar heb ik je al antwoord op gegeven: foutje van mijn kant, ik had niet gezien dat er al een andere stem op Queasy was toen CL stemde.

Edit: hier
Oud 09-11-2011, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè wat naar, helemaal omdat ik nog geen tijd heb gehad ivm werk. Maar ik voel me deels gevleid

Kusje, succes dorpelingen!
Oud 09-11-2011, 22:43
Röps
Röps is offline
Citaat:
Lees je wel Rops? Of vind je dat niet nodig?

Kijk eens: allemaal over random/losse stemmen.
Dat gaat vooral over random stemmen; vandaar dat ik je vroeg wat je met een losse stem bedoelde. Dat is toch een stem op een persoon waar nog geen stem op was? Dat was Chicka's stem niet, dat had je inderdaad fout gezien, en al toegelicht. Toch heb ik nauwelijks discussie gezien over het stemmen op personen waar nog géén stemmen op staan. Ook in al die quotes niet hoor.
Oud 09-11-2011, 23:44
Verwijderd
Jammer, prima speler eruit. Zoals jullie vast gemerkt hebben, heb ik na de eerste hangronde te weinig gepost voor mijn doen. Ik had simpelweg niet heel veel tijd vandaag en zeker niet vanavond. Ik zal het voor morgen proberen goed te maken door actiever te zijn. (dit heb ik wel al voor het spel aangegeven maargoed ik denk ik vertel het nog een keer )
Oud 10-11-2011, 07:44
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
goedmaken, goedmaken? ik vind het een stuk makkelijker bijlezen allemaal zo!

maar iik heb nog steeds geen mensen in het vizier die duidelijk opvallen. het ontbreekt ook een beetje aan overtuigende theorieën van anderen op dit moment, dus misschien is het ook maar goed dat je weer actiever wordt

CL vind ik wel al rete-irritant, maar ik vermoed geen slechte functie.
Oud 10-11-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat vooral over random stemmen; vandaar dat ik je vroeg wat je met een losse stem bedoelde. Dat is toch een stem op een persoon waar nog geen stem op was? Dat was Chicka's stem niet, dat had je inderdaad fout gezien, en al toegelicht. Toch heb ik nauwelijks discussie gezien over het stemmen op personen waar nog géén stemmen op staan. Ook in al die quotes niet hoor.
Dan lees jij de discussie vast anders dan ik

OT: Ik moet om half 4 weg en heb geen idee hoe laat ik terug ben maar het zou wel ver na half 9 kunnen zijn. Misschien ook ervoor, maar omdat ik het niet weet moet ik nu mijn stem doorgeven.

Chicka Little wordt het, bij gebrek aan beter, weinig tijd om alles nog een x door te lezen en wegens irritatie.
Oud 10-11-2011, 13:28
Spelleider
Spelleider is offline
Een van de spelers heeft aangegeven niet meer te kunnen spelen. Is er iemand die interesse heeft om in te vallen? Stuur even een pm naar de spelleiders!
Oud 10-11-2011, 13:30
snoopy
snoopy is offline
Ik wilde eigenlijk zo'n beetje hetzelfde zeggen als sann.

Ik ben onderweg en weet niet of ik om half 9 terug ga zijn.

Bij gebrek aan serieuzere verdachten gaat mijn stem ook naar CL.
Oud 10-11-2011, 13:43
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
wat is dit voor spel eigenlijk, hoe gaat dit ofzo
Oud 10-11-2011, 13:45
Röps
Röps is offline
Weinig discussie; ik vind Chicka ook erg irritant, en het leek wel of ze geïnstrueerd werd op Queasy te stemmen. Maar Queasy vind ik misschien nog wel iets verdachter, ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen. Dus ik stem op Queasy.

Maar even een stemlijst dan; als iemand anders 'm wil doen, ook prima

----------------------------------

Chicka Little
.sann1
Snoopy2
Nepnerd & Nerd4
Geel8

Queasy Uice
Röps3
Furby Feeder9

Fantôme
Saints5
VeGs7
Saints8
Röps10
Chicka Little11

Röps
Saints6

Niet gestemd
Macrador
Fantôme
Quice
Thomas.

*disclaimer* Fouten onder voorbehoud; niet verder terug gelezen dan de eet-uitslag.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 21:43.
Oud 10-11-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
wat is dit voor spel eigenlijk, hoe gaat dit ofzo
Als je dat wilt weten moet je even de spelregels lezen, en misschien een oud spel (of dit spel meelezen vanaf het begin, dat kan ook natuurlijk). Overigens is het niet gewenst dat niet-spelers ook in dit topic posten tijdens het spel.

Edit: Röps, niet dat het veel uitmaakt, maar je bent Geel in het rijtje niet-stemmers vergeten.

Edit 2: Verkeerde account. Sorry.
Oud 10-11-2011, 13:47
Rationeel
Rationeel is offline
ik zie jou anders ook niet in de deelnemerslijst staan syori!

*rent weg*
Oud 10-11-2011, 13:52
Spelleider
Spelleider is offline
Queasy heeft aangegeven wegens omstandigheden te willen stoppen met het weerwolfspel. Ze wordt per direct vervangen door Uice.

En dames en heren, niet te veel offtopic gaan he.
Oud 10-11-2011, 14:56
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Wij stemmen CL. Goed of slecht, als je de regels niet begrijpt ben je in ieder geval geen asset voor de dorpelingen. En die eerste post van haar is heel vreemd.
Oud 10-11-2011, 15:33
Verwijderd
ja mensen de volgende keer doe ik ook niet mee, ik ben nog te onervar en maar geen n00b
Oud 10-11-2011, 15:44
Verwijderd
Tja Chicka Lita, wat moet je er nou mee. Ik zie er geen bad guy is en anders is ze slecht geinstrueerd.

***edit: Mijn stem gaat naar Rups, maar ik hou fantome sterk in de gaten, zee blijft een verdachte: raar geswitch van macrador naar queasy. Onjuiste verklaringen voor de stemlijstjes en een nog onlogischere verklaring voor de verrader die dan snoopy zou moeten zijn.

Ik zie enkel negatieve punten voor een normaal logisch en sterk spelende speler. Het lijkt wel of je verdomd hard wilt meedenken in theorieen die ''toevallig'' steeds niet kloppen.

In mijn ogen is Fantome een wolf waarin ze typisch ervaren wolfgedrag vertoond.

Nog wat opvallende zaken (naast dat hele chick gedeelte)

Citaat:
Een wolf of verrader onder Dabo acht ik ook wel mogelijk, er stonden op gegeven moment 3 mensen op Daboman (toen ik het had over gelijkspel maken). De tweede of derde zou wolf/verrader kunnen zijn, in de hoop anderen mee te krijgen op daboman (omdat hij dus geen wolf is en de kans dat mensen meegaan op Daboman groot is. Aan gelijkspel tussen 4 mensen heb je helemaal niks ).
Onzin, je kan nog amper conclusies hier uit trekken. Dit weet jij zelf ook zeer goed.

Citaat:
Ik snap je theorie ook niet Thomas.

Wat me echt heel erg opvalt:
- Stemwijziging van Snoopy: geen reden om te switchen uit lijfsbehoud. Bovendien zou 4-4 op papier beter zijn dan de 5-4 van nu. Hebben we hier te maken met de verrader?
Dan zou Snoopy dit toch nooit vertellen? Zo ervaren is ze ook weer wel. Opvallend dat jij dit meteen aanmerkt als verrader en die conclusie niet trekt.
Ze kan natuurlijk wel als wolf veilig daar gaan staan. Dát vind ik dan wel weer opvallend
Citaat:
Daarnaast viel me een post van Saints op, waarin hij 3 namen noemde. Dat vind ik altijd opvallend: als iemand een even groot aantal namen noemt als er wolven zijn. In zijn geval waren dat LP, Macrador en ikzelf. Misschien niet zo slim van me om het te noemen dus, maar goed.
Klopt, ik heb heel sterk het gevoel dat de bad guys de stemming heeft gekeerd van die 3 personen af. LP blijkt goed te zijn dus blijven jij en Macrador over.

Dit is even snel getypt tussen mijn werk door, vanavond moet ik trainen en verdomd ik heb het te druk.
Ik ga nog even snel wat bijlezen en misschien valt er binnen dit en een kwartiertje nog wat zaken op.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 15:55.
Oud 10-11-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Weinig discussie; ik vind Chicka ook erg irritant, en het leek wel of ze geïnstrueerd werd op Queasy te stemmen. Maar Queasy vind ik misschien nog wel iets verdachter, ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen. Dus ik stem op Queasy.
Ho! Dit had ik even gemist.

Jij vind het raar dat Queasy switcht uit lijfsbehoud?

Wat een complete onzin

Dus Little Chickalita is dus verdacht en kan geinstrueerd zijn maar omdat ze op Queasy stemde en die zelf uit lijfsbehoud stemde ga jij toch maar op Queasy? Leg dit eens uit zeg?!

Ik twijfel nog nu of ik op Fantome of Rups stem..

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 15:51.
Oud 10-11-2011, 15:48
Röps
Röps is offline
Dat zei ik niet.
Oud 10-11-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik niet.
Ik lees het toch zeer duidelijk? Ik forum wel in geel, veranderen de letters als ik in wit forum dan?

Had je daarnaast nog een andere briljante verdediging als ''dit zeg ik niet''?

edit: Daarnaast ga je nog een wazige discussie aan met sann. die het heeft over losse stemmen/personen, waar geen enkele reden voor is??

Na deze rare reacties wijzig ik toch mijn stem naar jou Rups.
Oud 10-11-2011, 15:54
Röps
Röps is offline
Jij beweert dat ik het raar vind dat Queasy switcht uit lijfsbehoud. Ik zie echt niet hoe je dat uit mijn stemverklaring haalt hoor.

ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen

Ik weet niet wat je verder voor uitleg wilt horen. Ik vind het niet raar dat ze switchte, dat maak jij ervan. Ik vind het raar dat ze pas na aandringen ging switchen en niet al toen ze haar 'verdediging' probeerde te doen. Als je een stem hebt en je krijgt een baal aan stemmen, dan wijzig je toch meteen?
Oud 10-11-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Jij beweert dat ik het raar vind dat Queasy switcht uit lijfsbehoud. Ik zie echt niet hoe je dat uit mijn stemverklaring haalt hoor.

ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen

Ik weet niet wat je verder voor uitleg wilt horen. Ik vind het niet raar dat ze switchte, dat maak jij ervan. Ik vind het raar dat ze pas na aandringen ging switchen en niet al toen ze haar 'verdediging' probeerde te doen. Als je een stem hebt en je krijgt een baal aan stemmen, dan wijzig je toch meteen?
In een tijdbestek van een kwartier heeft ze haar stem duidelijk geswitcht. Zonder aandringen maar ik neem aan als ze net thuiskomt dat ze even alles rustig gaat bekijken en ook de stemlijst moet bekijken.

Ik vind het zo'n rare reden om op iemand te stemmen dat dit typisch wolven gedrag is. Het is ook wel easy om iemand als Queasy eruit te stemmen omdat die vaak niet heel sterkt speelt.

Citaat:
Jongens ik werk gewoon overdag. Nu nog steeds eigenlijk. Ehm ja ik kan mijzelf wel gaan verdedigen maar ik heb niks om mij mee te verdedigen . Aangezien het de 1e ronde is.
Citaat:
Maar ik neem toch aan dat je wel je stem gaat veranderen..?
Citaat:
Ja zeker. Ik heb het lijstje bekeken en als ik kan wil maken om door te gaan moet ik op daboman stemmen. Dus bij deze switch ik.
Oud 10-11-2011, 16:00
Röps
Röps is offline
Citaat:
In een tijdbestek van een kwartier heeft ze haar stem duidelijk geswitcht. Zonder aandringen maar ik neem aan als ze net thuiskomt dat ze even alles rustig gaat bekijken en ook de stemlijst moet bekijken.

Ik vind het zo'n rare reden om op iemand te stemmen dat dit typisch wolven gedrag is. Het is ook wel easy om iemand als Queasy eruit te stemmen omdat die vaak niet heel sterkt speelt.
Die wijziging was pas 40 minuten na haar eerste post. Ik vind dat op z'n minst opvallend.

Eerst verdraai je mijn woorden. Dat gebruik je om op mij te stemmen. Dan blijkt dat je m'n woorden verdraaid hebt, en ga je andere redenen verzinnen (dat je míjn reden raar vindt). Nice
Oud 10-11-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Die wijziging was pas 40 minuten na haar eerste post. Ik vind dat op z'n minst opvallend.

Eerst verdraai je mijn woorden. Dat gebruik je om op mij te stemmen. Dan blijkt dat je m'n woorden verdraaid hebt, en ga je andere redenen verzinnen (dat je míjn reden raar vindt). Nice
Er staat toch echt, ''jongens ik werk overdag, nu nog steeds eigenlijk''. Dat lijkt mij logisch te verklaren dat ze op haar werk heeft gekeken en na het werken om 5 uur even heeft bijgelezen/gekeken en haar wijziging heeft doorgegeven.

Ik zie absoluut niet het opvallende hieraan..
Oud 10-11-2011, 16:06
Röps
Röps is offline
Dat je het er niet mee eens bent kan, maar dan hoef je m'n woorden toch niet te gaan verdraaien? Je maakte er iets heel anders van dan dat er stond.
Oud 10-11-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dat je het er niet mee eens bent kan, maar dan hoef je m'n woorden toch niet te gaan verdraaien? Je maakte er iets heel anders van dan dat er stond.
Ze wijzigt meteen?

En je vindt dit opvallender dan de volgens jou geinstrueerde chickalite?

Ik heb sterk het idee dat jij naar zaken aan het zoeken bent om iemand verdacht te maken. Wolfgedrag.
Oud 10-11-2011, 16:12
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Ik snap je punt wel. Het viel me ook op dat Queasy niet direct door gaf om haar stem te veranderen. Als wolf vergat ze ook wel eens dat ze uit lijfsbehoud kon wisselen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze eerst de stemmen bekeek, aangaf het er niet mee eens te zijn, daarná pas het topic ging lezen en uiteindelijk pas ging stemmen. Dan kun je rustig een half uur verder zijn.

Momenteel ga ik voor Fantome, omdat ze een beginnersfout maakte door de verrader te vergeten en daardoor te stellige conclusies trok. Kan betekenen dat ze zelf verrader is, of dat ze ons naar verkeerde rijtjes probeert te leiden.

Mochten er te veel losse stemmen zijn als meer mensen hun stem door hebben gegeven, dan wissel ik nog.
Oud 10-11-2011, 16:14
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ze wijzigt meteen?

En je vindt dit opvallender dan de volgens jou geinstrueerde chickalite?

Ik heb sterk het idee dat jij naar zaken aan het zoeken bent om iemand verdacht te maken. Wolfgedrag.
Jij zoekt heel hard naar redenen om je stem op mij te houden. Is het uit wolven-overweging, of om te verhullen dat je mijn woorden verdraaide?
Oud 10-11-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je punt wel. Het viel me ook op dat Queasy niet direct door gaf om haar stem te veranderen. Als wolf vergat ze ook wel eens dat ze uit lijfsbehoud kon wisselen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze eerst de stemmen bekeek, aangaf het er niet mee eens te zijn, daarná pas het topic ging lezen en uiteindelijk pas ging stemmen. Dan kun je rustig een half uur verder zijn.

Momenteel ga ik voor Fantome, omdat ze een beginnersfout maakte door de verrader te vergeten en daardoor te stellige conclusies trok. Kan betekenen dat ze zelf verrader is, of dat ze ons naar verkeerde rijtjes probeert te leiden.

Mochten er te veel losse stemmen zijn als meer mensen hun stem door hebben gegeven, dan wissel ik nog.
Idem dito voor mij. Er zijn voor mij 2 kandidaten op wie ik stem Fantome of Rups.

Diegene op wie de meeste mensen meegaan stem ik op.
Oud 10-11-2011, 16:24
Geel
Geel is offline
Ik stem op Chicka Little. Ik denk dat ze wolf is - dat heb ik ook al eerder aangegeven.

Verder vind ik dat Saints wel heel erg dingen ziet die er niet zijn. Met Röps en Fantome. Het zijn zijn twee (hoofd?)verdachten. Prima dat hij ze verdenkt, maar dan moet hij wel met goede redenen komen. Nou ja, hij vindt vast dat hij met goede redenen komt, maar ik niet. Fantome heeft bijvoorbeeld heel goed uitgelegd waarom ze voor Queasy koos en niet Macrador. Ik vind het vreemd dat Saints dit niet lijkt te begrijpen. En met Röps heeft ie ook al een non-discussie.

Maar, ik stem dus op CL.
Oud 10-11-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Chicka Little. Ik denk dat ze wolf is - dat heb ik ook al eerder aangegeven.

Verder vind ik dat Saints wel heel erg dingen ziet die er niet zijn. Met Röps en Fantome. Het zijn zijn twee (hoofd?)verdachten. Prima dat hij ze verdenkt, maar dan moet hij wel met goede redenen komen. Nou ja, hij vindt vast dat hij met goede redenen komt, maar ik niet. Fantome heeft bijvoorbeeld heel goed uitgelegd waarom ze voor Queasy koos en niet Macrador. Ik vind het vreemd dat Saints dit niet lijkt te begrijpen. En met Röps heeft ie ook al een non-discussie.

Maar, ik stem dus op CL.
Als ik vanavond thuiskom (en nog de energie heb) leg ik je het fantomeverhaal haarfijn uit.

Ok fijn als we met 30 man op CL gaan staan btw, hebben we vast veel aan de stemlijstjes
Oud 10-11-2011, 16:34
Verwijderd
ik heb en gevoel dat ik eraan ga vandaag nog.
Oud 10-11-2011, 16:46
Röps
Röps is offline
Ik wil best wijzigen als dat een interessantere stemming oplevert; dat zal dan wel weer tegen me gebruikt worden, maar mijn enkele stem op Quice heeft niet zoveel zin.
Oud 10-11-2011, 16:51
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik heb bezoek en over een uur tentamen maar ik zal proberen ergens in de tussentijd bij te lezen en onze stem uit te brengen.
Oud 10-11-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik wil best wijzigen als dat een interessantere stemming oplevert; dat zal dan wel weer tegen me gebruikt worden, maar mijn enkele stem op Quice heeft niet zoveel zin.
Prima, zou je ter tegemoetkoming op Fantome willen stemmen?

En je stem switchen in belang van het stemlijstje (of lijfsbehoud) is dus niet raar

Ik stem op Fantome

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 17:11.
Oud 10-11-2011, 17:17
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Saints: waarom ben je zo overtuigd van quices onschuld? Ik zie haar niet heel verdachte dingen doen maar ook niets waadoor ze duidelijk goed is..

Ik twijfel nog tussen quice en fantome. Ik vind dat ze allebei op negatieve manier opvallen. Chicka little komt wel nooberig over maar ik vermoed dat ze een goede rol in dit spel speelt.

ik stem vooralsnog op quice maar als ikbinnen 20 minuten nog een goede reden zie om te wisselen dan doe ik dan

en ugh @ wwspel vanaf telefoon
Oud 10-11-2011, 17:25
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Ik vraag me af of Chicka Little de handdoek in de ring gooit, of dat ze toch nog eventjes komt melden dat ze uit lijfsbehoud op Fantôme stemt.
Oud 10-11-2011, 17:32
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Mijn tentamen begint nu, als ik voor half 9 klaar ben horen jullie nog van me.. Maar ik kan niet helder nadenken nu want stressssss
Oud 10-11-2011, 17:34
Röps
Röps is offline
Citaat:
Prima, zou je ter tegemoetkoming op Fantome willen stemmen?

En je stem switchen in belang van het stemlijstje (of lijfsbehoud) is dus niet raar

Ik stem op Fantome
Mja best. Ik ben er een beetje huiverig voor omdat je met mij in ieder geval fout zit; wat dat betreft zou de rol van Fantôme wel informatie geven over of je oprecht bent in je verdenkingen of de boel loopt te manipuleren.
Oud 10-11-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Saints: waarom ben je zo overtuigd van quices onschuld? Ik zie haar niet heel verdachte dingen doen maar ook niets waadoor ze duidelijk goed is..

Ik twijfel nog tussen quice en fantome. Ik vind dat ze allebei op negatieve manier opvallen. Chicka little komt wel nooberig over maar ik vermoed dat ze een goede rol in dit spel speelt.

ik stem vooralsnog op quice maar als ikbinnen 20 minuten nog een goede reden zie om te wisselen dan doe ik dan

en ugh @ wwspel vanaf telefoon
Waarom zou je Queasy stemmen? Wat heeft ze dan gedaan? Stemmen uit lijfsbehoud?

Ik geloof eerder in Queasy's onschuld dan in Fantome's door hangronde 1. Toen ineens vanuit het niets iedereen richting Queasy's kant terwijl er anderen op 2-2-2 stonden.
Sluit natuurlijk niet uit dat ze slecht is, maar ik heb het gevoel als we Fantome eruit knallen we snel geode info krijgen over verschillende personen die haar halfgare theorieen en rare switch goedkeuren.
Oud 10-11-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of Chicka Little de handdoek in de ring gooit, of dat ze toch nog eventjes komt melden dat ze uit lijfsbehoud op Fantôme stemt.
Ja dat kom ik een even melden, en ik heb een pm gestuurd.
Oud 10-11-2011, 19:03
snoopy
snoopy is offline
Oké, ik ben thuis, nog op tijd. Maar ik zie geen reden om mijn stem te wijzigen.
Oud 10-11-2011, 19:33
Röps
Röps is offline
Fffff wat een flauw potje, we hebben vandaag niet eens een hele pagina vol gepraat. Ik heb nog even getwijfeld om naar chicka te switchen omdat ze irritant is en niets toevoegt, terwijl Fantome een leuke speler is, maar zij heeft zelf geen stem doorgegeven dus ik heb het maar zo gelaten. Die 4-4 kan uiteindelijk nog wel wat info verschaffen hopelijk.
Oud 10-11-2011, 19:34
snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Ik was juist wel blij dat er geen tig pagina's bij waren gekomen tijdens mijn afwezigheid
Oud 10-11-2011, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel. De wolven hebben PM.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten