Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: hier |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer, prima speler eruit. Zoals jullie vast gemerkt hebben, heb ik na de eerste hangronde te weinig gepost voor mijn doen. Ik had simpelweg niet heel veel tijd vandaag en zeker niet vanavond. Ik zal het voor morgen proberen goed te maken door actiever te zijn. (dit heb ik wel al voor het spel aangegeven maargoed ik denk ik vertel het nog een keer
![]() |
![]() |
|
goedmaken, goedmaken? ik vind het een stuk makkelijker bijlezen allemaal zo!
![]() maar iik heb nog steeds geen mensen in het vizier die duidelijk opvallen. het ontbreekt ook een beetje aan overtuigende theorieën van anderen op dit moment, dus misschien is het ook maar goed dat je weer actiever wordt ![]() CL vind ik wel al rete-irritant, maar ik vermoed geen slechte functie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik moet om half 4 weg en heb geen idee hoe laat ik terug ben maar het zou wel ver na half 9 kunnen zijn. Misschien ook ervoor, maar omdat ik het niet weet moet ik nu mijn stem doorgeven. Chicka Little wordt het, bij gebrek aan beter, weinig tijd om alles nog een x door te lezen en wegens irritatie. |
![]() |
|
Weinig discussie; ik vind Chicka ook erg irritant, en het leek wel of ze geïnstrueerd werd op Queasy te stemmen. Maar Queasy vind ik misschien nog wel iets verdachter, ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen. Dus ik stem op Queasy.
Maar even een stemlijst dan; als iemand anders 'm wil doen, ook prima ![]() ---------------------------------- Chicka Little .sann1 Snoopy2 Nepnerd & Nerd4 Geel8 Furby Feeder9 Fantôme VeGs7 Saints8 Röps10 Chicka Little11 Röps Niet gestemd Macrador Fantôme Quice Thomas. *disclaimer* Fouten onder voorbehoud; niet verder terug gelezen dan de eet-uitslag. Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Röps, niet dat het veel uitmaakt, maar je bent Geel in het rijtje niet-stemmers vergeten. ![]() Edit 2: Verkeerde account. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Tja Chicka Lita, wat moet je er nou mee. Ik zie er geen bad guy is en anders is ze slecht geinstrueerd.
***edit: Mijn stem gaat naar Rups, maar ik hou fantome sterk in de gaten, zee blijft een verdachte: raar geswitch van macrador naar queasy. Onjuiste verklaringen voor de stemlijstjes en een nog onlogischere verklaring voor de verrader die dan snoopy zou moeten zijn. Ik zie enkel negatieve punten voor een normaal logisch en sterk spelende speler. Het lijkt wel of je verdomd hard wilt meedenken in theorieen die ''toevallig'' steeds niet kloppen. In mijn ogen is Fantome een wolf waarin ze typisch ervaren wolfgedrag vertoond. Nog wat opvallende zaken (naast dat hele chick gedeelte) Citaat:
Citaat:
Ze kan natuurlijk wel als wolf veilig daar gaan staan. Dát vind ik dan wel weer opvallend ![]() Citaat:
Dit is even snel getypt tussen mijn werk door, vanavond moet ik trainen en verdomd ik heb het te druk. ![]() Ik ga nog even snel wat bijlezen en misschien valt er binnen dit en een kwartiertje nog wat zaken op. Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 15:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij vind het raar dat Queasy switcht uit lijfsbehoud? Wat een complete onzin ![]() Dus Little Chickalita is dus verdacht en kan geinstrueerd zijn maar omdat ze op Queasy stemde en die zelf uit lijfsbehoud stemde ga jij toch maar op Queasy? Leg dit eens uit zeg?! Ik twijfel nog nu of ik op Fantome of Rups stem.. Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 15:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had je daarnaast nog een andere briljante verdediging als ''dit zeg ik niet''? edit: Daarnaast ga je nog een wazige discussie aan met sann. die het heeft over losse stemmen/personen, waar geen enkele reden voor is?? Na deze rare reacties wijzig ik toch mijn stem naar jou Rups. ![]() |
![]() |
|
Jij beweert dat ik het raar vind dat Queasy switcht uit lijfsbehoud. Ik zie echt niet hoe je dat uit mijn stemverklaring haalt hoor.
ze switchte pas nadat N&N het vroegen terwijl iemand mét een stem waarschijnlijk wel meteen zou wijzigen Ik weet niet wat je verder voor uitleg wilt horen. Ik vind het niet raar dat ze switchte, dat maak jij ervan. Ik vind het raar dat ze pas na aandringen ging switchen en niet al toen ze haar 'verdediging' probeerde te doen. Als je een stem hebt en je krijgt een baal aan stemmen, dan wijzig je toch meteen? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zo'n rare reden om op iemand te stemmen dat dit typisch wolven gedrag is. Het is ook wel easy om iemand als Queasy eruit te stemmen omdat die vaak niet heel sterkt speelt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eerst verdraai je mijn woorden. Dat gebruik je om op mij te stemmen. Dan blijkt dat je m'n woorden verdraaid hebt, en ga je andere redenen verzinnen (dat je míjn reden raar vindt). Nice ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie absoluut niet het opvallende hieraan.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je vindt dit opvallender dan de volgens jou geinstrueerde chickalite? Ik heb sterk het idee dat jij naar zaken aan het zoeken bent om iemand verdacht te maken. Wolfgedrag. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze eerst de stemmen bekeek, aangaf het er niet mee eens te zijn, daarná pas het topic ging lezen en uiteindelijk pas ging stemmen. Dan kun je rustig een half uur verder zijn. Momenteel ga ik voor Fantome, omdat ze een beginnersfout maakte door de verrader te vergeten en daardoor te stellige conclusies trok. Kan betekenen dat ze zelf verrader is, of dat ze ons naar verkeerde rijtjes probeert te leiden. Mochten er te veel losse stemmen zijn als meer mensen hun stem door hebben gegeven, dan wissel ik nog. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Diegene op wie de meeste mensen meegaan stem ik op. |
![]() |
|
Ik stem op Chicka Little. Ik denk dat ze wolf is - dat heb ik ook al eerder aangegeven.
Verder vind ik dat Saints wel heel erg dingen ziet die er niet zijn. Met Röps en Fantome. Het zijn zijn twee (hoofd?)verdachten. Prima dat hij ze verdenkt, maar dan moet hij wel met goede redenen komen. Nou ja, hij vindt vast dat hij met goede redenen komt, maar ik niet. Fantome heeft bijvoorbeeld heel goed uitgelegd waarom ze voor Queasy koos en niet Macrador. Ik vind het vreemd dat Saints dit niet lijkt te begrijpen. En met Röps heeft ie ook al een non-discussie. Maar, ik stem dus op CL.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok fijn als we met 30 man op CL gaan staan btw, hebben we vast veel aan de stemlijstjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je stem switchen in belang van het stemlijstje (of lijfsbehoud ![]() ![]() Ik stem op Fantome ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 17:11. |
![]() |
|
Saints: waarom ben je zo overtuigd van quices onschuld? Ik zie haar niet heel verdachte dingen doen maar ook niets waadoor ze duidelijk goed is..
Ik twijfel nog tussen quice en fantome. Ik vind dat ze allebei op negatieve manier opvallen. Chicka little komt wel nooberig over maar ik vermoed dat ze een goede rol in dit spel speelt. ik stem vooralsnog op quice maar als ikbinnen 20 minuten nog een goede reden zie om te wisselen dan doe ik dan en ugh @ wwspel vanaf telefoon
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof eerder in Queasy's onschuld dan in Fantome's door hangronde 1. Toen ineens vanuit het niets iedereen richting Queasy's kant terwijl er anderen op 2-2-2 stonden. Sluit natuurlijk niet uit dat ze slecht is, maar ik heb het gevoel als we Fantome eruit knallen we snel geode info krijgen over verschillende personen die haar halfgare theorieen en rare switch goedkeuren. |
![]() |
|
Fffff wat een flauw potje, we hebben vandaag niet eens een hele pagina vol gepraat. Ik heb nog even getwijfeld om naar chicka te switchen omdat ze irritant is en niets toevoegt, terwijl Fantome een leuke speler is, maar zij heeft zelf geen stem doorgegeven dus ik heb het maar zo gelaten. Die 4-4 kan uiteindelijk nog wel wat info verschaffen hopelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 |