Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
en nee Sann. dat is het verhaal dat ik de laatste keer dat ik je gezien heb heb verteld juist! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet nog wel dat je toen met oud & nieuw heel voorzichtig ging vragen of ik sann van het forum was en niet een andere chick ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat ga ik proberen te onthouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga ook slapen poppies! Kussie voor iedreen! RESPECT SHABBA!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had bedacht om om zes uur op te staan om te hardlopen en dan naar school te gaan maar dat eerste laat ik maar even schieten ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Snurkt Sebas?! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dronken zoenen, bij de buren zeiken, mezelf buiten sluiten, personeel van een kroeg wegsturen, megalomaan zijn, tikkertje in de flat spelen, in het amsterdam rijnkanaal zwemmen inclusief bijna dood ervaring en vervolgens strippen want ik was zeiknat, op de bar dansen, tegen de zanger van direct zeggen dat dat bandje van net passende straffen van saddam houssein zouden moeten krijgen, dansen en zingen in fonteinen, voedselgevecht houden en huilen.
|
![]() |
|||
Citaat:
Of Sebas snurkt weet ik niet ![]() ![]() Citaat:
![]() Edit: Bonuspunten voor basketbal ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan het die scholen niet aandoen om niet te komen ![]() Haha ah oké, dan zal het of heel erg meevallen, of juist helemaal niet ![]() Dankje, cocktail;x droom fijn en veel hardloop en opruimplezier morgen!! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ja, en we delen de wc ![]() ![]() Jij veel succes met je workshops, en het skippen van je hardlopen ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, wel leuk!! Dat is echt wel fijn, een gezellig huis met mensen die je goed liggen! Dankjewel, komt uiteindelijk wel goed denk ik. Ja, ik vind het ook wel leuk! Maar doe alleen training op maandag met studentensport. Je kunt het toch vrij snel weer oppakken als je het vroeger veel hebt gedaan? Nu ga ik echt slapen! Daag!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een goed topic dit
![]() ![]() Ik heb niet zoveel dronken acties. Of nou ja, Carn weet er wel twee ![]() - Op onze eerste date viel ik in slaap in de kroeg, tegenover hem. ![]() ![]() - Ik heb een keer tegen een of ander paaltje op station Tilburg staan kotsen, terwijl Carn er vrolijk naast stond te lachen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet of ik hem moet vergeten Breg | 12 | 07-09-2009 23:13 | |
Drugs & Alcohol |