Zo zag ik het dus ook; als ik met vriendinnen een weekend naar Londen ga om te winkelen ofzo zou ik er ook niet om staan te springen als mijn (of een van hun) vriendje(s) meegaat.
Hoe dan ook dit weekend; ben er niet veel wijzer van geworden (in de zin wat ik nou wil/hij nou wil/ik van hem kan verwachten), maar het is in ieder geval wel gezellig geweest.
Het was sowieso nogal anders dan de laatste keer toen ik hem zag omdat we toen maar met z'n tweetjes waren, warentegen er nu veel andere vrienden bij waren, dus wat dat betreft was de sfeer al behoorlijk anders. Grootste gedeelte van de tijd gewoon als vrienden gedragen (geen klef gedoe of constant met de armen om elkaar heen ofzo). Op een gegeven moment wel even naar buiten gegaan om rustig te kunnen praten maar we waren nog geen 5 seconden buiten of er kwamen allemaal anderen bij staan dus dat liep verder ook nergens op uit. 's Nachts wel bij elkaar geslapen, en dan is het toch wel weer erg fijn om tegen iemand aan te liggen en naast iemand in slaap te vallen ipv alleen in bed te liggen...
Maandagochtend moest hij alweer om 5 uur 's ochtends weg naar het vliegveld omdat hij op vakantie zou gaan. Tja, ik ben niet bepaald op m'n best rond die tijd, dus er was ook niet echt een diepzinnig of ontroerend afscheid. Hij zei dat het zoals altijd weer goed was om me gezien te hebben, en ik kon alleen maar iets van "veel plezier op vakantie" uitbrengen. Het vervelendste vond ik nog dat er toch 1 of 2 tranen uitkwamen (die hij verder niet zag omdat het pikkedonker was), en dat ik na een hele zomer apart van hem dus toch nog steeds best veel voor hem voel.
Maarja, hij kijkt of hij mij dit najaar kan komen bezoeken en tot die tijd houden we wel contact maar ga ik toch ook proberen om verder te gaan met m'n leven.
oh en wat betreft die andere jongen, die was er ook, net als z'n vriendin...Gedaan alsof er nooit wat gebeurd is. Hoorde hem later nog tegen iemand anders vertellen over een keer dat hij tijdens een feest in z'n eigen huis z'n vriendin zoenend met een ander betrapt had. Lekkere relatie hebben die 2 dus, maar niet mijn probleem...
Dus al met al een goed weekend gehad, maar toch ook een enigzins onbevredigd gevoel omdat ik niks wijzer ben geworden.
Laatst gewijzigd op 07-09-2009 om 23:21.
|