Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen. Kus!
slaap lekker, kusjes terug!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Oh Dagmar, mocht je zondag niks te doen hebben: Joris, Bas en ik drinken bier vanaf half 4!
Echt ook naamzoek!
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Wel de eerste avond dat ik 'm zag toch?
Oud 16-11-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Wel de eerste avond dat ik 'm zag toch?
Oh sorry ik las het verkeerd. Ja dat zou heel goed kunnen ja!
Oud 16-11-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry ik las het verkeerd. Ja dat zou heel goed kunnen ja!
Ik begon al aan mezelf te twijfelen
Oud 16-11-2011, 00:08
EZBlade
EZBlade is offline
Over Goldstrike gesproken.
Ik heb ooit op een feestje wat ik gaf een cocktail gemaakt van wodka, goldstrike, bacon en marshmallows in een speelgoedblender.
Die avond heb ik ook een brandende wegwerp bbq frisbeemove gedaan vlak over iemands hoofd en werd ik wakker op een bank die aan de weg voor mijn huis stond

Noem me maar voort Cocktail
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII*

En *pok* trouwens, liefe. <3
ahwwww. duisent liefde terug!! <33
Citaat:
Ow trouwens, die keer dat je bij mij op een feestje was en was gaan pinnen en me vertelde dat je was uitgenodigd door 2 meisjes op een ander feestje. Vervolgens naar huis gegaan en toch besloten om naar dat andere feestje terug te gaan, en uiteindelijk was de volgende ochtend iedereen in paniek want je was kwijt!
AAAAhhhh alsjkfda;lsjfkd

en nee Sann. dat is het verhaal dat ik de laatste keer dat ik je gezien heb heb verteld juist!
Verwijderd
Goldstrike is naar. Onder invloed van Goldstrike heb ik wel voor het eerst met een vrouw gezoend.
Oud 16-11-2011, 00:09
Verwijderd
Oh een bank die voor je huis staat en waar de brandweer voor moet komen. Hmmm.....
Oud 16-11-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
ahwwww. duisent liefde terug!! <33

AAAAhhhh alsjkfda;lsjfkd

en nee Sann. dat is het verhaal dat ik de laatste keer dat ik je gezien heb heb verteld juist!
Oh, oeps

Ik weet nog wel dat je toen met oud & nieuw heel voorzichtig ging vragen of ik sann van het forum was en niet een andere chick
Oud 16-11-2011, 00:10
Verwijderd
Oh Hydro, weet je nog die keer dat we 100km door Amsterdam moesten lopen naar een nachtwinkel voor meer alcohol en dat we met fucking Sangria thuiskwamen AUW
Oud 16-11-2011, 00:10
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Goldstrike is naar. Onder invloed van Goldstrike heb ik wel voor het eerst met een vrouw gezoend.
Het is hetzelfde als apfelkorn. Als je daar beyond reality zat van wordt, dan kun je dat een hele tijd niet eens meer ruiken
Oud 16-11-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Het is hetzelfde als apfelkorn. Als je daar beyond reality zat van wordt, dan kun je dat een hele tijd niet eens meer ruiken
Tequilla, zelfde verhaal
Oud 16-11-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Over Goldstrike gesproken.
Ik heb ooit op een feestje wat ik gaf een cocktail gemaakt van wodka, goldstrike, bacon en marshmallows in een speelgoedblender.
Die avond heb ik ook een brandende wegwerp bbq frisbeemove gedaan vlak over iemands hoofd en werd ik wakker op een bank die aan de weg voor mijn huis stond

Noem me maar voort Cocktail
Bacon en marshmallows, is dat een goede combinatie? De rest klinkt nog best het proberen waard..
Hm

Dat ga ik proberen te onthouden
Oud 16-11-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Dat effect heeft het bij mij niet gehad!
Verwijderd
Ik moet ook naar bed.
aarbei
aarbei is offline
Verwijderd
Citaat:
Dat effect heeft het bij mij niet gehad!
Drie keer raden waar ik je 17 december mee vol ga gooien
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook naar bed.
Oud 16-11-2011, 00:13
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Bacon en marshmallows, is dat een goede combinatie? De rest klinkt nog best het proberen waard..
Hm

Dat ga ik proberen te onthouden
Ik weet het niet meer

Grote kans dat als ik je meet in Antwerpen, dat je bijnaam weer naar boven komt
Verwijderd
Citaat:
Drie keer raden waar ik je 17 december mee vol ga gooien
Dan wordt dat wel de eerste keer dat ik met een meisje zoen, als het echt werkt!!
EZBlade
EZBlade is offline
<3
Oud 16-11-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet meer

Grote kans dat als ik je meet in Antwerpen, dat je bijnaam weer naar boven komt
Haha dat snap ik wel als je daarna dat soort fratsen hebt uitgehaald

Dat hoop ik stiekem van niet, maar dan ga ik wel vissen naar je andere bijnamen
Oud 16-11-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Dan wordt dat wel de eerste keer dat ik met een meisje zoen, als het echt werkt!!
hihi
Oud 16-11-2011, 00:15
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Oh Hydro, weet je nog die keer dat we 100km door Amsterdam moesten lopen naar een nachtwinkel voor meer alcohol en dat we met fucking Sangria thuiskwamen AUW
Ghahahaha jaaaaaah dat was held!! Vooral dat we terug kwamen en iedereen allang onder zeil lag

ik ga ook slapen poppies! Kussie voor iedreen!

RESPECT SHABBA!
Oud 16-11-2011, 00:15
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Haha dat snap ik wel als je daarna dat soort fratsen hebt uitgehaald

Dat hoop ik stiekem van niet, maar dan ga ik wel vissen naar je andere bijnamen

succes
Voor elke poging een Goldstrike?
Oud 16-11-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:

succes
Voor elke poging een Goldstrike?
eeeeeeeeeeeeeeeehm ik denk niet dat dat een goed ideetje is!
Verwijderd
Citaat:
Oh Dagmar, mocht je zondag niks te doen hebben: Joris, Bas en ik drinken bier vanaf half 4!
Ik ben in Antwerpen met Kitty, Emma en Manderley voor Kittty's verjaardag!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in Antwerpen met Kitty, Emma en Manderley voor Kittty's verjaardag!
Ah shit
Oud 16-11-2011, 00:18
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
eeeeeeeeeeeeeeeehm ik denk niet dat dat een goed ideetje is!
Er zijn al meerdere mensen die je goldstrike willen geven, misschien is het een heel goed idee

*ik moet eigenlijk ook naar bed, maar morgen vrij enzo
Oud 16-11-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Er zijn al meerdere mensen die je goldstrike willen geven, misschien is het een heel goed idee

*ik moet eigenlijk ook naar bed, maar morgen vrij enzo
Gelukkig heb ik een eigen willetje!

Ik denk dat ik morgen geen mens ben ;x
Oud 16-11-2011, 00:24
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Gelukkig heb ik een eigen willetje!

Ik denk dat ik morgen geen mens ben ;x
Gelukkig voer ik niet graag mensen dronken

Ik ben morgen vast veel te vroeg wakker. Maar dat is niet erg, dan kan ik mijn kamers opruimen en hardlopen
Oud 16-11-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig voer ik niet graag mensen dronken

Ik ben morgen vast veel te vroeg wakker. Maar dat is niet erg, dan kan ik mijn kamers opruimen en hardlopen
In dat geval durf ik je misschien wel te meeten!

Ik had bedacht om om zes uur op te staan om te hardlopen en dan naar school te gaan maar dat eerste laat ik maar even schieten en ik moet morgen even een workshop van 2 uur in elkaar flansen terwijl ik nog een heleboel andere dingen moet gaan doen en ik voel me een beetje genept
Oud 16-11-2011, 00:30
Macrador
Macrador is offline
slaap ze mensen
Oud 16-11-2011, 00:30
EZBlade
EZBlade is offline
Waarom voel je je genept?

Ik heb geen wekker gezet en dat vind ik fijn, want dat komt nooit voor
Ik hoor mijn onderbuurman ook snurken nu
Oud 16-11-2011, 00:33
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
slaap ze mensen
Ik ga ook maar eens! Welterusten
Oud 16-11-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom voel je je genept?

Ik heb geen wekker gezet en dat vind ik fijn, want dat komt nooit voor
Ik hoor mijn onderbuurman ook snurken nu
Omdat ik vier klassen elk twee workshops zou geven van twee uur. Workshops schilderen. Maar nu zijn de Canvasdoeken op en moet ik ineens een hele andere workshop gaan geven de tweede keer terwijl dat niet nodig was, want ze zouden twee werken maken. Dus ik had een mailtje naar de organisator gestuurd dat hij doeken noest regelen omdat de scholen om schilderworkshops heeft gevraagd en niet om andere dingen als schrijven of presenteren. Nu wil de organisator dat ik dus een andere workshop ga geven maar die heeft dan helemaal niets met het project te maken en er is ook geen materiaal beschikbaar. En aan de telefoon was hij heel boos dat ik hem durfde te vragen om doeken te regelen want hij vond dat ik zijn project afschilderde als een amateuristich iets. Ik heb er helemaal geen zin meer in, vet veel tijd ingestoken en dat blijkt dus voor een groot deel voor niets te zijn

Snurkt Sebas?! en hard ook dan! Haha oei, arme jij!
Oud 16-11-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook maar eens! Welterusten
Slaap lekker!!

En Jeroen ook!!
Oud 16-11-2011, 00:39
Verwijderd
Dronken zoenen, bij de buren zeiken, mezelf buiten sluiten, personeel van een kroeg wegsturen, megalomaan zijn, tikkertje in de flat spelen, in het amsterdam rijnkanaal zwemmen inclusief bijna dood ervaring en vervolgens strippen want ik was zeiknat, op de bar dansen, tegen de zanger van direct zeggen dat dat bandje van net passende straffen van saddam houssein zouden moeten krijgen, dansen en zingen in fonteinen, voedselgevecht houden en huilen.
Oud 16-11-2011, 00:40
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Omdat ik vier klassen elk twee workshops zou geven van twee uur. Workshops schilderen. Maar nu zijn de Canvasdoeken op en moet ik ineens een hele andere workshop gaan geven de tweede keer terwijl dat niet nodig was, want ze zouden twee werken maken. Dus ik had een mailtje naar de organisator gestuurd dat hij doeken noest regelen omdat de scholen om schilderworkshops heeft gevraagd en niet om andere dingen als schrijven of presenteren. Nu wil de organisator dat ik dus een andere workshop ga geven maar die heeft dan helemaal niets met het project te maken en er is ook geen materiaal beschikbaar. En aan de telefoon was hij heel boos dat ik hem durfde te vragen om doeken te regelen want hij vond dat ik zijn project afschilderde als een amateuristich iets. Ik heb er helemaal geen zin meer in, vet veel tijd ingestoken en dat blijkt dus voor een groot deel voor niets te zijn

Snurkt Sebas?! en hard ook dan! Haha oei, arme jij!
En het is gewoon geen optie om te zeggen dat als het allemaal zo slecht geregeld is, dat je dan maar niet komt?

Of Sebas snurkt weet ik niet Zijn gedeelte is op de tweede verdieping en de mijne op de vierde. Op de derde verdieping is een ander appartement. Heel raar ingedeeld

Citaat:
Slaap lekker!!

En Jeroen ook!!
Slaap lekker Goldstrike

Edit: Bonuspunten voor basketbal
Oud 16-11-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
En het is gewoon geen optie om te zeggen dat als het allemaal zo slecht geregeld is, dat je dan maar niet komt?

Of Sebas snurkt weet ik niet Zijn gedeelte is op de tweede verdieping en de mijne op de vierde. Op de derde verdieping is een ander appartement. Heel raar ingedeeld

Slaap lekker Goldstrike
Dat was een van mijn dreigementen en dat vond hij schandalig dat ik dat durfde te zeggen! En hij begon dat ik ze wel bezig zou moeten kunnen houden omdat ik er vier jaar voor gestudeerd heb. Maar ik mocht niets op mijn eigen manier doen en nu moet het ineens wel!
Ik kan het die scholen niet aandoen om niet te komen

Haha ah oké, dan zal het of heel erg meevallen, of juist helemaal niet wel grappig, zo'n huis. Delen jullie dan de keuken en badkamer wel?

Dankje, cocktail;x droom fijn en veel hardloop en opruimplezier morgen!!
Oud 16-11-2011, 00:46
Verwijderd
Edit, ik kan dat niet zo hoor, want ik ben handbal gewend en dat is toch wel heel anders
Oud 16-11-2011, 00:53
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Dat was een van mijn dreigementen en dat vond hij schandalig dat ik dat durfde te zeggen! En hij begon dat ik ze wel bezig zou moeten kunnen houden omdat ik er vier jaar voor gestudeerd heb. Maar ik mocht niets op mijn eigen manier doen en nu moet het ineens wel!
Ik kan het die scholen niet aandoen om niet te komen

Haha ah oké, dan zal het of heel erg meevallen, of juist helemaal niet wel grappig, zo'n huis. Delen jullie dan de keuken en badkamer wel?

Dankje, cocktail;x droom fijn en veel hardloop en opruimplezier morgen!!
Maar als dingen niet geregeld worden, waardoor jij je werk niet kan doen, dan zou ik echt wel moeilijk gaan doen

Ja, en we delen de wc Het is heel erg gezellig bij ons in huis

Jij veel succes met je workshops, en het skippen van je hardlopen

Citaat:
Edit, ik kan dat niet zo hoor, want ik ben handbal gewend en dat is toch wel heel anders
Maar het is een hele leuke sport Ik zou het ook vaker moeten doen, het is alweer veel te lang geleden
Oud 16-11-2011, 00:55
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik ben nooit dronken.
Oud 16-11-2011, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Maar als dingen niet geregeld worden, waardoor jij je werk niet kan doen, dan zou ik echt wel moeilijk gaan doen

Ja, en we delen de wc Het is heel erg gezellig bij ons in huis

Jij veel succes met je workshops, en het skippen van je hardlopen

Maar het is een hele leuke sport Ik zou het ook vaker moeten doen, het is alweer veel te lang geleden
Ik heb al gemeld dat ik het niet meer ga doen na deze sessie, dus na donderdag ben ik er vanaf..

Oh, wel leuk!! Dat is echt wel fijn, een gezellig huis met mensen die je goed liggen!

Dankjewel, komt uiteindelijk wel goed denk ik.

Ja, ik vind het ook wel leuk! Maar doe alleen training op maandag met studentensport. Je kunt het toch vrij snel weer oppakken als je het vroeger veel hebt gedaan?

Nu ga ik echt slapen! Daag!!
Oud 16-11-2011, 01:00
EZBlade
EZBlade is offline
ik ook! Slaap lekker
Oud 16-11-2011, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Dronken zoenen, bij de buren zeiken, mezelf buiten sluiten, personeel van een kroeg wegsturen, megalomaan zijn, tikkertje in de flat spelen, in het amsterdam rijnkanaal zwemmen inclusief bijna dood ervaring en vervolgens strippen want ik was zeiknat, op de bar dansen, tegen de zanger van direct zeggen dat dat bandje van net passende straffen van saddam houssein zouden moeten krijgen, dansen en zingen in fonteinen, voedselgevecht houden en huilen.
<3
Oud 16-11-2011, 07:47
Verwijderd
ja hij werd een beetje boos want het was direct, tja die herken ik toch niet?
Oud 16-11-2011, 07:50
Verwijderd
Wat een goed topic dit

Ik heb niet zoveel dronken acties. Of nou ja, Carn weet er wel twee
- Op onze eerste date viel ik in slaap in de kroeg, tegenover hem. Niet omdat het saai was maar omdat ik heel moe was en de Duveltjes een beetje verkeerd vielen.
- Ik heb een keer tegen een of ander paaltje op station Tilburg staan kotsen, terwijl Carn er vrolijk naast stond te lachen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten