Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik werd een tijdje geleden verrast met een geweldig filmpje van een 30-jarig mens dat helemaal K3-fan was. Dat is toch ook behoorlijk treurig (ook al had dat ook wel een leuke bijkomstigheid, namelijk een lachstuip). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die reclame is wel vreemd, trouwens. Wie zegt er hardop dat hij "zin heeft in iets lekkers" (en houdt tegelijkertijd het kwijl in zijn mond)? En waarom vindt zij het acceptabel dat hij zich bemoeit met haar snackkeuze? En waarom is zij, wanneer ze "jij bent toch Mark Tuitert!" zo spontaan en overtuigend als een aambeeld met een hoop kak?
|
![]() |
||
Citaat:
Een Amerikaan had me ooit een zak Herschey-kisses gestuurd en die smaakten dus kazig en hadden een hele rare stoffige structuur, dus ik dacht dat ze mss niet meer goed waren ofzo en heb toen bij een Amerikaans winkeltje een Herschey reep gekocht om dat te testen. Die smaakte precies hetzelfde. Ewww. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gave plaat, de nieuwe Molvaer. Is al even uit, maar dat mag de pret niet drukken!
Nils Petter Molvaer – Baboon Moon Doet mij nog het meest denken aan een soort Ulver - Perdition City, maar dan met een trompetter.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, ik neem aan dat die Amerikanen ook walgen van typische Dutch treats, zoals drop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, en die ene die je nu soms op tv ziet, met die man die per ongeluk zijn middelvinger opsteekt naar een juut. 'Maar ik, ik deed zo! Ik was aan het eten en deed zo!', of zoiets. Vind ik wel grappig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me af hoe dat opgenomen is, want het ziet er allemaal heel echt uit, qua wat hij fout doet enzo. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|