Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 18:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In Rusland heet kinderchocolade ook kinderchocolade. Kiendersjakaladje.
Omdat Kinder het merk is en niet chocola voor kinderen.
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, maar daar kan ik ook met gemak twee pakjes van wegwerken en dan heb ik nog ruimte over voor meer.
Ja inderdaad, raar spul is dat.
Verwijderd
Citaat:
Opvoedkundig zeer verantwoord; maar weten hoe goede chocolade smaakt (of hóórt te smaken) en Kinderchocolade waarderen voor wat het is, dat is natuurlijk niet mutually exclusive, juffrouw Sarah
Nee een besuikerd hapje boter is waarschijnlijk ook best lekker, mensen zijn nu eenmaal ingericht op een voorliefde voor vet en suiker. Maar als je kunt kiezen, dan ga je toch niet de neppe kiezen
Verwijderd
Citaat:
Ik vond/vind koetjesrepen ook lekker, dat heeft al helemáál niks met chocola te maken
Die mocht ik bij onze oude buurvrouw altijd op mijn broodje Laatst had ik ze nog een keer, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet lekker
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam hier overigens vrij laat achter.
Verwijderd
Jullie eten gewoon het jeugdsentiment
Verwijderd
Citaat:
Die mocht ik bij onze oude buurvrouw altijd op mijn broodje Laatst had ik ze nog een keer, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet lekker
Wut, op een broodje?
Uice
Uice is offline
Een volwassen vent die een kinderbueno eet, bestaat er een treuriger gezicht?
Verwijderd
Citaat:
Overigens smaakt kinderchocolade nog duizent keer meer naar echte chocola dan de crap die de kindjes in Amerika door hun strot krijgen geduwd, want dat heeft echt helemaal niks meer met chocola te maken. Herschey, gadverdamme.
Nooit gehad, maar als er een parallel te trekken valt naar wat Amerikanen verstaan onder "tyfussterke wiet" en wat wij daaronder verstaan is het vrij ernstig
Oud 06-02-2012, 18:54
Verwijderd
Ik heb die überariër op de verpakking van die Kinder altijd ontzettend fascinerend gevonden.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik dacht vroeger altijd dat Kinderchocolade uit Duitsland kwam, omdat het er zo Duits uitziet. Maar het is Italiaans.
Verwijderd
Citaat:
Wut, op een broodje?
Ja. Wel op een witbroodje, natuurlijk
Verwijderd
überariër. Moeilijk woord.
Oud 06-02-2012, 18:55
Verwijderd

ohmyguido.com enzo
Verwijderd
Citaat:
Ja. Wel op een witbroodje, natuurlijk
Ik vond het heul raar, maar toen dacht ik, ach, je doet ook hagelslag en chocopasta op je brood.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een volwassen vent die een kinderbueno eet, bestaat er een treuriger gezicht?
Oh ja hoor.

Ik werd een tijdje geleden verrast met een geweldig filmpje van een 30-jarig mens dat helemaal K3-fan was. Dat is toch ook behoorlijk treurig (ook al had dat ook wel een leuke bijkomstigheid, namelijk een lachstuip).
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ohmyguido.com enzo

Die tanden
Oud 06-02-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Nee een besuikerd hapje boter is waarschijnlijk ook best lekker, mensen zijn nu eenmaal ingericht op een voorliefde voor vet en suiker. Maar als je kunt kiezen, dan ga je toch niet de neppe kiezen
Mwah, je kunt kids best Kinderchocolade laten snaaien zonder dat de perceptie van "goed voedsel" of "juiste smaken" in gevaar komen. Het is niet alsof die bruine bagger in chocolademuntgeld tijdens de Sinterklaastijd iets met chocolade te maken heeft, rite?
Verwijderd
Het is zoals een diepvriespizza. Best lekker, ik heb er vandaag nog één gegeten. Maar als iemand zegt 'zal ik een pizza voor je maken' dan zeg je toch niet 'naahh, veel te zwaar, doe maar een diepvriespizza'?
Verwijderd
Citaat:
Wat echt. Dat wist ik helemaal niet.

De oma van een vriendin van me had altijd koetjesrepen. Ik vind ze niet zo lekker. Ook niet echt vies, verder.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die überariër op de verpakking van die Kinder altijd ontzettend fascinerend gevonden.
Heh inderdaad. Nutella-reclames hebben ook van die misselijkmakende portretmensjes
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik dacht vroeger altijd dat Kinderchocolade uit Duitsland kwam, omdat het er zo Duits uitziet. Maar het is Italiaans.
Nou, dan hebben ze dat joch uit Duitsland ontvoert hoor.
Oud 06-02-2012, 18:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die reclame is wel vreemd, trouwens. Wie zegt er hardop dat hij "zin heeft in iets lekkers" (en houdt tegelijkertijd het kwijl in zijn mond)? En waarom vindt zij het acceptabel dat hij zich bemoeit met haar snackkeuze? En waarom is zij, wanneer ze "jij bent toch Mark Tuitert!" zo spontaan en overtuigend als een aambeeld met een hoop kak?
Oud 06-02-2012, 18:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nooit gehad, maar als er een parallel te trekken valt naar wat Amerikanen verstaan onder "tyfussterke wiet" en wat wij daaronder verstaan is het vrij ernstig
Het smaakt naar stoffige kaas. Ik maak geen grappen.
Een Amerikaan had me ooit een zak Herschey-kisses gestuurd en die smaakten dus kazig en hadden een hele rare stoffige structuur, dus ik dacht dat ze mss niet meer goed waren ofzo en heb toen bij een Amerikaans winkeltje een Herschey reep gekocht om dat te testen.
Die smaakte precies hetzelfde. Ewww.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Die reclame is wel vreemd, trouwens. Wie zegt er hardop dat hij "zin heeft in iets lekkers" (en houdt tegelijkertijd het kwijl in zijn mond)? En waarom vindt zij het acceptabel dat hij zich bemoeit met haar snackkeuze? En waarom is zij, wanneer ze "jij bent toch Mark Tuitert!" zo spontaan en overtuigend als een aambeeld met een hoop kak?
Omdat alle andere reclames anders jaloers zouden worden?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Overigens smaakt kinderchocolade nog duizent keer meer naar echte chocola dan de crap die de kindjes in Amerika door hun strot krijgen geduwd, want dat heeft echt helemaal niks meer met chocola te maken. Herschey, gadverdamme.
Je hebt hier in de buurt een nachtwinkel waar ze allemaal Amerikaanse spullen hebben. Daar heb ik wel eens Butterfingers gehaald. Gadverdamme, wat een land.
Verwijderd
Eerst was Mark Tuitert een of andere random zwemmer. Daardoor was de reclame nog tien keer zo raar.
Vowel
Vowel is offline
Ik las "buttfingers".
Oud 06-02-2012, 18:59
Carn
Carn is offline
Gave plaat, de nieuwe Molvaer. Is al even uit, maar dat mag de pret niet drukken!

Nils Petter Molvaer – Baboon Moon

Doet mij nog het meest denken aan een soort Ulver - Perdition City, maar dan met een trompetter.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een collega uit Korea die 2 jaar in de VS heeft gewoond, en hij beweerde ook dat het eten daar heel slecht is. Het is dus nóg slechter dan Fins eten.
Verwijderd
Citaat:
Gadverdamme, wat een land.

Ik moet om jullie lachen.
Oud 06-02-2012, 19:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gave plaat, de nieuwe Molvaer. Is al even uit, maar dat mag de pret niet drukken!

Doet mij nog het meest denken aan een soort Ulver - Perdition City, maar dan met een trompetter.
Oh, die moet ik nog even checken, maar dan niet op Spotify, want ik loop achter.
Verwijderd
Citaat:
Je hebt hier in de buurt een nachtwinkel waar ze allemaal Amerikaanse spullen hebben. Daar heb ik wel eens Butterfingers gehaald. Gadverdamme, wat een land.
Citaat:
Het smaakt naar stoffige kaas. Ik maak geen grappen.
Een Amerikaan had me ooit een zak Herschey-kisses gestuurd en die smaakten dus kazig en hadden een hele rare stoffige structuur, dus ik dacht dat ze mss niet meer goed waren ofzo en heb toen bij een Amerikaans winkeltje een Herschey reep gekocht om dat te testen.
Die smaakte precies hetzelfde. Ewww.
Hm, nu ben ik wel benieuwd

Maar goed, ik neem aan dat die Amerikanen ook walgen van typische Dutch treats, zoals drop.
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg altijd 'mmmm, ik heb zin in iets lekkers" als ik op een treinstation op een onbekende man afloop. Doet niet iedereen dat?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ja hoor.

Ik werd een tijdje geleden verrast met een geweldig filmpje van een 30-jarig mens dat helemaal K3-fan was. Dat is toch ook behoorlijk treurig (ook al had dat ook wel een leuke bijkomstigheid, namelijk een lachstuip).
Uit Fans van SBS! Fantastisch programma.
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:

Maar goed, ik neem aan dat die Amerikanen ook walgen van typische Dutch treats, zoals drop.
Drop telt niet, iedereen buiten Nederland walgt van drop
Verwijderd
Citaat:

bijzonder prettige muziek, die nils petter trompetter
Oud 06-02-2012, 19:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zeg altijd 'mmmm, ik heb zin in iets lekkers" als ik op een treinstation op een onbekende man afloop. Doet niet iedereen dat?
Ja, en je geeft ook altijd de helft van je eten weg als je erachter komt dat iemand "bekend" is, toch?
Verwijderd
Citaat:
Eerst was Mark Tuitert een of andere random zwemmer. Daardoor was de reclame nog tien keer zo raar.
Oh ik vind die Calvé-spot met Pietertje altijd wel erg aandoenlijk
Verwijderd
En in het frans ook maar meteen. Wat een man.
Verwijderd
Citaat:
Ja, en je geeft ook altijd de helft van je eten weg als je erachter komt dat iemand "bekend" is, toch?
Ja uiteraard, ze zijn toch niet voor niets bekend. Als ik net boodschappen heb gedaan is het altijd wel jammer, maar zo gaat dat nu eenmaal.
Oud 06-02-2012, 19:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Uit Fans van SBS! Fantastisch programma.
O ja, dat was het programma. Dat is trouwens de enige aflevering die ik heb gezien. Is de rest net zo intrigerend?
Verwijderd
ik dacht de eerste vijf seconden dat het zuid-afrikaans was
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ja die vind ik ook geweldig dat kindje kan voor een kindje ook best guitig acteren, zoals hij 'ja!' zegt aan het eind.
Verwijderd
Citaat:
Dat is zonder overdrijven de enige leuke reclame die ik ken.

Ja, en die ene die je nu soms op tv ziet, met die man die per ongeluk zijn middelvinger opsteekt naar een juut. 'Maar ik, ik deed zo! Ik was aan het eten en deed zo!', of zoiets. Vind ik wel grappig.
Verwijderd
Citaat:

Drop IS ook walgelijk.
Verwijderd
Citaat:
Drop telt niet, iedereen buiten Nederland walgt van drop
Stroopwafels, daarentegen, dat gaat er altijd prima in bij die gekke buitenlanders! Evenals hagelslag trouwens. Maar inderdaad; mijn Zweedse gastvrouw leek drop niet echt te begrijpen of zo. En ooit eens een guildmeet gehad in Rotjeknor, daar durfden de aanwezige Britten geen bitterbal te eten
Oud 06-02-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja die vind ik ook geweldig dat kindje kan voor een kindje ook best guitig acteren, zoals hij 'ja!' zegt aan het eind.
En die voetbalfouten die hij maakt

Ik vraag me af hoe dat opgenomen is, want het ziet er allemaal heel echt uit, qua wat hij fout doet enzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten