Oud 09-02-2012, 17:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Slikken of stikken.
Oud 09-02-2012, 18:40
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Slikken of stikken.
dan zou ik nooit meer pijpen
Oud 09-02-2012, 18:44
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ook niet .
Oud 09-02-2012, 22:52
Linda Prins
Linda Prins is offline
Lekker, smaakt over het algemeen elke keer weer anders. Over het algemeen vind ik het niet vies in ieder geval, maar ik slik alleen door als hij me ook lekker wil likken, of we doen 69,
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 18:46
Volk
Volk is offline
Citaat:
Lekker, smaakt over het algemeen elke keer weer anders. Over het algemeen vind ik het niet vies in ieder geval, maar ik slik alleen door als hij me ook lekker wil likken, of we doen 69,
Spreek je dat dan tevoren af
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 00:00
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Spreek je dat dan tevoren af
Meestal ben ik al in de stemmig, pijpen doe ik dan speciaal voor om te verwennen, ik vind het wel lekker, dan lik ik langzaam over de volle lengte, dan sluit ik mijn lippen om de eikel, en laat hem langzaam in mijn mond glijden, tot achter in mijn keel tot ik er bijna van begin te kokhalzen. dan laat ik de penis terug glippen om hem daarna nog dieper naar binnen te laten glijden, en als je fluisterd, mmm, ga door, ga door, dan ga ik telkens een stukje verder, maar ja, weet je, oefening baar kunst, ken je dat spreek woord, de één vind het lekker dat ik een beetje proestend ga kokhalzen, waardoor de penis helemaal glanst van mijn speeksel spug, nat genoeg om soepel heen en weer te bewegen, stroef genoeg om weerstand te voelen, of misschien wil je geen natte penis van mijn speeksel, maar dat hoeft bij mij niet van te voren te worden afgesproken, gewoon tijdens het pijpen zeggen wat je wel of niet lekker vindt, en als je fluisterd ja, nog een beetje, of een andere aanmoediging, ja dan slik ik je sperma door, zo ongeveer, elke situatie is weer anders, hi,hi.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 00:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik betwijfel de echtheid van Linda Prins.
Oud 11-02-2012, 09:30
Volk
Volk is offline
Citaat:
Meestal ben ik al in de stemmig, pijpen doe ik dan speciaal voor om te verwennen, ik vind het wel lekker, dan lik ik langzaam over de volle lengte, dan sluit ik mijn lippen om de eikel, en laat hem langzaam in mijn mond glijden, tot achter in mijn keel tot ik er bijna van begin te kokhalzen. dan laat ik de penis terug glippen om hem daarna nog dieper naar binnen te laten glijden, en als je fluisterd, mmm, ga door, ga door, dan ga ik telkens een stukje verder, maar ja, weet je, oefening baar kunst, ken je dat spreek woord, de één vind het lekker dat ik een beetje proestend ga kokhalzen, waardoor de penis helemaal glanst van mijn speeksel spug, nat genoeg om soepel heen en weer te bewegen, stroef genoeg om weerstand te voelen, of misschien wil je geen natte penis van mijn speeksel, maar dat hoeft bij mij niet van te voren te worden afgesproken, gewoon tijdens het pijpen zeggen wat je wel of niet lekker vindt, en als je fluisterd ja, nog een beetje, of een andere aanmoediging, ja dan slik ik je sperma door, zo ongeveer, elke situatie is weer anders, hi,hi.
En daarna is hij dus verplicht te likken?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
of te betalen...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 14:15
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Nee hoor, niet verplicht, dan is de gezelligheid er vanaf, als alles een verplicht nummer zou worden, het is geen moeten, maar het zou wel fijn zijn, als hij niet wil, zou ik het wel een beetje jammer vinden, maar het is geen ramp....het gaat om het samen leuk hebben....en dat kan op vele manieren,
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 14:52
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
of te betalen...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 16:33
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
of te betalen...
Ha, ha, als ik jongen pijp, dan doe ik dat omdat hij dat lekker vind, en ik vind het gewoon lekker om te worden gelikt, als ik iets lekkers bij hem doe, wil ik ook dat hij iets lekkers mij likken, of iets anders bij mij doet, simpel..., ik heb geen moeite met doorslikken van sperma, daar ging het toch over.....en dat sommige meiden daar niet van houden ja, daar kan ik weinig aan doen.....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 16:39
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
dat jij niet van doorslikken houd, prima, dat is jou voorkeur, als ik daar wel van hou dan is dat mijn voorkeur, simpel, daar ging het toch over, maar goed wat je er verder van wil denken, of er van vind moet je zelf maar weten, ik zeg altijd maar vrijheid blijheid,
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 18:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
dat jij niet van doorslikken houd, prima, dat is jou voorkeur, als ik daar wel van hou dan is dat mijn voorkeur, simpel, daar ging het toch over, maar goed wat je er verder van wil denken, of er van vind moet je zelf maar weten, ik zeg altijd maar vrijheid blijheid,
Waar háál je het vandaan?

Je bent wel een slechte troll hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 19:10
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Waar háál je het vandaan?

Je bent wel een slechte troll hoor.
: Sorry, was niet de bedoeling,
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 20:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
: Sorry, was niet de bedoeling,
Je was liever een goeie troll?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 14:13
rallone
rallone is offline
Citaat:
Je was liever een goeie troll?
Oud 13-02-2012, 19:02
Verwijderd
Ook hier niet gaan discussieren over het feit of iemand een troll is of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 13:40
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik slik absoluut niet, ik vind sperma zooo verschrikkelijk stinken. En aangezien mn vriend liever heeft dat ik na een pijpbeurt lekker tegen m aankruip dan kokhalsend over mn heen hang, slik ik dus niet
Oud 15-02-2012, 13:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar je ruikt het toch niet als je het doorslikt? En juist wel als je het uitspuugt?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 14:01
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik slik absoluut niet, ik vind sperma zooo verschrikkelijk stinken. En aangezien mn vriend liever heeft dat ik na een pijpbeurt lekker tegen m aankruip dan kokhalsend over mn heen hang, slik ik dus niet
wat fizzle idd zegt, en de geur kan natuurlijk nog wel wat verschillen. Na een avondje zuipen riekt het al anders dan een dag sla en water
Oud 15-02-2012, 14:22
Verwijderd
Gewoon, over het keeltje strelen.

Ow, wacht, dat is bij mijn kat!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, over het keeltje strelen.

Ow, wacht, dat is bij mijn kat!
Ik wil echt serieus niet weten waarom jij de link met je kat ineens legt. Gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 21:26
Verwijderd
Als een kat zijn pilletje niet wil slikken, streel je over zijn keel.

Ik vond de analogie wel humoristisch, maar die is misschien niet aan iedereen besteed.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 08:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 08:39
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Ik denk eigenlijk aan niemand hier.
Oud 17-02-2012, 19:28
depress
depress is offline
Citaat:
Beetje zinloze reactie vind je ook niet ? Als je niets beters weet, post dan niets. <<< beetje algemeen probleem hier op t forum.
Cherrif bedoelde dat mensen in de oorlog al blij zouden geweest met wat eten door hun keel
terwijl de topic starter niet eens blij is dat zijn vriendin geen sperma doorslikt. Ik weet niet of jij dat begreep maar hij heeft wel soort van gelijk ook al is dat wel in een heel andere situatie.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 20:28
Verwijderd
Nee dat bedoelde hij niet.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 20:44
depress
depress is offline
Citaat:
Nee dat bedoelde hij niet.
LOL dan is het een spammer hé =þ
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
wat fizzle idd zegt, en de geur kan natuurlijk nog wel wat verschillen. Na een avondje zuipen riekt het al anders dan een dag sla en water
Ligt er vooral aan of je vet eet of niet, en of je zuipt of niet inderdaad. Dat van mij is i.i.g. volgens het laatste bericht bitter, en ik eet vrij ongezond en drink best veel i.h weekend, dus zou best wel 's kunnen kloppen...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:48
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Maar je ruikt het toch niet als je het doorslikt? En juist wel als je het uitspuugt?
Nou mijn smaakpapillen zijn onlosmakelijk verbonden met mijn geur volgens mij
Het staat me gewoon verschrikkelijk tegen en ik krijg het echt niet weg..
Oud 20-02-2012, 08:23
Ayuoju
Ayuoju is offline
Citaat:
Ik zou, als ik je vriendin was, je vragen om dat kwakje terug te mogen spugen in jouw gezicht. Dat zou voor mij namelijk onmisbaar zijn voor mijn seksuele beleving.
Geen problemen mee, dus als ik mijn eigen spul slik, dan zou mijn vriendin dat ook moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 00:34
jazeker
jazeker is offline
Citaat:
In mijn vorige relatie was mijn vriendin echt dol op pijpen en slikte ze ook altijd mijn zaad door. Mijn huidige vriendin pijpt wel graag, maar wil beslist niet doorslikken. Is dit raar? En voor de dames, wat vinden jullie van het doorslikken van sperma en doen jullie hier wel aan?

Persoonlijk vind ik het heel geil en vind ik het echt geweldig als ze het zou doen. Ik praat er met haar over, maar ze wil het ECHT niet. Helaas..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 00:39
jazeker
jazeker is offline
niet zeggen dat je klaarkomt en als je in haar mond klaarkomt snel haar mond en neus dicht houden en zeggen slikken of stikken werkt bij elke vriendin zorg wel dat je een nieuwe vriendin achter de hand hept
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 06:13
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Ik slik het liever door.
Waar moet ik het anders laten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 18:21
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
niet zeggen dat je klaarkomt en als je in haar mond klaarkomt snel haar mond en neus dicht houden en zeggen slikken of stikken werkt bij elke vriendin zorg wel dat je een nieuwe vriendin achter de hand hept
als je dat bij mij flikt heb je ook een nieuwe piemel achter de hand nodig.
Oud 26-03-2012, 18:52
Superphris
Superphris is offline
Het lijkt me zo'n smerig gezicht om iemand sperma zien door te slikken...Gatver
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 23:26
Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik heb er zelf geen moeite mee, om sperma door te slikken, mijn vriendje vind het fantastisch, hij ook weer blij,
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 10:12
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Ik heb er zelf geen moeite mee, om sperma door te slikken, mijn vriendje vind het fantastisch, hij ook weer blij,
Yes, dat is mmm
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 12:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het lijkt me zo'n smerig gezicht om iemand sperma zien door te slikken...Gatver

Iemand iets zien doorslikken is smerig? En hoe ziet sperma doorslikken er anders uit dan bijvoorbeeld cola doorslikken?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Yes, dat is mmm
Je snapt toch wel dat je reageert op een vent van 40 die net is ontslagen, geen relatie heeft en daarom dit forum loopt te trollen? Als je er steeds op reageert blijft hij doorgaan...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:10
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:

Iemand iets zien doorslikken is smerig? En hoe ziet sperma doorslikken er anders uit dan bijvoorbeeld cola doorslikken?
en buiten dat, het slikken zelf zie je haast nooit gebeuren, dan ben je nog aan het nagenieten. en als meisje wat bezig is kun je jezelf ook niet zien slikken lijkt me
Oud 28-03-2012, 13:33
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld doorslikken. En weet nie vind ut wel geil...
Oud 28-03-2012, 13:42
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld doorslikken. En weet nie vind ut wel geil...
grote meid
Oud 28-03-2012, 13:46
Verwijderd
T lijkt wel basisschoolkinderen hier met troll enzo wtf doe volwAssener
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:58
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
grote meid
haha skr grote meid 1,73 lang grapje

Topictools Zoek in deze topic