Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
I need help. Mijn telefoon zei ineens dat ik mijn batterij moest updaten. Nu heb ik dat gedownload maar ik vertrouw het eerlijk gezegd voor geen meter. Hij blokkeert de app omdat 'ie niet uit de market van android komt, maar de app zegt dat ik dat moet uitschakelen.. Maarja, dan ga ik dus een beveiliging uitschakelen terwijl die app misschien zelf wel helemaal niet te vertrouwen is. Een batterij updaten???
|
![]() |
|
De PVV is in de peiling van Maurice de Hond gestegen na het mislukken van het Catshuisberaad. Vrijdag peilde De Hond de partij op zeventien zetels, zondag staat de partij op negentien zetels, concludeert De Hond uit een spoedpeiling onder 4500 mensen die zaterdagavond en zondagochtend werd gehouden.
Mensen zouden serieus nog op Wilders stemmen ![]() Ik hoop zo hard dat er nu weer een goeie midden-linkse coalitie komt ![]()
||
Citaat:
Wilders moet nog maar eens zien die winst vast te houden tot september/oktober, al die onrust in zijn beweging doet hem geen goed. Als hij echt vijf dissidenten in zijn fractie heeft zitten kan dat nog wel eens voor interessante taferelen zorgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben je blij weer terug te zijn Miekje? Of ga je het daar ook wel missen?
Ik kreeg net de vraag of ik het heel erg vond als we vandaag friet zouden halen. Grapjassen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |