Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2012, 11:22
Verwijderd
Hoe was je verjaardag?
Advertentie
Oud 22-04-2012, 11:41
Verwijderd
Hoi!
Oud 22-04-2012, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Hoii
Oud 22-04-2012, 12:27
Verwijderd
nou poe poe, wat is het druk hier! saaaaai. Kom maar gezellig allemaal kletsen nu!
Oud 22-04-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
nou poe poe, wat is het druk hier! saaaaai. Kom maar gezellig allemaal kletsen nu!
Ik wil wel gezellig komen kletsen Maar ik moet morgen twee schoolexamens inhalen en ik heb nog niet zoveel geleerd omdat ik ziek was, dus nu ben ik hard bezig. Al ben ik er wel een beetje moe voor, eigenlijk.
Oud 22-04-2012, 13:02
Verwijderd
Oké, het is hier echt stil
Oud 22-04-2012, 13:02
Verwijderd
ja he
Oud 22-04-2012, 13:03
Verwijderd
Brulllll
Oud 22-04-2012, 13:04
Verwijderd
I need help. Mijn telefoon zei ineens dat ik mijn batterij moest updaten. Nu heb ik dat gedownload maar ik vertrouw het eerlijk gezegd voor geen meter. Hij blokkeert de app omdat 'ie niet uit de market van android komt, maar de app zegt dat ik dat moet uitschakelen.. Maarja, dan ga ik dus een beveiliging uitschakelen terwijl die app misschien zelf wel helemaal niet te vertrouwen is. Een batterij updaten???
Oud 22-04-2012, 13:11
Verwijderd
Uhm, ik geloof dat ik daar ook niet zoveel van weet. Maar van een batterij updaten heb ik nog nooit gehoord, volgens mij.
Oud 22-04-2012, 13:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een batterij updaten lijkt me inderdaad nonsens.
Oud 22-04-2012, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Ik zou die app niet installeren
Oud 22-04-2012, 13:58
Verwijderd
ik kan hem niet eens meer vinden... Ik kreeg er last van toen ik 'touch the frog' installeerde, dus die smijt ik er nu af.
Oud 22-04-2012, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Met de Android Market is het toch altijd een beetje oppassen. Bij Apple staat er al veel spywarecrap in de App Store, bij Android is het nog erger.
Oud 22-04-2012, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje van drie is een soort autist aan het worden. ''Hee, deze auto's zijn van Duplo, die horen niet in deze doos. Ik vind het maar raar. En hier, dit hoort er al helemaal niet! Ik snap er niks van!''
Een goed begin..
Oud 22-04-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Een batterij updaten lijkt me inderdaad nonsens.
Ook daar kan elektronica inzitten die bijvoorbeeld tegen de computer zegt hoe vol het ding is. Beetje software op een eeprom.
Oud 22-04-2012, 14:17
Martiño
Martiño is offline
Ja, maar zoiets wordt via de firmware geregeld toch? Daar hoef je geen app uit de android market voor te downloaden
Oud 22-04-2012, 14:31
Verwijderd
Nee dat is helemaal waar.
Oud 22-04-2012, 14:50
Verwijderd
2 uur slaap, ellendig veel drank en nu aan het werk, ik trek het sleeeeeecht.
Oud 22-04-2012, 14:54
Martiño
Martiño is offline
Had je ook maar niet zo veel moeten drinken
Oud 22-04-2012, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee dat is helemaal waar.
jeuj
Oud 22-04-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
2 uur slaap, ellendig veel drank en nu aan het werk, ik trek het sleeeeeecht.
Hehehehehehehehehehehe
Oud 22-04-2012, 15:04
Verwijderd
Ik heb verbazingwekkend veel cola gedronken. En dropshot. En bier. Maar ook veel cola de 2 uur slaap maakt het allemaal wat moeilijk te handelen.
Oud 22-04-2012, 15:26
Verwijderd
Dropshot, seriously?
Oud 22-04-2012, 15:46
Verwijderd
Nomnomnom <3
Oud 22-04-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe was je verjaardag?
leuk!
Oud 22-04-2012, 15:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
De PVV is in de peiling van Maurice de Hond gestegen na het mislukken van het Catshuisberaad. Vrijdag peilde De Hond de partij op zeventien zetels, zondag staat de partij op negentien zetels, concludeert De Hond uit een spoedpeiling onder 4500 mensen die zaterdagavond en zondagochtend werd gehouden.

Mensen zouden serieus nog op Wilders stemmen

Ik hoop zo hard dat er nu weer een goeie midden-linkse coalitie komt
Oud 22-04-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
leuk!
Oud 22-04-2012, 16:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De PVV is in de peiling van Maurice de Hond gestegen na het mislukken van het Catshuisberaad. Vrijdag peilde De Hond de partij op zeventien zetels, zondag staat de partij op negentien zetels, concludeert De Hond uit een spoedpeiling onder 4500 mensen die zaterdagavond en zondagochtend werd gehouden.

Mensen zouden serieus nog op Wilders stemmen

Ik hoop zo hard dat er nu weer een goeie midden-linkse coalitie komt
Een partij die het kabinet opblaast heeft altijd een paar zetels winst in de eerstvolgende peiling. Er is altijd wel een groep kiezers blij dat het kabinet is gevallen, en die uiten hun blijdschap dan door in de peiling voor de partij te kiezen die de stekker er uit trok, maar dat wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk op de partij gaan stemmen.
Wilders moet nog maar eens zien die winst vast te houden tot september/oktober, al die onrust in zijn beweging doet hem geen goed. Als hij echt vijf dissidenten in zijn fractie heeft zitten kan dat nog wel eens voor interessante taferelen zorgen.
Oud 22-04-2012, 16:34
Verwijderd
Sarah, steeds als ik de titel van je verjaardagstopic zie, dan denk ik 'Goh, wat is Sarah toch een veel mooiere naam dan Sara' en na de zoveelste keer dat denken leek het me tijd om het eens een keertje te zeggen
Oud 22-04-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Sarah, steeds als ik de titel van je verjaardagstopic zie, dan denk ik 'Goh, wat is Sarah toch een veel mooiere naam dan Sara' en na de zoveelste keer dat denken leek het me tijd om het eens een keertje te zeggen
haha ik vind het zelf ook mooier met h
Oud 22-04-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
haha ik vind het zelf ook mooier met h
Maar eigenlijk ben ik nog nooit iemand tegengekomen die Sarah heet (behalve jou dan, maar eigenlijk ben ik je ook nog nooit tegengekomen ). Ik ken juist wel veel mensen die Sara heten, en dat vond ik eerst ook best wel oké, maar nu ziet het er zo leeg uit. Met een h is het meer af, of zoiets.
Oud 22-04-2012, 16:38
Verwijderd
Ja? Ik zie het zelf vaker met h, eigenlijk.
Ik vind ook dat je het anders uitspreekt, gewoon het verschil tussen -a (lange a) en -ah (korte a). Maar de meeste mensen eindigen mijn naam alsnog met een lange a, is ook niet erg.
Oud 22-04-2012, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Jaaaa, weer lekker thuis geslapen vannacht! En wat gaat dit topic langzaam, zeg .
Oud 22-04-2012, 16:59
Verwijderd
Heb je een goede reis gehad?
Oud 22-04-2012, 17:02
Miekje*
Miekje* is offline
Jawel, alleen ons vliegtuig had twee uur vertraging, dus dat viel even tegen. Maar verder ging alles prima. Ik heb alleen een beetje oorpijn van het vliegen, nog. En ik heb geen oordruppels .
Oud 22-04-2012, 17:03
Verwijderd
Je kunt ook proberen of het loskomt door wat lauw water op te snuiven, even je neus dicht te houden en dan je neus goed te snuiten!
Oud 22-04-2012, 17:04
Miekje*
Miekje* is offline
Maar dat is het juist; mijn oren zitten niet dicht, ze doen alleen pijn .
Oud 22-04-2012, 17:08
Verwijderd
maar dat komt waarschijnlijk doordat de druk in je oren nog steeds lager is dan die erbuiten! Daardoor wordt je trommelvlies wat naar binnen gezogen en dat doet pijn. Er moet dus lucht bij in je binnenoor. Daar kun je met oordruppels niet zo veel aan veranderen.
Oud 22-04-2012, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, dat wist ik niet . Ik ga het wel even proberen dan ^^. Dankjewel!
Oud 22-04-2012, 17:40
Verwijderd
Ben je blij weer terug te zijn Miekje? Of ga je het daar ook wel missen?

Ik kreeg net de vraag of ik het heel erg vond als we vandaag friet zouden halen. Grapjassen . Ik ben wel eens toe aan een echt vette hap! Ik ben bovendien aardig wat kilootjes kwijt geraakt de afgelopen weken, dus laat die friet maar komen!
Oud 22-04-2012, 17:41
Verwijderd
Het is behoorlijke ziekenboeg bij ons thuis. Begin ik me sinds een paar dagen weer steeds beter te voelen, worden vandaag mijn zusje en mijn moeder ziek Gaat lekker, zeg.
Oud 22-04-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Het is behoorlijke ziekenboeg bij ons thuis. Begin ik me sinds een paar dagen weer steeds beter te voelen, worden vandaag mijn zusje en mijn moeder ziek Gaat lekker, zeg.
Awhhh, is er wel nog iemand over die voor jullie allemaal kan zorgen? En samen ziek zijn is soms ook wel fijn, want dan is iedereen thuis en zielig en verveel je je minder . Maar goed, je bent liever niet ziek. Maar als het dan tóch moet..
Oud 22-04-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Awhhh, is er wel nog iemand over die voor jullie allemaal kan zorgen? En samen ziek zijn is soms ook wel fijn, want dan is iedereen thuis en zielig en verveel je je minder . Maar goed, je bent liever niet ziek. Maar als het dan tóch moet..
Papa is er wel, maar ook weer niet, zegmaar. Hij loopt ergens binnen een straal van 10 km van ons huis rond Mama ligt in bed en ik breng haar af en toe mandarijntjes en thee, mijn zusje ligt op de bank en ik zit er naast om haar gezelschap te houden en een beetje op te fleuren. Ik moet morgen sowieso weer naar school (want schoolexamens maken, want anders mag ik geen examen doen), maar mama en mijn zusje zullen wel thuis blijven en een beetje voor elkaar zorgen, denk ik.
Oud 22-04-2012, 17:48
Verwijderd
Maar het is eigenlijk wel opvallend, want eigenlijk zijn wel allemaal echt bijna nooit ziek. Ik kan me de laatste keer dat mijn zusje ziek is geweest niet eens meer herinneren.
Oud 22-04-2012, 17:53
Verwijderd
Eigenlijk moet ik gaan koken, maar ik heb geen zin. Terwijl het maar een kwartier werk is ofzo en het resultaat vast wel lekker zal zijn. En ik koken leuk vind. Ik denk dat ik gewoon te lui ben om van m'n stoel te komen
Oud 22-04-2012, 17:55
Martiño
Martiño is offline
Ik ben al drie uur bezig met naar de supermarkt gaan, maar ik heb geen zin.
Martiño
Martiño is offline
Ik ga ook friet halen denk ik, geen zin om te koken.
Verwijderd
is-ie dan niet bijna dicht nu?
Oud 22-04-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook friet halen denk ik, geen zin om te koken.
Zondag frietdag. Vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten