Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die relatie is na een tijd uitgegaan en toen is hij toch maar terug gevallen op haar, en dat is ook een tijdje goed gegaan, tot hij minder aandacht aan haar ging schenken en ze minder voor elkaar begonnen te voelen. |
![]() |
|
Dat is er juist wel, we hebben ontzettend veel gemeen, we voelen iets voor elkaar, haar familie mag mij en we maken elkaar niet aan het twijfelen plus we kunnen goed met elkaar opschieten.
En dat zijn belangrijke dingen in een relatie, dat weet ik zeker. Dat vind ik dus echt wel wat om niet voor op te geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij komt hier vragen wat zij moet doen? Dat vind ik sowieso een beetje vreemd, hoe kun jij nu voor haar bepalen wat ze moet doen? Verder wat de rest al zegt. Als ze genoeg voor je voelde, had ze niet getwijfeld en wist ze het zeker en zouden jullie al lang samen zijn. Blijkbaar vindt ze je niet leuk genoeg. Tenminste, niet op dit moment.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb haar, omdat we toch bevriend zijn, deze topic laten zien en ze wil toch liever haar ex terug.
mischien heb ik wel een kans bij haar maar nu in ieder geval niet, ze is niet verliefd op me jammer genoeg dus best wel kloten. Even geen negatieve reacties nu a.u.b. ik weet niet meer of het nog nut heeft om te wachten. |
![]() |
|
Als ze liever haar ex heeft dan jou, dan is dat heel pijnlijk maar dan vindt ze jou écht niet leuk genoeg. Dus dan moet je ook niet op haar gaan zitten wachten, want er zijn nog veel meer leuke meisjes op de wereld.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |