Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 21:15
Rikje18
Rikje18 is offline
*privé*

Laatst gewijzigd op 31-05-2012 om 13:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2012, 21:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat moet zij doen? In elk geval niks beginnen met jou, aangezien ze voor jou niks voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:25
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Wat moet zij doen? In elk geval niks beginnen met jou, aangezien ze voor jou niks voelt.
heb je alles wel gelezen, er staat toch duidelijk dat ze wel degelijk dingen voor me voelt, ze twijfeld niet voor niets.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:27
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Nou, ik denk dat ze niet meer verliefd-verliefd op hem is (zoals ze dat waarschijnlijk in het begin was), maar ze de tijden met hem nog gewoon mist. Als het ineens uit is hoeft het niet te betekenen dat je de ander ook vergeten bent en zomaar weer door kan naar de volgende. Ze moet de tijd nemen om het te verwerken en eraan te wennen dat ze niets meer met hem heeft. Toevallig is het vorige week ook uitgegaan met mijn ex en daar ben ik ook nog lang niet overheen. Ik heb zelfs nog gevoelens die lijken op verliefdheid, ook al was ik er een voorstander van om het te beëindigen tussen ons, maar die gevoelens zijn puur gemis. Zoiets heeft tijd nodig.
Citaat:
Dan heb je dit gemist:
Citaat:
Dat vind zij zelf ook en ze denkt dat we zoiezo wel wat zullen krijgen binnen een jaar
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:28
Verwijderd
Als ze niet kan kiezen en het niet weet en blablabla voelt ze in elk geval niet genoeg voor je.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:30
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Nou, ik denk dat ze niet meer verliefd-verliefd op hem is (zoals ze dat waarschijnlijk in het begin was), maar ze de tijden met hem nog gewoon mist. Als het ineens uit is hoeft het niet te betekenen dat je de ander ook vergeten bent en zomaar weer door kan naar de volgende. Ze moet de tijd nemen om het te verwerken en eraan te wennen dat ze niets meer met hem heeft. Toevallig is het vorige week ook uitgegaan met mijn ex en daar ben ik ook nog lang niet overheen. Ik heb zelfs nog gevoelens die lijken op verliefdheid, ook al was ik er een voorstander van om het te beëindigen tussen ons, maar die gevoelens zijn puur gemis. Zoiets heeft tijd nodig.Dan heb je dit gemist:
Ik wil haar ook echt de tijd geven, van mijn part wacht ik een maand of meer. Ik wil er in ieder geval voor haar zijn wanneer ze me nodig heeft en dat ze er overheen komt zonder al te veel verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:32
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Als ze niet kan kiezen en het niet weet en blablabla voelt ze in elk geval niet genoeg voor je.
Dat dacht ik eerst ook maar ik vind dat gewoon niet genoeg om alles waar ik zo hard voor heb gewerkt op te geven.
Liefde heeft altijd tijd nodig, het is nooit meteen perfect.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:32
Verwijderd
Kom kom, ze heeft je als backup voor wanneer het niet lukt met d'r ex.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:34
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ik wil haar ook echt de tijd geven, van mijn part wacht ik een maand of meer. Ik wil er in ieder geval voor haar zijn wanneer ze me nodig heeft en dat ze er overheen komt zonder al te veel verdriet.
In ieder geval goed dat je haar niet pusht (of er juist probeert voor te zorgen dat het niks meer tussen hun wordt). Vergeet niet dat (veel) verdriet niet erg is, dat hoort erbij. Geef het inderdaad wat tijd en dan zie je vanzelf hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
heb je alles wel gelezen, er staat toch duidelijk dat ze wel degelijk dingen voor me voelt, ze twijfeld niet voor niets.
Nee. Dan zou ze juist niet twijfelen. Ze houdt je gewoon aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:35
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Kom kom, ze heeft je als backup voor wanneer het niet lukt met d'r ex.
Dat is waar, maar zij was eigenlijk ook zijn back up, hij had voor haar met een ander omdat hij met haar ruzie kreeg.
Die relatie is na een tijd uitgegaan en toen is hij toch maar terug gevallen op haar, en dat is ook een tijdje goed gegaan, tot hij minder aandacht aan haar ging schenken en ze minder voor elkaar begonnen te voelen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:37
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Nee. Dan zou ze juist niet twijfelen. Ze houdt je gewoon aan het lijntje.
Dat is weer niet correct, ik hou mezelf aan haar lijntje omdat ik er zelf nog voor wil gaan, zij wil me juist niet aan het lijntje houden omdat ze me geen pijn wil doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is weer niet correct, ik hou mezelf aan haar lijntje omdat ik er zelf nog voor wil gaan, zij wil me juist niet aan het lijntje houden omdat ze me geen pijn wil doen.
Er is niets om voor te gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:42
Rikje18
Rikje18 is offline
Als je een negatief irrelevante feed back heb, zeg het dan gewoon niet. Ik ben niet zo dom dat ik niet weet wat ze denkt, ik wil haar gewoon helpen met haar twijfeling, ik wil niet dat ze nog meer pijn lijd aan fouten die haar ex mischien weer zal begaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:45
Rikje18
Rikje18 is offline
Dat is er juist wel, we hebben ontzettend veel gemeen, we voelen iets voor elkaar, haar familie mag mij en we maken elkaar niet aan het twijfelen plus we kunnen goed met elkaar opschieten.
En dat zijn belangrijke dingen in een relatie, dat weet ik zeker. Dat vind ik dus echt wel wat om niet voor op te geven.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:14
Rikje18
Rikje18 is offline
Dankje grassprietjes voor die link.
Die komt me goed van pas en verklaard een hoop, dat meisje zit/zat in exact dezelfde situatie als het meisje die ik bedoel en heeft ook 5 maanden verkering gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 23:21
Verwijderd
Geef dat kind gewoon tijd en doe niets.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 09:20
Verwijderd
Jij komt hier vragen wat zij moet doen? Dat vind ik sowieso een beetje vreemd, hoe kun jij nu voor haar bepalen wat ze moet doen? Verder wat de rest al zegt. Als ze genoeg voor je voelde, had ze niet getwijfeld en wist ze het zeker en zouden jullie al lang samen zijn. Blijkbaar vindt ze je niet leuk genoeg. Tenminste, niet op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 14:25
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Jij komt hier vragen wat zij moet doen? Dat vind ik sowieso een beetje vreemd, hoe kun jij nu voor haar bepalen wat ze moet doen? Verder wat de rest al zegt. Als ze genoeg voor je voelde, had ze niet getwijfeld en wist ze het zeker en zouden jullie al lang samen zijn. Blijkbaar vindt ze je niet leuk genoeg. Tenminste, niet op dit moment.
Ik vraag dat uit mijn eigen nieuwsgierigheid, en dat zeg ik, liefde heeft tijd nodig. Maar ik heb mijn antwoord al van Grassprietjes.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 16:17
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Ik vraag dat uit mijn eigen nieuwsgierigheid, en dat zeg ik, liefde heeft tijd nodig. Maar ik heb mijn antwoord al van Grassprietjes.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 18:34
Rikje18
Rikje18 is offline
Ik heb haar, omdat we toch bevriend zijn, deze topic laten zien en ze wil toch liever haar ex terug.
mischien heb ik wel een kans bij haar maar nu in ieder geval niet, ze is niet verliefd op me jammer genoeg dus best wel kloten. Even geen negatieve reacties nu a.u.b. ik weet niet meer of het nog nut heeft om te wachten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 18:40
Pluis
Pluis is offline
Als ze liever haar ex heeft dan jou, dan is dat heel pijnlijk maar dan vindt ze jou écht niet leuk genoeg. Dus dan moet je ook niet op haar gaan zitten wachten, want er zijn nog veel meer leuke meisjes op de wereld.
Oud 25-05-2012, 18:46
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Helaas. En inderdaad, op dit moment heb je geen kans bij haar, en zitten wachten zou ik al helemaal niet doen. Er zijn inderdaad genoeg leuke meisjes.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haar, omdat we toch bevriend zijn, deze topic laten zien en
lol.

Nouja, genoeg andere chicks. Volgende keer meer afstand nemen en absoluut geen topics laten lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2012, 19:29
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
lol.

Nouja, genoeg andere chicks. Volgende keer meer afstand nemen en absoluut geen topics laten lezen.
haha neej daar is het het niet door hoor. dat was juist een goeie keuze omdat alles nu duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:52
Rikje18
Rikje18 is offline
bliep

Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 21:53
Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Nouja, genoeg andere chicks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten