Oud 15-08-2012, 21:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Grote families hebben ook vaak zo'n familiedag of -weekend. Gruwelijk lijkt me dat. Telkens uitleggen wat je ook alweer doet aan ome Anton.
Ja, heel vervelend. Ik kreeg maanden nadat het uit was met Para nog te horen "Wát, is het uit met Paranoide? Nou jaaaa. Wat jámmer!"
Oud 15-08-2012, 21:02
Verwijderd
Het is trouwens wel ontzettend verwarrend dat Brabanders hun kinderen zo graag naar Maria vernoemen. We hebben in de familie een Martin, Marieke, Marij, Maartje, Martje, Martien, Marlou, Marco en Marius
En dat is aangetrouwde familie niet mee gerekend.

Martino Brabander naamzoek, trouwens.

Laatst gewijzigd op 15-08-2012 om 21:09.
Oud 15-08-2012, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had het zonet heel koud en heb toen een lange joggingbroek aangetrokken. 10 seconden later leek het me een goed idee om eindelijk eens een paar jurken te strijken, zodat ik die tenminste kan dragen de komende dagen. Nu heb ik het niet meer koud /sukkel
Oud 15-08-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Wat een grote familie Sarah! Ik heb twee neven aan de ene kant, en twee neven en twee nichten aan de andere. Dat is het.
Aan vaderskant heb ik heel overzichtelijk twee nichten en een neef!
Verwijderd
Citaat:
Ik had het zonet heel koud en heb toen een lange joggingbroek aangetrokken. 10 seconden later leek het me een goed idee om eindelijk eens een paar jurken te strijken, zodat ik die tenminste kan dragen de komende dagen. Nu heb ik het niet meer koud /sukkel
Hoe kan je het nou koud hebben
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, heel vervelend. Ik kreeg maanden nadat het uit was met Para nog te horen "Wát, is het uit met Paranoide? Nou jaaaa. Wat jámmer!"
Nadat ik die ex van de familieweekenden dumpte reageerden sommige mensen in haar omgeving, nadat ze hoorden dat het uit was: "oh, goed dat je het uitgemaakt hebt!"
Turk February
Turk February is offline
En bij de begravenis van mijn opa werd ik de hele tijd voor mijn broer genomen. "En hoe is het met de baby? En met de kunst? Kun je er een beetje van rondkomen?"

Op een gegeven moment zei ik maar gewoon: "Ja, prima."
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het met oom Jules?
Oud 15-08-2012, 21:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aan vaderskant heb ik heel overzichtelijk twee nichten en een neef!
Dat is inderdaad weer heel wat anders

Citaat:
Hoe kan je het nou koud hebben
Ik ben een moeie koukleum en mijn huiskamer heeft alleen ramen op het noorden, dus het blijft binnen vrij koel.
Verwijderd
Citaat:
Nadat ik die ex van de familieweekenden dumpte reageerden sommige mensen in haar omgeving, nadat ze hoorden dat het uit was: "oh, goed dat je het uitgemaakt hebt!"
En daar moest je zeker om lachen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En bij de begrafenis van mijn opa werd ik de hele tijd voor mijn broer genomen. "En hoe is het met de baby? En met de kunst? Kun je er een beetje van rondkomen?"

Op een gegeven moment zei ik maar gewoon: "Ja, prima."
Is dat niet ongepast, seks op een begrafenis?
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe is het met oom Jules?
Goed. Al zijn matrassen zijn nu biologisch.
Oud 15-08-2012, 21:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En daar moest je zeker om lachen?
Ja!
Oud 15-08-2012, 21:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is dat niet ongepast, seks op een begrafenis?
Zo zou opa het gewild hebben.
Oud 15-08-2012, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Prachtig. Gewoon keihard schijt hebben, dat is wat Elmer doet.
Verwijderd
Citaat:
Goed. Al zijn matrassen zijn nu biologisch.
Ohja, hij zat in de matrassen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, eigenlijk werd ik daar natuurlijk heel onzeker van.
Oud 15-08-2012, 21:07
Verwijderd
Ik heb van vaderskant een kleine, saaie familie die alccoholmisbriik tot sport verrheft en kinderen over het algemeen adopteert. Mijn moeders familie is bizar, maar wel leuk.
Oud 15-08-2012, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt? Toen het uit was met mijn eerste/vorige vriendje, was mijn hele familie (vooral van moeders kant) helemaaaal niet meer over hem te spreken. 'Ja ik vond hem altijd al so blasé, hij paste echt niet bij je, maar we wilden dat niet zeggen he want als jij maar gelukkig bent, ja fijn dat je van hem af bent'
Oud 15-08-2012, 21:10
Verwijderd

Of een conversatie die nooit heeft plaatsgevonden.
Oud 15-08-2012, 21:10
Verwijderd
Ik neem mijn vriendjes eigenlijk nooit meer naar familie, want dat vind ik maar niks. En zielig voor ze.

Sowieso snap ik dat hele 'je vriend/vriendin meenemen' concept niet zo goed.
Mijn nichtje die nam haar vriendje echt overal mee naartoe, ook naar een suffe verjaardag van m'n oma. Dat doe je zo'n knul toch niet aan.
Oud 15-08-2012, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De eerste keer dat ik mee werd genomen door mijn vriendje naar een verjaardag van een van zijn grootouders, hadden we allebei een vette kater en sprak ik nog niet goed Duits, laat staan het plaatselijke dialect. Dat was een nachtmerrie

Gelukkig kende die familie me van vroeger, toen ik nog een schattig blond fizzletje met dunne piekerige vlechtjes en prinsessenjurkjes was.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Echt? Toen het uit was met mijn eerste/vorige vriendje, was mijn hele familie (vooral van moeders kant) helemaaaal niet meer over hem te spreken. 'Ja ik vond hem altijd al so blasé, hij paste echt niet bij je, maar we wilden dat niet zeggen he want als jij maar gelukkig bent, ja fijn dat je van hem af bent'
Nee, mijn familie was wel gesteld op Para.

Mijn oma zei wel, toen het uit was met Sté: "Ach, er zwemmen meer vissen in de zee."
Verwijderd
Ja, bij ons in de familie is gebruikelijk dat je alleen je vriend/vriendin mee neemt als je verwacht diegene bij het volgende feest (dus vijf jaar later) weer mee te nemen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
De vriendjes/vriendinnen van mijn neven en nichten van vaders kant gaan ook overal mee naar toe. Op verjaardagen zijn ze er altijd. Volgens mij ben ik de enige die nog nooit iemand heeft meegenomen. O nee, correctie, mijn neefje van 14 is ook nog single. Kan ik mooi met hem :boks:'en.
Oud 15-08-2012, 21:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik neem mijn vriendjes eigenlijk nooit meer naar familie, want dat vind ik maar niks. En zielig voor ze.

Sowieso snap ik dat hele 'je vriend/vriendin meenemen' concept niet zo goed.
Mijn nichtje die nam haar vriendje echt overal mee naartoe, ook naar een suffe verjaardag van m'n oma. Dat doe je zo'n knul toch niet aan.
"Wéét je wat onze relatie de opkikker zou geven die hij nodig heeft? Opa en Oma Dirks!"
Oud 15-08-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
De vriendjes/vriendinnen van mijn neven en nichten van vaders kant gaan ook overal mee naar toe. Op verjaardagen zijn ze er altijd. Volgens mij ben ik de enige die nog nooit iemand heeft meegenomen. O nee, correctie, mijn neefje van 14 is ook nog single. Kan ik mooi met hem :boks:'en.
Ja, ik vind dat zoiets. Ik was nooit single, maar ze waren er nooit bij. Naja, een keertje met het 25jarig huwelijk van m'n ouders.

Maar goed, ik heb ook nooit echt vriendjes die uit de buurt komen, dus dan moeten ze weer helemaal reizen naar de middle of nowhere.
Oud 15-08-2012, 21:14
Verwijderd
Ik denk niet dat mijn eerste vriendje ooit een ander familielid van mij heeft ontmoet dan mijn ouders en mijn zus.
Oud 15-08-2012, 21:14
Verwijderd
Mijn familie begint altijd over trouwen, zo van 'mooi hè, zo'n jurk, ieder meisje w il zo'n jurk' en horrorverhalen over achternichten die als oude spinsters hun leven slijten.
Oud 15-08-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Mijn oma zei wel, toen het uit was met Sté: "Ach, er zwemmen meer vissen in de zee."
aw
Nouja, mijn familie is ook erg gesteld op mijn huidige vriendje, nu vinden ze het echt leuk als hij komt in plaats van wel prima. Zelfs mijn vader
Oud 15-08-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn familie begint altijd over trouwen, zo van 'mooi hè, zo'n jurk, ieder meisje w il zo'n jurk' en horrorverhalen over achternichten die als oude spinsters hun leven slijten.
haha, wat heerlijk ouderwets <3

Ik kreeg eens een krultang van mijn ene oma, en toen dacht mijn andere oma dat het een 'tarzan' was
Oud 15-08-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:

Oud 15-08-2012, 21:16
Verwijderd
Oh, mijn familie begint nooit over trouwen. Van beide kanten is mijn familie wel gewend aan eeuwig ongetrouwd samenwonen
Oud 15-08-2012, 21:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bij ons gaan vriendjes en vriendinnetjes vrij snel mee. Mijn Oma had trouwens 5 kinderen en 14 kleinkinderen, maar mijn broer is tot nu toe de enige van onze generatie die kindjes heeft. Dus mijn oma zou nu twee achterkleinkinderen hebben gehad als ze nog leefde.
Verwijderd
De moeder van LL begon wel over trouwen en kinderen krijgen en dan zaten wij zo
Verwijderd
Bedtijd, morgen Lowlands, joepie
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd, morgen Lowlands, joepie
Veel plezier! Als je nog een stem hebt als je terug bent dan ben je homo!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben trouwens wel blij dat m'n familie nooit vraagt of ik nou niet eens een vriendje heb, dat scheelt Ze denken het vast wel overigens.
Oud 15-08-2012, 21:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder heeft het ook de hele tijd over dat ik maar eens kinderen moet gaan maken.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat mijn ouders wel weten dat de kans dat ik ga trouwen en/of kindertjes ga produceren nihil is.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft het ook de hele tijd over dat ik maar eens kinderen moet gaan maken.
Jezus lekker op tijd.
Oud 15-08-2012, 21:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik zeg tortieja. Maar ik zeg ook manjetron, dus let niet op mij.
Dat zeg ik ook! Dat komt van meneer Wim T Schippers, die dat zei in de wetenschapsquiz zo'n 15 jaar geleden ofzo. Want het was ook Champanje, dus ook manjetron was zijn redenatie. Ik vond het logisch.
Oud 15-08-2012, 21:20
Turk February
Turk February is offline
Dat was de oma die jij nooit hebt ontmoet, hoor.
Oud 15-08-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Dat was de oma die jij nooit hebt ontmoet, hoor.
Ah oke
Oud 15-08-2012, 21:22
Verwijderd
Vette oma was dat, met haar zonnebril tijdens Oud en Nieuw.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
haha, wat heerlijk ouderwets <3

Ik kreeg eens een krultang van mijn ene oma, en toen dacht mijn andere oma dat het een 'tarzan' was
Ik herinner mij met warme gevoelens het kerstdiner waarbij mijn moeder aan mijn beide oma's moest uitleggen wat een buttplug is.
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier! Als je nog een stem hebt als je terug bent dan ben je homo!
ik denk dat ik geen homo ben, maar we zullen het zien!
Verwijderd
Oh en allemaal heel hard duimen dat de paardenshirts van minke en mij morgen voor 12 uur komen!
Oud 15-08-2012, 21:23
Verwijderd
Mijn moeder zei toen het uit ging met Bas "Ah joh, zoveel relaties die uitgaan komen weer goed "
Oud 15-08-2012, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik herinner mij met warme gevoelens het kerstdiner waarbij mijn moeder aan mijn beide oma's moest uitleggen wat een buttplug is.
ohjee
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten