Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is trouwens wel ontzettend verwarrend dat Brabanders hun kinderen zo graag naar Maria vernoemen. We hebben in de familie een Martin, Marieke, Marij, Maartje, Martje, Martien, Marlou, Marco en Marius
![]() En dat is aangetrouwde familie niet mee gerekend. Martino Brabander naamzoek, trouwens. Laatst gewijzigd op 15-08-2012 om 21:09. |
![]() |
|
Ik had het zonet heel koud en heb toen een lange joggingbroek aangetrokken. 10 seconden later leek het me een goed idee om eindelijk eens een paar jurken te strijken, zodat ik die tenminste kan dragen de komende dagen. Nu heb ik het niet meer koud
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
En bij de begravenis van mijn opa werd ik de hele tijd voor mijn broer genomen. "En hoe is het met de baby? En met de kunst? Kun je er een beetje van rondkomen?"
Op een gegeven moment zei ik maar gewoon: "Ja, prima."
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik neem mijn vriendjes eigenlijk nooit meer naar familie, want dat vind ik maar niks. En zielig voor ze.
Sowieso snap ik dat hele 'je vriend/vriendin meenemen' concept niet zo goed. Mijn nichtje die nam haar vriendje echt overal mee naartoe, ook naar een suffe verjaardag van m'n oma. Dat doe je zo'n knul toch niet aan. |
![]() |
|
De eerste keer dat ik mee werd genomen door mijn vriendje naar een verjaardag van een van zijn grootouders, hadden we allebei een vette kater en sprak ik nog niet goed Duits, laat staan het plaatselijke dialect. Dat was een nachtmerrie
![]() Gelukkig kende die familie me van vroeger, toen ik nog een schattig blond fizzletje met dunne piekerige vlechtjes en prinsessenjurkjes was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn oma zei wel, toen het uit was met Sté: "Ach, er zwemmen meer vissen in de zee."
|
De vriendjes/vriendinnen van mijn neven en nichten van vaders kant gaan ook overal mee naar toe. Op verjaardagen zijn ze er altijd. Volgens mij ben ik de enige die nog nooit iemand heeft meegenomen. O nee, correctie, mijn neefje van 14 is ook nog single. Kan ik mooi met hem :boks:'en.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik heb ook nooit echt vriendjes die uit de buurt komen, dus dan moeten ze weer helemaal reizen naar de middle of nowhere. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, mijn familie is ook erg gesteld op mijn huidige vriendje, nu vinden ze het echt leuk als hij komt in plaats van wel prima. Zelfs mijn vader ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kreeg eens een krultang van mijn ene oma, en toen dacht mijn andere oma dat het een 'tarzan' was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|