Advertentie | |
|
![]() |
|
Rechten weggeven zal wel heel erg moeten inderdaad.
Vooral bij Amerikaanse TV zie je soms heel duidelijk dat er extreem gesneden is, het is best duidelijk dat het wordt gemanipuleerd om bijvoorbeeld de ene familie heel slecht over te laten komen en de andere heel goed, en sowieso om alles extra heftig te laten lijken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Aaaaah ik heb zo fijn even een klein stukje gefietst door straatjes die ik nog niet kende, en daarna anderhalf uur in het park gezeten. Daar gekletst met een vrouw met een witte herder die zo mooi en lief was (ik miste Jolan daardoor wel) en er was een toffe kat die steeds even kwam kijken en dan naast me op het bankje kwam zitten. En het is zulk fijn weer! En Groningen is zo mooi en leuk! <333
Dat wilde ik even met jullie delen ![]()
|
Eerste dag in Leiden gehad vandaag! Was wel leuk, maar ik heb wel naar iets te veel saaie intropraatjes moeten luisteren. Morgen belooft een leukere dag te worden met live-operatie en alles
![]()
||
Citaat:
![]()
|
hoe kan je in vredesnaam facebook zo instellen dat je helemaal NIKS van het profiel ziet? alleen dat vrienden dat kunnen zien?
![]() Sam heeft een feesboekie aangemaakt maar dat mocht alleen onder voorwaarde dat zijn profiel alleen zichtbaar is voor zijn vrienden. Maar toch zie ik gewoon het algemene profiel met info als ik op een andere computer kijk met een account die nog geen vrienden is met hem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar, de rest heb ik zoveel mogelijk op privé gezet dus het zal nu wel goed zijn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|