Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2012, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, eh, leuke vent, jullie hoeven er niet mee in bed te liggen nee
Ik impliceerde ook niet dat 'ie wel wat voor jou is hoor
Oud 03-09-2012, 13:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ook nog even wat koekjes voor Martin wegens zijn wangedrag op Admin Sukkel
koekjes voor sannepan. Trutje
Oud 03-09-2012, 13:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een nonsens, de KRO (of nouja, de STER) verdient bakken geld aan dat programma. Dan ga je mensen niet vragen om een paar duizend euro in te leggen, dan doet toch geen hond meer mee. Ik kan me ook niet voorstellen dat die boeren zo even een paar duizend euro overschrijven om mee te mogen doen aan een datingprogramma.

edit: en dat het mag. Het lijkt me in strijd met de doeleinden van de PO als je geld moet betalen om aan een programma mee te doen
Ja, lijkt me ook een onwaarschijnlijk verhaal.
Oud 03-09-2012, 13:46
Carn
Carn is offline
Mwah, ik denk niet dat je echt geld moet betalen, maar je moet wel een hoop krabbels zetten en rechten 'weggeven' vrees ik zo.
Oud 03-09-2012, 13:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij de meeste programma's KRIJG je geld als je meedoet (supernanny, jouw vrouw mijn vrouw, puberruil)!
Oud 03-09-2012, 14:23
Carn
Carn is offline
nou ja, op puberruil na zijn dat allemaal producties van commerciële zenders; dus dat verklaart wel het een en ander.
Oud 03-09-2012, 14:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Rechten weggeven zal wel heel erg moeten inderdaad.
Vooral bij Amerikaanse TV zie je soms heel duidelijk dat er extreem gesneden is, het is best duidelijk dat het wordt gemanipuleerd om bijvoorbeeld de ene familie heel slecht over te laten komen en de andere heel goed, en sowieso om alles extra heftig te laten lijken.
Oud 03-09-2012, 14:28
Carn
Carn is offline
TV-programma's zijn sowieso geen correcte weerspiegeling van de realiteit
Oud 03-09-2012, 14:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nope. MAar wel leuk
Oud 03-09-2012, 14:55
Verwijderd
Ah, fijn dat jullie het zo zeker weten, hoef ik geen moeite meer te doen met uitzoeken wat betreft BZV Ik wist overigens niet dat het van de PO is, zo begaan ben ik met die show
Oud 03-09-2012, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mwah, ik denk niet dat je echt geld moet betalen, maar je moet wel een hoop krabbels zetten en rechten 'weggeven' vrees ik zo.
Ja, maar dat vind ik wel logisch eigenlijk
Citaat:
Bij de meeste programma's KRIJG je geld als je meedoet (supernanny, jouw vrouw mijn vrouw, puberruil)!
Tja, de omroepen verdienen ook aan jou, dus op z'n minst een goede onkostenvergoeding is toch niet te veel gevraagd.
Oud 03-09-2012, 15:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is best warm buiten
Oud 03-09-2012, 16:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het is best warm buiten
En binnen ook
Oud 03-09-2012, 16:15
Hazel
Hazel is offline
Dat je voor Puberruil geld zou krijgen bij deelname lijkt me ook een sterk verhaal.
Oud 03-09-2012, 16:20
Verwijderd
Bij Verre Liefde mag je liefde overkomen. Dat heb ik een paar seconden overwogen, maar toen herinnerde ik me dat het me verder extreem kut lijkt om mee te doen aan zo'n programma, dus toen toch maar niet.
Oud 03-09-2012, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaah ik heb zo fijn even een klein stukje gefietst door straatjes die ik nog niet kende, en daarna anderhalf uur in het park gezeten. Daar gekletst met een vrouw met een witte herder die zo mooi en lief was (ik miste Jolan daardoor wel) en er was een toffe kat die steeds even kwam kijken en dan naast me op het bankje kwam zitten. En het is zulk fijn weer! En Groningen is zo mooi en leuk! <333

Dat wilde ik even met jullie delen En nu ben ik dood, dus mag ik lekker op de bank hangen. Alleen jammer dat ik geen eten heb.
Oud 03-09-2012, 16:45
Verwijderd
Hoi, vandaag had ik mijn eerste huisartsenopleidingdag! en morgen ga ik op introkamp.
Oud 03-09-2012, 16:49
Verwijderd
Introkamp?
Oud 03-09-2012, 16:55
Verwijderd
Ja
De focus zal wel wat anders liggen dan bij een introkamp voor achttienjarigen, neem ik aan.
Oud 03-09-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spannend Sarah
Oud 03-09-2012, 16:57
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het is best warm buiten
Het is gewoon koud ja!
Oud 03-09-2012, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Koud? Het is heerlijk! Zonnetje, weinig wind, boven de 20 graden, wat wil je nog meer?
Oud 03-09-2012, 17:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Onder de 20 graden, met veel wind! Wind is lekker, fris en je knapt er van op.
Oud 03-09-2012, 17:10
Carn
Carn is offline
Oud 03-09-2012, 17:17
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Koud? Het is heerlijk! Zonnetje, weinig wind, boven de 20 graden, wat wil je nog meer?
Hier was het daarstraks 14 graden.
Oud 03-09-2012, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
True.
Oud 03-09-2012, 18:11
Verwijderd
Pff, wat een gare grafdag is dit. </V-lid>
Oud 03-09-2012, 18:16
Geel
Geel is offline
Eerste dag in Leiden gehad vandaag! Was wel leuk, maar ik heb wel naar iets te veel saaie intropraatjes moeten luisteren. Morgen belooft een leukere dag te worden met live-operatie en alles
Oud 03-09-2012, 18:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus, ik heb wel heel heftig gesport enzo net ik kreeg naderhand mijn shirt bijna niet uit omdat ik daarvoor mijn armen omhoog moet doen, moest voorover gaan hangen
Oud 03-09-2012, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eerste dag in Leiden gehad vandaag! Was wel leuk, maar ik heb wel naar iets te veel saaie intropraatjes moeten luisteren. Morgen belooft een leukere dag te worden met live-operatie en alles
Omg live-operatie
Oud 03-09-2012, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, dat nieuwe programma op net5, Achter gesloten deuren, dat is toch niet echt lijkt me?
Oud 03-09-2012, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Laat ik mijn eigen vraag beantwoorden: nee
Oud 03-09-2012, 18:37
Zeppelin
Zeppelin is offline
hoe kan je in vredesnaam facebook zo instellen dat je helemaal NIKS van het profiel ziet? alleen dat vrienden dat kunnen zien?
Sam heeft een feesboekie aangemaakt maar dat mocht alleen onder voorwaarde dat zijn profiel alleen zichtbaar is voor zijn vrienden. Maar toch zie ik gewoon het algemene profiel met info als ik op een andere computer kijk met een account die nog geen vrienden is met hem.
Oud 03-09-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je in vredesnaam facebook zo instellen dat je helemaal NIKS van het profiel ziet? alleen dat vrienden dat kunnen zien?
Sam heeft een feesboekie aangemaakt maar dat mocht alleen onder voorwaarde dat zijn profiel alleen zichtbaar is voor zijn vrienden. Maar toch zie ik gewoon het algemene profiel met info als ik op een andere computer kijk met een account die nog geen vrienden is met hem.
Volgens mij kan dat niet, alleen je timeline kun je onzichtbaar maken.
Oud 03-09-2012, 18:49
Verwijderd
Foto's e.d. kun je wel instellen op alleen vrienden, uiteraard.
Oud 03-09-2012, 18:57
Verwijderd
Wat is mijn school toch saai.
Oud 03-09-2012, 18:57
Geel
Geel is offline
En, ik moet zeggen dat Leidenaren helemaal niet bekakt zijn. Heel veel zien er wel zo uit, maar als je met ze praat dan zijn ze dat helemaal niet!
Oud 03-09-2012, 18:59
Verwijderd
Ik ben al vanaf negen uur vanmorgen nuttige dingen aan het doen. Zelfs in de schoolpauze was ik nuttige dingen aan het doen. Nu moet ik nog meer dingen doen, maar ik heb heel veel zin om naar het plafond te kijken. Lui varken dat ik ben! *schupt*
Oud 03-09-2012, 19:03
Verwijderd
Dit is HET moment om ruzie te gaan maken met willekeurige mensen om weer energie te krijgen.
Oud 03-09-2012, 19:03
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Volgens mij kan dat niet, alleen je timeline kun je onzichtbaar maken.
Citaat:
Foto's e.d. kun je wel instellen op alleen vrienden, uiteraard.
hmm dat is blijkbaar veranderd. Die optie met dat slotje en alléén zichtbare profielfoto bestaat blijkbaar niet meer.
Maar, de rest heb ik zoveel mogelijk op privé gezet dus het zal nu wel goed zijn.
Oud 03-09-2012, 19:05
Verwijderd
NSFW
Oud 03-09-2012, 19:07
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
NSFW
Oud 03-09-2012, 19:08
Verwijderd
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lillek gezicht ge zet erbèèèè, ge zet erbèèèèè
Oud 03-09-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lillek gezicht ge zet erbèèèè, ge zet erbèèèèè
De eerste keer dat ik dat hoorde zong mijn exschoonvader het tegen mijn ex. Ik wist niet wat ik moest doen
Oud 03-09-2012, 19:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, eh, leuke vent, jullie hoeven er niet mee in bed te liggen nee
Ja eh, jij ook niet het is de minst sociaal ongemakkelijke van het stel. Hoewel die vrouw ook wel redelijk was, geloof ik.
Oud 03-09-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 03-09-2012, 19:44
Verwijderd
De boerin is ook niet awkward idd, ik vind haar leuk
Oud 03-09-2012, 19:48
Verwijderd
nu kan ik rustig mijn account verwijderen. bye bye!
Oud 03-09-2012, 19:48
Carn
Carn is offline
1080p is voor losers.

Oud 03-09-2012, 19:50
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
nu kan ik rustig mijn account verwijderen. bye bye!
maar je bent testteamer

Regels voor berichten