Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb maandag twee tentamens :') Tandheelkunde en hospitalisatie. Nu is dat tweede niet zo moeilijk, maar tandheelkunde wel.
Misschien kan ik het beste beginnen met het voorbereiden op de opdracht voor morgen.
|
Mijn lieve huisgenootje is net drie weken weggeweest naar frankrijk en we hebben echt maar 1 keer contact gehad, per sms, en nou is ze weer thuis en dat wist ik pas toen ze al een dag thuis was omdat ze iets op facebook postte en dus weer internet had, en net liep ze langs de keuken en ze ZAG dat ik er stond en ze kwam niet eens even hoi zeggen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze heeft echt óveral gekke zinnen staan. Of samengevoegde woorden die helemaal niet samengevoegd kunnen worden. Enzo. Er staan best wel nuttige dingen in, hoor, anders was het geen lesboek, maar de manier waarop het geschreven is, is een beetje treurig.
||
Citaat:
En toen kreeg ik alleen 'ja' terug. |
![]() |
||
Maar misschien zoek ik er ook teveel achter hoor. Daar hebben julile hoogstwaarschijnlijk gelijk in
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb ook weinig vrienden, en ik vind het dus wel fijn dat twee vrienden in hetzelfde huis wonen want dan zie ik ze nog af en toe. Maar misschien vindt zij mij toch niet zo leuk enzo.
![]() Het valt ook nogal op als iemand je negeert en je woont in hetzelfde huis. Dat ik opeens haar sleutel niet meer mag hebben enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toen ik in Kassel zat bijvoorbeeld kreeg ik een sms van een vriendin toen ik in de rij stond voor een werk. Ik sms'te direct terug, met een heel verhaal en of we binnenkort eindelijk eens naar de bios zouden gaan (want dat was al langer het plan) en toen kreeg ik meer dan anderhalve week later een mail van haar (maar niks over de bios, of over überhaupt afspreken). Ik probeer me niet te ergeren, maar ik kan er niks aan doen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
![]() ![]() En zij heeft ook mijn reservesleutel (anders kon ze de hare niet pakken). Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|