Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2012, 18:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja.
Dank voor de sympathie.

Heb dit wel vaker en qua symptomen lijkt het wat op een migraine, maar ik durf het niet echt zo te noemen. Hoofd is iig auw en maag is misselijk. Ach ja. Het gebeurt vaker. Weer zo'n leuk bijverschijnsel van het vrouw zijn.
Oud 27-09-2012, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nope. Alleen voor Iris van Herpen (die is er al niet meer) en Yin Xiuzhen (die is er nog wel).
Oud 27-09-2012, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja.
Dank voor de sympathie.

Heb dit wel vaker en qua symptomen lijkt het wat op een migraine, maar ik durf het niet echt zo te noemen. Hoofd is iig auw en maag is misselijk. Ach ja. Het gebeurt vaker. Weer zo'n leuk bijverschijnsel van het vrouw zijn.
Als je het vaker hebt, waarom ga je er dan niet eens mee naar de huisarts?
Oud 27-09-2012, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe niet aan huisartsen.
Oud 27-09-2012, 18:50
Verwijderd
Ik lees de titel steeds als 'Regelafstand voor verjaardagen' en dan denk ik 'huh?' en dan zie ik een regeltante voor me die gedwongen wordt om afstand te nemen van al dat geregel.
Oud 27-09-2012, 18:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik doe niet aan huisartsen.
Waarom nou weer niet
Oud 27-09-2012, 18:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom nou weer niet
Teveel gedoe, alle huisartsen die ik tot nu toe heb gehad zijn lamlullen die je bij alles aankijken alsof je debiel bent en je dan een pakje onstekingsremmers geven, teveel gedoe en 'het gaat toch vanzelf weer over'.
Oud 27-09-2012, 19:01
Verwijderd
als je alleen af en toe migraine hebt, gaat de huisarts je ook alleen aanraden om paracetamol te nemen, dus dat heeft ook niet zo veel zin
als je het heel vaak hebt en er dan niet door kunt werken enzo, kun je medicijnen krijgen om het te voorkomen
Oud 27-09-2012, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, weer een kaart richting Taiwan en eentje richting Duitsland. Ik ben echt zo hard aan het SOGgen
Oud 27-09-2012, 19:19
Verwijderd
ik sog al sinds ik thuis ben en ik heb morgen 2 toetsen, maarja
Oud 27-09-2012, 19:19
Verwijderd
Ach, middelbare school. Appeltje-eitje.
Oud 27-09-2012, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik sog al sinds ik thuis ben en ik heb morgen 2 toetsen, maarja
Je zei dat je niet over zou gaan ondanks dat je zo hard werkt
Oud 27-09-2012, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb maandag twee tentamens :') Tandheelkunde en hospitalisatie. Nu is dat tweede niet zo moeilijk, maar tandheelkunde wel.

Misschien kan ik het beste beginnen met het voorbereiden op de opdracht voor morgen.
Oud 27-09-2012, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
De trimster die mijn lesboek heeft geschreven, is geloof ik veel te tevreden met zichzelf.
Oud 27-09-2012, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh vertel
Oud 27-09-2012, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn lieve huisgenootje is net drie weken weggeweest naar frankrijk en we hebben echt maar 1 keer contact gehad, per sms, en nou is ze weer thuis en dat wist ik pas toen ze al een dag thuis was omdat ze iets op facebook postte en dus weer internet had, en net liep ze langs de keuken en ze ZAG dat ik er stond en ze kwam niet eens even hoi zeggen Wat heb ik misdaan dan
Oud 27-09-2012, 20:08
Hazel
Hazel is offline
Trek het je niet zo persoonlijk aan, ze is je huisgenootje, niet je schoothond
Oud 27-09-2012, 20:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom zou alleen mijn schoothond me moeten groeten?
We waren best wel goede vriendinnen, ten minste, dat dacht ik, en ik heb haar ook dingen toevertrouwd die ik verder aan niemand verteld heb en nou negeert ze me compleet.
Oud 27-09-2012, 20:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet nu pas trouwens, ze heeft me ook geen gedag gezegd toen ze weg ging, niet eens digitaal ofzo. Ze was opeens weg en had haar reservesleutel uit mijn kamer weggehaald en aan haar zus gegeven. Ook zonder iets te zeggen.
Oud 27-09-2012, 20:10
Hazel
Hazel is offline
Misschien heeft ze het Franse humeur mee naar huis genomen. Ik zou haar een keer heel hard groeten als je per se moet, en anders lekker laten.
Oud 27-09-2012, 20:11
Martiño
Martiño is offline
Ik zou er niet direct iets achter zoeken, misschien heeft ze het zelf niet eens door dat ze je geen aandacht besteedt. Vraag haar anders zelf even hoe haar vakantie was?
Oud 27-09-2012, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha helemaal decadent en blaisé over alles
Maar ik vind het een beetje raar, ik heb echt het gevoel dat ik iets fout gedaan heb ofzo.
Oud 27-09-2012, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh vertel
Nou, er staan vaak dingen in als: 'ik heb gevoel dat heel veel andere trimsters dit en dit altijd fout hebben gedaan' en 'op deze en deze manier verpest je dus een vacht, en helaas wordt deze manier nog door heel veel trimsters toegepast' en allemaal dat soort dingen. En ze hamert er steeds op dat ZIJ maar mooi even dit en dit heeft uitgevonden en dat ZIJ het allemaal goed doet Echt, doe normaal. Een beetje bescheiden mag ook wel, hoor, en al helemaal in een lesboek.

En ze heeft echt óveral gekke zinnen staan. Of samengevoegde woorden die helemaal niet samengevoegd kunnen worden. Enzo.

Er staan best wel nuttige dingen in, hoor, anders was het geen lesboek, maar de manier waarop het geschreven is, is een beetje treurig.
Oud 27-09-2012, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou er niet direct iets achter zoeken, misschien heeft ze het zelf niet eens door dat ze je geen aandacht besteedt. Vraag haar anders zelf even hoe haar vakantie was?
Ja ik heb het haar nog niet in persoon gevraagd, maar haar wel een smsje gestuurd van, hoi, was het leuk, ik zag dat je terug was, heb je zin om binnenkort thee te drinken en te vertellen hoe het was enzo.

En toen kreeg ik alleen 'ja' terug.
Oud 27-09-2012, 20:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar misschien zoek ik er ook teveel achter hoor. Daar hebben julile hoogstwaarschijnlijk gelijk in
Citaat:
Nou, er staan vaak dingen in als: 'ik heb gevoel dat heel veel andere trimsters dit en dit altijd fout hebben gedaan' en 'op deze en deze manier verpest je dus een vacht, en helaas wordt deze manier nog door heel veel trimsters toegepast' en allemaal dat soort dingen. En ze hamert er steeds op dat ZIJ maar mooi even dit en dit heeft uitgevonden en dat ZIJ het allemaal goed doet Echt, doe normaal. Een beetje bescheiden mag ook wel, hoor, en al helemaal in een lesboek.

En ze heeft echt óveral gekke zinnen staan. Of samengevoegde woorden die helemaal niet samengevoegd kunnen worden. Enzo.

Er staan best wel nuttige dingen in, hoor, anders was het geen lesboek, maar de manier waarop het geschreven is, is een beetje treurig.
haha, ahw. Ze heeft vast een kleine penis ofzo
Oud 27-09-2012, 20:14
Hazel
Hazel is offline
V-lid
Oud 27-09-2012, 20:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
haha, ahw. Ze heeft vast een kleine penis ofzo
Ja, ik denk het wel.
Oud 27-09-2012, 20:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar interesseert het jullie dan niks of je af en toe contact hebt met je vrienden?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar interesseert het jullie dan niks of je af en toe contact hebt met je vrienden?
Vrij weinig :') Ik heb ook niet zo veel vrienden. Misschien helpt dat.
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een (1) bonbon met de post. Hij kwam van sann en op de envelop had ze een retouradres geschreven. Dat vind ik erg grappig.
Oud 27-09-2012, 20:16
Hazel
Hazel is offline
Ik wil ook een bonbon per post
Oud 27-09-2012, 20:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Als ik mijn vrienden wil zien bel ik ze, of zij mij als ze mij willen zien. Dat verloopt meestal allemaal vrij natuurlijk, en zo niet, dan zijn ze meestal niet echt geschikt voor mijn zeer eenvoudige visie op vriendschap.
Oud 27-09-2012, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wel ja. En ik zou het niet bepaald waarderen als een vriendin zo tegen me deed. Maar ik ben dan ook het ultieme v-lid als het om dat soort dingen gaat Zo kan ik me doodergeren aan vriendinnen die pas na een week op een sms'je reageren.

Citaat:
Ik kreeg vandaag een (1) bonbon met de post. Hij kwam van sann en op de envelop had ze een retouradres geschreven. Dat vind ik erg grappig.
Cute
Oud 27-09-2012, 20:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ook weinig vrienden, en ik vind het dus wel fijn dat twee vrienden in hetzelfde huis wonen want dan zie ik ze nog af en toe. Maar misschien vindt zij mij toch niet zo leuk enzo.
Het valt ook nogal op als iemand je negeert en je woont in hetzelfde huis. Dat ik opeens haar sleutel niet meer mag hebben enzo.
Verwijderd
Misschien heeft ze de kop gewoon een beetje verkeerd staan, dat heeft iedereen weleens.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wel ja. En ik zou het niet bepaald waarderen als een vriendin zo tegen me deed. Maar ik ben dan ook het ultieme v-lid als het om dat soort dingen gaat Zo kan ik me doodergeren aan vriendinnen die pas na een week op een sms'je reageren.

Cute
Jezus, een week? Een dag is mijn ergernis-grens
Oud 27-09-2012, 20:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien heeft ze de kop gewoon een beetje verkeerd staan, dat heeft iedereen weleens.
Ja dat klopt. MAAR DAT MAG ZE OOK AAN MIJ KWIJT DAT IS TOCH UIT DE TIJD MEID
Oud 27-09-2012, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jezus, een week? Een dag is mijn ergernis-grens
Oh, dan erger ik me ook al hoor

Maar toen ik in Kassel zat bijvoorbeeld kreeg ik een sms van een vriendin toen ik in de rij stond voor een werk. Ik sms'te direct terug, met een heel verhaal en of we binnenkort eindelijk eens naar de bios zouden gaan (want dat was al langer het plan) en toen kreeg ik meer dan anderhalve week later een mail van haar (maar niks over de bios, of over überhaupt afspreken). Ik probeer me niet te ergeren, maar ik kan er niks aan doen En ja, ik weet dat dat weinig nut heeft enzo
Oud 27-09-2012, 20:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Is dat dat meisje van die foto waarin je op haar staat?

Ik vind het wel een beetje raar en kortaf gedrag als jullie verder goed met elkaar omgaan.
Oud 27-09-2012, 20:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, dan erger ik me ook al hoor

Maar toen ik in Kassel zat bijvoorbeeld kreeg ik een sms van een vriendin toen ik in de rij stond voor een werk. Ik sms'te direct terug, met een heel verhaal en of we binnenkort eindelijk eens naar de bios zouden gaan (want dat was al langer het plan) en toen kreeg ik meer dan anderhalve week later een mail van haar (maar niks over de bios, of over überhaupt afspreken). Ik probeer me niet te ergeren, maar ik kan er niks aan doen En ja, ik weet dat dat weinig nut heeft enzo
Oh maar dat is toch ook irritant? Ik zou er dan ook meteen vanuit gaan dat zij onze vriendschap niet als een vriendschap ziet zoals ik dat zie en dat ze niet met mij om wil gaan/dingen doen. En dan zou ik heel gekwetst en gemeen reageren als ze iets tegen me zegt.
Oud 27-09-2012, 20:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Is dat dat meisje van die foto waarin je op haar staat?

Ik vind het wel een beetje raar en kortaf gedrag als jullie verder goed met elkaar omgaan.
Niet dat meisje, daar ga ik heel goed mee om. Die andere ook, daar sta ik mee op de efteling-foto's.
Ik vind het dus ook raar
Oud 27-09-2012, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb echt hele dikke /care voor dat soort zaken
Oud 27-09-2012, 20:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap dat echt niet
Oud 27-09-2012, 20:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil toch alleen maar vriendjes zijn
Oud 27-09-2012, 20:28
Verwijderd
Dat ze haar sleutel weghaalt is wel een beetje raar, ongeacht wat voor visie je op vriendschap hebt. Iemands reservesleutelbewaarder zijn is serious business.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh maar dat is toch ook irritant? Ik zou er dan ook meteen vanuit gaan dat zij onze vriendschap niet als een vriendschap ziet zoals ik dat zie en dat ze niet met mij om wil gaan/dingen doen. En dan zou ik heel gekwetst en gemeen reageren als ze iets tegen me zegt.
Nou ja, ik ken haar, en dit doet ze dus vaker. Ze is wat dit betreft niet heel betrouwbaar. Dat vind ik vervelend, want ik reageer zelf altijd direct op berichtjes (behalve nu op haar mail, want ik was zo geërgerd dat ik 4 dagen later pas reageerde ). Maar tegelijkertijd weet ik dat we wel goede vriendinnen zijn. Ik had alleen liever wat frequenter contact gehad.
Miekje*
Miekje* is offline
Kusje op! *kopje thee geeft*

Ik heb mijn thee trouwens in een thermoglas gegoten Niet echt handig, want ik wil snel thee drinken!
Oud 27-09-2012, 20:29
Verwijderd
Niet iedereen houdt z'n e-mail of telefoon ook even goed in de gaten.
Oud 27-09-2012, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat zal, maar in dit geval stuurde ik een sms terug 5 minuten nadat ze MIJ sms'te. Dus dan kon ze toch een bericht terug verwachten
Oud 27-09-2012, 20:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat ze haar sleutel weghaalt is wel een beetje raar, ongeacht wat voor visie je op vriendschap hebt. Iemands reservesleutelbewaarder zijn is serious business.
Nou dat vind ik dus ook
En zij heeft ook mijn reservesleutel (anders kon ze de hare niet pakken).
Citaat:
Nou ja, ik ken haar, en dit doet ze dus vaker. Ze is wat dit betreft niet heel betrouwbaar. Dat vind ik vervelend, want ik reageer zelf altijd direct op berichtjes (behalve nu op haar mail, want ik was zo geërgerd dat ik 4 dagen later pas reageerde ). Maar tegelijkertijd weet ik dat we wel goede vriendinnen zijn. Ik had alleen liever wat frequenter contact gehad.
haha mooi drama is dat he, DAN REAGEER IK LEKKER OOK NIET. Misschien moeten we elkaar smsen, dan hebben we altijd een reactie
Citaat:
Kusje op! *kopje thee geeft*

Ik heb mijn thee trouwens in een thermoglas gegoten Niet echt handig, want ik wil snel thee drinken!
Slok koud water erbij? Dankjewel trouwens en thee is een goed idee
Citaat:
Niet iedereen houdt z'n e-mail of telefoon ook even goed in de gaten.
Maar je hebt dat toch ook nodig voor school en werk en bezorgde grootouders?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten