Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerst een beetje eten dan ja! En kun je niet een krukje of iets dergelijks in de douche zetten? En de deur op een kier helpt ook. Sowieso dat iemand je kan komen redden als het niet lukt, maar ook val je minder snel flauw als er wat frisse lucht binnen komt. Maar wat goed dat je zo vooruit gaat!
|
Verwijderd
|
Nou ja, deur op een kier helpt hier op zich niet zo goed, maar toevallig zit er wel een raam in de douchecabinedingiets! Stoeltje hebben we dan weer niet. Maar op zich ben ik niet meer heel duizelig en zijn mijn spieren weer sterk genoeg dat ik wat langer dan 5 minuten kan staan, dus we gaan er even vanuit dat het gewoon lukt
![]() Overigens was de warmte ook het probleem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Argh, kutnieuws. Mijn vriend wordt voor zijn werk waarschijnlijk overgeplaatst naar het filiaal in Breda, ipv het filiaal hier in Den Bosch. Het was juist zo fijn dat hij op loopafstand van mijn huis werkte, nu gaat het een stuk lastiger worden om hem te zien als we niet allebei een aantal dagen in dezelfde stad zijn.
![]()
|
Verwijderd
|
zoooo, het gaatje van de bouwvakker was precies toen ik in bed lag net, maar nu hangt ALLES
![]() ![]() Nu eindelijk slapen. Ik ben door en door koud van de slaap ![]() |
![]() |
|
Ze zat dus inderdaad beneden in haar auto te wachten en ja ze is een domme doos (zei ik dat? Ja dat zei ik
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn nieuwe huisarts is supergaaf trouwens
![]() ![]() Tevens is hij vijftig en zijn catchphrase bij het afscheid nemen is 'houd het gezond, he'. Sarah naamzoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dokter probeert me altijd zo snel mogelijk af te wimpelen met een pakje ontstekingsremmers of de woorden 'kijk het nog even aan en kom anders volgende week maar terug'. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is alvast hoe hij hoort. Daar heb je niet zoveel aan, dus hier zijn ook ook wat praktische pointers: het voornaamste verschil tussen Nederlandse en Russische uitspraak is dat Nederlands vanuit de keel komt en het Russisch zich afspeelt voor in de mond. Het helpt om je mond breder te maken dan je in het Nederlands zou doen, te letten op waar de klank 'geboren' wordt (en dat dus zo ver mogelijk naar voren proberen te verschuiven), en voor Nederlandse maatstaven overdreven te articuleren. Cheat code: Russische woorden uitspreken zoals je in het Spaans (of desnoods het Italiaans) zou doen. Ze hebben een vergelijkbare tongval. Of in elk geval staan ze er stukken dichter bij dan het Nederlands. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|