Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 09:52
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, heel lekker. En ook erg nodig
Oud 29-11-2012, 10:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meheheh oeps, ik heb nog maar 13,90 op m'n rekening. Weet eigenlijk niet zeker wanneer m'n geld voor de volgende maand komt.
Oud 29-11-2012, 10:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
mweh, ik voel me belabberd. Zwaar leven!
Oud 29-11-2012, 10:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja jeetje, de advocaat snapte niet hoe ze binnen moest komen en is weer omgekeerd Nou komt ze over een half uur. Ik heb nog meer dingen te doen ja!
Oud 29-11-2012, 10:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En er moet echt een handleiding bij de ingang van dit gebouw komen te staan. Iedereen heeft moeite de extreme beveiliging hier door te komen.
Oud 29-11-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Meheheh oeps, ik heb nog maar 13,90 op m'n rekening. Weet eigenlijk niet zeker wanneer m'n geld voor de volgende maand komt.
Oei, dat is niet handig!

Ik ben ook net wakker . Ik twijfel wat ik eerst moet gaan doen, want ik ga vandaag weer voor het eerst alleen douchen. Eten voordat ik ga douchen is dan zeker wel handiger ? Eerder kon ik niet staand douchen omdat ik dan gewoon omviel
Oud 29-11-2012, 10:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Eerst een beetje eten dan ja! En kun je niet een krukje of iets dergelijks in de douche zetten? En de deur op een kier helpt ook. Sowieso dat iemand je kan komen redden als het niet lukt, maar ook val je minder snel flauw als er wat frisse lucht binnen komt. Maar wat goed dat je zo vooruit gaat!
Oud 29-11-2012, 10:47
Verwijderd
Nou ja, deur op een kier helpt hier op zich niet zo goed, maar toevallig zit er wel een raam in de douchecabinedingiets! Stoeltje hebben we dan weer niet. Maar op zich ben ik niet meer heel duizelig en zijn mijn spieren weer sterk genoeg dat ik wat langer dan 5 minuten kan staan, dus we gaan er even vanuit dat het gewoon lukt .

Overigens was de warmte ook het probleem . Door de warmte werd ik beroerd en ging ik flauwvallen, wat heel bizar is eigenlijk. Want dan moet je of koud douchen wat niet chill is, of een beetje lauwwarmig wat dan eigenlijk al heel snel ook te warm bleek.
Oud 29-11-2012, 10:51
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo, forum Ik mag zodadelijk alweer lekker naar huis.
Oud 29-11-2012, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou ja, deur op een kier helpt hier op zich niet zo goed, maar toevallig zit er wel een raam in de douchecabinedingiets! Stoeltje hebben we dan weer niet. Maar op zich ben ik niet meer heel duizelig en zijn mijn spieren weer sterk genoeg dat ik wat langer dan 5 minuten kan staan, dus we gaan er even vanuit dat het gewoon lukt .

Overigens was de warmte ook het probleem . Door de warmte werd ik beroerd en ging ik flauwvallen, wat heel bizar is eigenlijk. Want dan moet je of koud douchen wat niet chill is, of een beetje lauwwarmig wat dan eigenlijk al heel snel ook te warm bleek.
Dat is niet zo raar . Ik weet niet precies hoe het komt, maar toen ik blindedarmontsteking met allerlei complicaties had, viel ik ook steeds flauw onder de douche en ik hoor dat wel vaker van mensen. Oh misschien weet ik wel waarom, want bij een warme douche gaan al die vaatjes in je huid wijd open staan en dan gaat er meer bloed daarheen en minder naar je hersens. Maar goed ventileren dan!
Oud 29-11-2012, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ben je nu op school?
Oud 29-11-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is fijn!

Citaat:
Dat is niet zo raar . Ik weet niet precies hoe het komt, maar toen ik blindedarmontsteking met allerlei complicaties had, viel ik ook steeds flauw onder de douche en ik hoor dat wel vaker van mensen. Oh misschien weet ik wel waarom, want bij een warme douche gaan al die vaatjes in je huid wijd open staan en dan gaat er meer bloed daarheen en minder naar je hersens. Maar goed ventileren dan!
Oh dan is het vast heel erg logisch ja.
Oud 29-11-2012, 10:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ben je nu op school?
Jep En eigenlijk zou ik pas om kwart voor 5 uit zijn, dus dit is een mooie verrassing. Kan ik mooi nog net even de laatste Sintaankopen doen.
Oud 29-11-2012, 11:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jep En eigenlijk zou ik pas om kwart voor 5 uit zijn, dus dit is een mooie verrassing. Kan ik mooi nog net even de laatste Sintaankopen doen.
Ik ga zo ook sintinkopen doen
Oud 29-11-2012, 11:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga zo ook sintinkopen doen
Leuk! Eigenlijk heb ik al bijna alles, maar ik wil gewoon een excuus hebben om naar de Action te gaan
Oud 29-11-2012, 11:11
Verwijderd
Ik ga vandaag poging tot gedichten doen denk ik!
Oud 29-11-2012, 11:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Huhu, ik heb eigenlijk nog bijna niks Dat wordt rennen in de stad
Oud 29-11-2012, 11:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook bezig aan het gedicht voor sinterDK. Het vlot al aardig, maar ik blijf het lastig vinden.
Oud 29-11-2012, 11:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik snap skype niet helemaal. Ik krijg elke dag een bericht dat een bepaald persoon jarig is 'vandaag'
Oud 29-11-2012, 11:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zucht, wanneer komt ze nou. Ik zit echt op hete kolen. Stress loopt alleen maar op zo.
Oud 29-11-2012, 11:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
spammerdepampam
Oud 29-11-2012, 11:19
Verwijderd
Ze komt vanzelf Snebbel!
Miekje*
Miekje* is offline
*Snebbel kopje thee toeschuift*
Miekje*
Miekje* is offline
Alles lost me op met virtuele thee
Oud 29-11-2012, 11:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja of ze denkt nu dat ze helemaal niet hoeft aan te bellen. Volgens mij is het echt een domme doos Hoe kan zo iemand een universitaire opleiding hebben afgerond?
Oud 29-11-2012, 11:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga wel kijken, zucht.
Oud 29-11-2012, 11:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja of ze denkt nu dat ze helemaal niet hoeft aan te bellen. Volgens mij is het echt een domme doos Hoe kan zo iemand een universitaire opleiding hebben afgerond?
Voor een universitaire opleiding hoef je niet perse heel intelligent te zijn
Oud 29-11-2012, 11:30
Martiño
Martiño is offline
Argh, kutnieuws. Mijn vriend wordt voor zijn werk waarschijnlijk overgeplaatst naar het filiaal in Breda, ipv het filiaal hier in Den Bosch. Het was juist zo fijn dat hij op loopafstand van mijn huis werkte, nu gaat het een stuk lastiger worden om hem te zien als we niet allebei een aantal dagen in dezelfde stad zijn.
Oud 29-11-2012, 11:31
Verwijderd
zoooo, het gaatje van de bouwvakker was precies toen ik in bed lag net, maar nu hangt ALLES een barretje, planken, de lockers aan de muur vast, schilderijen. Ik had een paar dingen nog niet binnen maar ik mag volgende week ff binnenlopen en dan hangt ie het alsnog op

Nu eindelijk slapen. Ik ben door en door koud van de slaap
Oud 29-11-2012, 11:33
Miekje*
Miekje* is offline
Slaap lekker, Pip!
Oud 29-11-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
en nu ga ik mijn haar opsteken, mijn broek waar ik mezelf het lekkerst in vind én met flinke decolleté naar de bouwvakkerszaak op de hoek om te vragen of ze please please please please vandaag of morgen willen komen om dingen voor me op te hangen.
Oud 29-11-2012, 11:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ze zat dus inderdaad beneden in haar auto te wachten en ja ze is een domme doos (zei ik dat? Ja dat zei ik ). Ze doet de hele tijd of ze het snapt maar dan vat ze het samen en blijkt ze het helemaal niet te snappen. Nouja, maakt verder ook niet uit.
Oud 29-11-2012, 11:53
Verwijderd
Nou ja, gelukkig vat ze het dan samen zodat je door hebt dat ze het verkeerd heeft.
Oud 29-11-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Voor een universitaire opleiding hoef je niet perse heel intelligent te zijn
qft!
Oud 29-11-2012, 12:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga het gedicht wel af krijgen, vandaag Maar nu ga ik naar huis. Dag!
Oud 29-11-2012, 12:58
Verwijderd
Ik heb een paar druppeltjes hechtlijm op mijn vinger geknoeid, nu lijkt het net of mijn vinger blauwe herpes heeft.
Oud 29-11-2012, 13:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zooo mijn tietjes hebben goed werk geleverd, omg mascara op, luchtje op, leren jasje van anne en een laag hemdje dus. Aan de telefoon had ie gezegd dat het pas volgende week kon, maar toen ik daar net in persoon kwam had ie nog wel een gaatje vandaag. Tieten
Oud 29-11-2012, 13:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo jongens, ik ben weer helemaal klaar met händel bleren voor vandaag, even lekker tschaikovsky zingen voor de afwisseling.
Wilde Para of Etmakas me nog helpen?
Oud 29-11-2012, 13:54
Verwijderd
Zo, timing, ik ben net thuis. Waar wil je hulp mee?
Oud 29-11-2012, 13:55
Verwijderd
Oud 29-11-2012, 13:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo, timing, ik ben net thuis. Waar wil je hulp mee?
ya li v pole da ne travushka bila
Misschien op skype ofzo? Want ik wil help met de uitspraak
Oud 29-11-2012, 14:02
Verwijderd
Mijn nieuwe huisarts is supergaaf trouwens Ik had twee vragen en het antwoord daarop was 'neuh, niks aan de hand' en toen hebben we een uurlang over games en waterkoeling gepraat Hij speelt nu Borderlands.

Tevens is hij vijftig en zijn catchphrase bij het afscheid nemen is 'houd het gezond, he'.

Sarah naamzoek.
Oud 29-11-2012, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een uur! duurt een gesprek niet 10 minuten
Oud 29-11-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe huisarts is supergaaf trouwens Ik had twee vragen en het antwoord daarop was 'neuh, niks aan de hand' en toen hebben we een uurlang over games en waterkoeling gepraat Hij speelt nu Borderlands.

Tevens is hij vijftig en zijn catchphrase bij het afscheid nemen is 'houd het gezond, he'.

Sarah naamzoek.
Oud 29-11-2012, 14:13
Carn
Carn is offline
Hehe ja die is cool
Oud 29-11-2012, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Sarah naamzoek.
Awesome.
Mijn dokter probeert me altijd zo snel mogelijk af te wimpelen met een pakje ontstekingsremmers of de woorden 'kijk het nog even aan en kom anders volgende week maar terug'.
Oud 29-11-2012, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Meh, wat ben ik ook een sufkut. Ik hoef vanavond om half 9 pas in A'dam te zijn en wou daarvoor nog effe de stad in om te winkelen, maar dan stel ik het uit want 'ik heb nog maar 5 uur'.
Oud 29-11-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ya li v pole da ne travushka bila
Misschien op skype ofzo? Want ik wil help met de uitspraak
Hm, ik moet nu eigenlijk eerst een paar dingen regelen, maar daarna kunnen we wel even op Skype. Hoe oefenen jullie uitspraak normaliter? Ga je eerst de tekst opzeggen zonder te zingen, of gaat het meteen met zang?

Hier is alvast hoe hij hoort. Daar heb je niet zoveel aan, dus hier zijn ook ook wat praktische pointers: het voornaamste verschil tussen Nederlandse en Russische uitspraak is dat Nederlands vanuit de keel komt en het Russisch zich afspeelt voor in de mond. Het helpt om je mond breder te maken dan je in het Nederlands zou doen, te letten op waar de klank 'geboren' wordt (en dat dus zo ver mogelijk naar voren proberen te verschuiven), en voor Nederlandse maatstaven overdreven te articuleren.

Cheat code: Russische woorden uitspreken zoals je in het Spaans (of desnoods het Italiaans) zou doen. Ze hebben een vergelijkbare tongval. Of in elk geval staan ze er stukken dichter bij dan het Nederlands.
Oud 29-11-2012, 14:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor in de mond is sowieso de enige optie bij het zingen, daarom klinkt het zo kut als je in het nederlands of engels klassiek zingt. Ik ken de melodie al, maar ik oefen de tekst eerst gewoon sprekend
Oud 29-11-2012, 14:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens heb ik er wel veel aan dat je me een goede versie gewezen hebt, want ik kan prima zelf youtuben maar ik kan natuurlijk moeilijk beoordelen of de zanger een goede uitspraak heeft in het russisch
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten