Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeutje, naast wanhopig zijn er een aantal ook nog teergevoelig. Als ik opmerk dat sommigen waarschijnlijk op zoek zijn naar een Brad Pitt type, ga je daar dan meteen uit concluderen dat ik zeg dat je lelijk bent? Als je het verschil zelf niet ziet, dan raad ik in ieder geval een oogarts aan, maar niet gelijk aan Brad Pitt wil niet zeggen gelijk aan lelijk.
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over datingsiteperikelen ^^ Er is iig al een leuke blog: http://www.annalsofonlinedating.com/ En koud en rillerig en niet helemaal geweldig. Maar bed wordt ook saai ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb een uitnodiging voor een Sweet Sixteen van de dochter van mijn nicht. Thema Moulin Rouge. In principe zeg ik challenge accepted, maar het is al over 2 weken en om in 2 weken een fucking awesome kostuum bedenken en in elkaar zetten terwijl ik het moet doen met wat ik heb want er is geen geld...
Nou ja, zin is ook nog iets anders, maar goed, nu kan ik sowieso met mijn duf hoofd toch niet veel bedenken. Ertur, het is in het café dat Jacky op zijn raam had staan, zin om mee te gaan? ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is een algemene opmerking van de meeste mannen die op een datingsite staan. Ze krijgen amper tot geen berichten of amper reactie op hun berichten. En als ik de hoeveelheid 'neuken'-berichten vermeld, zeggen ze dat zelfs niet te krijgen. Waarop er natuurlijk altijd een paar 'ik zou het wel weten huhuhu'-erds bij zitten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Maar Mutant, heb je dan soms niet de neiging om er helemaal mee te kappen, dat online daten? Ik zou er helemaal gek van worden.
![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was er gisteren over aan het denken. Maar soms vergeet ik mijn profiel voor een tijdje
![]() Omdat ik niet actief op zoek ben, boeit het me ook niet zo heel hard wat mensen al dan niet sturen. Ik ben nu aan de praat geraakt met een larper aan de andere kant van België, dat is dan wel weer tof ^^ en daardoor ben ik wat meer op de site geweest en dus zichtbaarder, dus er komen weer nieuwe berichten binnen. Ik denk niet dat ik ooit nog echt een datingsite zou gaan gebruiken om aan de man/vrouw te raken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Geen kindertjes trouwens! ![]() Edit: oh, hij was me voor. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie bedenkt zoiets. Seriously? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben nog steeds aan het lezen op die blog. Omg. ![]() "I want you to smack me in the wiener with one tittie" Wtf. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, zoals ik al zei, ik snap daten gewoon echt niet. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|