Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2013, 22:53
bloodyb
bloodyb is offline
Slaap lekker!
Oud 22-03-2013, 22:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wrestling ^^

Belgian Wrestling School, maar dat is intussen van naam veranderd en gesplitst geloof ik.
Citaat:
Kijk Trimm:

[afbeelding]

Citaat:
Heb je wel droge wijn dan?
Zoete. hik.
Oud 22-03-2013, 22:56
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik ga maffen. Truste!
Daar gaat mn 5-min deadline in t wws!

Trusten.
Oud 22-03-2013, 23:00
Verwijderd
welterusten!
Oud 22-03-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Zoete. hik.
Jaaa, dat is ook fiesssss, Patrick! Toch geen zoete witte mousserende wijn eah.
Oud 22-03-2013, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee man. 'mousserend'. Pffff....

Oh, maar het is blijkbaar wel een 'droge' wijn, maar daar proef ik geen klote van. Normaal vind ik droge witte wijn juist echt heel goor. Nou, Chardonnay Colombard van 3 euro bij de lidl, ik mag jou wel!
Oud 23-03-2013, 09:15
Verwijderd
En het ziek zijn is blijkbaar nog altijd niet over. Ik voel me draaierig en misselijk nu, ik zou bijna terug in bed kruipen.
Oud 23-03-2013, 09:22
Verwijderd
Ik zit op de vloer in een plekje zonlicht te doen alsof het helemaal niet koud is
Oud 23-03-2013, 09:24
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik zit op de vloer in een plekje zonlicht te doen alsof het helemaal niet koud is
Je ben een poes.
Oud 23-03-2013, 09:31
Verwijderd
Ik ben er niet zo goed in als poezen, want ik verveel me
Oud 23-03-2013, 09:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mogguh!
Oud 23-03-2013, 11:06
Verwijderd
Jeutje, naast wanhopig zijn er een aantal ook nog teergevoelig. Als ik opmerk dat sommigen waarschijnlijk op zoek zijn naar een Brad Pitt type, ga je daar dan meteen uit concluderen dat ik zeg dat je lelijk bent? Als je het verschil zelf niet ziet, dan raad ik in ieder geval een oogarts aan, maar niet gelijk aan Brad Pitt wil niet zeggen gelijk aan lelijk.

Ik denk dat ik een boek ga schrijven over datingsiteperikelen ^^ Er is iig al een leuke blog: http://www.annalsofonlinedating.com/

En koud en rillerig en niet helemaal geweldig. Maar bed wordt ook saai ^^
Oud 23-03-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Je ben een poes.
<3
Oud 23-03-2013, 14:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jeutje, naast wanhopig zijn er een aantal ook nog teergevoelig. Als ik opmerk dat sommigen waarschijnlijk op zoek zijn naar een Brad Pitt type, ga je daar dan meteen uit concluderen dat ik zeg dat je lelijk bent? Als je het verschil zelf niet ziet, dan raad ik in ieder geval een oogarts aan, maar niet gelijk aan Brad Pitt wil niet zeggen gelijk aan lelijk.

Ik denk dat ik een boek ga schrijven over datingsiteperikelen ^^ Er is iig al een leuke blog: http://www.annalsofonlinedating.com/

En koud en rillerig en niet helemaal geweldig. Maar bed wordt ook saai ^^
Holy shit, die dingen daarin. Mensen sturen toch niet echt dat soort berichten naar wildvreemden op een datingsite?
Oud 23-03-2013, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, die dingen daarin. Mensen sturen toch niet echt dat soort berichten naar wildvreemden op een datingsite?
Je wilt het niet weten. Ik denk dat de Amerikaansen wel meer krijgen, want meer mensen en vooral meer gekke mensen, maar ik kom af en toe wel wat dingen waar ik van naast mijn stoel zak.

Een van de recente was een berichtje 'Friends with benefits?' Meer niet. Oh en nu ik ga terugkijken zie ik dat hij met zijn nieuwe account (zonder -) het berichtje 'Hola' heeft gestuurd. Een reden ook waarom ik niet zo snel berichten wegsmijt, kan ik altijd terugkijken of een andere engerd niet al op een andere manier aandacht heeft proberen te trekken

Citaat:
Hallo,

Het feit dat je bisexueel bent, spreekt mij wel aan !
Was een van de meer briljante. Ehhh? In welk opzicht kan je dat aanspreken? Het enige nut dat ik daarin kan bedenken is dat hij denkt dat ik sneller te verleiden ben tot een trio met een vrouw.

Citaat:
Wil je sex met me vanavond?
Komt vrij regelmatig voor.

Citaat:
Hey Beautiful girl,
My name is Thomas, I am a single black caring guy and lovely guy, I will be glad to tell u that i have interest in you.
Please get back to me.
Dit soort dingen ook. Dingen die lijken alsof ze persoonlijk zijn (dit is een meer standaard voorbeeld), maar stiekem gaan ze helemaal niet in op de dingen op je profiel, dus het is iets wat ze naar iedereen sturen.Op die site staat daar ook een mooi voorbeeld, iets met commentaar op iets op een foto, over een muur geloof ik, iets wat vrij makkelijk op een foto kan staan, maar zij had nooit zo'n foto gehad

Ik heb ook een afschrikstukje staan, om me vooral niet te contacteren als ze dom zijn of wanhopig, maar blijkbaar werkt dat ook niet altijd Ook als ze mijn profiel helemaal gelezen blijken te hebben.
Gisteren:
En jongens toch wat een wanhoop. Iemand spreekt me aan. Lijkt een aardige kerel, dus ik reageer, nieuwe mensen altijd goed. Ik geef aan dat ik NIET op zoek ben naar een liefdesrelatie op dit moment. Dan ben ik misschien bang voor relaties. Yeah, ik, suuuuure. Als ik dan reageer dat ik het allemaal niet uitsluit als ik er tegenaan loop, stuur ik mixed signals en hij wil even weten of hij kans maakt om een liefdesrelatie met me te krijgen.
NEE. Dag!
Oud 23-03-2013, 14:51
Verwijderd
Dat krijg ik nou nooit. Van mannen noch vrouwen.
Oud 23-03-2013, 14:52
Verwijderd
En ik heb een uitnodiging voor een Sweet Sixteen van de dochter van mijn nicht. Thema Moulin Rouge. In principe zeg ik challenge accepted, maar het is al over 2 weken en om in 2 weken een fucking awesome kostuum bedenken en in elkaar zetten terwijl ik het moet doen met wat ik heb want er is geen geld...

Nou ja, zin is ook nog iets anders, maar goed, nu kan ik sowieso met mijn duf hoofd toch niet veel bedenken. Ertur, het is in het café dat Jacky op zijn raam had staan, zin om mee te gaan? ^^
Oud 23-03-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Dat krijg ik nou nooit. Van mannen noch vrouwen.
Ja, dat zeggen wel meer mannen ^^ 'Ik wou dat ik een berichtje met 'neuken' kreeg, huhuhu'.
Dat snap ik.
Oud 23-03-2013, 14:55
Verwijderd
Ja, want daar zou ik natuurlijk meteen op in gaan.
Oud 23-03-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, want daar zou ik natuurlijk meteen op in gaan.
Het 'huhuhu' was niet specifiek naar jou gericht

Maar het is een algemene opmerking van de meeste mannen die op een datingsite staan. Ze krijgen amper tot geen berichten of amper reactie op hun berichten. En als ik de hoeveelheid 'neuken'-berichten vermeld, zeggen ze dat zelfs niet te krijgen. Waarop er natuurlijk altijd een paar 'ik zou het wel weten huhuhu'-erds bij zitten.
Oud 23-03-2013, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog nooit van die berichtjes gehad. Gelukkig.
Oud 23-03-2013, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit van die berichtjes gehad. Gelukkig.
Hoe doe je dat
Oud 23-03-2013, 15:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe doe je dat
Welke site zit jij op dan?
Oud 23-03-2013, 15:06
Verwijderd
Dat online datinggebeuren is maar een dorre woestijn voor mij
Oud 23-03-2013, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw, arme Q
Oud 23-03-2013, 15:14
Verwijderd
Ja, ik moet nodig getroost worden.
Oud 23-03-2013, 15:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap daten sowieso niet, laat staan via zo'n profiel website. Het lijkt me ook vrij logisch dat daar voornamelijk wanhopige engerds op af komen.
Oud 23-03-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Welke site zit jij op dan?
OkCupid. Maar ik heb er in het verleden verschillende gehad/getest. Ik heb op mijn stage ook een concept voor een nieuwe datingsite moeten verzinnen/ontwikkelen en zat dus op verschillende sites om te testen. Ik ben nu Paiq aan het bekijken omdat ik nieuwsgierig was naar dat systeem, maar ik heb er niet zoveel mee omdat ik in principe niet op zoek ben naar een relatie/date. Wat nieuwe mensen leren kennen is prima en als ik geen profiel kan nakijken op Ohlaatmaars, ja dan houdt het al snel op.

Citaat:
Dat online datinggebeuren is maar een dorre woestijn voor mij
Je had toch laatst een match met een meid die van fitniss en buddy pumpen hield? Vooral haar brede muzieksmaak leek me wel iets voor je
Oud 23-03-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik snap daten sowieso niet, laat staan via zo'n profiel website. Het lijkt me ook vrij logisch dat daar voornamelijk wanhopige engerds op af komen.
Engerds valt mee, die vallen snel door de mand met hun berichten. Wanhopig, dat wel heel erg.
Oud 23-03-2013, 15:20
Verwijderd
Ik heb zin in een conflict, geloof ik. Ter vermaak.
Oud 23-03-2013, 15:30
Vowel
Vowel is offline
Maar Mutant, heb je dan soms niet de neiging om er helemaal mee te kappen, dat online daten? Ik zou er helemaal gek van worden. Ik bedoel, ik vind het wel grappig om het zo te lezen, maar het wordt natuurlijk heel iets anders als je wel echt zoekt naar een leuke relatie en alleen maar wanhopige creeps kunt vinden..

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:00.
Oud 23-03-2013, 15:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb zin in een conflict, geloof ik. Ter vermaak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Conflict_in_Goa_(1961)

Oud 23-03-2013, 15:35
Verwijderd
Ik was er gisteren over aan het denken. Maar soms vergeet ik mijn profiel voor een tijdje
Omdat ik niet actief op zoek ben, boeit het me ook niet zo heel hard wat mensen al dan niet sturen. Ik ben nu aan de praat geraakt met een larper aan de andere kant van België, dat is dan wel weer tof ^^ en daardoor ben ik wat meer op de site geweest en dus zichtbaarder, dus er komen weer nieuwe berichten binnen.
Ik denk niet dat ik ooit nog echt een datingsite zou gaan gebruiken om aan de man/vrouw te raken.
Oud 23-03-2013, 15:36
Verwijderd
Oh en ik ben aan het discussiëren geraakt met een gast uit Italië over een antwoord op zo'n vraag. Niet nuttig, wel vermakelijk
Oud 23-03-2013, 15:39
Verwijderd
Wat zullen jullie kindertjes later, als jullie groot zijn, een ongelukkig leven hebben met zoveel kuthumor in de genen.

En toch moest ik gniffelen
Oud 23-03-2013, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig komen die kindertjes er niet!
Oud 23-03-2013, 15:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik was er gisteren over aan het denken. Maar soms vergeet ik mijn profiel voor een tijdje
Omdat ik niet actief op zoek ben, boeit het me ook niet zo heel hard wat mensen al dan niet sturen. Ik ben nu aan de praat geraakt met een larper aan de andere kant van België, dat is dan wel weer tof ^^ en daardoor ben ik wat meer op de site geweest en dus zichtbaarder, dus er komen weer nieuwe berichten binnen.
Ik denk niet dat ik ooit nog echt een datingsite zou gaan gebruiken om aan de man/vrouw te raken.
Dus eigenlijk gebruik je het als entertainment, zoals ik CG af en toe lees?

Citaat:
Wat zullen jullie kindertjes later, als jullie groot zijn, een ongelukkig leven hebben met zoveel kuthumor in de genen.

En toch moest ik gniffelen
<3

Geen kindertjes trouwens!

Edit: oh, hij was me voor.
Oud 23-03-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig komen die kindertjes er niet!

Citaat:
Dus eigenlijk gebruik je het als entertainment, zoals ik CG af en toe lees?
zoiets. En als mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen die niet per se iets hoeven te betekenen en die ik net zo snel weer kan negeren als het niks is. Oh en om antwoorden te proberen te bedenken op de meest waanzinnige ethische vragen!
Oud 23-03-2013, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik

Citaat:
OkCupid. Maar ik heb er in het verleden verschillende gehad/getest. Ik heb op mijn stage ook een concept voor een nieuwe datingsite moeten verzinnen/ontwikkelen en zat dus op verschillende sites om te testen. Ik ben nu Paiq aan het bekijken omdat ik nieuwsgierig was naar dat systeem, maar ik heb er niet zoveel mee omdat ik in principe niet op zoek ben naar een relatie/date. Wat nieuwe mensen leren kennen is prima en als ik geen profiel kan nakijken op Ohlaatmaars, ja dan houdt het al snel op.
Ik zit ook op paiq en het ontbreken van een profiel is soms wel onhandig ja. Vooral ook omdat het volledig onduidelijk is op basis waarvan je wordt gematcht aan sommige types. Maar ach, wie weet zit er eens iets tussen.
Oud 23-03-2013, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een kennis van de middelbare school heeft net een kind gekregen en dat is me toch lelijk :')
Oud 23-03-2013, 15:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

zoiets. En als mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen die niet per se iets hoeven te betekenen en die ik net zo snel weer kan negeren als het niks is. Oh en om antwoorden te proberen te bedenken op de meest waanzinnige ethische vragen!
Misschien moet ik me ook eens aanmelden op een datingsite.
Oud 23-03-2013, 15:47
Verwijderd
Oh ja, op Paiq krijg ik ook geen 'Neuken' berichtjes, maar daar hebben ze ook geen foto om dat op te baseren ^^ Het ging om sites met profielen.
Oud 23-03-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik me ook eens aanmelden op een datingsite.
Een van de meest bizarre was iets als: Een blinde man veroorzaakt met opzet een brand in een museum. Wie/wat red je uit de brand? 1. de man 2. de blindengeleidehond 3. kunst 4. fuck alles, alleen mezelf.

Wie bedenkt zoiets. Seriously?
Oud 23-03-2013, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja, op Paiq krijg ik ook geen 'Neuken' berichtjes, maar daar hebben ze ook geen foto om dat op te baseren ^^ Het ging om sites met profielen.
Ah, ik heb alleen op paiq en ematching gezeten (wel met profiel, maar beetje ander publiek misschien?).
Oud 23-03-2013, 15:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een van de meest bizarre was iets als: Een blinde man veroorzaakt met opzet een brand in een museum. Wie/wat red je uit de brand? 1. de man 2. de blindengeleidehond 3. kunst 4. fuck alles, alleen mezelf.

Wie bedenkt zoiets. Seriously?
Dat is inderdaad wel een dilemma.

Ik ben nog steeds aan het lezen op die blog. Omg.

"I want you to smack me in the wiener with one tittie"

Wtf.
Oud 23-03-2013, 15:52
Verwijderd
Ematching ken ik niet, ah dat is zoiets als match4me, hoger opgeleiden. Klopt, daar is het meestal wat minder. Zitten ook waarschijnlijk meer betalende functies in.
Oud 23-03-2013, 15:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een kennis van de middelbare school heeft net een kind gekregen en dat is me toch lelijk :')
Kinderen zijn altijd lelijk.
Oud 23-03-2013, 16:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En ik
Oh, ik weet ook wel dat er ook normale en leuke mensen zulk soort dingen doen. een vriendin van me heeft ook vaak verhalen over de dates die ze heeft gehad via zo'n website. Maar het ligt er natuurlijk ook wel aan op welke site je zit. Op sommigen zijn mensen wat serieuzer. Dat lijkt me op OkCupid totaal niet het geval.

Maar goed, zoals ik al zei, ik snap daten gewoon echt niet.
Oud 23-03-2013, 16:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waar heb je nu datingsites voor nodig als je scholierenfora hebt?
Oud 23-03-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je nu datingsites voor nodig als je scholierenfora hebt?
Inderdaad.

edit: Ik voel me nu overigens wel een heel vies oud mannetje met deze bevestiging
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten