Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee rustdagen gehad met alleen wandelen. Nu kijken of mijn lichaam het trekt om een weekje hardcore te gaan a minimaal een uur sporten pd. I want results
![]() Vanmorgen 30DS lvl 2, 2/10 Vanmiddag KB&T lvl 1, 3/10 Vanavond misschien nog yoga (wordt dan 4/15). KB&T is wel echt zwaar, ik zie mezelf nog geen lvl 2 doen over een week ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vanwege heel druk en veel stress maar liefst 4(
![]() ![]() ![]() ![]() Met shredden ben ik nu op 16/30 en ik heb geen last meer van mijn knie, en nog maar aan 1 kant een snapping hip. Nog 14 dagen to Gisele myself. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me net dat ik gewoon helemaal vergeten heb om hier te melden dat 16/30 gedaan is! Ik zweet me helemaal dood en stort na afloop dood neer, maar ik kan het nu wel netjes helemaal afmaken. Langzaamaan begin ik me zorgen te maken over level 3...
Oh en iedere keer tijdens die eerste set van strength (niet die walking push-ups, maar die andere) valt me het decollete van Jillian op en denk ik 'muhaha mijn tieten zijn veel mooier' ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Amg het ging zoooooo goed vandaag
![]() ![]() ![]() ![]() Stiekem wil ik dat helemaal niet, gewoon die heup- en beenfatties ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat ik af en toe wel een leveltje shred blijf doen als ik straks een keer klaar ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar aangezien ik nu een klein beetje aan het intervalhardlopen ben op de loopband, wie weet bouw ik een kleine hardloopconditie op ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Super goed bezig allemaal!
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb al onnoemelijk veel pogingen met Evy gedaan, maar heb het nooit af weten te ronden. Eén keer ben ik tot les 24 gekomen, maar meestal haak ik rond de 16 ergens af door blessures. En bij hardlopen is het veel te makkelijk om smoesjes te bedenken ('hm het regent. Ik heb buikpijn') en ik heb het idee dat ik er teveel tijd mee kwijt ben, terwijl het shredden even snel tussendoor te doen is.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 3 Verwijderd | 500 | 06-07-2013 22:48 |