Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2013, 10:56
Verwijderd
Nu lijk ik lekker obsessief, maar ik was juist zo blij dat ik wat aan het afvallen was.

Overigens is mijn vriend ook heel positief over mijn nieuwe gestroomlijnde lijf
Advertentie
Oud 23-04-2013, 10:57
Vowel
Vowel is offline
Volgens mij heeft het sowieso geen nut jezelf constant te wegen. Het gaat echt niet zo snel dat je veel kunt afleiden aan je gewicht als je je vaak weegt. Over langere tijd kun je er al meer over zeggen. Dat je een halve kilo zwaarder bent kan ook komen doordat je meer water in je hebt zitten, niet hebt gepoept, net hebt gegeten, whatever. Je moet voor de gein eens kijken wat voor verschil het maakt als je heel nodig moet plassen (ervoor en erna). Oh en het kan ook aan je kleding liggen, hè?

Niet zo druk maken om een paar honderd gram.
Oud 23-04-2013, 10:59
Vowel
Vowel is offline
Ik val trouwens helemaal niet af. Het lijkt wel onmogelijk of zo. Nou ja goed, het is niet dat ik dik ben of af moet vallen of zo, maar het viel me op.
Oud 23-04-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft het sowieso geen nut jezelf constant te wegen. Het gaat echt niet zo snel dat je veel kunt afleiden aan je gewicht als je je vaak weegt. Over langere tijd kun je er al meer over zeggen. Dat je een halve kilo zwaarder bent kan ook komen doordat je meer water in je hebt zitten, niet hebt gepoept, net hebt gegeten, whatever. Je moet voor de gein eens kijken wat voor verschil het maakt als je heel nodig moet plassen (ervoor en erna). Oh en het kan ook aan je kleding liggen, hè?

Niet zo druk maken om een paar honderd gram.
Maar daarom doe ik het maar 1x per week, voor het ontbijt en voor het douchen, nadat ik naar de wc ben geweest.

Nouja, we gaan maar gewoon door met shredden, ik vind het sowieso belangrijker dat mijn lijf er beter uitziet dan die kilo's.
Oud 23-04-2013, 11:11
Vowel
Vowel is offline
Dat is ook belangrijker.

Ik doe het alleen om te zien of ik het kan volhouden. Level 1 is goed te doen, maar volgens mij gaat level 2 wel iets moeilijker worden.

Maar ik ga dus niet constant wegen en meten en zo, want dat interesseert me niet.
Oud 23-04-2013, 12:49
Verwijderd
Twee rustdagen gehad met alleen wandelen. Nu kijken of mijn lichaam het trekt om een weekje hardcore te gaan a minimaal een uur sporten pd. I want results
Vanmorgen 30DS lvl 2, 2/10
Vanmiddag KB&T lvl 1, 3/10
Vanavond misschien nog yoga (wordt dan 4/15).

KB&T is wel echt zwaar, ik zie mezelf nog geen lvl 2 doen over een week Het duurt ook 40 minuten.
Oud 23-04-2013, 13:00
Verwijderd
Aangezien ik vandaag alleen maar zit te studeren ga ik vanmiddag of vanavond ook een yogaatje proberen, zodat ik tenminste een beetje aan m'n beweging kom En om te kijken of ik het leuk vind want ik moet nog steeds verzinnen wat ik nu over 6 dagen ga doen.
Oud 23-04-2013, 13:18
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Aangezien ik vandaag alleen maar zit te studeren ga ik vanmiddag of vanavond ook een yogaatje proberen, zodat ik tenminste een beetje aan m'n beweging kom En om te kijken of ik het leuk vind want ik moet nog steeds verzinnen wat ik nu over 6 dagen ga doen.
Oh Sanne dan kun je ons alvast enthousiast maken voor de opvolger, yoga lijkt me ook zeer tof en beter mogelijk na 30 dagen shredden
Oud 23-04-2013, 13:38
Pancakes
Pancakes is offline
Net het eerste deel van dit topic doorgespit, echt wauw ik heb ook echt weer zin om te gaan shredden, wtf vandaag 7/30, ik loop een beetje achter nog geloof ik
Oud 23-04-2013, 14:29
Verwijderd
Ik ben niet de fysieke veranderingen aan het meten, maar ik voel me wel heel energiek Ik drink nu ook iedere dag een groene smoothie, nom! En ik eet geen chocola meer, ik had echt een chocoladeverslaving
Oud 23-04-2013, 15:01
Vowel
Vowel is offline
Oh ik vertik het om te stoppen met chocola eten. Ik wil ook niet lijnen of zo. Ik ben hier alleen de weddenschap met mezelf aangegaan dat ik het kan.
Oud 23-04-2013, 15:54
Verwijderd
Hier ook nog steeds een trouwe groenesmoothiedrinker
Oud 23-04-2013, 16:43
Verwijderd
Ik heb vanwege heel druk en veel stress maar liefst 4() dagen verzaakt, en zojuist pas weer een shred gelegd, maar man man man. Ik had sowieso al honger en hoofdpijn voor ik begon, maar een paar minuten voor het einde ging ik bijna out.

Met shredden ben ik nu op 16/30 en ik heb geen last meer van mijn knie, en nog maar aan 1 kant een snapping hip.

Nog 14 dagen to Gisele myself.
Oud 23-04-2013, 16:44
Verwijderd
Ik zit nu te tollen op de bank in mijn shredkostuum.
Oud 23-04-2013, 16:44
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Hier ook nog steeds een trouwe groenesmoothiedrinker
Wat is dat voor gek magisch elixer dan? ik drink heel vaak Goedemorgen perzikabrikoos
Oud 23-04-2013, 16:48
Vowel
Vowel is offline
Ben ik trouwens de enige die de hele tijd evenwicht verliest bij die forward lunges? Dan moet ik toch soms een zijstapje maken want anders val ik om.

Die side lunges zijn veel beter/fijner.

7/10 zit erop!
Oud 23-04-2013, 17:04
Verwijderd
Gisteren had ik bosbes/banaan/andijvie, nomnom!!
Oud 23-04-2013, 20:29
Verwijderd
Ik bedacht me net dat ik gewoon helemaal vergeten heb om hier te melden dat 16/30 gedaan is! Ik zweet me helemaal dood en stort na afloop dood neer, maar ik kan het nu wel netjes helemaal afmaken. Langzaamaan begin ik me zorgen te maken over level 3...

Oh en iedere keer tijdens die eerste set van strength (niet die walking push-ups, maar die andere) valt me het decollete van Jillian op en denk ik 'muhaha mijn tieten zijn veel mooier'
Oud 23-04-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
En, al geyogaad met Jillian, Magere Maddie en Bee "your daddy" Bashira?
Citaat:
Wat is dat voor gek magisch elixer dan? ik drink heel vaak Goedemorgen perzikabrikoos
Een smoothie van fruit & bladgroente. Die daardoor Groen & Gezond is, maar naar fruit smaakt. Dus veel vitamientjes en vezels en weinig calorieën (als je niet al te hard losgaat met het fruit).
Oud 23-04-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik bedacht me net dat ik gewoon helemaal vergeten heb om hier te melden dat 16/30 gedaan is! Ik zweet me helemaal dood en stort na afloop dood neer, maar ik kan het nu wel netjes helemaal afmaken. Langzaamaan begin ik me zorgen te maken over level 3...

Oh en iedere keer tijdens die eerste set van strength (niet die walking push-ups, maar die andere) valt me het decollete van Jillian op en denk ik 'muhaha mijn tieten zijn veel mooier'

Citaat:
En, al geyogaad met Jillian, Magere Maddie en Bee "your daddy" Bashira?

Een smoothie van fruit & bladgroente. Die daardoor Groen & Gezond is, maar naar fruit smaakt. Dus veel vitamientjes en vezels en weinig calorieën (als je niet al te hard losgaat met het fruit).
Nee, ik kreeg onverwacht een verdrietig vriendinnetje over de vloer en die is ook blijven eten, dus ik moet eerst 'even' duizend bladzijden lezen voor m'n werkgroep morgen En nu forumen ipv studeren natuurlijk. Ik ben een SLECHT MENS
Oud 23-04-2013, 20:35
Verwijderd
Ik moet zo smakelijk om jullie lachen.
Oud 23-04-2013, 21:46
Verwijderd
Goed, ik ga om kwart voor elf 's avonds nog even yoga meltdown doen
Oud 23-04-2013, 22:02
Verwijderd
Ik ben na 10 minuten gestopt, ik vind 't saai en langzaam en stom en toch zwaar Helemaal niks leuks aan dus Dus dit gaat niet de opvolger worden.
Oud 23-04-2013, 22:03
Verwijderd
Oke ik voel me een faler, ik ga 'm toch afmaken
Oud 23-04-2013, 22:15
Verwijderd
Nein just nein IK KAN DIT NIET Ik had 't ook zwaar onderschat trouwens /faler.
Oud 24-04-2013, 00:43
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ah nice, ook maar proberen dan daar krijg je ook vast weer een energyboost van
Oud 24-04-2013, 00:44
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Arme Sann gewoon puke en die over die yoga en terug naar Shred een vriendin van mij heeft een Insanity trainschema die ik mag gebruiken, als je dat evt wilt gaan doen hierna
Oud 24-04-2013, 00:47
Pancakes
Pancakes is offline
Amg het ging zoooooo goed vandaag echt alleen de bicycle crunches gaan nog niet zonder pauze maar de rest echt en ik heb al zichtbare blokjes

Stiekem wil ik dat helemaal niet, gewoon die heup- en beenfatties hoop dat die er nog afvliegen en dat m'n kuiten niet al te sporadisch groot worden
Oud 24-04-2013, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Ik moet hier stiekem wel om gniffelen, ik had het ook onderschat
Oud 24-04-2013, 07:51
Verwijderd
Kun je zo'n shred niet gewoon opnieuw doen? Of is het dan niet meer leuk?
Oud 24-04-2013, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Je doet 10 x hetzelfde level voor je doorgaat naar het volgende level. Ik ben het zelf wel wat zat na 7x, dus om nu eeuwig hetzelfde level te doen lijkt me niet echt leuk.
Oud 24-04-2013, 08:02
Verwijderd
Ja, dat principe snapte ik, maar er is dus niks van vervolg als die 30 dagen voorbij zijn? En opnieuw met level 1 starten is niks? Dus het is iets als in 30 dagen fit en daarna zoek je het maar weer uit?
Oud 24-04-2013, 08:02
Verwijderd
Wat een vraagtekens zo vroeg op de ochtend!
Oud 24-04-2013, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat principe snapte ik, maar er is dus niks van vervolg als die 30 dagen voorbij zijn? En opnieuw met level 1 starten is niks? Dus het is iets als in 30 dagen fit en daarna zoek je het maar weer uit?
Nouja, er zijn verschillende andere programma's van Jillian: 30 day ripped, killer buns, yoga. Dus daar gaat nu de discussie ook wat over: wat gaan we doen na de 30DS.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat ik af en toe wel een leveltje shred blijf doen als ik straks een keer klaar ben.
Oud 24-04-2013, 08:04
Verwijderd
Dan kan je het 2 of 3 keer p/w blijven doen als onderhoud.
En opnieuw beginnen kan prima, evt met zwaardere gewichtjes, maar ja wel een beetje saai dus.
Oud 24-04-2013, 08:10
Verwijderd
Aha. Nou ja, wel mooi dat het mensen motiveert om opvolgbezigheden te zoeken
Oud 24-04-2013, 08:17
Verwijderd

Hier is een mooi hart dat Vowel aan Kazet kan geven met Valentijnsdag.
Oud 24-04-2013, 08:25
Verwijderd
Is er iemand die over, laten we zeggen een aantal weken, aan Evy of een ander renschema wil beginnen? Ik was altijd een goede hartloper maar moet nu van voor af aan beginnen en het lijkt me wel motiverend als iemand digitaal meedoet.
Oud 24-04-2013, 08:40
Verwijderd
30DS lvl 2, 3/10

ik zag toevalig gisteren dat Evy nog op m'n ouwe ipod staat, dus misschien Evy ik wel mee.
Oud 24-04-2013, 08:58
Verwijderd
Citaat:
en dat m'n kuiten niet al te sporadisch groot worden

"That’s another thing, Tai. We have to work on your accent and vocabulary. “Sporadic” means once in a while. Try and use it in a sentence today."
Oud 24-04-2013, 09:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is er iemand die over, laten we zeggen een aantal weken, aan Evy of een ander renschema wil beginnen? Ik was altijd een goede hartloper maar moet nu van voor af aan beginnen en het lijkt me wel motiverend als iemand digitaal meedoet.
Wie weet wil ik dat over een tijdje wel eens proberen. Hoewel ik niet verwacht ver te komen. De vorige keer heb ik drie maanden getraind met Evy, drie keer per week, maar kwam niet verder dan les 3

Maar aangezien ik nu een klein beetje aan het intervalhardlopen ben op de loopband, wie weet bouw ik een kleine hardloopconditie op
Oud 24-04-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moet hier stiekem wel om gniffelen, ik had het ook onderschat
Ik dacht echt dat ik Zen m'n bed in zou gaan

Citaat:
Level 3 wordt steeds makkelijker, dus het leuke is ook gewoon steeds een nieuwe en zwaardere uitdaging. Terug naar level 1 is veel te makkelijk

Citaat:
Ik ga hierna ripped doen denk ik in combinatie met evy

Citaat:
30DS lvl 2, 3/10

ik zag toevalig gisteren dat Evy nog op m'n ouwe ipod staat, dus misschien Evy ik wel mee.
Citaat:
Yeahyeahyeah, ik heb 'm ook gedownload, dus I'm in
Oud 24-04-2013, 10:16
Verwijderd
Fuckyeah, als ik net zo'n goede Evy'er ben als shredder loop ik over zeg 12 weken dus 5 km hard
Oud 24-04-2013, 10:16
Verwijderd
LOIK.
Oud 24-04-2013, 10:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Super goed bezig allemaal! En Quis, in het hardlooptopic op L&G zijn een aantal evy-renners, maar ik neem aan dat je dat wel wist.. Ik wil wel graag met je meedoen (<3 evy) maar ik denk dat het me nog niet gaat lukken over een aantal weken. Mocht ik nou heel snel revalideren, dan hoor je van me!
Oud 24-04-2013, 10:33
Verwijderd
Zo en nu even de yogaspierpijn eruit shredden
Oud 24-04-2013, 10:45
Verwijderd
Ik heb al onnoemelijk veel pogingen met Evy gedaan, maar heb het nooit af weten te ronden. Eén keer ben ik tot les 24 gekomen, maar meestal haak ik rond de 16 ergens af door blessures. En bij hardlopen is het veel te makkelijk om smoesjes te bedenken ('hm het regent. Ik heb buikpijn') en ik heb het idee dat ik er teveel tijd mee kwijt ben, terwijl het shredden even snel tussendoor te doen is.
Oud 24-04-2013, 10:48
Verwijderd
Ik ga ook even een shred doen. Aan het begin van de dag gaat het toch een stuk soepeler.
Oud 24-04-2013, 11:04
Verwijderd
25/30
Oud 24-04-2013, 11:16
Verwijderd
1/30
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten