| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (was via de basisschool) Eerst heb ik zo'n 2 jaar op een huurdwarsfluit gespeeld, en dit jaar in maart mn eigen gekregen van mn ouders. (die hebben 'm samen met mn vader en tante betaald. )Die viool huur ik nog steeds, omdat ik niet zeker weet of ik er mee door wil gaan.
|
|
||
|
Citaat:
![]() huren is makkelijk, had ik ook gedaan met mn dwarsfluit.. maar heb je het niet erg druk als je 2 instrumenten speelt? toen ik nog op les zat had ik mn handen vol aan alleen mn dwarsfluit.. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
(oef, dom, alsof ik dat kan horen.. )[edit] Ik heb btw ook een stukje op een piccolo gespeeld, een stuk van beethoven.. ![]() (speelde in een orkest, leende iemands picolo, aangezien die redelijk veel op een dwarsfluit leek)
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 14:11. |
|||
|
|
|
|
Blokfluit -> mieke houd je vast
Altfluit -> een of ander klassiek deuntje Piano -> Vader Jacob (en mieke houd je vast) Drum -> een of andere oevening Gitaar -> Come as you are van Nirvana (niet comleet hoor) Hoezo AVM gedaan
|
|
|
Verwijderd
|
Gitaar: als eerste een paar kinderliedjes (advocaatje ging op reis, old macdonald had a farm, mary had a little lamb enzo) en zeg maar echte muziek was Come as you are van Nirvana
Keyboard: vlooienmars en vader Jacob Blokfluit: weet ik niet meer, vast ook een kinderliedje |
|
|
||
|
Citaat:
)het intro van Green Lizard - Autumn (gitaar) En dat is heel makkelijk en niet eens zo heel lang geleden
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 22:44 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 23:55 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 22:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 11:36 | |