Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (was via de basisschool) Eerst heb ik zo'n 2 jaar op een huurdwarsfluit gespeeld, en dit jaar in maart mn eigen gekregen van mn ouders. (die hebben 'm samen met mn vader en tante betaald. ![]() Die viool huur ik nog steeds, omdat ik niet zeker weet of ik er mee door wil gaan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() huren is makkelijk, had ik ook gedaan met mn dwarsfluit.. maar heb je het niet erg druk als je 2 instrumenten speelt? toen ik nog op les zat had ik mn handen vol aan alleen mn dwarsfluit.. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
(oef, dom, alsof ik dat kan horen.. ![]() ![]() [edit] Ik heb btw ook een stukje op een piccolo gespeeld, een stuk van beethoven.. ![]() (speelde in een orkest, leende iemands picolo, aangezien die redelijk veel op een dwarsfluit leek)
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 13:11. |
![]() |
|
Blokfluit -> mieke houd je vast
Altfluit -> een of ander klassiek deuntje Piano -> Vader Jacob (en mieke houd je vast) Drum -> een of andere oevening Gitaar -> Come as you are van Nirvana (niet comleet hoor) Hoezo AVM gedaan ![]()
|
Verwijderd
|
Gitaar: als eerste een paar kinderliedjes (advocaatje ging op reis, old macdonald had a farm, mary had a little lamb enzo) en zeg maar echte muziek was Come as you are van Nirvana
Keyboard: vlooienmars en vader Jacob Blokfluit: weet ik niet meer, vast ook een kinderliedje |
![]() |
||
Citaat:
![]() het intro van Green Lizard - Autumn (gitaar) En dat is heel makkelijk en niet eens zo heel lang geleden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |