Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wiki: Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En vlak voor 12u kreeg ik zowat een hartaanval. Ik ging langs bij de zaak en een of andere boer vond dat die oude band best nog wel op 4 kilo kon ondanks dat hem was gezegd van niet. Explosie waar je niet goed van werd. Mijn tanden daverden er uit, volgens mij trilde het dorp verder ook mee, ik denk dat een bom niet meer lawaai had kunnen maken. Ik zag dat niemand gewond was, maar ik was toch echt even niet in staat om te bewegen zelfs als het zo was geweest. Stofwolk ook
![]() |
![]() |
|
Hallo, ik had net een gesprek en het ging heel goed. Ze wil me heel graag hebben (dat is ook weer eens wat anders), maar ze is nog in opleiding en moest dus nog even haar manager bellen. Ik hoor het vandaag of morgen
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Er is vanochtend een splinter hardhout in mijn duim geschoten, die ik eruit had getrokken. Er was een ministukje achtergebleven, die ik liet zitten met het idee 'die peuter ik er zo wel uit'. En echt twee minuten geleden ging het branden en doen, en toen ik in mijn duim kneep, kwam het stukje er zo uitgefloepst, samen met een beetje andere prut
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
spanning en sensatie hier! Er is een gaslek in de straat en we worden nog niet geëvacueerd, maar als je de straat uit gaat mag je niet meer terug. En we mogen niet roken
![]()
|
Verwijderd
|
Met het terugzenden van mijn gsm de eerste keer: Ja binnen de 14 werkdagen moet hij terug zijn. Hij is 1 uur teruggeweest en hij moest weer weg. Nu bel ik om te vragen hoe het zit want het is einde werkdag 14 van de tweede keer. Oh maar er hebben feestdagen tussen gezeten. Die heb ik niet meegerekend. Oh maar het is rond de 14 werkdagen, zodra ik nieuws heb, bel ik. The FUCK? Blijf je nou met mijn voeten spelen ofzo? Eerst een verkoper die me zowat uitlacht als ik zeg dat mijn toestel defect is en de boel aan elkaar liegt en nu dit weer. Godverdomme!
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-wetteren.aspx Dat is ook al een tijdje bezig, gisteren mochten mensen terug, maar vanmorgen begon de ellende opnieuw blijkbaar. Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hier regent het nog niet, maar vanmiddag waren ze wel gras aan het maaien en dat ruikt sowieso duisent keer lekkerder dan regen <3 tenzij je hooikoorts hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|