Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2013, 21:44
Verwijderd
Ik zag dat programma over maagden besproken worden op FB, misschien van de week eens checken.

Ik kwam net zelf dit tegen op tv:

Ik zag alleen het einde en verbaasde me hoofdzakelijk over het kapsel. Daarna heb ik dit filmpje op youtube gekeken en ik kan eigenlijk niet geloven dat die mensen echt zijn.
Advertentie
Oud 06-05-2013, 21:49
Verwijderd
Ik wil ook wel zulk haar. Maar dan nog groter.

Eigenlijk wil ik gewoon een afro. Was ik maar een neger
Oud 06-05-2013, 22:18
Verwijderd
Ja, dat idee heb ik ook, dat ze een afro wil

En woaaah, ik ben ooit een slettebakje geweest (al was ik wel een stukje ouder), maar de dochter van mijn nicht kan er ook wat van! Op haar verjaardag heeft ze iets met een gast gekregen, dat was nog geen maand geleden. De 28e postte hij nog lovetoestanden op haar FB. 3 mei was haar gala en ze ging daarheen met een andere jongen en daar heeft ze sindsdien iets mee blijkbaar. Doet ze snel. En waarom ik dat zo precies weet? Ik zag haar lovetoestanden posten met een naam die me niets zei en ik dacht dat ze samen was met een jongen wiens achternaam een beetje op de mijne leek en omdat mijn geheugen de laatste tijd wel vaker loopt te fucken, ben ik gaan controleren en in dit geval fuckt het dus niet met me.
Oud 06-05-2013, 22:34
Verwijderd
Ik ben blij dat ik een bepaald soort mensen niet in het dagelijkse leven tegenkom. Ik heb echt geen idee hoe ik daarop zou moeten reageren irl. (W&L en je hoeft niet ver te zoeken)
Oud 06-05-2013, 22:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lees de tt steeds als 'een rustig suïcidaal leven'
Oud 06-05-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik lees de tt steeds als 'een rustig suïcidaal leven'
Ik ook!

Als ik de hond nu uitlaat, kom ik heel vaak mensen tegen die met de kinderwagen aan het wandelen zijn. Dan denk ik altijd: ja tuurlijk, de baby moet ook uitgelaten worden!

En Muut, een klasgenootje op de havo had een relatie van anderhalf jaar en ze twijfelde daar wel over. Toen ging ze twee keer vreemd, in hetzelfde weekend en maandagavond was het uit met haar vriend, ze had hem niet verteld dat ze vreemd was gegaan maar had gezegd dat ze niet meer zoveel voor hem voelde. Tegen ons zei ze dat ze wel even moest kijken of ze nog wel in de markt lag, anders was ze wel bij haar vriend gebleven. Nu was een deel daarvan, vermoed ik, ook grootspraak, maar ik had destijds wel echt een - moment en voelde me ook heel stom dat ik dat echt heel stom an haar vond, want alle andere meiden in de klas gaven haar groot gelijk.
Oud 06-05-2013, 23:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, wat een hork is die Mark in "Ik heb het nog nooit gedaan" Is ie meer bezig met het welzijn van zijn paard dan om zijn date die net van haar paard is geflikkerd
Oud 06-05-2013, 23:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een creepazoid! Nu flikkert dat wijf van 't paard en hij interesseert zich helemaal niet voor haar. Goh, wat raar dat wijven je niet moeten. Hang 'm lekker in je paard, joh!
Idd, geen wonder dat die gast zo lang alleen is gebleven, nul empathie heeft ie. Hij verdient haar ook niet.
Oud 07-05-2013, 05:54
Verwijderd
Goeeeedemorgen. Hier een deuntje om de dag olijk te beginnen.

Oud 07-05-2013, 08:02
MMollie
MMollie is offline
Goeeeeedemorgen
Oud 07-05-2013, 08:24
Verwijderd
Morgen!

Het is een zonnige dag. Ik heb best zin om in een park te gaan leren de hele dag
Oud 07-05-2013, 08:34
Verwijderd
Goedemorgen! Ik moet om 1 uur beginnen met werken en bedenken hoe we het gaan doen met het terugbrengen van de logeerfik. Haar baasje komt pas om 2130 thuis woensdag en ik vind dat zo laat, maar donderdag moet ik zelf werken tot 1400 en krijgen we dan nog bezoek. Misschien is woensdag wel het handigste, dan kan ik donderdag eventueel nog wat poetsen hier. Bwugh, ik wil helemaal niet dat dat beest gaat
Oud 07-05-2013, 08:47
Verwijderd
Ik denk dat ik gewoon 'n halve snipperdag neem. 't Is niet alsof ik bijster productief ben en thuis heb ik nog wel het één en ander te doen.
Oud 07-05-2013, 08:50
Verwijderd
Waaronder wat kleding kopen Jottem.
Oud 07-05-2013, 08:58
Verwijderd
Ik weet dat mensen raar kunnen doen, maar soms weten ze me nog te verbazen. Ik heb momenteel een vervanggsm, in de winkel zetten ze die fabrieksinstellingen nooit terug als hij terug is, dus daar staan nog oude berichtjes en dus blijkbaar ook contacten in. Vanmorgen hoorde ik dat mijn gsm begon te bellen in mijn tas, ik hoorde hem een keer overgaan voor ik hem te pakken had en kon ophangen. Ik keek wie hij was aan het bellen en de naam zei me niets, die stond blijkbaar nog in contacten. Half uur later krijg ik een sms 'wie zyt gy', wel van een ander nummer, maar goed, ik denk dat dat in reactie op mijn telefoontje is (misschien geen beltegoed meer, wat goed zou kunnen als ik de leeftijd moet raden aan de hand van het woordgebruik). Dus ik stuur terug dat dit een vervanggsm is die in mijn zak begon te bellen naar oude contacten van iemand anders die er nog in staan. Sorry. Even later: 'maar wie zyt gy?'.

Ehhh? Maakt dat nog uit dan
Oud 07-05-2013, 09:02
Verwijderd
Doe toch 'ns sociaal.
Oud 07-05-2013, 09:03
Verwijderd
Gewoon typen de verschrikkelijke sneeuwman.
Oud 07-05-2013, 09:24
Verwijderd
Oh, nou, wat verschríkkelijk raar zeg.
Oud 07-05-2013, 09:29
Verwijderd
Als dat iets zegt over de vreemdste mensen die jij tegenkomt Muut, dan valt het allemaal nog wel mee hoor!
Oud 07-05-2013, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Doe toch 'ns sociaal.
misschien wil ze (de contactnaam was vrouwelijk) me toevoegen aan haar FB-lijst met mensen die haar per ongeluk hebben gebeld

Citaat:
Gewoon typen de verschrikkelijke sneeuwman.
Ik was aan het denken over de mogelijkheden. Een bekendheid ofzo, maar gezien mijn ervaring in het verleden met telefoontjes voor Katja Schuurman, een gerucht dat ik niet eens zelf de wereld in had geholpen, leek me dat niet zo'n briljant plan. Verder heb ik ook wat (onbekende) stalkers gehad, dus ik ga het nu negeren en hopen dat er verder niks mee gaat gebeuren.

Etmakas, vind jij van niet dan?
Oud 07-05-2013, 09:30
Verwijderd
er is een hete timmerman in m'n huis, godsamme wat een lekkertje. Jammer dat hij me uit m'n bed belde en ik er als zodanig uitzie. En dat er hier overal was op de grond ligt.
Oud 07-05-2013, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Als dat iets zegt over de vreemdste mensen die jij tegenkomt Muut, dan valt het allemaal nog wel mee hoor!
Oh nee hoor, als je begint met larpen dan verbazen bepaalde dingen je gewoon niet meer. Dit is een reactie in het dagelijkse leven die ik niet verwacht
Oud 07-05-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Etmakas, vind jij van niet dan?
Mnah. Misschien is hij/zij gewoon benieuwd en wilde een praatje aanknopen, ofzo. Ik deed dat ook wel eens toen ik een jaar of twaalf was. Of misschien denkt hij dat je je misschien vergist, en dat jullie elkaar toch kennen. Misschien begrijp hij je gewoon niet.

En dan nog is het misschien een beetje vreemd, maar toch nog niet zó vreemd dat het echt iets verbazingwekkends is, ofzo.

Citaat:
er is een hete timmerman in m'n huis, godsamme wat een lekkertje. Jammer dat hij me uit m'n bed belde en ik er als zodanig uitzie. En dat er hier overal was op de grond ligt.

Misschien valt hij wel op slonsjes!
Oud 07-05-2013, 09:43
Verwijderd
De dag is pas net begonnen en ik ben nu al lekker labiel tis maar goed dat ik weet dat dat op m'n werk altijd weer over trekt, maar ik heb er nu gewoon geen zin in
Dus ga ik nu douchennnn en mezelf nog even nuttig maken en dan gaat t vast wel over
Oud 07-05-2013, 09:43
Verwijderd
Wat ooit is affietsen?
Oud 07-05-2013, 09:45
Verwijderd
Samen ergens naar toe fietsen ofzo, denk ik.
Oud 07-05-2013, 09:50
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Haaaaaaaai.
Oud 07-05-2013, 09:52
MMollie
MMollie is offline
Hoi Paulien!
Oud 07-05-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Wat ooit is affietsen?
klinkt als je fietsdiploma halen maar dat bedoelt hij vast niet. Zal wel weer een raar braboland taaltje zijn ofzo.
Oud 07-05-2013, 09:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet vandaag van mijn moeder mijn kamer opruimen, maar het is zulk mooi weer en morgen gaat het regenen, dus ik wil het morgen doen. Maar daar is zij het niet mee eens. Ik denk dat ik maar ga staken.
Oud 07-05-2013, 10:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vanmiddag gaat het ook al regenen.
Oud 07-05-2013, 10:05
Miekje*
Miekje* is offline
Dus dan moet ik nu van de zon genieten
Oud 07-05-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag gaat het ook al regenen.
Dat het hier dan nog maar even droog blijft, ik moet vanmiddag met een aantal cliënten naar de eerste steenlegging van hun nieuwe huis. Prima hoor, maar om nou een uur in de regen te staan, nee bedankt.
Oud 07-05-2013, 10:20
Verwijderd
Gelukkig hier pas s'avonds

ik denk dat ik koor straks skip. Zaterdag waren we maar met zn vieren en toen was het niet door gegaan. En ik denk niet dat het vandaag ander is. Ze willen daarom ijs gaan eten, maar in de regen heb ik er niet echt zin in. Ik vermaak me wel met Samengevat.
Oud 07-05-2013, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een heel leuke korte cursus gevonden hier in de buurt, keramiek maken, maar het kost wel €110,- voor 5 lessen
Oud 07-05-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
s'avonds
Des avonds. 's Avonds
Oud 07-05-2013, 10:27
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
zo nu even lekker de tuin in
Oud 07-05-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik vind urine toch ook een uitwerpsel, niet bepaald fris om daar met je tongetje overheen te gaan _o-
Citaat:
Dat komt niet uit je vagina maar uit je pisgaatje.
Citaat:
Ik versta daar net als 90% van de mensheid het gehele geslachtsorgaan onder.. Maar goed, officieel heb je gelijk..
behoren jullie ook tot deze groep van 90%
Oud 07-05-2013, 10:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee
Oud 07-05-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik snap wel hoe je dat zo kan zien. Ik snap dan weer niet hoe je daaraan de conclusie kunt verbinden dat het geheel één grote pispruim is.
Oud 07-05-2013, 10:42
Verwijderd
pispruim
Oud 07-05-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Wat ooit is affietsen?
Ik denk dat er meefietsen bedoeld wordt. Overigens kwam er net iemand langs bij de quiz op Stubru die om 1u een stel kinderen moest laten affietsen, maar dat was inderdaad het fietsdiploma halen

Citaat:
Ik heb een heel leuke korte cursus gevonden hier in de buurt, keramiek maken, maar het kost wel €110,- voor 5 lessen
Vooral materiaalkosten waarschijnlijk. Avondschool naailes voor een schooljaar hier was 130 euro, maar daar moet je zelf je materiaal voorzien (al kun je wel een naaimachine lenen). Maar er zijn curssussen waarvan de kosten aanzienlijk hoger liggen omdat je het materiaal krijgt.
Oud 07-05-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet. Overigens zijn er mensen die zweren bij het koel serveren van ochtendurine. Dat gaat me wel iets te furrr.

@Kat: Pispruim
Oud 07-05-2013, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vooral materiaalkosten waarschijnlijk. Avondschool naailes voor een schooljaar hier was 130 euro, maar daar moet je zelf je materiaal voorzien (al kun je wel een naaimachine lenen). Maar er zijn curssussen waarvan de kosten aanzienlijk hoger liggen omdat je het materiaal krijgt.
Ja, maar dan nog, damn veel geld ik denk niet dat ik dat kan betalen.
Oud 07-05-2013, 11:40
Verwijderd
Goeiemiddag .

Ik had me opgegeven om onze lenteleden te coachen. Ik dacht, dat is chill, dan heb ik iets te doen wat totaal niet inspannend is (namelijk met mensen die nog niet kunnen roeien meefietsen. Dat is ook bijna te lopen als je stevig doorloopt). Word ik ingedeeld met de ex van mijn vriend bij meisjes die 1 keer in de week willen trainen

Laatst gewijzigd op 07-05-2013 om 11:40. Reden: `
Oud 07-05-2013, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, digid weer eens vergeten
Oud 07-05-2013, 12:09
Verwijderd
Net naar de bakker gelopen om broodjes en vlaai te halen.
Alle mensen die ik onderweg tegen kwam hadden last van hooikoorts.
Oud 07-05-2013, 12:29
Verwijderd
ik kan op facebook ineens geen mensen meer opzoeken ik krijg alleen een lege pagina.
Oud 07-05-2013, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga toch maar eens andere shampoo proberen, misschien komen de bultjes en roodheid op m'n wangen en hals daar wel van Ik heb echt een knalrood hoofd en ook nog een voorhoofd vol eisprongpukkels
Oud 07-05-2013, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zo een vergadering voor museumpromotie bij de hanzehogeschool en ik moet er helemaal met de bus heen en alles (fietsen is te ver voor me) en nu vraagt groepsgenootje of het wel lukt en dat ze het ook alleen kan doen. En ik heb de hele ochtend al zin om af te zeggen oei

Regels voor berichten