![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die jongen had al een hele tijd die klachten. Op dat feestje was hij ook al lang op pfeiffer getest. Hij had het alleen niet aangegeven naar de rest. 2 dagen na het feestje kreeg hij de uitslag. Maar pfeiffer heeft heel veel verschillende klachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat pfeiffer verschillende klachten heeft weet ik, maar de moeheid is vaak vrij kenmerkend. Ik herken jouw moeheid niet als zodanig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die is op 23 september overleden en ik heb op 23 september een aanval gehad dat ik ben gestopt met ademhalen. Ik weet niet hoe zwaar dit telt maar het brengt zeker stress met zich mee. ![]() Hoezo? Laatst gewijzigd op 09-05-2013 om 22:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden dat ik dit vroeg is omdat ik weet dat je in een depressieve periode veel kunt slapen (niet per se goed slapen), maar dat je tot vijf uur 's avonds in bed ligt en slaapt, 3 uur lang uit je bed bent waarbij je niks kunt en wil presteren en om negen uur terug kruipt om weer te slapen. Ik zeg niet dat je dat hebt en ik zou het vreemd vinden als dat niemand was opgevallen, maar ik moest er aan denken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel... een ambulance neemt me niet mee omdat ik in slaap ben gevallen lijkt me. Verder word ik binnenkort getest op stofwisselingziektes. Ik hoorde van mijn ouders dat ik toen ik 1 jaar was een alvleesklierontsteking gehad heb. En toen ik 9/10 was ben ik ook onwel geworden in bed. toen ben ik ook buiten bewustzijn geraakt. Artsen dachten toen aan een koortstuip maar daar was ik eigenlijk al te oud voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet echt normaal lijkt me? |
![]() |
|
Als je klachten al zo lang aanwezig zijn, dan mag je inderdaad wel eens goed getest worden. Ben je bijvoorbeeld al eens getest op de ziekte van Lyme of andere soorten infecties?
Verder vind ik het wel heel raar dat de ambulance je steeds meeneemt, maar dat er niemand op het idee komt om je bloed eens te laten onderzoeken op bepaalde dingen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik loop nu ook bij een epilepsiekliniek om alle mogelijke dingen uit te sluiten maar daar zeggen ze ook maar wat (helaas) Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 18:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk er is bij mij nog niks gevonden dus ik heb verder ook nog geen diagnose. Voor de ambulance is het gewoon een jongen die op straat ineens in mekaar zakt en stopt met ademen. dan nemen ze het risico niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dan kan het alles zijn. Het kan ook hartstoren zijn.. Mijn ervaring met ambulances is dat wanneer er een ambulance bij geroepen word en er is niks vindbaar dan word je zoieso afgeleverd op de SEH. (spoedeisendehulp). |
![]() |
|
Dat is meestal een vrij logisch gevolg ja... Ook als ze wel weten wat je mankeert word je naar de SEH gebracht, want een ambulance is er alleen voor de meest noodzakelijke hulp op locatie, de huisarts of SEH behandelt je dan verder.
Maar goed, dat maakt het niet makkelijker voor jou.
||
![]() |
Citaat:
Ik hoorde van mijn ouders dat: Toen ik 1 was ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis... (reden onbekend) Toen ik 12 was ben ik met een vermoedelijke koortstuip met spoed opgenomen in t ziekenhuis. [ toen dachten ze aan een koortstuip maar dat kon eigenlijk niet meer op mijn 11e. ![]() En ik ben vandaag bloedgeprikt op de volgende dingen: HB,MCV,Leukocyten CRP KREATININE GLUCOSE TSH-DIAGNOSE VITAMINE B-12 FOLIUMZUUR GAMMA-GT ALAT BILIRUBINE TOTAAL Ik word nu zelfs al een speciaal geval genoemd in het ziekenhuis ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2013 om 21:00. |
![]() |
|
maar is het wel echt flauwvallen dan want je zegt er bij dat je geen adem meer haalt op dat moment en dat je meegenomen moet worden door een ambulance. maar flauwvallen is toch heel kort en daar blijf je gewoon bij ademhalen. of vergis ik me daar in ?
en wat waren de uitslagen is er al iets meer bekend?
||
![]() |
Citaat:
Wat ik van anderen hoor als ik inderdaad buiten bewustzijn ben. is dat ik een dusdanig lage ademhaling heb. die (wel aanwezig maar bijna niet hoorbaar) is. Verder heb ik ook zogeheten onwelwordingen. Daarbij verlamt gewoon mijn halve gezicht. En dan krijg ik ook symptonen van een beroerte. Scheve mond, moeilijk praten etc. Ik heb nu een doorverwijzing aangevraagd naar een universitair ziekenhuis want in de normale ziekenhuisen vinden ze niks. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's middags slapen slecht? moon | 8 | 24-01-2008 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |